The first snowflakes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The first snowflakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daisytail
Member
The first snowflakes DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimeza 4 feb 2012 - 8:56

De zon kwam op. Door een kier van de gordijnen scheen een straaltje licht recht in het oog van de poes die daar in haar mand lag. Daisytail schrok wakker van het licht. Ze rekte zich uit en stond toen op. Haar pootjes brachten haar naar de keuken waar ze naar haar voer bakje liep. Hij was oranje en er stond in zwarte letters op Daisy. Er zat nog niks in dus haar baasje was nog niet wakker. Naast haar voerbakje stond die van fox, haar huisgenootje. Om Fox niet wakker te maken sloop ze zachtjes naar de gang en duwde met haar snuitje tegen het kattenluikje aan. Hij was open! Haar baasje had hem dus niet dicht gedaan. Daisy sprong er door heen en belande zacht op de grond. Ze rilde even van de kou maar liep toen richting haar tuin. Het hekje er naar toe zat dicht maar ze sprong er met gemak overheen. In de tuin beland keek ze eens om zich heen. Aan de ene kant was een stukje grond waar allemaal bloemen groeide. Daar mochten zij en Fox nooit komen. Maar daarnaast was een groot gras veld waar ze goed konden spelen. Daar van in het midden stond ook een boom. In die boom zat Daisytail vaak. Ze sprong er in en klom naar een van de hoogste takken. Van af daar kon je heel veel zien. Andere tuinen maar ook de weg achter haar huis. Daisytail merkte dat het donkerder werd en keek de lucht in. Het kwam door dat er een wolk voor de zon was gaan staan. Daardoor werd het meteen ook een stuk kouder. Het werd de laatste tijd ziezo wat kouder. Het was Bladkaal en dat kon je goed merken. Sneeuw was er nog niet gevallen maar dat zou dan ook wel snel komen.

open voor iedereen


The first snowflakes Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
The first snowflakes DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimewo 8 feb 2012 - 14:33

De zon kwam op. Het vroege ochtend licht streelde Tiger`s gezicht. Langzaam maar zeker opende hij zijn ogen. Terwijl buiten de zon zijn uiterste best deed om de maan en wolken te verdringen stond Tiger op met een heerlijk gevoel. Het gevoel van vrijheid, de vrijheid om te doen wat hij wilt. Hij duwde de bladeren die als gordijn diende opzij en liep naar buiten voor een duik in het meer. Nadat hij dat had gedaan kreeg hij opeens heel erg zin in een wandeling. Zin om iets nieuws te verkennen. Wat hield hem tegen?. Toen hij die gedachtes kreeg begon hij te lopen. Na een tijd steeds maar het zelfde bos begon het landschap te veranderen. In de plaats van bomen stonden er hier huizen, en in de plaats van gras bedekte stenen hier de grond. Iets in Tiger`s ooghoek trok zijn aandacht. Toen hij keek liep daar een kat. Ze had een bonte vacht en mooie groene ogen. "Wie ben jij?" vroeg hij. "En wat doe je hier?".


The first snowflakes 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
The first snowflakes E802dccb178894352258cb3729134cc3The first snowflakes 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkThe first snowflakes 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
The first snowflakes DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimewo 8 feb 2012 - 19:55

"Wie ben jij?" Daisy schrok op en keek naar de kant waar de stem vandaan kwam."En wat doe je hier?" Het was een oranje kater. Die had ze nog nooit eerder gezien. " Dit is mijn tuin dus ik kan beter vragen wat jij hier doet!" Zei ze spottend. De kater zag er sterk uit. " Maar als je het zo graag wil weten, ik heet Daisytail en ik ben hier aan het genieten van de ochtendzon". Terwijl ze dat zei hief ze haar kop. " Wie ben jij eigenlijk? En woon je hier in de buurt? Ik heb je hier nog nooit eerder gezien." Die kater leek haar eigenlijk best aardig. Soepel sprong ze uit de boom en belanden met alle vier haar pootjes op de grond. Langzaam begon ze richting de kater te lopen. Ze keek hem recht in zijn ogen. Mooie ogen! Ze schrok van haar eigen gedachten. Naarmate ze dichter bij de kater kwam kon ze zien dat het geen kittypet was. Daisytail vond hem er uit zien als een echte overlever, een rogue dus. Vlak voor de kater stopte ze met lopen maar bleef hem strak aan kijken. " Jij bent niet van hier hè?" sprak ze bijna onverstaanbaar. " Kom je uit de bossen? Daar verderop?" Even aarzelde ze maar praten toen toch verder. " Als je een rogue bent wil je dan mij misschien mee nemen en me het bos laten zien? Maar voor even hoor..... Ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar wat er daar allemaal is. " Verwachtingsvol keek ze toe. Hopend dat de kater haar mee wou nemen, voor een keer het bos in.


The first snowflakes Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
The first snowflakes DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimema 13 feb 2012 - 15:01

Tiger staarde nog steeds in de ogen van de poes. " Dit is mijn tuin dus ik kan beter vragen wat jij hier doet!" kwam als antwoord ui de bek van de poes. " Maar als je het zo graag wil weten, ik heet Daisytail en ik ben hier aan het genieten van de ochtendzon".Terwijl ze dat zei hief ze haar kop. " Wie ben jij eigenlijk? En woon je hier in de buurt? Ik heb je hier nog nooit eerder gezien.". Dat kan kloppen, dacht hij bij zichzelf, ik ben hier voor het eerst. " Jij bent niet van hier hè?" zei ze opeens veel rustig. Hij keek naar de zwierige pas van de poes. " Als je een rogue bent wil je dan mij misschien mee nemen en me het bos laten zien? Maar voor even hoor..... Ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar wat er daar allemaal is. " Verwachtingsvol keek ze toe. "Ik ben inderdaad een rogeu, maar als ik je mee neem merkt je baasje het misschien en dan...." hij durfde niet te denken aan wat er dan zou gebeuren, maar hij wou de poes ook niet beledigen. Daarom bleef hij maar hardnekkig zwijgen. Hij zag hoe de poes hem hoopvol aankeek. "Ik ken je amper, waarom zou ik het dan doen??. Het is bovendien een groot risico voor mij, zeker als we ontdekt worden.", maakte hij klam af. En hij keek nog even in haar ogen, die zo verwachtingsvol keken


The first snowflakes 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
The first snowflakes E802dccb178894352258cb3729134cc3The first snowflakes 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkThe first snowflakes 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
The first snowflakes DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimema 13 feb 2012 - 15:47

"Ik ben inderdaad een rogue, maar als ik je mee neem merkt je baasje het misschien en dan...." Zei de kater. Daisytail wist niet was ze moest zeggen dus bleef ze zwijgen. Wat was ze toch stom. Gewoon aan een onbekende rogue had ze gevraagd of ze mee met hem het bos in mocht. Stom, stom ,stom. "Ik ken je amper, waarom zou ik het dan doen??. Het is bovendien een groot risico voor mij, zeker als we ontdekt worden." Daisytail schrok op uit haar gedachten. "Mijn baasje is heel aardig hoor, ik mag altijd vreemde katten mee naar binnen nemen."Antwoorden ze geruststellend. "Maar laat ook maar. Hoe heet je eigenlijk. Mijn naam weetje al maar ik de jouwe niet." Ze glimlachte en keek hem lief aan. "Misschien kunnen we gewoon een rondje om lopen? Ik verveel me toch en je lijkt me wel aardig." Zei Daiytail verlegen. Dat ze dat zomaar durfde te zeggen tegen een onbekende kater. Verlegen keek ze naar hem en draaide haar kop een beetje. "Mijn baasje is gewend dat ik in de ochtend een ommetje maak dus die zou niet ongerust zijn." terwijl ze dat zei glimlachte ze. Ze keek even naar het raam van haar huis en zag dat de gordijnen nog dicht waren. " Mijn baasje slaapt nog hoor." zei ze om de kater gerust te stellen om dat die bet wel bang leek voor haar baasje.


The first snowflakes Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
The first snowflakes DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimema 13 feb 2012 - 16:41

"Mijn baasje is heel aardig hoor, ik mag altijd vreemde katten mee naar binnen nemen." zei Daisytail. Geen enkele tweebeen is aardig voor een rogeu, dacht Tiger verbitterd, zelfs niet als je elke vreemde poes mee naar binnen mag nemen. "Maar laat ook maar. Hoe heet je eigenlijk. Mijn naam weetje al maar ik
de jouwe niet." Ze glimlachte en keek hem lief aan. "Misschien kunnen we
gewoon een rondje om lopen? Ik verveel me toch en je lijkt me wel
aardig." Zei Daiytail verlegen. Eigenlijk vond Tiger haar ook best aardig, en hij had geen zin om nu al te gaan. " Mijn baasje slaapt nog hoor." zei ze, en dat stelde Tiger wel gerust. "Ik wil wel hoor, maar het lijkt me ook wel interessant om jouw den te zien. Misschien kunnen we dat eerst doen, nu je tweebeen toch nog slaapt. En trouwens, mijn naam is Tiger.", zei hij als antwoord.


The first snowflakes 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
The first snowflakes E802dccb178894352258cb3729134cc3The first snowflakes 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkThe first snowflakes 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
The first snowflakes DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimema 23 apr 2012 - 15:46

"Ik wil wel hoor, maar het lijkt me ook wel interessant om jouw den te zien. Misschien kunnen we dat eerst doen, nu je tweebeen toch nog slaapt. En trouwens, mijn naam is Tiger.", antwoorden Tiger. Den, wat zou dat zijn, vroeg Daisy Zich af. Had ze daar niet eens van gehoord?" Wat is een den?" vroeg ze en keek Tiger nieuwsgierig aan. Oja! Opeens schoot het haar weer te binnen, dat was de slaapplek van de wilde katten. "Laar maar," zei ze tegen Tiger."Ik weet al wat het is." Daisy liep richting haar kattenluikje."Kom mee!" riep ze naar Tiger en sprong behendig naar binnen. Bijna zonder geluid te maken kwam ze binnen weer op haar pootjes terecht De vertrouwde geur van dit huis drong haar neus binnen en Daisytail snoof het gewillig naar binnen. Ze sloop langzaam naar de woonkamer." Hier is de kamer waar ik slaap" fluisterde ze tegen Tiger en sprong op de vensterbank.

ZO FLUTTIE!!


The first snowflakes Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
The first snowflakes DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 15:49

" Wat is een den?" vroeg Daisytail en keek Tiger nieuwsgierig aan. Wist ze dat niet!! Wat was dat voor een kat! Die houdt het geen minuut uit in het.... Tuurlijk, ze was een poesiepoes. "Laar maar," zei ze."Ik weet al wat het is." Daisy liep
richting haar kattenluikje."Kom mee!" riep ze naar Tiger en sprong
behendig naar binnen. Bijna zonder geluid te maken kwam ze binnen weer
op haar pootjes terecht. Daisytail snoof. Ze sloop langzaam
naar de woonkamer." Hier is de kamer waar ik slaap" fluisterde ze tegen
Tiger en sprong op de vensterbank. "Tja... Wat moet ik er van zeggen..... Het is anders dan thuis. Thuis is het wat, tja, groener en.. Eeh Natuurlijker, maar dit is ook leuk hoor." Nieuwsgierig keek hij in het rond. Er stond een groot zwart blok. Hij liep er naar toe. Hij stond op iets, en hij deinsde weg richting het grote zwarte blok. Hij kreeg zowat een hartaanval toen het grote zwarte blok licht begon te geven. Er verschenen drie tweebenen die vreemde dingen deden. Hij schoot onder het dichtstbijzijnde object. Toen hij over de eerste schrik heen was kwam hij dichterbij. "Wat.. wat is dat?", vroeg hij stotterend aan Daisytail.


The first snowflakes 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
The first snowflakes E802dccb178894352258cb3729134cc3The first snowflakes 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkThe first snowflakes 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Amedeous
Member
The first snowflakes DPKsfdL
Noem mij maar Koning Katero :P
70

CAT'S PROFILE
Age: i'm 20 moons
Gender:
Rank:
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:35

Statig stapte een kater door de straten. Een muisje bungelde uit zijn mond. Eindelijk na een lange achtervolging was het hem gelukt. In de verte zag hij Daisy en een vreemde kat. Hij wandelde er rustig naar toe. Hij sprong op het hek, en zag hoe ze naar binnen gingen. Hij liep door tot bij het kattenluikje. Hij aarzelde even. Toen sprong hij naar binnen. Zachtjes lande hij. Hij was hier weleens eerder geweest. Maar dat was lang geleden. Dus moest hij even wennen aan al de geuren. In de woonkamer hoorde hij gestommel. Snel liep hij er naar toe. Nu kon hij duidelijk de andere kat zien. Toen die het zwarte ding zag schrok de vreemde kater. "Wat.. wat is dat?" Hoorde hij de kater stotterend vragen. Hij stapte naar voren en sprong op de bank. "Dat is een ding waar onze baasjes graag naar kijken." Antwoordde hij rustig. Hij ging op de leuning van de bank zitten en keek de kat aan. "Wie ben jij trouwens?" vroeg hij. Plotseling stond een van de tweebenen op. Hij schrok op omdat de bank lichtjes meegaf. De tweebeen kwam op hem af gelopen. Hij voelde hoe handen om hem heen werden geklemd. Hij begon te blazen. Dat ging zomaar niet!!! dacht hij. Hij beet hard in de hand van de tweebeen. Die liet hem geschrokken los. Hij viel op de grond. Maar zoals altijd lande hij netjes op de grond. Hij liep op de kittypet af. En ging naast haar zitten.


The first snowflakes 2r7t64k
Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
The first snowflakes DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: The first snowflakes   The first snowflakes Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 15:49

Tiger en sprong op de vensterbank. "Tja... Wat moet ik er van zeggen..... Het is anders dan thuis. Thuis is het wat, tja, groener en.. Eeh Natuurlijker, maar dit is ook leuk hoor." Daisy begreep best wat hij bedoelde. Het ws hier inderdaad een beetje niet groen. Nieuwsgierig keek Tiger in het rond. Hij liep naar voren. Daisytail keek nieuwsgierig naar hem, wat zou hij gaan doen? Hij stond op iets, en hij deinsde weg richting het grote zwarte blok. Hij kreeg zowat een hartaanval toen het grote zwarte blok licht begon te geven. Er verschenen drie tweebenen die vreemde dingen deden. Hij schoot onder het dichtstbijzijnde object. Toen hij over de eerste schrik heen was kwam hij dichterbij. "Wat.. wat is dat?", vroeg hij stotterend aan Daisytail. Ze had de hele tijd verbaasd staan kijken. Waarom schrok die kater zo van dat ding wat de tweebenen een tv noemden? Opeens stond er iemand naast haar. Ze keek om en zag dat het Amadeous was, een kat uit de buurt. Hij stapte naar voren en sprong op de bank. "Dat is een ding waar onze baasjes graag naar kijken." Antwoordde hij rustig. Hij ging op de leuning van de bank zitten en keek de kat aan. "Wie ben jij trouwens?" vroeg hij. Dat is Tiger, een aardige kater uit het bos, wou Daisy nog antwoorden maar ze kreeg er de kans niet toe. Plotseling stond een van de tweebenen op. Hij schrok op omdat de bank lichtjes meegaf. De tweebeen kwam op Amadeous af gelopen. Die voelde hoe handen om hem heen werden geklemd. Hij begon te blazen. Hij beet hard in de hand van de tweebeen. Die liet hem geschrokken los. Hij viel op de grond. Maar zoals altijd lande hij netjes op de grond. Hij liep op de kittypet af. En ging naast haar zitten. "Kom snel mee!"Siste Daisy tegen Tiger. Met snelle passen liep ze naar de voordeur, hopend dat Tiger haar volgde.



The first snowflakes Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The first snowflakes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: