I won't let the sun go down on me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I won't let the sun go down on me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dragonpaw"
Member
I won't let the sun go down on me DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: I won't let the sun go down on me   I won't let the sun go down on me Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 16:01

Het was een frisse ochtend. Ondanks dat Newleaf zich binnen enkele ogenblikken zou gaan aankondigen, heerste er nog steeds een frisse wind die hem aan Leafbare deed denken. Vooral op de heidevlakten kon het er flink waaien en Dragonpaw zette zijn korte vacht op tegen de kou. Hij was echter getraind door zijn mentor om zich niet te veel aan te trekken van de weersomstandigheden en altijd gefocust te blijven, maar soms kon hij het niet helpen dat hij wenste dat hij ook zo’n lange vacht had zoals sommigen dat in zijn Clan hadden. Er was echter niet veel aan te veranderen en Dragonpaw klemde zijn kaken op elkaar terwijl hij verder rende, achter zijn groepje aan. Waar hij in de eerste manen van zijn training moeite had om ze bij te houden, deed hij dat nu bijna moeiteloos en wist hij zelfs gelijke tred met de warriors van zijn groepje te houden. Zijn lichaam was bijna even groot als dat van hun en het zou niet lang meer duren eer dat hij diegene zou zijn die het groepje zou leiden in plaats van te volgen. Die gedachte bracht een glimlach naar zijn lippen, zo klein en miniem dat het niet opviel. De grens met ShadowClan naderde en ze vertrouwden Dragonpaw om zijn markering daar achter te laten terwijl zij verder renden. De rode kater knikte en hield halt, waarna hij begon met zijn schouder tegen de boom te duwen. Zijn blik gleed naar opzij toen hij een beweging uit zijn ooghoek zag en een poes met een rode pels en blauwe ogen viel hem meteen op. Dragonpaw gaf haar een beleefd knikje terwijl hij verder deed met wat hij bezig was, van plan zijnde om zich zo snel mogelijk weer bij zijn groepje te voegen.



+ @Sunpaw'


I won't let the sun go down on me Dragonpawsig2embers
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I won't let the sun go down on me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: