Problem...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Problem...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Malona
Member
Problem... DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Problem...   Problem... Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 9:22

(Vervolg van: http://warriorcats.bigforumpro.com/t4552p15-hunting#83772 waar ik alleem maar kortheidpost en flutpost heb gestuurd XP)

Malona werd wakker. Waar was ze? Malona stond op en keek om haar heen, ze kon overal tweebeengeur ruiken, Malona deed haar ogen wijd open. Ze zit in het tweebeenhuis! Malona kon nog zich vaag herineren dat de tweebenen haar en Kearn in het bos oppakte en in een soort van kooi stopte en toen werd alles zwart. Malona keek om haar heen en zag de 2 kooien waar de tweebenen Kearn en Malona ingestopt hadden, maar er was nog een derde. Malona keek naar de grond en zag ineens 2 katers van Bloodclan, het waren Kearn en Frost. Malona liep naar ze toe en probeerde Kearn en Frost wakker te maken, maar dat lukte niet. Malona keek om zich heen om te kijken of ze ergens naar buiten kunnen glippen, maar alles zat dicht. Malona dacht: "Ik wil hier weg ik haat die stinkende tweebenen!" Malona liep de kamer rond en zag kattenbrokjes staan, Malona had honger, maar dacht: "Zo'n goor kittypet eten ga ik nooit eten!" Toen zag Malona een soort doos met een zwarte klep waar grote vissen in zwommen, Malona sprong op de kast en probeerde die zwarte klep open te krijgen, maar dat lukt niet. Malona probeerde die doos met zwarte klep van die kast af te duwen en dat lukte, die doos met zwarte klep kletterde naar beneden en brak, Malona zag de grote vissen op de grond bewogen. Malona sprong van de kast en legde de grote vissen op een hoop bij Kearn en Frost, die nog steeds lagen te slapen. Toen zag Malona een kleine tweebeen in de kamer die naar Malona toeliep, Malona blies naar de kleine twebeen maar die kleine tweebeen pakte Malona op. Malona krabte met haar nagels de kleine tweebeen in haar gezicht, de tweebeen liet Malona los, schreeuwde, en rende weg.Malona keek naar de grond en zag bloeddruppeltjes spoor van die kleine tweebeen. Toen kwam er een grote tweebeen aan en die pakte Malona bij haar nekvel en deed haar in een kooi.

Only Frost en Kearn (kleine tweebeen is kind en doos met zwarte klep een aquarium)


Problem... Onders10

♥:


Laatst aangepast door Malona op di 27 maa 2012 - 16:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Problem... DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 11:02

Kearn werd wakker uit een diepe slaap en zag toen tot zijn grote schrik dat ze in een tweebeenhuis waren. Bang keek hij om zich geen en zag een hoopje met vissen liggen. Pas dan kreeg hij door dat hij niet de enige kat was in het huis. Hij wou opstaan maar was nog zo slaaperig dat hij terug door zijn poten zakte. Nu herinerde hij zich terug wat er was gebeurd: er was een brandende boom en hij liep met Malona door het bos en toen werden ze opgepakt door tweebenen en in een kooi gestoken. Daarna kreeg hij een soort prik waar hij slaaperig door werd en in slaap viel. Maar toen hij nog net genoeg energie had om te kijken had hij een grote kat gezien en daarna werd alles zwart. Hij keek goed om zich geen en zag daar in een hoek van het tweebeenhuis een kooi met daarin Malona en de slaapende bloodclankat Frost naast zich. Zonder erbij na te denken deed hij nog een poging om rechtop te komen en het lukte. Slaperig liep hij naar de kooi waar Malona was ingestopt.


Kearn:

Funny Danbo:
Problem... CupcakekearnProblem... 1052k40Problem... MalonalovekearnProblem... Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Problem... DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 15:25

Frost opende langzaam zijn ogen. Hij voelde zich stijf en zijn kop bonkte. Het enige wat hij zich herinnerde was dat hij een brandende boom zag, en tweebenen... Waarschijnlijk hadden die hem meegenomen want hij merkte tot zijn grote schrik dat hij zich in een van hun hokken bevond. Hij stond moeizaam op en wankelde op zijn poten. Hij rook vis. Maar ja, dat was logisch, want hij zag dat er een hoopje vis naast hem lag. Het rook verleidelijk, maar hij wilde het niet. Opeens hoorde hij allemaal geluiden, en zag dat een zwarte poes -in wie hij Malona herkende- in een kooi werd gestopt. Een grijze kater -die hij herkende als Kearn- liep naar haar toe. Hij stapte ook naar hen toe. Met een kwade uitdrukking op zijn gezicht keek hij hen aan. "Wat doen we hier! Wie heeft hiervoor gezorgd!" Zei hij nors. Hij was behoorlijk chagerijnig. Kon hij het helpen!? Hij bevond zich in een stinkend tweebenen hok! Kon het nog erger!?

OMG! Behoorlijk flut en afgezaagd
Maar ik heb gereageerd


Problem... Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Problem... DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 9:44

Malona zat in de kooi waar ze opgesloten was. "Kearn, Frost wordt wakker!" Zei Malona tegen Kearn en Frost. Malona za dat Kearn slaperig opstond en naar de kooi waar Malona inzat toe liep. "Wat doen we hier! Wie heeft hiervoor gezorgd!" Hoorde ze Frost nors zeggen, Malona zag dat Frost chagerijnig was. "De tweebenen hebben ons hier heen gebracht." Miauwde Malona. "En ik ben in een kooi gestopt door een grote tweebeen! We moeten proberen uit de tweebeenhuis te ontsnappen! Maar alseerst moet ik proberen uit de kooi te ontsnappen." Miauwde Malona. Malona probeerde uit de kooi te ontsnappen maar dat lukte niet. Malona zag een de kleine tweebeen die Malona in haar gezicht heeft gekraht. Het lelijke gezicht van de kleine tweebeen zat vol met krassen en sneedjes. "Help me hier uit de kooi te krijgen!" Fluisterde Malona tegen Kearn en Frost

Flut


Problem... Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Problem... DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 10:01

Als Kearn bij de kooi van Malona aankwam dan hoorde hij Frost mompelen: "Wat doen we hier! Wie heeft hier voor gezorgd!" Kearn keek naar Frost en daarna naar Malona. Daarna antwoorde Malona: "De tweebenen hebben ons hierheen gebracht. En ik ben in een kooi gestopt door een grote tweebeen! We moeten proberen uit dit tweebeenhuis te ontsnappen! Maar allereerst moet ik uit die kooi ontsnappen." Daarna kwam er een kleine tweebeen naar hun toe. Daarna fluisterde Malona: "Help me uit die kooi te krijgen." Kearn keek achter zich naar Frost. Nu wilde Kearn Malona uit die kooi helpen maar hij zag de tweebeen terug komen. Snel liep Kearn opzij en keek toe wat de kleine tweebeen deed. Ze bleef niet lang ze nam iets van de grond en liep terug weg. Kearn keek nog eens naar Malona en Frost. Stilletjes ging de hoop van Kearn een beetje weg.

Flut


Kearn:

Funny Danbo:
Problem... CupcakekearnProblem... 1052k40Problem... MalonalovekearnProblem... Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Problem... DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimema 5 maa 2012 - 21:03

"De tweebenen hebben ons hier heen gebracht." Miauwde Malona. "En ik ben in een kooi gestopt door een grote tweebeen! We moeten proberen uit de tweebeenhuis te ontsnappen! Maar alseerst moet ik proberen uit de kooi te ontsnappen." Miauwde Malona weer. Frost rolde met zijn ogen. Nee, waren ze door tweebenen meegenomen? Dat wist hij nog niet. Hij slaakte een geergerde zucht. Hij zag dat er een kleine tweebeen naar hen toe liep. "Help me hier uit de kooi te krijgen!" Fluisterde Malona tegen Kearn en hem. Kearn keek achterom naar hem. Ben ik zo interessant? Dacht hij. Opeens hoorde hij weer stappen. De tweebeen kwam hun richting in gelopen. Kearn liep snel opzij. Hij bleef gewoon rustig zitten en keek strak voor zich uit. De tweebeen pakte alleen maar iets en ging toen weer weg. Kearn keek nog eens naar Malona en hem. Hij rolde met zijn ogen. "Wat moet je nou van ons man!? Je zit de hele tijd maar naar ons te staren! Zijn wij zo interessant!?" Zo, dat moest er gewoon even uit. Daarna liep hij naar de kooi waar Malona in zat. Hij bekeek de kooi eens goed en probeerde een slot ofzo te vinden. Hij had hier al een klein beetje ervaring mee. Uiteindelijk vond hij het en greep het beet met zijn tanden. Hij probeerde het omhoog te duwen, wat nogal moeilijk ging. Uiteindelijk hoorde hij een klik. Hij liet het los, het deurtje was open! "Was dat nou zo moelijk?" Zij hij en zwiepte nonchalant met zijn staart.


Problem... Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Problem... DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimema 5 maa 2012 - 21:34

Malona zag dat er een tweebeen in hun richting kwam. Kearn ging snel opzij, en Frost bleef zitten. Malona keek strak naar de tweebeen, ze zag dat de tweebeen iets oppakte en toen weer wegging. Kearn keek naar Malona en naar Frost. "Wat moet je nou van ons man?! Je zit de hele tijd naar ons te staren! Zo interesant zijn wij toch niet?! Zei Frost. "Die is denk ik chagerijnig." Dacht Malona. Frost liep naar de kooi waar Malona in zat, Frost keek goed naar de kooi. Toen vondt Frost het slot en greep het met zijn tanden. Frost probeerde het slot met zijn tanden omhoog te duwen, Malona zag dat Frost er een beetje moeite mee had. Toen hoorde Malona een klik en het deurtje ging open, Malona stapte uit de kooi. "Was dat nou zo moeilijk?" Zei Frost. "Dankje dat je die kooi voor me hebt open gedaan." Zei Malona vriendelijk tegen Frost. Malona keek om haar heen. "Misschien moeten we het tweebeen huis verkennen, dan vinden we vanzelf een uitgang." Miauwde Malona tegen Kearn en Frost. Malona liep een kant uit, Malona stondt tegen over een soort van plank met iets eroverheen wat ergens naar boven leidde, Malona liep naar boven. Ze was in een andere ruimte. Snel zoekte Malona naar een uitgang, maar ze kon in alle ruimte's waar ze was geweest geen ruimte vinden. Toen zag Malona een ruimte waar ze nog niet was geweest. Malona liep naar de ruimte. Er zaten allemaal hoofden van andere dieren op de muur, Malona vondt het maar raar en glipte uit de ruimte. Malona liep weer naar beneden. "Die planken die ergens naar boven leidt, daar heb ik gekeken naar een uitgang, maar ik heb niets gevonden. Hebben jullie een uitgang gevonden?" Vroeg Malona aan Kearn en frost.
(planken met iets erop die naar boven leidt is een trap)


Problem... Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Problem... DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Problem...   Problem... Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 13:21

"Wat moet je van ons man?! Je zit de hele tijd naar ons te staren. Zo interesant zijn wij toch niet?!" zei Frost tegen Kearn. Daarna liep hij naar de kooi waar Malona in zat en bekeek die goed. Toen vond hij het slot en greep het vast met zijn tanden. Daarna kwam er een zacht klikje en Malona kwam uit de kooi. Toen zei Frost: "Was dat nou zo moeilijk?" "Dankjewel dat je de kooi voor mij hebt open gedaan" antwoorde Malona vriendelijk. Toen zei ze: "Misschien moeten we het tweebeenhuis verkennen, dan vinden we vanzelf een uitgang." Kearn vond het een goed idee en liep naar een andere kamer. Daar was een kleine tweebeen bezig. Angstig liep Kearn terug naar waar hij de andere katten het laatst had gezien. Hij ging daar rustig gaan zitten en wachtte tot Malona terug zou komen. Het duurde niet lang voor hij de zwarte kat zag aankomen. Toen ze bij de andere katten kwam zitten miauwde ze: "Die planken die ergens naar boven leiden, daar heb ik gekeken naar een uitgang, maar ik heb er niets gevonden. Hebben jullie een uitgang gevonden?" "Ik ben naar die ruimte gegaan en daar was een kleine tweebeen bezig en dan ben ik terug naar hier gekomen." antwoorde Kearn


Kearn:

Funny Danbo:
Problem... CupcakekearnProblem... 1052k40Problem... MalonalovekearnProblem... Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problem...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: