[TS] Honestly, I can't promise anything



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [TS] Honestly, I can't promise anything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glenbreeze
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything FatDamagedChinesecrocodilelizard-size_restricted
Elfje
72
Actief
The woman I am now, is not the woman I once was

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Glenbreeze
BerichtOnderwerp: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 17:30

I can only try


Zoals de titel al zei, ik ga niets beloven, alleen maar proberen. Wat ga ik proberen? Om weer wat actiever in Windclan te worden, want eigenlijk heb ik daar wel best veel accounts die nu liggen te verstoffen.Welke accounts, vraag je me nu? Well, laat ik die even appart introduceren.


De eerste is Hedgepaw; dat is ook de gene waar ik op het moment het meest actief mee ben. Hij is de zoon van Ardentheart en Dewberry die is overleden. Hij heeft dus al best wat emotional baggage met zich mee ondanks dat hij nog jong is. Ondanks dit is hij een vrij vrolijke en nieuwsgierige jonge kater en heeft hij de smaak voor avontuur van zijn vader geërfd.

Als tweede, maar wat anders, komt Poppykit; Dit kleine dametje gaat een pootvol of wel drie worden. Ze is namelijk bipolar. Dit betekent dus dat het heel moeilijk is om met haar een vriendschap te navigeren, want ze kan nog wel eens aardig gemeen uit de hoek komen als ze een episode heeft. Nou is ze op het moment nog niet geboren, en zal het nog wel even duren voor haar onmogelijk wispelturige karakter omhoog zal komen, maar ik zou graag wel al wat topics voor haar willen verzamelen voor als ze oud genoeg is.

Dan komt toch Glenbreeze; met deze dame wil ik daarnaast de meeste topics. Het originele plan was dat ze met Stallion mee zou gaan toen hij de clan verliet, naar de bergen, maar aangezien dat niet doorging, is ze officieel nergens heen gegaan. Daarom wil ik haar gewoon weer in de clan oppakken. Ze is een koppige, eigenwijze dame die vaak geen nee voor een antwoord kent. Als ze het ergens niet mee eens is, dan houdt ze niet op tot ze een oplossing gevonden heeft. Ze is ook niet bang om haar mening te laten horen.

And last but not least, Heatwave; Een jonge warrior die, als zeg ik het zelf, toch eigenlijk best wel knap is. Wink wink. Nee, haha, hij is geen cassanova ofzo hoor. Heat is eigenlijk een best wel verlegen kater, die desondanks wel een praatje aan kan gaan, maar dan extreem nerveus. Hij geeft veel om wat anderen van hem denken, want soms wel eens een hindering is. Hij is een vriendelijke kater die veel om zijn vrienden en oud mentor geeft.


Maar, ik vraag nu wel topics aan, dus wat kan ik niet beloven? Ik kan niet beloven dat ik actief zal blijven met allemaal. Natuurlijk ga ik het proberen, maar ik heb ook een hoop andere accounts natuurlijk, sommige daarvan die zowieso voorang krijgen. Ik ga ook niet verzekeren dat ik gauw ga reageren, dat kan soms wel eens een halve tot hele maand duren, dus als je dat soort topics liever niet heb, dan is dit misschien niet iets voor jou. Natuurlijk ga ik niemand wegsturen, of course.


[TS] Honestly, I can't promise anything Glensi10
Terug naar boven Ga naar beneden
,Featherpaw
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything DPKsfdL
Anonymous
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Featherpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 17:35

Hedge x Featherpaw?
Poppy x Featherpaw?
Glen x Thawrage?
Heat x Dragon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Glenbreeze
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything FatDamagedChinesecrocodilelizard-size_restricted
Elfje
72
Actief
The woman I am now, is not the woman I once was

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Glenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 17:38

Aight, als jij die met feather maakt doe ik die andere twee? die met poppy mag ook gewoon wachten hoor als je dat liever hebt.


[TS] Honestly, I can't promise anything Glensi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingclaw
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything DPKsfdL
Anonymous
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingclaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 17:40

Sure ^^ (die van Poppy ook dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrail
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrail
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 23:40

Glen x Fox?
Heat x Fox?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 23:52

both? Als jij dr eentje wil maken (a)


[TS] Honestly, I can't promise anything Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxtrail
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Foxtrail
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 23:57

ik doe wel die voor Glen dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimezo 31 jan 2021 - 0:13

Spider x welke windclanner(s) je wilt B )


[TS] Honestly, I can't promise anything Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Glenbreeze
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything FatDamagedChinesecrocodilelizard-size_restricted
Elfje
72
Actief
The woman I am now, is not the woman I once was

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Glenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimema 1 feb 2021 - 19:08

Rabbitcharm schreef:
Spider x welke windclanner(s) je wilt B )

Met Hedge en eentje met Poppy voor later? Dan zet ik die van Poppy wel op mn lijstje.


[TS] Honestly, I can't promise anything Glensi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimema 1 feb 2021 - 22:11

Met wie heb je inspi? Ik zelf wil wel graag met Ashen met Glen of Heat <3



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
[TS] Honestly, I can't promise anything Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimema 1 feb 2021 - 23:08

Op het moment heb ik meer inspiratie op Glen dan op Heat c:


[TS] Honestly, I can't promise anything Skadi_17

[TS] Honestly, I can't promise anything COxUkZt[TS] Honestly, I can't promise anything E8v3o2[TS] Honestly, I can't promise anything Skadi_12[TS] Honestly, I can't promise anything Member10[TS] Honestly, I can't promise anything Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashenpatch
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything 67Z
Michelle
165
Actief
Don't exploit an advantage just because it emerges

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Deputy
Ashenpatch
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimema 1 feb 2021 - 23:15

yes zullen we voor hun dan topicje doen!



There's a grain of truth in every fairy tale

Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
[TS] Honestly, I can't promise anything Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimema 1 feb 2021 - 23:18

Helemaal prima hoor, maak jij of ik?


[TS] Honestly, I can't promise anything Skadi_17

[TS] Honestly, I can't promise anything COxUkZt[TS] Honestly, I can't promise anything E8v3o2[TS] Honestly, I can't promise anything Skadi_12[TS] Honestly, I can't promise anything Member10[TS] Honestly, I can't promise anything Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimewo 3 feb 2021 - 10:14

Zou jij willen maken?



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Glenbreeze
Member
[TS] Honestly, I can't promise anything FatDamagedChinesecrocodilelizard-size_restricted
Elfje
72
Actief
The woman I am now, is not the woman I once was

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Glenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitimewo 3 feb 2021 - 22:10

yes is goed, dan zie je m wel verschijnen!


[TS] Honestly, I can't promise anything Glensi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Honestly, I can't promise anything   [TS] Honestly, I can't promise anything Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Honestly, I can't promise anything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: