[TS] Mythencyclus



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Mythencyclus

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Odysseus
Member
[TS] Mythencyclus Tumblr_p99ovmn8rW1xpfnxao1_400
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Odysseus
BerichtOnderwerp: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 12:32


Hiya!

Mijn accountje; Odysseus zoekt wat topicjes! Ze is een mooie dame die niet lang geleden haar partner verloren heeft. Ze weet niet meer zo goed meer wat haar doel is in het leven en is dus vooral op avontuur om weer iets te vinden om voor te leven. Topicjes kan dus met iedereen! Al is ze wel zo langzamerhand op reis richting de bergen -a-

-xxx-
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
[TS] Mythencyclus VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 12:36

Oooh! Ik wil een topic met haar en Vulture! Hij zit op dit moment op trial in de tribe dus wellicht als ze daar eenmaal aankomt? (a) Misschien kunnen we ook een beetje plotten tegen die tijd :>


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Member
[TS] Mythencyclus Tumblr_p99ovmn8rW1xpfnxao1_400
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Odysseus
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 12:37

Blueflower schreef:
Oooh! Ik wil een topic met haar en Vulture! Hij zit op dit moment op trial in de tribe dus wellicht als ze daar eenmaal aankomt? (a) Misschien kunnen we ook een beetje plotten tegen die tijd :>

Jaa wat leuk! ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintspark
Member
[TS] Mythencyclus ZB9t5up
»Quinty«
171
Actief
Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!

CAT'S PROFILE
Age: Twenty months!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Flintspark
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 12:41

Ik heb either Bear of Sanguine voor je als triber?
Bear is wat vriendelijker en opener naar andere toe, Sanguine is een eikel xD


That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
[TS] Mythencyclus DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 13:23

Ik heb Amortentia voor je? Iemand die ze tijdens haar reis naar de bergen kan ontmoeten? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Member
[TS] Mythencyclus Tumblr_p99ovmn8rW1xpfnxao1_400
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Odysseus
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 13:24

Blazepaw. schreef:
Ik heb Amortentia voor je? Iemand die ze tijdens haar reis naar de bergen kan ontmoeten? (:

Leuk! Zal ik het topicje maken?

@Quinty: Bedankt! Ik zou het onthouden en zodra Odi in de bergen is dan ping ik je op ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazepaw.
Member
[TS] Mythencyclus DPKsfdL
Anonymous
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blazepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 13:30

Odysseus schreef:
Blazepaw. schreef:
Ik heb Amortentia voor je? Iemand die ze tijdens haar reis naar de bergen kan ontmoeten? (:

Leuk! Zal ik het topicje maken?

@Quinty: Bedankt! Ik zou het onthouden en zodra Odi in de bergen is dan ping ik je op ^-^

Is goed! Als ze eenmaal in de bergen is, dan wil ik ook wel eentje met Frozen. Hmu en dan zal ik die tegen die tijd wel maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Odysseus
Member
[TS] Mythencyclus Tumblr_p99ovmn8rW1xpfnxao1_400
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Odysseus
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 13:32

Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[TS] Mythencyclus DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Mythencyclus   [TS] Mythencyclus Icon_minitimema 1 maa 2021 - 13:40

Thankyouu:3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Mythencyclus
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: