Are There Cats? [Topic search]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are There Cats? [Topic search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokepaw.
StarClan
Are There Cats? [Topic search] DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Are There Cats? [Topic search]   Are There Cats? [Topic search] Icon_minitimedo 11 maa 2021 - 20:53

Hey
Ik heb bedacht dat het fijn zou zijn als Smokepaw meer topics zal gaan doen. Ik ben opzoek naar allerlei katten. Het mogen apprentice, warrior, elder en zelfs andere Clan katten zijn. Alleen als het een andere Clan kat zal zijn, dan heb je kans op een ruzie... Mij maakt het eigenlijk niet uit hoe de topics zullen verlopen. Misschien kunnen de katten het goed met elkaar vinden of misschien niet.

Over Smokepaw:

Smokepaw is een TC apprentice van, nu bijna 7 moons. Zijn mentor is Nightgrackle en zijn moeder is Nighttooth. Smokepaw is een aardige en speelse Apprentice. Hij probeert altijd zo vrolijk mogelijk te zijn en is altijd wel in om toch nog even te spelen, al is hij Apprentice. Hij helpt andere graag als het nodig is. Hij houdt niet van ongelukkige katten, wat hij zelf af en toe is. Hij zou altijd trouw blijven aan zijn Clan. Ondanks Smokepaw veel goede kanten heeft, heeft hij ook nadelige kanten. Smokepaw kan behoorlijk brutaal zijn en luistert niet altijd meteen. Eerst denkt hij na of hij luistert of niet. Daardoor zullen er ongetwijfeld wel problemen voor hem ontstaan. Ook denkt deze jonge Apprentice af en toe dat hij alles beter weet. Helaas voor deze kat is hij ook erg eenzaam. Hij heeft wel zijn moeder, Nighttooth, en zijn mentor, Nightgrackle, maar die hebben ook hun eigen dingen. Natuurlijk zijn ze ook manen ouder. Hij doet zich vaak vrolijk voor waardoor eigenlijk niemand ziet hij eenzaam hij eigenlijk is. Hierdoor is hij wat brutaler, omdat hij alles in zijn eentje moet redden. Denkt hij...


Hopelijk zal het laatste dankzij deze Topic Search veranderen. Ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren. Wink


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Are There Cats? [Topic search] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Are There Cats? [Topic search]   Are There Cats? [Topic search] Icon_minitimedo 11 maa 2021 - 22:02

Hey! Ik wil wel een topicje met Amberpaw (van rc) of Beetlekit (van thc)? :>


It is both a blessing and a curse
Are There Cats? [Topic search] Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are There Cats? [Topic search] DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are There Cats? [Topic search]   Are There Cats? [Topic search] Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 6:05

Ik heb Icepaw, Steelpaw en/of Blazepaw voor je? Ze zijn allemaal TC (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
Are There Cats? [Topic search] DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Are There Cats? [Topic search]   Are There Cats? [Topic search] Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 15:21

Routnose schreef:
Hey! Ik wil wel een topicje met Amberpaw (van rc) of Beetlekit (van thc)? :>

Wat dacht je van beetlekit? Smokepaw is af en toe nog wat kittenachtig. xD Wie maakt de topic?


Stormflight schreef:
Ik heb Icepaw, Steelpaw en/of Blazepaw voor je? Ze zijn allemaal TC (: 

Ik denk dat Steelpaw dan het beste bij Smokepaw past. Wie maakt de topic?


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are There Cats? [Topic search] DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are There Cats? [Topic search]   Are There Cats? [Topic search] Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 19:42

Smokepaw. schreef:
Routnose schreef:
Hey! Ik wil wel een topicje met Amberpaw (van rc) of Beetlekit (van thc)? :>

Wat dacht je van beetlekit? Smokepaw is af en toe nog wat kittenachtig. xD Wie maakt de topic?


Stormflight schreef:
Ik heb Icepaw, Steelpaw en/of Blazepaw voor je? Ze zijn allemaal TC (: 

Ik denk dat Steelpaw dan het beste bij Smokepaw past. Wie maakt de topic?

Wil jij doen? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw.
StarClan
Are There Cats? [Topic search] DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I lived 10 moons by the living cats
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Smokepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Are There Cats? [Topic search]   Are There Cats? [Topic search] Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 20:32

Tuurlijk!

Topic linkje voor steelpaw: https://www.warriorcatsnl.com/t46069-i-m-a-mousebrain


Smoke
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are There Cats? [Topic search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: