The bee and the butterfly



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The bee and the butterfly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Petalberry
Member
The bee and the butterfly VLEDOVJ
✿ Cami ✿
31
Actief
✿ flowers need time to bloom ✿

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 ✿ Moons ✿
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✿ Moorrunner ✿
Petalberry
BerichtOnderwerp: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 14:42

The bee and the butterfly LF37GC3
Zijn pootjes trippelde over het gras. Af en toe lag er nog wat sneeuw, maar het zonnetje zorgde er langzaam voor dat de witte deken verdween. Groene grassprietjes vochten hun weg naar boven om het zonlicht op te vangen. Petalberry genoot van deze tijd. Hij prefereerde wel wat meer warmte, wat minder sneeuw. Maar het moment waar je al de bloemetjes naar boven zag komen in leafbare, dat was het teken dat het niet lang meer zou duren. Het teken van nieuw leven en zonnige dagen. Over zonnig gesproken, daar kwam het zonnetje in zicht op wie op zoek was. Blazesong, zijn dierbare broer. Ze hadden niet altijd de beste band gehad, maar Petalberry voelde de ander langzaam opwarmen, als de bodem door het zonnetje in newleaf. 'Hoi, Blaze,' miauwde hij met zijn zachte stem, een glimlach verscheen op zijn snoetje terwijl hij de ander een zacht kopje gaf. 'Ik was al op zoek naar je.'


i am a member of the butterfly culture
The bee and the butterfly CIvDOh3
flap flap
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
The bee and the butterfly 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimema 1 maa 2021 - 22:05



Hij zat met kop gebogen, schouders laag. Het was niet bepaald iets waar je vaak oog op kon leggen, zeker nu hij een positie had waarin het niet altijd kon. Maar zoals hij nu alleen was, niemand om zich heen, liet de kater zijn kop en schouders hangen. Vuur hier, hond daar, hij was een eerlijk man. Een eerlijk man die toe gaf dat niet alles zo fleurig was als de bloemen die ieder een vals idee gaven van vrede. De kater zag er momenteel geen gerustelling in, in de komst van leaf bare. Soms moest je gewoon zitten mokken, alleen zijn met je zelf medelijden.

Alleen zijn, het was komisch hoe kort je er de kans voor kreeg wanneer je het het meest nodig leek te hebben. Nog voor hij kon wegzakken werd zijn aandacht opgeïest door Petalberry. Een kater die hij pas net in een wat positiever licht was gaan zien. Had lang in de kater zijn vader's fout gezien, maar de afgelopen manen was niet enkel zijn rang verandert. Was hij wel meer dingen in ander licht gaan zien. De kater glimlachtte zachtjes, nu Fallenflight haar geest leek te verliezen. Deed het de kater goed in gezeldschap te zijn van zijn ietwat jongere broertje. "Hey Petal" antwoordde de kater zijn broertjes begroeting. Zuchtte kort toen hij vertelde naar hem op zoek te zijn geweest. "Wil ik weten waarom?" Een doffe grinnik volgde een wanhopige grap.


The bee and the butterfly YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalberry
Member
The bee and the butterfly VLEDOVJ
✿ Cami ✿
31
Actief
✿ flowers need time to bloom ✿

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 ✿ Moons ✿
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✿ Moorrunner ✿
Petalberry
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimedi 2 maa 2021 - 9:44


Zijn borst verwarmde toen hij de glimlach op Blazesongs snoetje zag. Het was een kleine glimlach, maar een glimlach was een glimlach. Zolang het gemeend was, vond Petalberry alles goed. 'Hey Petal,' werd hij terug begroet, waarna een zuchtje volgde. 'Wil ik weten waarom?' Petal grinnikte met hem en haalde zijn schouders lichtjes op. 'Niets waar je over hoeft na te denken hoor,' stelde hij hem gerust. 'Ik was gewoon op zoek naar jou, om te vragen hoe het ging. Je hebt het zo druk gehad de afgelopen tijd.' Petalberry was misschien een tikje jonger én geen Deputy, maar dat betekende niet dat hij niet bezorgd en lichtelijk beschermend kon zijn over zijn broer. Hij moest zichzelf niet gaan overwerken natuurlijk.


i am a member of the butterfly culture
The bee and the butterfly CIvDOh3
flap flap
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
The bee and the butterfly 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimewo 3 maa 2021 - 15:07



De zorgen die Petalberry toonde deden Blazesong's oortjes kort naar achtere bewegen. Hij was nooit iemand die zijn emoties verschool achter een vals glimlach. Legde zijn emoties bloot aan jan en alleman. Maar verwachtte nooit dat iemand de motivatie had er naar te vragen. Hij haalde zijn schouders lichtjes op, gunde Petalberry een korte glimlach. Hoewel hij het als vervelend ervoer, wist hij dat zijn kleine broertje er niks fouts mee bedoelde. "Het gaat wel" verzuchtte de deputy, week zijn blik af van Petalberry, zocht de heide af naar koppige bloemetjes. Bloemetjes die nee zeiden tegen leafbare en het lef hadden toch al hun kop te laten zien. "Wist jij dat Fallenflight kittens verwachtte?" veranderde hij het onderwerp. Hijzelf had het niet doorgehad, en ergens wreef dat hem in de verkeerde richtig. "Van die Frayhowl" zijn ogen vernouwde kort. Hij vond het maar niks, niet in de staat waarin ze zich verkeerde. Was bang dat het opgemerkt zou worden door de kleintjes. Of nog erger, een stempel op hen zou achter laten.


The bee and the butterfly YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalberry
Member
The bee and the butterfly VLEDOVJ
✿ Cami ✿
31
Actief
✿ flowers need time to bloom ✿

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 ✿ Moons ✿
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✿ Moorrunner ✿
Petalberry
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 14:18


Hij wist wel dat Blazesong stoer was. Emoties tonen, dat kon hij als geen ander, maar er ook over praten, nee hoor, daar was hij niet stoer genoeg voor. Petalberry vond dat praten goed deed, wat het keer op keer ook bewees te doen. Maar Blazesong was altijd een beetje moeilijk als het daar op kwam. Ach ja, zolang hij hem maar liet zien dat hij er voor hem was, mocht er over emoties gepraat moeten worden. 'Het gaat wel,' verzuchtte de brombeer en Petalberry knikte. Aanwezig zijn was soms ook voldoende, dat had hij ook geleerd. 'Wist jij dat Fallenflight kittens verwachtte?' Zijn oortjes schoten wat omhoog. Oh, een interessante verandering van het onderwerp, maar wel een serieuze. 'Van die Frayhowl.' Petal keek hem aan, zag de spanning bij zijn broer. Het was duidelijk dat hij er niet zo blij mee was. Petalberry zuchtte zachtjes en haalde zijn schouders op. 'Nee,' miauwde hij als antwoord. 'Ik ken die Frayhowl ook niet goed. En.. Nou ja, met Fallenflight heb ik zelf ook niet de allerbeste relatie. In ieder geval, het is niet alsof we erg close zijn,' miauwde hij.


i am a member of the butterfly culture
The bee and the butterfly CIvDOh3
flap flap
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
The bee and the butterfly 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 15:48



Blazesong knikte enkel bij het horen van zijn broertjes woorden. Sprekend over hoe afstandelijk die twee waren. Het was iets waar hij zich jammer genoeg ook in moest plaatsen. Als ze close waren had Fallenflight hem toch wel een heads up gegeven? Of niet? Het was vreemd hoe bij alles wat de kattin betrof, hij er toch altijd een vraagteken achter kon zetten. "Dat is waar" mauwde hij uiteindelijk met een laatste knik van zijn kop. "Het baart mij zorgen, Petal" vervolgde de grote broer van het stel ongeregelde. "Ze is niet...helemaal haar zelf"


The bee and the butterfly YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalberry
Member
The bee and the butterfly VLEDOVJ
✿ Cami ✿
31
Actief
✿ flowers need time to bloom ✿

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 25 ✿ Moons ✿
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✿ Moorrunner ✿
Petalberry
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 16:14


Hoewel Petal wel graag erg close wilde zijn met al zijn familie, was het toch nog lastig soms. Het was pas recent dat hij en zijn broer echt naar elkaar toegegroeid waren. Fallenflight was nooit zo in zijn leven geweest. Toch probeerde hij er actief bij te zijn als oom, voor haar kittens. 'Dat is waar,' knikte Blazesong uiteindelijk. 'Het baart me zorgen, Petal,' vervolgde hij. Petalberry keek hem aan, benieuwd wat voor gedachtes er in zijn kop spookten. 'Ze is niet... helemaal haar zelf.' Langzaam knikte de slanke kater. 'Hm.. Ik zou niet echt kunnen oordelen, zoals ik al zei ken ik haar niet zo goed. Maar.. Nou ja, het is ook niet moeilijk om te zien dat ze zich soms wat... Anders, gedraagt.' Hij vond het moeilijk om zo over iemand te praten, maar het was toch een beetje zorgwekkend. 'Maar wat ze precies doet weet ik niet.'


i am a member of the butterfly culture
The bee and the butterfly CIvDOh3
flap flap
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
The bee and the butterfly 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: The bee and the butterfly   The bee and the butterfly Icon_minitimedo 8 apr 2021 - 19:48

Hoewel hij Fallenflight al langer als zus zag, kon de deputy zich toch nog vinden in Petalberries woorden. Deelde wonderbaarlijk zijn zorgen. Blazesong zuchtte voor een korte knik zijn broertjes richting opschoot "Precies, dat ja" Met zijn blik op zijn pootjes gericht liet de kater een kortte stilte vallen. Kneden de losse aarden onder zijn pootjes samen. "Ik kende haar al niet geweldig goed, maar de afgelopen paar manen oogt ze als een volkomen vreemdeling. " zuchtend zocht hij de blauwe ogen van Petalberry op "We klikte nooit echt goed, maar ik was er wel voor d'r, denk ik"


The bee and the butterfly YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The bee and the butterfly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: