What happened? {open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What happened? {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimema 22 feb 2021 - 17:40


De witte poes lag op de grond, onbewust van wie ze was en waar ze w as en haar zintuigen sloom en wazig. Langzaam voelde ze haar bewustzijn terugkeren naar haar hoofd. Het was koud en het licht van de middagzon prikte in haar ogen. Het tweede ding waar ze bewust van werd was de pijn in haar hoofd en poten, het leek wel alsof ze manen had gelopen. ‘Waar ben ik?’ fluisterde ze tegen zichzelf. Haar tong was droog en haar buik was mager en leeg, ze was echt een wrak. Iets verderop lag een klein plasje water dat zich had gevormd door de sneeuw. Met moeite hees ze zichzelf omhoog en met moeizame stapjes lukte het haar om bij het plasje aan te komen. Het water was koud maar gaf grote voldoening. De volgende stap was om haar magere buik te voeden, ze hoopte dat het haar zou lukken in haar ongelukkige conditie want ze moest gouw iets eten voor het te laat was.

Het lukte de poes om een stukje te lopen en naarmate ze bleef lopen zakte de pijn in haar poten heel iets af. Hoelang had ze daar gelegen? Na lopen wat voor haar gevoel een eeuwigheid leek hoorde ze iets ritselen in de bosjes. Haar hart hoopte dat het prooi was, ze zakte door haar poten en begon richting het geluid te sluipen. Maar voordat ze überhaupt bij de bosjes aankwam sprong er tot haar schrik een kat uit.

[open voor tribe katten]


What happened? {open} Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
What happened? {open} Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimema 22 feb 2021 - 17:57


Hij huppelde langs de bergpaden heen, sprong met zijn pootjes over de kleinste hindernissen heen en speelde wat met hemzelf en de omgeving. Hij hield van plezier te maken in het berggebied in zijn vrije tijd. Even stopte de jonge tom en deed zijn amberen ogen rond het gebied glijden, een andere kat ruikend. Het was een heel andere geur dan die van de tribe, en hij was zeker al gekend met buitenstaanders. Eentje ervan was nu een leuke vriend van hem geworden en de andere… Was een beetje raar, maar hij was wel leuk. En dan had je nog die familie met hun kittens die nu op trial zaten. Er waren erg veel buitenstaanders en het was erg leuk ze te ontmoeten, en ze op het einde misschien zelfs een plekje in de tribe te geven.

De zwartwitte to-be volgde de geur en ging door de struiken door. De struik ritselde en hij kwam vervolgens tevoorschijn, al was het duidelijk dat de poes wat geschrokken was van hem. De jonge kater analyseerde de witte kattin snel eventjes. “Oh -  sorry”, verontschuldigde hij zich snel, een klein glimlachje op zijn snoet zettend. Zo, een nieuwe verschijning. Misschien was zij net zoals Vulture… Van die ‘clans’. Hij wilde er graag meer over weten eigenlijk, maar misschien was dat een vraag voor later. “Zo, wie ben jij?”, vroeg de tom vervolgens enthousiast.


One good deed
always sparks another
What happened? {open} Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
What happened? {open} 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimema 22 feb 2021 - 18:23

Jagen was niet iets waar Slate nou echt goed in was, maar ze wilde wel beter worden aangezien ze nu een Prey Hunter was. De geur van prooidieren was niet bepaald sterk in dit deel van het berggebied, maar ze wilde niet met lege klauwen thuis komen. Alsof haar wens magisch vervuld werd, rook ze plots de geur van een muis. Ze ging voorzichtig op de geur af en niet al te veel later was het diertje ook daadwerkelijk in zicht. Slate mocht dan wel niet zo goed kunnen zien, maar ze zag goed genoeg om te kunnen jagen, tenminste dat hoopte ze. Ze sloop een beetje dichterbij en sprong vervolgens vooruit, de muis leek niet eens te weten dat ie in gevaar was.

Op een rustig tempo liep ze verder met de dode muis in haar mond, tot plots een andere geur haar neus binnenkwam. Deze "nieuwe" geur was o zo bekend voor Slate, het was de geur die zij zelf merendeel van haar leven gedragen had: ThunderClan. Waren ze naar haar op zoek gegaan? Nee, niemand in ThunderClan zou haar missen, en zelfs al zouden ze haar terug willen dan zou ze niet meegaan. Na deze eerste paar gedachten, realiseerde Slate hoe dom dat klonk. Ze was al voor zo'n zeven manen bij de Tribe, en nog wel langer in de bergen sinds het vertrek van de Clans, waarom zouden ze haar nu pas komen zoeken?

Ze besloot deze geur te volgen, en kwam al snel uit bij twee katten die beiden bekend waren voor haar. Shine on the outer waves, en Lightning- wat was haar naam ook alweer? Slate was eerlijk gezegd niet bewust van het feit dat ze exacte de namen van haar oud-Clangenoten vergeten was. De exacte naam van Lightning-nogwattes maakte niet zo veel uit, wat wel uitmaakte was hoe ongezond ze er uitzag. Slate kwam wantrouwig en voorzichtig dichterbij maar bleef stil, wachtend op meer context voor deze situatie.


What happened? {open} JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 14:25

What happened? {open} Da5pjum-f4072249-9341-4ff4-af56-2e05d4c9b53a.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjc1MjFjNTktOWM2ZC00ZTEyLTg2MjctNjQxMWIxMzg4YmZiXC9kYTVwanVtLWY0MDcyMjQ5LTkzNDEtNGZmNC1hZjU2LTJlMDVkNGM5YjUzYS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

Uit de bosjes sprong een zwarte kater jonger dan haarzelf met felle oranje ogen. De witte poes was niet in een positie om ruzie te maken en verstijfde. “Oh -  sorry” zei de zwarte kater hij lachte naar haar. De witte poes ontspande iets ze was niet in de problemen. “Zo, wie ben jij?” vervolgde hij. Wie was ik? Ze wist het niet haar mond kon niet de woorden vormen die ze nodig had. ”ik.. ben…”. Ze moest na denken ze kraakte haar hersenen maar haar naam en wie ze was kwamen niet naar boven, verslagen zakte ze met haar hoofd naar beneden.  Ze schudde met haar hoofd ”Ik weet het niet”. Ze hoopte maar dat de kater genoegen nam met dit antwoord want meer kon ze hem niet geven. Zodra ze klaar was met praten verscheen er een tweede kat, dit maal een wit gestreepte poes ouder dan haarzelf. De poes keek ernstig bezorgd en gaf zonder te weten waarom had de witte poes het gevoel dat ze haar kon vertrouwen.


What happened? {open} Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
What happened? {open} Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimewo 24 feb 2021 - 12:40


‘Ik.. ben…’, misschien moest de kater maar even zijn enthousiasme aan de kant schuiven. Hij herinnerde wat er hem werd gezegd; dat het misschien beter was als je eerst even keek ofdat de kat gewond was of niet. Deze was niet particulier gewond, maar zag er toch niet al te goed uit. ‘Ik weet het niet’, volgde er van de witte poes en schudde haar hoofd. Hij observeerde haar deze keer opnieuw, een beetje aandachtiger. Opeens verscheen een andere poes, eentje die hij wel kende. Het was Slate! Ze zei niets op het moment, maar dat gaf niet. “Het geeft niet”, sprak hij en schonk haar een warme blik. “Ik ben Shine, voor als je dat wilde weten!”.

Hij moest nog leren over het niveau ongedeerd van anderen, want normaal gezien keek hij daar altijd overeen. Het was een reflex omdat hij alles uiterst positief zag en dat als ze nog konden staan, ze goed en wel waren. Maar nu moest de tom aandachtiger kijken, dieper. Hij zou dat ook proberen doen. “Gaat het verder goed met je?”, vroeg de to-be kalmpjes, vervolgens zijn blik op de bruine gestreepte poes naast hen richtend, die ondertussen wat dichterbij de witte kattin kwam. Er leek wel een connectie te zitten tussen de twee, maar welke? Daar was hij niet zeker van.


One good deed
always sparks another
What happened? {open} Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
What happened? {open} 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 8:49

De witte ThunderClan kat leek verward, zeggend dat ze het niet wist. Shine was zoals altijd een lieve knul. Het leek er op dat de witte poes hier gestrand was op een of andere manier, dus misschien kon de muis die Slate met zich meedroeg hier wat helpen. De bruin-witte tabby stapte op de witte poes die haar naam niet kon herinneren af en legde vervolgens de muis voor haar neer. "Hier," zei Slate in een zachte en ietwat bezorgde stem, "je ziet er hongerig uit." Vervolgens liep ze een stukje achteruit om naast Shine te gaan staan, hopend dat deze niet-zo-vreemdeling haar aanbod zou accepteren.


What happened? {open} JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 15:57

What happened? {open} Da5pjum-f4072249-9341-4ff4-af56-2e05d4c9b53a.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjc1MjFjNTktOWM2ZC00ZTEyLTg2MjctNjQxMWIxMzg4YmZiXC9kYTVwanVtLWY0MDcyMjQ5LTkzNDEtNGZmNC1hZjU2LTJlMDVkNGM5YjUzYS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

De zwart-witte kater glimlachte naar haar, “Het geeft niet,” zei hij begripvol. “Ik ben Shine, voor als je dat wilde weten!”. Shine… dacht ze bij zichzelf, de naam zei haar niks. “Gaat het verder goed met je?”, vervolgde hij weer. ”Ik denk het, mijn hoofd bonst, mijn poten voelen zwaar en mijn maag zegt me dat ik in geen tijden meer iets heb gegeten maar verder voel ik me volgens mij wel… okay?”. De bruin-witte tabby poes stapte vervolgens op haar af, de witte poes had niet gemerkt dat ze een muis bij zich had maar haar mond begon bij het aanzicht van het diertje al ernstig te kwijlen. "Hier, je ziet er hongerig uit.” De poes voelde zich zo ontzettend dankbaar, ze sprak een haastig bedankje naar de poes en de muis verdween in één hap naar binnen. Ze voelde zich meteen al een stukje beter nu haar maag iets had om te verteren. Ze aarzelde even, want ze moest nog meer vragen van de vriendelijkheid van de katten die ze net had ontmoet. ”Hebben jullie een plek voor mij waar ik zou kunnen rusten?” De poes moest bijkomen voordat ze na kon denken wat haar volgende stap zou zijn.


What happened? {open} Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
What happened? {open} Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 17:06


Kalm wachtte hij af op een antwoord van de poes, hopend dat het een goede zou zijn. Hij wilde dat iedereen goed en gezond was, maar natuurlijk, als het een ander geval was dan was hij daar om te helpen, al wist hij nog niet heel erg veel. Nog minder dan Fireteller zelfs- en die wist al zo weinig. ‘Ik denk het, mijn hoofd bonst, mijn poten voelen zwaar en mijn maag zegt me dat ik in geen tijden meer iets heb gegeten maar verder voel ik me volgens mij wel… okay?’, sprak ze vervolgens. Maar als ze zich okay voelde, dan ging het nog wel? Maar misschien was het het beste als ze wat basisverzorging kreeg strakkies. Vervolgens gaf Slate de muis die ze mee had genomen aan de witte naamloze kattin en die begon nadien de muis op te eten. Ze was overduidelijk erg hongerig, en de to-be vroeg zich ergens af hoe lang ze al niet gegeten had.

‘Hebben jullie een plek voor mij waar ik zou kunnen rusten?’, vroeg de kattin aan hun twee en zijn ambergekleurde ogen wendden zich eventjes een seconde naar Slate voordat hij terug naar de witte poes keek. Tot nu toe was er nog niets ergs gebeurd met vreemdelingen naar de cave mee te nemen, toch? Zolang ze vriendelijk waren vond hij het wel goed, en deze had ook wat verzorging nodig. Extra liefde een aandacht, dat kon ze wel vinden bij hun. “Je kan wel even rusten bij onze grot totdat je je weer wat beter voelt!”, stelde de zwart-witte kater voor met een knikje. Was dat een goed voorstel? Was het een goede beslissing? Waarschijnlijk!



One good deed
always sparks another
What happened? {open} Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
What happened? {open} 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimewo 10 maa 2021 - 9:49

sorry dat ie wat laat is, ik was dit topic een beetje vergeten ^^"
Nadat de witte kat de muis die Slate zojuist gevangen had in één hap naar binnen gewerkt had, vroeg ze aarzelend of er een plek was waar ze kon rusten. Slate wilde antwoord geven, maar Shine was sneller, misschien maar goed ook want hij had meer autoriteit binnen de Tribe dan zijzelf. "Je kan wel even rusten bij onze grot totdat je je weer wat beter voelt!" Dat was het voorstel van de Healer To-Be, waarop Slate reageerde met een instemmende knik van haar hoofd. "De grot is nog best wel een eind verderop," merkte de bruin-witte tabby op, kijkend van Shine naar de verwarde witte poes, "Denk je dat je nog een stukje kunt lopen?"


What happened? {open} JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningmoon
Member
[img][/img]
juno
315
Actief
Boop!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightningmoon
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimezo 11 apr 2021 - 12:30

What happened? {open} Da5pjum-f4072249-9341-4ff4-af56-2e05d4c9b53a.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYjc1MjFjNTktOWM2ZC00ZTEyLTg2MjctNjQxMWIxMzg4YmZiXC9kYTVwanVtLWY0MDcyMjQ5LTkzNDEtNGZmNC1hZjU2LTJlMDVkNGM5YjUzYS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

“Je kan wel even rusten bij onze grot totdat je je weer wat beter voelt!” bood shine aan. De witte poes voelde zich dankbaar voor de vriendelijkheid van deze vreemde katten. Ze had besloten om de katten volledig te vertrouwen, veel keuze had ze echter ook niet. De tweede kat met een misvormd oog knikte "De grot is nog best wel een eind verderop, Denk je dat je nog een stukje kunt lopen?" ohnee, een ‘eind’ laat het alsjeblieft niet veel verder zijn dacht ze bij zichzelf. Haar buik voelde opgezwollen aan en ze wist niet hoeveel langer ze kon blijven lopen, maar ze had geen keus, ze moest wel, Hier blijven liggen wachten tot de honger of een wild dier haar overkwam was geen optie. De witte poes knikte voorzichtig ”Het moet me lukken” antwoorde ze, niet geheel overtuigd van zichzelf. Waarom voelde haar buik toch zo zwaar aan?

Lightning is dus nu opeens magisch preggo


What happened? {open} Giphy
[center]
Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo
::
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
What happened? {open} Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: What happened? {open}   What happened? {open} Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 12:06


Hij had aangeboden om haar even te laten rusten bij hun grot maar wat Slate zei was inderdaad waar, het was best wel nog een eind verderop. Echter had de witte poes niet erg veel andere keuzes, het berggebied was gevaarlijk. Er waren hier grote roofvogels en roofdieren en het was hier in het algemeen niet 24/7 veilig. ‘Het moet me lukken’, antwoordde ze. “Okay! Als het niet gaat dan zeg je het maar, dan stoppen we eventjes”, knikte hij de ander toe. De jonge kater ging naast de dikke, witte poes staan om haar bij te houden, voor het geval dat ze omver zou vallen. Dan was hij tenminste een soort van kleine steun. Hij was niet erg sterk, maar hij had wel kracht genoeg. Soms vroeg de tom zich een beetje af wat Fireteller zou hebben gedaan in deze situatie. Hij was nu eenmaal de healer van de tribe, zo jong dat die nog was. Maar hij had al een stukje meer ervaring dan dat Shine had. Het zwarte joch deed tenminste zijn best om goed te helpen en hoopte dat die het goed deed zo.


One good deed
always sparks another
What happened? {open} Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What happened? {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: