Life support



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life support

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snakepaw,
Member
Life support DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Life support   Life support Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 11:58

Snakepaw had geen idee waar zijn mentor was, maar aangezien Ravenstrike hem niet was komen halen, vermoedde hij dat hij vandaag geen training zou hebben. Dit gaf hem de gelegenheid om een beetje te bekomen van de training die ze gisteren hadden gehad. Hoewel hij vooruitgang boekte, was hij nog steeds uitgeput als ze nog maar een halve tour hadden gedaan door het territorium. Ze hadden hem in de medicine cat’s den gezegd dat dit na verloop van tijd zou beteren, maar dat hij er dus nog wel even last van kon hebben. Het was vervelend, maar er was niet veel aan te doen en dus accepteerde Snakepaw het maar voor wat het was. De kater liet zijn blik door het kamp glijden en kreeg algauw de taak van een warrior om de nesten van de elders te verschonen. Het mos was blijkbaar al uit gehaald en hij moest nieuw mos gaan halen, dus de kater draaide zich om en begon naar the Little Creek te rennen. Algauw was hij buiten adem en hoestend en happend naar adem hield hij zich staande bij een boom, vlak in de buurt van the Little Creek.



+ @Littlepaw''
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Life support DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 12:07

Littlepaw spitste zijn oren wanneer hij ritselende struiken hoorde. Daarna werd het even stil en hoorde hij heftig geadem en gehoest. Hij rook ShadowClan dus ging Littlepaw in de richting van het geluid. Wanneer het geluid harder werd stapte hij behoedzaam naar een boom. Aan de andere kant zag hij Snakepaw. 'Snakepaw!' miauwde Littlepaw bezorgd. 'Gaat het wel?' Snel liep hij richting de zwarte apprentice. Hij bekeek hem goed. Hij zag dat de apprentice buiten adem was. 'Ga zitten en neem rustig de tijd' miauwde de cyperse apprentice. Littlepaw ging rustig naast Snakepaw zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Life support DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 15:14

En alsof het allemaal al niet vervelend genoeg was, had een denmate van hem hem ook nog eens gezien. Het was Littlepaw; een apprentice die op hetzelfde moment als Snakepaw apprentice was geworden ondanks dat er één maan verschil tussen hun zat. Snakepaw wist dat hij altijd wel minstens één maan of met weinig geluk meer achter zou lopen op zijn denmates die op hetzelfde moment apprentice waren geworden, maar dat kon hem allemaal vrij weinig deren. Hij vond het een stuk vervelender dat iemand hem nu op een zwak moment had gezien. “Het gaat wel, Littlepaw,” gromde hij onder zijn adem door en nors draaide hij zijn gezicht weg. “Je hoeft me niet te betuttelen, dus doe maar gewoon wat je van plan was om te doen. Ik red me wel.” Nee, hij had geen hulp nodig en hij ging het vooral niet van iemand accepteren die technisch gezien jonger was dan hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Life support DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 17:10

Littlepaw was blij dat het goed ging met Snakepaw. Met zijn blik gevestigd op hoe Snakepaw zijn gezicht weg draaide, vroeg hij zich af waarom. "Je hoeft me niet te betuttelen, dus doe maar gewoon wat je van plan was om te doen. Ik red het wel." zei de zwarte apprentice. Littlepaw kneep zijn oogjes tot spleetjes toen hij dat hoorde. De cyperse kater kende Snakepaw niet goed, maar hij dacht te weten waarom de andere apprentice dat zei. Hij haalde zijn schouders op. "Ik heb niet veel te doen." miauwde hij. "Ik zal je wel helpen." Hij verwachte dat de zwarte kater dat niet echt wilde, maar hij had toch niets te doen. Hij wilde hem helpen en er voor hem zijn. "Je kan me niet tegenhouden" miauwde Littlepaw ten slotte. Littlepaw ging opstaan en bleef wachten tot Snakepaw weer in beweging kwam. Littlepaw wist dat Snakepaw een opdracht had gekregen en dus niet zomaar terug kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Life support DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 15:44

“Dan zorg je maar dat je iets te doen krijgt. Je hebt vast ergens een mentor rondlopen, dus ga daar maar aan vragen wat je moet doen,” gromde Snakepaw onder zijn adem door toen Littlepaw aangaf niks te doen te hebben. Waarom kon de apprentice de hint gewoon niet begrijpen en oprotten? Als Snakepaw één ding niet wilde, dan was het wel hulp krijgen. Littlepaw leek echter zeker te zijn van zijn stuk en Snakepaw onderdrukte een gefrustreerde reactie toen Littlepaw aangaf bij hem te willen blijven, volgend met de mededeling dat Snakepaw hem niet kon tegenhouden. “Waarom help je me zelfs?” vroeg hij op een norse toon. “Je kent me niet eens.” En dan was er ook nog het feit dat Snakepaw niet bepaald de indruk gaf dat hij geholpen wilde worden. Hij kende veel Clanmates die hem nu de rug toe zouden keren, dus waarom deed Littlepaw dat dan niet?

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Life support DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 17:19

Soms vroeg hij zich af waarom Snakepaw zo lastig deed. Hij begreep wel dat de zwarte apprentice geen hulp wilde, maar toch wilde hij het niet opgeven. “Waarom help je me zelfs?” zei de zwarte apprentice. "Je kent me niet eens." Littlepaw dacht even na over de woorden die hij ging gebruiken. "Omdat het hoort bij een Clan en ik weet dat je nare dingen hebt meegemaakt." zei Littlepaw als antwoord. "Je bent misschien niet helemaal alleen, maar je kan er nooit genoeg aan jouw kant hebben. Ik heb ook zo mijn dingen gehad." Hij keek naar Snakepaw. Hij wilde er voor iedereen zijn en eigenlijk juist voor de katten die wat minder vrienden hebben dan andere. Het was misschien niet een antwoord dat helemaal paste, maar het was wel hoe Littlepaw dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Life support DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimeza 27 maa 2021 - 12:28

Het antwoord dat volgde, was niet echt een antwoord dat hij had verwacht. Meestal als hij dit soort vragen stelde aan iemand, dan kreeg hij een antwoord over dat hij er zo eenzaam uitzag en dat hij wel wat opbeuring kon gebruiken, maar het leek erop dat Littlepaw ook het één en ander mee had gemaakt en dus meer uit gevoel van het zelf te hebben ervaren handelde dan dat hij Snakepaw echt wilde opvrolijken. Hij wiebelde kort met zijn oortjes en keek Littlepaw nu met een mildere blik aan. “En wat heb jij dan zoal meegemaakt?” vroeg hij op een norse toon. Misschien niet erg een gepaste vraag en erg direct, maar Snakepaw wilde weten wat voor kaliber hij voor zich had zitten voordat hij besloot om Littlepaw aan de kleine lijst met katten toe te voegen die hij binnen wilde laten. Daar was dan wel wat meer voor nodig dan een paar goed gezegde woorden, al moest hij wel toegeven dat Littlepaw nu zijn aandacht had getrokken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Life support DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimeza 27 maa 2021 - 13:13

"En wat heb jij dan zoal meegemaakt?" zei Snakepaw. Even werd Littlepaw stil. Hij heeft ook wel aardig wat dingen gehad. "Mijn ouders zijn dood," het deed hem even pijn om dat te zeggen, "En ik ben een keer aangevallen door een rogue." Hij draaide zijn ene oortje. Oh wat miste hij zijn andere oor. Hij keek even om zich heen. Rustig liep hij richting de Little Creek en kwam al snel terug met wat mos. Het mos dat hij had legde hij voor Snakepaw neer. Daarna deed Littlepaw weer het zelfde, alleen nu voor zichzelf. "Kom, dan kunnen we samen die stinkende nesten verschonen." zei hij tegen Snakepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Life support DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 17:24

Snakepaw wiebelde ongemakkelijk met zijn oortjes toen Littlepaw aangaf dat zijn ouders dood waren. Dat was… onverwacht. Hij had niet gedacht dat het meteen zo extreem zou zijn en zijn blik gleed onbewust naar Littlepaw’s gewonde oor, waar bijna niks meer van over was, toen de apprentice dat ook aanhaalde. “Mijn moeder negeert mij,” zei hij met een zachte stem tegen Littlepaw. “Ik weet dat het niet in de buurt komt van wat jij hebt meegemaakt, maar ik weet wel hoe het is om geen ouders te hebben. Ik weet niet wie mijn vader is.” Hij hoopte, naar aanleiding van het gesprek met Acornstar, dat zijn vader niet afkomstig zou zijn van BloodClan. StarClan, alles behalve dat. Hij knikte stilletjes naar Littlepaw toen hij het had over de nesten verschonen, al had hij het gevoel dat hij nu wel iets moest zeggen. “Sorry,” bracht hij er onhandig uit. “Als ik wist dat het zo erg was, had ik je zo niet beschuldigd.” Het voelde ongemakkelijk om te zeggen, maar wel het juiste ding om te doen. En was dat niet één stap dat hem dichter bracht naar het imago dat hij wilde zijn, ergens heel diep vanbinnen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Life support DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Life support   Life support Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 19:37

Littlepaw keek Snakepaw vriendelijk aan, al bleven een paar sombere gedachtes in zijn hoofd. "Mijn moeder negeert mij," zei Snakepaw met een zachte stem tegen hem. "Ik weet dat het niet in de buurt komt van wat jij hebt meegemaakt, maar ik weet wel hoe het is om geen ouders te hebben. Ik weet niet wie mijn vader is." Littlepaw keek hem medelevend aan. Daarna knikte de zwarte apprentice wanneer hij het over de nesten van de elders had. "Sorry" zei Snakepaw. "Als ik wist dat het zo erg was, had ik je zo niet beschuldigd." Littlepaw vond het aardig van Snakepaw. De cyperse apprentice wist dat er in iedereen wel iets goed zat. Nou ja, behalve bij sommige BloodClankatten. Littlepaw schudde zijn kop. "Het maakt niet uit. Je kon het niet weten. Het spijt me om te horen dat je moeder je negeert." Hij waagde het erop. Medelevend raakte Littlepaw met zijn neusje de schouder van Snakepaw aan. De zwarte apprentice was misschien niet echt het type ervoor, maar hij moest het gewoon doen. "Ik heb een pleegmoeder gehad die mij verzorgde. In jouw geval is dat dus anders." zei hij nadat hij zijn neusje van de schouder van Snakepaw had gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life support
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: