[open] Speelkwartier



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [open] Speelkwartier

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Asterkit.
Member
[open] Speelkwartier De488607a56d846bdbdbe52641145215639322fdr1-245-245_128
inge
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Asterkit.
BerichtOnderwerp: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 13:56


Nu Asterkit 3 manen was geworden, had ze steeds meer zin in buiten spelen met de andere kttens. Ze was een social butterfly aan het worden en had veel behoefte aan nieuwe vrienden in haar leven. Nu stond ze midden in het kamp, klaar voor wat lol. "Wie wil er mee doen met verstoppertje?" Schreeuwde ze luid, nog jong genoeg om hier niet raar voor te worden aangekeken.

@beetlekit en open


[open] Speelkwartier 1x545NF


Laatst aangepast door Asterkit. op ma 5 apr 2021 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw.
Member
[open] Speelkwartier E1192d85be8ce2fa47785a275dc35291
Kip
87
Actief
Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?

CAT'S PROFILE
Age: ♣ 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beetlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 17:25


[open] Speelkwartier Ddoqklp-3eb36866-2a8a-4300-ab42-584ecd6660a3

Hoewel Beetlekit zelden luisterde, wist ze toch altijd te horen wat ze wilde horen. Vertelde haar dat ze iets op moest ruimen en plots was ze doof, maar wanneer iemand aan de andere kant van het kamp een spelletje aankondigde was ze er als de kippen bij. Zonder iets te zeggen tegen de queen die momenteel op haar lette stapte ze naar Asterkit toe. "Oeh ikke! Ik doe mee!" verkondigde ze enthousiast.



[open] Speelkwartier Beetle11
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
[open] Speelkwartier DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimedi 9 maa 2021 - 18:34

Thunderkit hoorde de stem van een andere kitten. Ze gingen verstoppetjes doen. Ze dacht na. Ze is jong, kan alleen nog maar waggelen en praat nog niet duidelijk. Ach, eventjes kan toch wel? Thunderkit wagelde voorichtig naar de andere toe. Ze wist al het perfecte verstopplekje. 'Mag ik meedoen?' piepte Thunderkit verlegen. 'Alleen zal ik niet al te lang mee spelen' voegde ze er aan toe. Het klonk niet helemaal zuiver, maar wat verwacht je dan van een kitten die net is begonnen met praten? Ze kan wel even zonder melk en haar verstopplekje is dicht bij moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asterkit.
Member
[open] Speelkwartier De488607a56d846bdbdbe52641145215639322fdr1-245-245_128
inge
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Asterkit.
BerichtOnderwerp: Re: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimewo 10 maa 2021 - 8:19


Vanaf de andere kant van het kamp kwam Beetlekit al aanrennen. De rood-bruine kitten negeerde de queen bij wie ze zat totaal en Asterkit knikte enthousiast naar het bolletje energie wat nu naast haar stond. Een zwarte kitten kwam er ook bij. Ze leek ietwat verlegen en jong maar hoe meer hoe beter. "Natuurlijk mag je meedoen!" Miauwde Asterkit vrolijk. Nu waren ze met drie! Drie meisjes zelfs. Zouden er nog meer mee willen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw.
Member
[open] Speelkwartier E1192d85be8ce2fa47785a275dc35291
Kip
87
Actief
Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?

CAT'S PROFILE
Age: ♣ 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beetlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 21:17


[open] Speelkwartier Ddoqklp-3eb36866-2a8a-4300-ab42-584ecd6660a3

Nog een andere kitten kwam erbij en Beetlekit vond het enig. Des te meer zielen des te meer vreugd was een leus waar zij bij leefde. "Jaa!" riep ze dan ook vrolijk als antwoord op de kleine, zwarte kitten en hoewel Beetle hoopte dat er nog meer katten zouden komen, stond ze al te poppelen om te beginnen. "Jij gaat eerst Asterkit!" waarom zij? Geen idee, maar Beetlekit had al een idee voor een verstopplek.


[open] Speelkwartier Beetle11
Terug naar boven Ga naar beneden
Asterkit.
Member
[open] Speelkwartier De488607a56d846bdbdbe52641145215639322fdr1-245-245_128
inge
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Asterkit.
BerichtOnderwerp: Re: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimema 5 apr 2021 - 8:43



Beetlekit leek niet te kunnen wachten om te beginnen. "Jij gaat eerst Asterkit!" Miauwde de roodbruine tabby kitten enthousiast. "Oké!" Antwoordde Asterkit vrolijk waarna ze met haar hoofd tegen de wand van de nursery aan ging staan. "Ik tel tot 20!" Piepte ze als waarschuwing naar de andere twee kittens. "Één, twee, drie.." Ze begon te tellen en toen ze bij twintig was gekomen keerde ze snel om zodat ze hopelijk nog een speelmaatje weg zag duiken. "Wie niet weg is is gezien, ik kom!!" Schreeuwde ze luid door het kamp waardoor ze wat geïrriteerde blikken kreeg van een aantal warriors die net terug kwamen van de jacht.


[open] Speelkwartier 1x545NF
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
[open] Speelkwartier DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [open] Speelkwartier   [open] Speelkwartier Icon_minitimema 5 apr 2021 - 11:49

"Jaa!" riep Beetlekit als antwoord op de vraag van Thunderkit. De zwarte kitten. was blij dat Beetlekit het ook leuk vond dat ze mee wilde doen. "Jij gaat eerst Asterkit!" zei Beetlekit. Thunderkit stond te poppelen om te beginnen. "Oke!" antwoorde Asterkit vrolijk. "Ik tel tot 20!" Dat moet lukken dacht Thunderkit. Wanneer Asterkit begon te tellen, rende Thunderkit met volle snelheid de nursery in waar ze met een slide stop tot stilstand kwam. Ze giechelde. Snel klom ze het nest van haar moeder in. "Sst mama! Ik verstoppertje doen!" waarschuwde ze moeder zachtjes. De zwarte kitten wurmde zich onder moeder. Wat was het warm en donker onder de buik van mama! Met moeite viel ze niet in slaap. Het was zo lekker warm! Dit plekje moest ze onthouden. "Wie niet weg is is gezien, ik kom!!" schreeuwde Asterkit. Het eerste potje was begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[open] Speelkwartier
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: