➷ harespring | Take me away to paradise



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ➷ harespring | Take me away to paradise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crossfire
Member
➷ harespring | Take me away to paradise Giphy

13
Actief
"The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth"

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crossfire
BerichtOnderwerp: ➷ harespring | Take me away to paradise   ➷ harespring | Take me away to paradise Icon_minitimeza 6 feb 2021 - 16:00


Soms was het tijd om verantwoordelijk te zijn en soms was het tijd om dat niet te zijn. Crossfire was goed met zijn taken en vervulde ze altijd stipt op tijd, er was niks aan te merken op de gevlekte kat. Behalve misschien dat hij nooit uit zijn apprentice haren was gegroeid. Misschien wel technisch gezien volwassen, hij was allesbehalve een oude taart die niks anders deed dan werk werk mopper mopper en problemen. Nee nee, soms moest er eens wat leuks gebeuren om het leven wat op te schudden. En zelf streefde hij ernaar dat leuke tot de kat te brengen. Zijn donkere pootjes waren onhoorbaar terwijl hij naar een van zijn vrienden sloop, een blik van ondeugd in zijn misgekleurde ogen gegrafeerd. “Harespring” Fluisterde hij, ongeacht dat er niemand om hun heen was om hun te horen zelfs al praatte hij op normale toon. “Als ik nog één tunnel zie vandaag verveel ik me absoluut de dood in” En hiermee leek ook zijn verlangen tot stilte hem te zijn ontgaan, want zoals hem eigen was begon hij op dramatische wijze te acteren. De kat liet zichzelf lam op de grond vallen, om zo op zijn rug terecht te komen, een poot reikend tot naar de hemel. “En als ik nu sterf word ik zelfs, wederom, in een kuil gegooid dus dat kan ik eigenlijk niet bijhebben” Ondeugd sloop over zijn snoet en werd aan de poes geschonken “Dus, zin om mij van dit lot te redden en wat leuks te gaan doen?”


“We know that no one ever seizes power with the intention of relinquishing it"
Terug naar boven Ga naar beneden
Harespring
Member
➷ harespring | Take me away to paradise DPKsfdL
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: ➷ harespring | Take me away to paradise   ➷ harespring | Take me away to paradise Icon_minitimedo 18 maa 2021 - 20:19

Eerlijk, ze was de tunnels zelf ook zat soms, misschien vaker zelfs dan haar lief was, maar een keuze erin had ze niet echt. Ze waren tenslotte tunnelers en dat betekende dat ze de tunnels gebruikten. Hoe graag ze ook soms bovengronds rondliep met de zon op haar vacht en de wind die in haar rug blies. Ze liet dan ook een instemmend geluid horen toen Crossfire begon over hoe hij geen tunnel meer wilde zien. "Ik wil ook geen tunnel meer zien vandaag." Gaf ze dan ook eerlijk aan. "Wat voor een idee had je dan?" Want ze was zeker wel geïnteresseerd in iets leuks te doen. Alleen de vraag was wel waar hij dit wilde gaan doen, in ieder geval niet in een tunnel ging ze er vanuit met zijn eerdere woorden.

[Sorry, ik was deze volledig vergeten om de een of andere redenxD]


➷ harespring | Take me away to paradise J16KK6B
Terug naar boven Ga naar beneden
 
➷ harespring | Take me away to paradise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: