{open} Do i got friends?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {open} Do i got friends?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokepaw.
StarClan
{open} Do i got friends? DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: {open} Do i got friends?   {open} Do i got friends? Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 22:41

Smokepaw zuchte wanneer hij vroeg in de ochtend voor de Apprentice Den ging zitten. Hij voelde zich alleen. Natuurlijk had hij Nighttooth en zijn mentor Nightgrackle, maar het was toch anders. Nighttooth was vaak te druk en Nightgrackle heeft ook zijn eigen dingen. Smokepaw was het zat. Ik ga vrienden zoeken bedacht de jonge Apprentice. Hij keek even rond en zag dat de andere Apprentice's nog sliepen. Hoe ga ik dit aanpakken murmelde Smokepaw verdrietig. Hij is altijd al alleen geweest. Hij had alleen zijn moeder, hij was de enige van het nestje. De andere hadden broertjes of zusjes. 'Dit gaat vast lang duren tot ik bevriend raak!' miauwde Smokepaw hardop zonder dat hij het door had. Hij keek nog even rond. Laat ik nog maar kort dutje doen, het wordt een zware dag, dacht Smokepaw. Hij sjokte terug het hol in en ging in zijn mosbedje liggen. Hij legde zijn kop op zijn voorpoten en dacht bezorgd: krijg ik ooit nog vrienden? Even later doezelde hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nighttooth
Member
{open} Do i got friends? DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Re: {open} Do i got friends?   {open} Do i got friends? Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 10:00

Toevallig moest Nighttooth het kamp in de gaten houden die nacht. Ze keek stiekem toe hoe haar zoon voor de Apprentice Den zat en piekerde. Nighttooth schudde haar hoofd; dit had ze al verwacht. Smokepaw was harstikke vrolijk, maar kan soms ook niet luistern. Ook was hij mijn eerste en enige jong, voegde Nighttooth in haar gedachten erbij. 'Hij moet het zelf doen, hij is geen kitten meer!' murmelde de zwart witte Warrior. Ze draaide zich om om verder met haar taak bezig te gaan. Al deed het haar wel pijn om te zien dat haar enige jong ongelukkig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw
Member
{open} Do i got friends? DPKsfdL
Mathijs
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: {open} Do i got friends?   {open} Do i got friends? Icon_minitimema 5 apr 2021 - 11:00

Lightpaw hoorde iemand langs zijn bed lopen, zachtjes maar niet zachtjes genoeg om hem niet wakker te maken. Hij opende even zijn gelige ogen en zag Smokepaw naar buiten lopen. Hij had het vermoeden dat Smokepaw ongelukkig is, echter durfde hij hem niet te vragen wat er aan de hand was. Hij hoorde dat Smokepaw wat zei : "Dit gaat vast lang duren tot ik bevriend raak" Net op het moment dat hij wou opstaan en naar Smokepaw wou lopen, ging de creme-kleurige kat weer naar zijn bed toe. Aan het eind van zijn training ga ik naar Smokepaw toe, dacht Lightpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{open} Do i got friends?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: