Little paws



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Little paws

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitepool
Member
Little paws DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Little paws   Little paws Icon_minitimeza 13 maa 2021 - 23:48

Ik zoek een paar prachtige kittens. Ben al een tijdje aan het denken om een van mijn Chars kittens te laten krijgen. Nu hak ik toch die knoop door.

Moeder: Whitepool. Ze is een geheel witte poes en de enigste kleur verschil ligt in haar ogen. Ze zijn alle bij half blauw half geel. Haar neusje is zacht roze net als haar pootkussentjes.

De vader is onbekend en is nog in te vullen. Dus elke kleur mag. Het kan een slippertje met een clangenoot zijn of een date verkeerd gelopen met een kat van de andere clans of een Eenling. Dat is bespreekbaar.

De kittens: Het is Whitepools eerste nestje dus ik wil niet al te groot gaan dus hooguit 2 kittens zullen er uit gekozen worden. Je mag het zo gek bedenken ook de namen staan vrij om zelf gekozen te worden. Er is geen thema dus wees creatief. Wink


How wil help me?

Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Little paws DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Little paws   Little paws Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 19:05

Namen: Brightkit - Brightpaw - Brightsilver
Gender: She-cat

Reden naam:
Bright Dit is vanwege de mooie heldere vacht.
Silver De poes heeft een prachtige zilveren/creme vacht. Hier aan dankt de naam Silver.
Uiterlijk: Ze is een snow bengaal met een zilveren glans. Korte vacht en de oogkleur nog niet zeker. De oogkleur als kitten is blauw. Normale grote en breedte.
Gedrag: Brightkit zal bekend staan om (niet al te erge) streken. Ze is altijd vrolijk en energiek. Stilzitten doet ze niet graag. Ze wilt graag met mama spelen en zal vaak zeuren. Verder zal ze in de toekomst het niet makkelijk maken voor haar mentor. Ze daagt een beetje uit en kan brutaal zijn. Wel blijft ze vrolijk en enthousiast. Ze zal er wel voor zorgen dat het niet uit de hand loopt. Als warrior zal ze de vrolijk, energieke poes blijven. Ze is behulpzaam en benadert iedereen vriendelijk. Ze is loyaal en verstandig, maar grapjes maken doet ze nog steeds.
Motivatie: Ik wil al een tijdje een kitten met een moeder hebben, zodat de kitten goed actief is. Ook lijkt het me leuk om iets anders te doen. Ik heb al een apprentice, warrior en kitten. Alleen miste bij de kitten ouders, waardoor ze niet echt geboren is in rp wat ik graag zou willen.


Laatst aangepast door Littlepaw'' op wo 12 mei 2021 - 21:23; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Little paws DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Little paws   Little paws Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 21:05

Ik sluit de kitten search op 20 april. Jullie hebben nog even de tijd dus verras me. Wink


How wil help me?

Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw'
Member
Little paws DPKsfdL
Steen
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Little paws   Little paws Icon_minitimewo 12 mei 2021 - 21:59

Bright is ready. Dus wanneer je wilt en tijd hebt kunnen we beginnen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepool
Member
Little paws DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepool
BerichtOnderwerp: Re: Little paws   Little paws Icon_minitimewo 12 mei 2021 - 22:02

ik zal je een link sturen wanneer ik het topic gemaakt heb. Wink


How wil help me?

Whitepaw. - Moonstream - Silverlight - Scarface, Darkmind
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little paws
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: