Faith



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Faith

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticwolf
Member
Faith MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Faith   Faith Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 22:10

De gevlekte kater had zich weer een weg gebaand naar Fourtrees, een plek die al zijn dromen en nachtmerries achtervolgde. Hij probeerde ze voor zich te zien. Zijn kinderen. Zijn kinderen die hij beiden nog maar eenmaal aan de grenzen had ontmoet. Hij wist hun uiterlijk, hij wist het verhaal wat ze tot hem moesten krijgen. Maar toch had hij het gevoel dat dit alles zo oneerlijk was verlopen. Het was ook allemaal Seamist haar schuld. Als zij nu gewoon… Goed. Het had geen nut oude wonden open te halen, hoe vers ze voor hem ook bleven. Eenmaal bij de nu… drie… bomen, bleef hij staan. Zijn blik naar de verbrandde stam gericht. Het was een zicht wat nooit voor hem te wennen zou zijn. De nog heldere pijn van schouder van de bliksem des te erg. Hij schudde zijn kop in een zeker gevoel van rouw, waarna hij door wilde lopen en terug wilde gaan naar zijn ronde.. echter viel zijn blik toen op precies dé kater die hij nodig had. Hoewel geen spreker, kon hij deze kans niet laten liggen. Iets voorzichtig naderde hij de Shadowclan leader, om hierna zijn hoofd kort te buigen als een teken van respect naar de oudere kater. Hoewel hun clans tegen oorlog aanzaten, was dit geen oorlog voor de individu. Hij was hier deel van, maar ook losstaand. Arcticwolf rekende erop dat deze man in al zijn manen een zeker gevoel voor redelijkheid had ontwikkeld. Ietwat ongemakkelijk, expres zijn nervositeit tonend, keek hij hierna op. “Acornstar,” Starclan had hun hier samengebracht. Dit wat hij deed was juist. “Toeval staat aan mijn kant nu deze ons samen heeft gebracht” Zijn toon zoals altijd zacht, maar beleefd. “Ik had namelijk iets wat ik ben u wilde bespreken, al begrijp ik als iemand van mijn clan de laatste is die u nu wilt zien” hiermee liet hij de keuze ook aan de ander op, waarna hij zelf ging zitten als tegen van vrede.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Faith DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Faith   Faith Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 21:22

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De laatste keer dat hij hier geweest was, was de gathering. De gathering waarbij er een van de bomen in brand gevlogen was en hijzelf een leven verloren had. Ergens vroeg hij zich af of zijn bloed nog steeds te vinden zou zijn hier. Tenslotte was het niet weinig geweest, gekeken naar het feit dat hij er een leven door verloren had. Toch had dat leven verliezen hem iets gebracht, de woorden van een starclan kat. Waardoor het voor hem duidelijk had gemaakt dat hij altijd al op het juiste pad geweest was. Hij werd uit zijn gedachten gehaald door een stem die zijn naam uitsprak en de geur van riverclan die erbij volgde. Het deed zijn haren lichtelijk rijzen, maar het was in ieder geval niet Crystalshell deze keer. Hij noemde de poes weer bij haar oude naam, want het kon niet anders na wat Starclan hem gezegd had, dat Crystalshell niet geaccepteerd was. Maar wat moest deze kater van hem? Moest hij iets doen van Crystalshell? Het zou hem niks verbazen. "Wat is het? Iets dat je moest doen van Crystalshell?" Zou de ander een opmerking maken over het feit dat hij Crystalshell niet meer bij haar naam noemde? Of was hetgeen wat hij nodig had belangrijker dan dat?


If you are strong, you'll find responsibility
Faith 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Faith MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Faith   Faith Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 0:37

Arcticwolf was gelovig zoals menig kat dit was. Hij geloofde met vol hart in Starclan, maar hij begreep ook dat hun macht en ingeving maar zo ver kon rijken. Anders zouden moeders en vaders nooit een kittens hoeven te verliezen. Anders was oorlog en woede een ding van het verleden. En toch, toch wilde hij al bijna in een goddelijke interventie geloven dat net op het moment dat hij een bepaalde kat nodig had, deze tot hem werd gepresenteerd. Hij kon enkel bidden en hopen dat ze hem ook meewerkend hadden aangeleverd. Maar dit was misschien een schrale hoop. De gevlekte kater neegde zijn kop in respect tegenover de ander, en ging zelf zitten. Zo met zijn lichaam sprekende dat hij de ander respecteerde en niet tot confrontatie uit was. Iets wat ook zeker de waarheid was. De leader van Shadowclan sprak met een assumptie, en hierin pikte hij op dat zijn leader niet langer met diens waardige titel werd aangesproken. Echter bleef zijn uitstraling voor nu even privé, in ieder geval op dit vlak. Het was niet in zijn plaats nog positie om hier commentaar op te geven. Het woord van zijn eigen clanleader was wet, maar het woord van een clanleader op zichzelf was iets waar hij onmogelijk in argument over kon gaan. In ieder geval, wanneer dit niet met andere zaken in conflict kwam. “Nee Acornstar, ik benader u niet namens mijn leader, maar juist vanuit een probleem wat ikzelf ervaar” Zijn houding brak wat, toonde hoe het werkelijk zat. Een bepaalde ongemakkelijke onzekerheid, een die toonde dat hij dit lastig vond en hier doorheen moest breken om zijn woord te houden. “Ik ben recent erachter gekomen dat twee van mijn kittens zich in uw clan huizen. En als het mogelijk is zou ik u hier graag over willen spreken…” Ik weet niet wat ik moet doen. Onuitgesproken maar voelbaar. En het was oprecht ook. Wat kon hij anders doen dan smeken? Dan vragen? Dan spreken? Hij zou niet de clanregels breken. Hij zou ze niet simpelweg kunnen meenemen.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Faith   Faith Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Faith
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: