Soot



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Soot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fireteller
Healer
Soot 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Soot   Soot Icon_minitimevr 12 feb 2021 - 23:19

Hij had gevraagd of Day wilde helpen met Blossom in zijn cave te krijgen. Hier zou hij haar veilig kunnen behandelen zonder teveel nieuwsgierige ogen en grote monden die ze lastig kwamen vallen. Vooral omdat de jongen geen flauw idee had wat hij moest doen. Goed, misschien was dat ook teveel gezegd, maar zo voelde het wel. Hij had nooit een mentor gehad hierin. Bij de totems, Blossom was zijn laatste mentor geweest voor alles verkeerd ging. De kleine bengaal wist dat hij haar moest moest helpen genezen en hij wist wel een paar plantjes uit een oefenlesje die hij met Starteller had gedaan toen ze nog Shroud was. Ze hadden een spelletje gespeeld zodat ze op deze manier de planten kon leren. Fireteller was best een slim ventje, hij had deze les uit zijn eigen interesse ook zeker onthouden, ook al voelde het een leven geleden. Maar toepassen was toch echt iets heel anders. Hij was bang, en hij was onzeker en vooral heel erg moe. Moe van alle stress en alle verdriet. Zodra hij zeker wist dat de ander er was liep hij vanuit zijn eigen hoekje naar haar toe, en gaf een kleine glimlach die zijn ogen niet bereikte. Hoe kon het ook anders? De wereld leunde op zijn schouders en zijn moeder was nog niet eens op de berg gelegd. “Hallo Blossom” Sprak hij enkel, waarna hij zichzelf weer moest laten zakken tot een zittende positie. Hij kon niet anders dan wachten tot hij toestemming kreeg te kijken.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Soot DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Soot   Soot Icon_minitimezo 14 feb 2021 - 20:12

Ze had zichzelf met moeite naar de Cave of Pointed Stones getild. Ze wist niet waarom Fireteller daar liever was, maar ze ging er niet dingen over opmerken. Die arme jongen had het al zwaar genoeg gehad vandaag. Ze voelde zelf de vermoeidheid ook achter haar oog branden. Desondanks hield ze zichzelf zo goed en kwaad als het ging overeind. Oog open, doorlopen, voetstap voor voetstap. Ze wilde de dag van Fireteller niet nog zwaarder maken als dat het al was. Want ondanks dat ze zelf een ontzettende rotdag gehad had, ging haar hart nog steeds uit naar haar voormalige apprentice. En haar hart deed zeer voor hem. Voorzichtig liet ze zich neerzakken in een warm, zacht nest, een zachte kreun uitstotend toen ze haar poot iets verkeerd neerlegde. Maar ze slikte het zo goed en kwaad als het kon weg. In ieder geval had Litill het gespalkt.. Dat was nog iets, dat was het enige wat hij goed gedaan had in zijn miserabele leven. Dat, en haar op straat gooien toen ze bijna dood was. De jonge kater ging naast haar zitten, hij zag er zo moe en gebroken uit. Die arme.. arme jongen. "Hallo Spar.. Ik bedoel Fireteller," miauwde ze op een zachte toon, waarna ze haar staart om hem heen krulde. Haar meerdere krassen en wonden brandden met elke beweging, maar eerst hij.. en daarna mocht zij. "Kom eens hier lieverd.." murmelde ze zachtjes, waarna ze hem in een knuffel trok.


Soot NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Soot 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Soot   Soot Icon_minitimema 22 feb 2021 - 18:39

Hij had een vreemde, kinderlijke angst voor de sick cats den. Deze grot mocht dan misschien net naast de zijne liggen, maar het voelde voor hem uiterst intimiderend. Het stond voor alle dingen die hij zou moeten zijn en kunnen, terwijl hij dat nog lang niet was. Fireteller wilde het wel allemaal heel erg graag doen, maar hij had simpelweg de kennis niet. Nu had hij met Starteller al mogen oefenen toen hij nog wat jonger was, en enkele oudere katten hadden hem de basiskennis geleerd die iedere kat meekrijgt. Maar meer als dat wist hij nog niet, al had hij wel een natuurlijke aantrekking tot de planten. Ze lagen hem goed, het trok hem, maar om het werkelijk op een kat te doen… Vandaag zou hij wel moeten. Blossom kwam bij hem en hij keek haar aan met ogen vol medeleven, hij voelde zo erg mee met de pijn die ze moest hebben. Hij vond het zo erg… het had niet mogen gebeuren maar terugdraaien kon hij het niet. Zo veel kon hij niet… Maar de rode poes betekende echt heel veel voor hem, ze was nog steeds zijn mentor in zijn hart. Hij wilde nog steeds beter leren vissen als ze beter was en het weer warmer. Hij had het leuk gevonden, ondanks dat hij er niks van bakte. “.. Spark mag ook nog hoor” Zei hij, ietwat klein van toon. Hij mistte het soms, om gewoon Spark te zijn. In zijn hoofd was hij dit ook nog. Maar toen voelde hij ineens een zachte staart rond hem heen, en voor hij goed en wel dit doorhad was hij in een knuffel getrokken. Het kleine katje was sinds zijn zevende maan al niet meer gegroeid. En zijn nieuwste eigenschap om te stoppen met eten had ervoor gezorgd dat hij redelijk iel was. Maar deze knuffel was alles wat hij in de afgelopen manen nodig had gehad. Fireteller duwde zich tegen Blossom aan en verstopte zich compleet in hun omhelzing. “Ik heb je zo gemist..” Hij vocht tegen zijn eigen tranen, al waren ze deze keer van opluchting.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Soot DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Soot   Soot Icon_minitimema 22 feb 2021 - 19:47

Ze had haar familie manen geleden achter zich gelaten. Dood, verlaten, vervreemd. Er was niet heel erg veel meer van over geweest. Op dat punt had ze niet verwacht dat er nog iets van een familieband opgebouwd zou kunnen worden. Ze had zichzelf afgesloten van de wereld. Totdat ze als laatste kans zichzelf de bergen op getrokken, gehoopt dat ze daar een familie zou kunnen vinden. En die had ze gevonden. En oh Starclan, wat was ze blij met deze familie. Fireteller leek precies tussen haar voorpoten te passen, een perfecte fit. Dat haar voorpoot pijn deed kon ze nu negeren. Ze hadden allebei immers pijn en zij was meer gewend in haar leven. Stilletjes maakte ze een mental note dat hij veel lichter aanvoelde dan dat hij zou moeten voelen. Maar voor nu zou ze hem daar niet mee belasten. Voor nu was dit prima. Want je familie hoefde je soms niet mee geboren te worden. Soms vond je je familie later. En met heel haar hart, wist ze dat Spark deel was van deze familie. "Is goed, Spark," miauwde ze op een warme, zachte toon terwijl ze haar tong over zijn kop heen raspte, het stof zachtjes van zijn voorhoofd afpoetsend. "Maar ik ben nooit weggeweest he? Ik ben hier altijd waar je me nodig hebt," miauwde ze, waarna ze zijn oor begon te poetsen. Eventjes was ze hier content mee, totdat ze hem een zacht kopje gaf. "Maar ik heb jou ook gemist hoor lieverd, ik zie je te weinig momenteel."


Soot NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Soot 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Soot   Soot Icon_minitimema 22 feb 2021 - 20:04

Een lading gleed van zijn schouders af toen hij voor dit moment weer heel even klein mocht zijn. Hij had zijn lot trots maar bewolkt geaccepteerd, en er was niks lievers wat hij wilde zijn dan een goede healer voor zijn tribe. Maar dit was een kinderlijk idee geweest, om te denken dat door goed je best te doen en hard te werken alles opgelost kon worden. Zo veel ging er nu mis en er was zo veel verdriet. Híj had zo veel verdriet. En deze was niet alleen om hemzelf. Hij was heel erg bang geweest om Blossom te verliezen, maar in ruil daarvoor had hij afscheid moeten nemen van zijn moeder. Pleegmoeder dan. Maar zijn echte vond hij maar niks, ze botsten als twee vuren tegen elkaar op. Nee. En bij zijn papa kon hij ook moeilijk troost vinden. Dit, deze omhelzing met lieve woordjes, was precies wat de jongen nodig had. Voor een moment weer Spark. Voor een moment op een plek waar alles lief, zacht en warm was. Hij sloot zijn ogen terwijl hij tegen zijn mentor aan bleef knuffelen, de affectie van gepoetst worden met harte ontvangende. Een zacht gespin klonk uit hem, nog duidelijk kitten van aard omdat hij nog niet de baard in de keel had gekregen. “Dat- Dat weet ik” Zei hij zachtjes. Maar de realiteit was dat hij bang was dat ze hem niet meer nodig had gehad. Ze had twee kittens gevonden.. en ze had Day nu… en hij was nu Fireteller. Dus Blossom kon ook door met haar leven. Toch was hij heel blij om te horen dat het anders zat. Zachtjes beantwoorde hij het kopje, zijn gespin iets luider voor een fractie van een seconde. “Ik moet altijd Healer zijn, en dan mag ik niet dingen doen zoals dit. Ik moet groot zijn… om de rest te kunnen helpen” Tranen kwamen op in zijn ogen terwijl hij mentaal toevoegde dat het door het falen hierin Willow dood was.. Hij drukte zich kort weer tegen de rode kattin aan. “Ik hou van je Blossom.. echt heel veel” Sprak hij zachtjes, elk woord menende. Deze kat was immers in zijn leven gekomen toen hij het heel hard nodig had, en ze had hem nooit teleurgesteld. “Ik was bang dat ik je ook kwijt zou raken..” Maar Blossom had beloofd dat ze niet dood zou gaan, en die belofte had ze toch kunnen houden.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
Soot DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Soot   Soot Icon_minitimema 22 feb 2021 - 20:14

Hij wist het, maar wist hij dat echt? Wist hij hoe erg ze om hem gaf? Hoe graag ze hem bij haar had? Hij was de laatste tijd heel druk geweest, en misschien had ze onderschat hoe erg hij op haar aanwezigheid gesteld was. Misschien had ze hem verwaarloosd. Maar dat stopte vandaag. Ze zou er voor hem zijn. Hij was immers ook haar tribegenoot. Hij was haar eerste to-be. En ondanks dat de sterren een ander pad voor hem uitgestippeld hadden, bleef hij dat. Ze drukte hem wat dichter tegen zich aan toen ze de tranen in zijn ogen zag met haar goede voorpoot en maakte een sussend, troostend geluid. "Je mag altijd knuffels komen halen bij me," miauwde ze zachtjes, "en je hoeft niet altijd groot te zijn.. Leef je leven zoals het het beste voelt. Iedereen heeft het recht om klein te zijn, ook jij." Ze gaf hem een zacht duwtje met haar neus en keek hem wat strenger aan met haar gouden oog. "En je blijft klein als je niet meer gaat eten, jij scharminkel," miauwde ze hem toe, al lag er nog humor in haar toon. Misschien moesten ze maar een trade-off gaan doen. Zij at kruiden, als hij een hap vlees at. Ze werd even stil bij zijn volgende woorden en keek weg. "Day heeft me gered.." murmelde ze zachtjes, "H-hij.. hij.. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik er nog ben." Nu voelde zij zich plotseling klein. Bijna zo klein als ze zich gevoeld had toen Litill daar bovenaan het ravijn stond.


Soot NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soot
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: Cave of the Pointed Stones-
Ga naar: