Eau de daddy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eau de daddy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravenstrike
Catministrator
Eau de daddy SnKxPwp
Kiek
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimewo 3 maa 2021 - 22:35

RAVENSTRIKE // SHADOWCLAN 12 MOONS OLD

Kwaad had hij zijn neus gerimpeld toen hij het eerste zuchtje van het geurspoor geroken had. Zijn staart sloeg wild heen en weer terwijl hij kort debatteerde of hij zich omdraaide en terug ging naar ShadowClan of dat hij zijn nieuwsgierigheid weer een loopje met hem liet nemen. Wie zou hij dit keer dood terug vinden? Wolfblood? Settleddust? Dimpaw? Hoarsepaw?

Maar zijn poten kwamen in beweging en de keuze was gemaakt. Hij sloop door de bosjes heen, zijn schouders laag en beheerste terwijl hij het spoor volgde. Zorgvuldig uitgezet door de kat die hem had willen lokken. Die kat wist namelijk precies wat hij aan het doen was en wat hij teweeg zou brengen. Hij had zijn eigen moeder pas net begraven en nu moest hij weer zijn kop laten zien. Zijn ogen glommen toen hij de blik ontmoette van de kater die hij op dit moment het hoogst op zijn haat-lijstje had staan. Zijn kop verhief zich terwijl hij hem aanstaarde. "Zeg me alsjeblieft dat je komt afmaken wat je begonnen bent," sprak hij kalm, doelend op de dood van Russetfur en daarmee de aanslag op zijn familie.

".. Pappie."


Take it away, my head is in my own hell

 






Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Eau de daddy KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 21:42

Met sterke passen wandelde de sterke kater verder. Hij had net zijn halsband de rivier in gegooid, samen met plukken vacht van zichzelf. Mocht Bloodclan de rivier afzoeken zouden ze zijn kapotte halsband vinden. Het zou voor even zijn dat deze afleiding zou werken, maar het zou hem wat extra tijd geven, een voorsprong voor richting de bergen. Wanneer hij daar zou aankomen zouden de zorgen van die cult niet langer in zijn gedachten zijn. Even zuchtte hij diep, zwaar, het was ergens moeilijk om zich hieraan aan te passen. Zijn thuisland achter zich laten, alles dat hij kende en waar hij was opgegroeid. Maar misschien was dit hetgeen wat hij juist nodig had; een frisse start. Misschien vond hij in de bergen wel een dame... of heer... Die een echt gezin met hem wilde starten. ja, Never begon ouder te worden en elke nieuwe dag voelde hij de drang naar een echt gezin. Een jongen en meisje die hij teder kon vastnemen en kon knuffelen, iemand waarmee hij zijn geluk kon delen. ja, dat wilde hij. Even glimlachte hij zachtjes, het idee van een echt gezin liet hem stralen.
Zijn geluk was echter van korte duur, want woorden bereikten al snel zijn oren. Even wiebelde hij ze wat, voordat hij zich omdraaide naar zijn zoon. Hoe graag hij deze jongen ook wilde meenemen om een deel te zijn van zijn gezin, hij wist dat het hart van Raven hier lag... En Never zou nooit zijn geliefden forceren iets te doen dat ze niet wilden. De zwarte kater fronste echter even toen de vraag van de jonge kat bij hem doordrong, niet goed wetende waar hij het over had. Het was echter bij het laatste woord dat er een dwaze, scheve glimlach op zijn gelaat verscheen. Oh my starclan. Dat was de eerste keer dat Raven hem Pap noemde! Hij voelde zich helemaal stralen, zijn pels werd wat warmer. Nou, die kleine momenten wanneer je kinderen voort eerst papa tegen je zeggen... Die vergeet je nooit eh. "Hi zoon! Nou ja... ik vertrek zo, dus kom je gedag zeggen tegen je oude man hm?" aw als dat het geval was dan was Raven echt een schatje. Nja, dat wist Never natuurlijk altijd al. Dat stoere gedoe was maar een act. Zijn kanjer van een zoon was veel meer dan dat tho, had ie altijd geweten.


and as he was the black canvas
Eau de daddy MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Catministrator
Eau de daddy SnKxPwp
Kiek
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 22:23

RAVENSTRIKE // SHADOWCLAN 12 MOONS OLD

Natuurlijk was Nevermind blij om hem te zien. De glimlach die de kater tevoorschijn toverde was dan ook misselijkmakend voor hem. Ravenstrike boorde zijn ogen vast in die van hem. Ze hadden allebei dezelfde blauwe ogen. Hij leek niks op zijn moeder en voor deze ene keer, had hij daar spijt van. De kater begroette hem vrolijk en vertelde dat hij ging vertrekken. Of hij gedag kwam zeggen? Ravenstrik trok zijn neus op. "Ik kom geen gedag zeggen." bromde hij toen nors. Geïrriteerd zwiepte hij met zijn staart heen en weer. "Ik volgde enkele dat geurspoor dat jij achter had gelaten in de hoop niet nog een dode clanmate aan jouw poten te vinden." hij drukte zijn kiezen op elkaar na het uitspreken van die zin. Hij kon hem niet nog een keer aanvallen. Wolfblood had het hem verboden. 'Een familielid doden doe je niet zomaar', hoorde hij nog in zijn achterhoofd. Dus hij kon het niet. Hoe graag hij het ook wou doen. "Waar ga je heen." vroeg hij toen op monotoon aan hem. Niet dat het hem iets boeide waar de kater heen zou gaan, als het maar ver weg was van ShadowClan.


Take it away, my head is in my own hell

 






Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Eau de daddy KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 23:07

Natuurlijk was hij opgetogen om Ravenpaw te zien. Hij zou wel een moord plegen om zijn zoon te zien. Ja, okay, Nevermind wist dat hij geen favorite child mocht hebben maar als ie moest kiezen dan was de keuze erg snel geweest. maar natuurlijk in zijn koppie waren zijn dochters ook wel leuk en lief... maar weet je na nesten en nesten van meisjes begon je echt wel te stralen van een jongetje. Een klein mannetje dat op jezelf kon lijken, waarmee je samen kon praten over domme dingen. Hij wist ergens wel dat hij nooit zo'n momenten met Ravenpaw zou kunnen delen, maar hij kon dromen en hopen dat er ooit nog momenten zoals deze voor hem zouden gemaakt worden. Zijn glimlach verdween toen de kater zijn eerste woorden zijn. "Raven... Ik zou nooit een shadowclanner iets aandoen... Dat weet je toch he?" Hij fronste even en haalde diep adem, een zware teleurstelling borrelde in hem op. Ja, het was erg jammer dat de ander zo over hem dacht, maar wat kon hij eraan doen... "Ik heb katten pijn gedaan in het verlaten, maar toen leerde Innerstar me heel wat. Dankzij haar doe ik dat soort dingen niet meer," Hij was haar daarvoor ook heel dankbaar. Oh... Hij mistte haar zoveel. Haar leiding en haar macht, haar stem en haar gezag. Alles aan de ex leader zorgde ervoor dat hij zich heel voelde. Inner was een soort ouderfiguur voor hem geweest, zelfs als ze het zelf niet aanzag, had hij haar altijd als een gezien. "De bergen, de tribe," antwoordde de zwarte kater op de vraag van zijn zoon. "Ik kom waarschijnlijk nooit meer terug. Ik wil opnieuw beginnen en dat kan helaas hier niet," Hij zuchtte even, maar forceerde toch een klein lachje op zijn gelaat. Het was een bitterzoet iets, hij keek ernaar uit...


and as he was the black canvas
Eau de daddy MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Catministrator
Eau de daddy SnKxPwp
Kiek
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimeza 6 maa 2021 - 23:46

RAVENSTRIKE // SHADOWCLAN 12 MOONS OLD

Hij zou het een Shadowclanner nooit iets aan doen. Sure. "Waarom dan weggaan uit de clan als je het zo goed met ons voor hebt?" was loyaliteit aan je clan niet nummer 1 prioriteit? Waarom weggaan als je dat bovenaan je lijstje had staan. "Als oma je echt iets had geleerd dan was het dat loyaliteit aan je clan op één staat." bromde hij Nevermind toe. Clanverraders hadden geen thuis in ShadowClan. Dat was iets wat hij keer op keer moest bewijzen voor Acornstar. De brandende ogen die in zijn rug boorde. Het gevoel alsof iemand vanuit de struiken met je mee keek. Zelfs nu het Ravenstrike het idee dat hij elk moment 'betrapt' kon worden met een buitenstaander. Hij zou er geweest zijn, de clan uit gegooid worden. Nevermind kwam niet meer terug zei hij. Hij zou naar de tribe in de bergen gaan. Raven had daar alleen maar verhalen over gehoord want hij was geboren na de reis naar de bergen. Hij zou opnieuw beginnen in de bergen. Daar levens verpesten. Ergens was de aanblik van de kater triest om te zien, een gebroken man stond tegenover hem. De kater stak zijn borst iets meer naar voren. "Dat gun ik je," perste hij toen over zijn lippen. Want hoezeer hij hem ook haatte voor alles wat er gebeurd was in zijn leven was het ergens ook triest. Een kater met niks. Vertrok naar het land van niks. Vaarwel. "Ik hoop dat je daar vind wat je hier kwijt hebt gespeeld." hij nam een moment om Nevermind goed in zijn gedachte op te nemen. Dit was de laatste keer dat hij hem ging zien.


Take it away, my head is in my own hell

 






Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Eau de daddy KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 0:06


De vraag van Ravenpaw was alles behalve vreemd in de oren van de oudere kater. Toen hij in de clan zat, was dat hem meerdere keren gezegd geweest. Hij lachte even zachtjes en schudde kort zijn kop. Dat was juist het mooie aan wat Innerstar hem had geleerd. Ze had hem geen volger gemaakt, maar iemand die op zijn eigen benen kon staan. Ze had hem geen mindless soldaat gemaakt, maar een man met gevoelens en een hart. "Ik verliet Shadowclan toen de reis begon om voor mijn gewonde vader te zorgen. Hij was een rogue toen en was zwaar verminkt, hij zou het niet gered hebben op zijn eentje hier," Hij sloeg zijn ogen even van zijn zoon af, de glimlach vervagende van zijn gelaat. "Mijn vader was Lítill, een ex bloodclan leader, en ik haatte hem ook. Net zoals jij mij haat," Hij staarde even kort naar zijn poten. "Maar je kan iemand niet beoordelen op verhalen alleen. De tijd die ik met hem heb gespendeerd als rogue gaven me aan dat hij ok was. nja, hij was vader die ik nooit had gehad... Min of meer," In de clan had niemand hem gewild, was ie altijd ongewenst geweest. Het was hem en zijn broer geweest, altijd. Het had hun taai gemaakt, woedend, maar gelukkig voor Nevermind was er een uitweg geweest. Kalm schudde hij even zijn kop, zijn ogen werden terug opgericht naar het evenbeeld dat tegenover hem stond. "Innerstar leerde me hoe ik mijn emoties kon controlleren," begon hij kalm. "Ze gaf me lessen over het leven, over gevoelens, over beheersing. En dankzij haar... Kon ik eindelijk al die woede aan de kanten schuiven, kon ik eindelijk... Welll... Voor het eerst zien," Even lachtte hij zachtjes, maar wederom vervaagde deze al snel. "Je zou haar fantastisch gevonden hebben... Ze was de beste leider die shadowclan ooit heeft gekend... En uh, ik durf er mijn staart voor te wedden; de beste leider die shadowclan ooit zal kennen! Hah!" Hij grijnsde even schuin en keek even vluchtig rond. Maar hopen dat Acornstar hem niet hoorde, straks kielhaalde die man hem nog. "Maar uh... ja... Inner... Ze was iets anders.... Ze heeft me vrij gezet van mezelf... Daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor," Hij had haar zoveel te vertellen en hij zou het allemaal goed maken.. Ooit... Maar met elke dag probeerde hij opnieuw goed te doen en hij kon enkel hopen dat zij dat ook zag.
Toen Raven hem vertelde dat hij hem een nieuw leven gunde, knipperde hij even verbaasd. Een onstabiele, verwarde glimlach verscheen op zijn lippen. Dat was niet bepaald wat hij had verwacht van de ander. Hij had eerder stilte of woede verwacht, iets dat hij zou gedaan hebben aan zijn leeftijd. Toen zijn zoon echter de volgende woorden uitsprak, verstijfde hij even... Wat hij hier kwijt was geraakt... Er kwam een brok in zijn keel bij het besef wat hij hier verloren had, wat hij allemaal gedag had moeten zeggen.... Wat hij nooit meer terug zou zijn. Zijn kinderen, zijn geliefden, zijn broer, zijn vrienden... Een sombere glimlach verduisterde zijn gezicht waarbij tranen opwelden in zijn ogen. "Bedankt Raven," zei hij zacht op een trillende toon. Hij kon niks minder wensen dan dit op zijn afscheid. Ondanks dat het bitter en koud aan hem was geleverd, was hij blij dat hij toch deze woorden kon horen van hem. Hij had zoveel fout gedaan, zoveel dingen kapot gemaakt... En daar had hij spijt van, maar helaas kon hij de tijd niet terugdraaien. En met dat besef slikte hij dan ook even en haalde hij zijn poot langs zijn gezicht. De tranen werden verwijderd voordat ze uit zijn ooghoeken konden sluipen. "Ik wens het beste aan je toe, Raven... Shadowclan kan zich geen betere warrior wensen," Hij mocht dan wel zo imperfect en gebroken zijn; het bleef zijn zoon... En ondanks al die fouten was zijn jongen de meest geweldige kat die hij kende, zijn zoontje.


and as he was the black canvas
Eau de daddy MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Catministrator
Eau de daddy SnKxPwp
Kiek
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 0:21

RAVENSTRIKE // SHADOWCLAN 12 MOONS OLD

Hij vertelde zijn verhaal maar begreep er vrij weinig van. Wat hij wel begreep was dat Innerstar een goede leider geweest was. Volgens Nevermind misschien de beste die ShadowClan gekend had. Hij had niet veel vergelijkingsmateriaal, maar hij knikte. Zijn opa, Lítill. Hij had de kater nooit ontmoet. Waar hij nu was wist hij ook niet. Waarom zou Nevermind achterblijven om voor een ex-BloodClan leider te zorgen. Het was hem een raadsel. Zijn hele verhaal over gevoelens, beheersing.. het ging allemaal zijn ene oor in en de ander weer uit.

Maar toen bedankte hij hem. Waarvoor wist hij ook niet precies. Hij had niet bepaald aardige dingen gezegd. Of hij had het zo opgevat. De kater trok zijn schouders onverschillig samen. Nevermind wenste hem het beste toe. Hij kon het niet terug zeggen tegen hem, want dat zou liegen zijn. 'Shadowclan kan zich geen betere warrior wensen.' hij knipperde met zijn ogen. Hij had hem steeds 'Raven' genoemd. "Ravenstrike," corrigeerde hij toen. "Mijn ceremonie was een paar nachten terug." en nu stond hij daar maar. Te staan. Hij wou niet weglopen, hem de rug toe keren. Wat als hij zich toch bedacht en aanviel? Hoewel hij de trieste kater tegenover hem niet in staat achtte daarvoor bleef hij op zijn hoede. Alles kon een act zijn.


Take it away, my head is in my own hell

 






Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Eau de daddy KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 0:36

Er viel een beetje een stilte en even sloeg de oudere kater zijn ogen van de ander af. Het voelde zwaar hier zo te staan, wetende dat hij alles zou achterlaten. Hij vroeg zich af of hij al kleinkinderen had, of de ander wel plannen daartoe had. Had ie al een vriendinnetje? Kalverliefde waar hij zijn eerste accidentje mee zou hebben zoals hij had gehad. Het liet hem bijna lachen bij die gedachte, maar ergens smaakte het ook bitter in de mond bij de weet dat hij het nooit zou weten. Hij haalde even diep adem en zuchtte, een beladen geluid vol met emoties. Hij had het even nodig om zijn verdriet eruit te krijgen. Tranen waren immers nooit iets voor hem geweest, hij was geen zo'n jankerd. Maar op momenten als deze moest hij toch wel even slikken. Het was niet eens zo zwaar uit context, als je het wat van veraf bekeek, maar hij zat hier middenin. Dit was alles wat hij had en alles wat hij ooit zou zijn. Toen zijn zoon hem zijn volledige naam vertelde, glimlachte hij even naar hem. "Gefeliciteerd," begon hij kalm met een knikje naar de warrior. "Goede naam, Acornstar heeft smaak," Hij grinnikte even en knikte nogmaals naar de ander. Voor een laatste keer bekeek hij zijn zoon nog even goed voordat hij zich kalm omdraaide. Nu was het klaar ermee, nu kon hij de ander niet meer aankijken. "Vaarwel Ravenstrike," en met die woorden begon hij te wandelen, een kalme tred. Hij moest immers zijn energie en kracht sparen, er stond hem een lange reis te wachten.


and as he was the black canvas
Eau de daddy MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenstrike
Catministrator
Eau de daddy SnKxPwp
Kiek
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ravenstrike
BerichtOnderwerp: Re: Eau de daddy   Eau de daddy Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 1:21

RAVENSTRIKE // SHADOWCLAN 12 MOONS OLD

Het was veruit ongemakkelijk wat hier nu gebeurde, maar Ravenstrike zou niet als eerste weglopen. Hij feliciteerde hem met zijn nieuwe naam en vertelde dat Acornstar smaak had. Hij betwijfelde het of het Acornstar was die de naam had verzonnen of Wolfblood die hem geforceerd had na zijn assessment. Iets wat een mild grijnsje op de kater zijn gezicht toverde aan de gedachte aan Wolfblood die een bijna dreigend gesprek voerde om zijn naam goed te doen.

Maar toen gebeurde er iets. Nevermind draaide zich om. Hij had besloten om te vertrekken. "Vaarwel Ravenstrike," waarschijnlijk de laatste woorden die hij ooit ging horen van hem. De kater zette een kalme tred in, op weg naar de bergen. Hij hoopte dat hij ging vinden wat hij zocht daar. Dat hij niet nog een keer zou doen wat hij hier gedaan had. Het bracht een soort nieuw gevonden rust nu Ravenstrike wist dat hij nooit meer terug zou komen. En heel zachtjes zei hij het nog tegen zichzelf omdat hij niet verwachtte dat de ander hem nu zou kunnen horen.

"Vaarwel pap."


Take it away, my head is in my own hell

 






Amore accanto a te, baby accanto a te.
Io morirò da re

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eau de daddy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: