[TS] Stars are the end of me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [TS] Stars are the end of me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Stars are the end of me Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 19:12

There is no such thing as death. In nature nothing dies. From each sad remnant of decay, some forms of life arise.
When you study history, you're really studying yourself. Every bit I have uncovered, has been a remnant of myself.

INTRO
Aangezien ik het heel belangrijk vindt dat ik mijn hoge rang actief houdt, besloot ik dat het wellicht een goed idee was om een topic search te maken. Hierbij wil ik dan wel even vermelden dat ik zoveel mogelijk post maar er soms wat dagen tussen kunnen zitten doordat ik een best apart rooster heb voor werk. Het kan dan ook wel even duren voordat ik soms reageer. Toch doe ik erg mijn best om voornamelijk dit karakter goed bij te houden. Andere karakters waar je ook topics voor kan vragen maar die iets minder actief zullen zijn aangezien Remnantpaw nu mijn prioriteit heeft zijn Honorpaw, Flutterpaw, Routkit, Waterkit, Mistkit en Palekit.

TOPICS

REMNANTPAW
Voor Remnantpaw zoek ik allerlei topics, ik sta overal wel voor open, zolang er maar een goede reden is waarom ze die kat tegen komt. Bloodclanners zal ze proberen te vermijden maar verder sta ik open voor topics met elke Clan. Ook sta ik open om te helpen in kleine events, voor als iemand gewoon leuk vindt dat ik met Remnantpaw halverwege binnen kom vallen of dat ik haar gebruik om een event wat leven in te blazen. Karakterontwikkeling vindt ik zeer belangrijk voor dit dametje dus ze mag ook echt wel wat mee maken, en wat uitvinden. Het is daadwerkelijk een ontdekkingstocht. Per persoon mag natuurlijk meer topics aangevraagd worden en hoewel ik natuurlijk een deel zal startten, zal er ook een deel zijn waarvan ik vraag of de ander deze wilt starten. Ook ben ik in de PB of via Discord natuurlijk te bereiken. Mochten jullie leuke ideeën hebben maar die graag ietwat verborgen houden voor de rest. Het kan natuurlijk niet te gek worden aangezien het Team een leuk verhaallijn heeft gepland en ik Remnantpaw daarvoor ook nog een beetje stabiel wil houden. Ze mag zeer zeker ook leren haar starre blik naar de andere Clans te verstellen, hiervoor zoek ik dan ook katten die haar wellicht zouden kunnen doen smelten. Mocht je een kat hebben waarvan je denkt, die kan wel een leuke band met Remnant krijgen, dm me even of schrijf het in dit topic! (GEEN MAX)

HONORPAW
Met dit karakter blijf ik een beetje vastlopen, niet omdat ze niet prima post maar omdat ik bijzonder kieskeurig met haar poststijl ben. Graag wil ik voor Honorpaw dan ook katten hebben die haar wat rust in haar leven kunnen brengen, ze mogen haar alle kanten op duwen en trekken, de goede en de slechte kant. Ze heeft een goed hart maar door haar heftige leventje is ze een beetje de draad kwijt. Haar droom is om haar beste vriendin Shrimppaw goed bij te staan. Hiervoor neem ik wat minder topics dan Remnantpaw aan. (MAX 5 TOPICS)

FLUTTERPAW
Momenteel kan ik even geen topics met hem aannemen omdat hij nog in een evenement zit van de hond en ik niet weet hoe deze af loopt. Wel zoek ik voor hem topics zodra dit duidelijk is en ben je van harte welkom om al een topic aan te vragen. (MAX 10 TOPICS)

PALEKIT
Voor de kleine Palekit zoek ik katten die haar kunnen aanmoedigen om meer te spreken nu ze heel langzaam af en toe een fluisterend woordje kan uitspreken. Ook zoek ik katten die haar een beetje beschermen tegen de harde buitenwereld en katten die haar wellicht  gewoon haten en zwak en sneu vinden en haar pesten. Ik sta open voor wat meer topics met haar dan met Honorpaw. Omdat ze net iets soepeler post doordat ik wat minder kieskeurig ben. (MAX 10 TOPICS)

ROUTKIT
De kleine Routkit het jongste kind van Frayhowl en Fallenflight heeft natuurlijk ook topics nodig omdat ik haar nog niet heb opgestart doordat ik toen Remnantpaw kreeg. Graag ontwikkel ik deze kleine dame dan ook. Want ze is super leuk!! (MAX 5 TOPICS)

WATERKIT
De dochter van Coalnose. Ze heeft ook een lichte handicap en beweegt hierdoor wat moeizamer. Toch is ze echt een sprankeltje in het veld en zou ik graag wat topics met haar hebben. (MAX 5 TOPICS)

MISTKIT
Zoontje van Winterbird en Thymeflare, en vernoemd naar Mistgaze die zijn tante is. Hij is kort naar de geboorte ziek geworden door de koude en bevalling en hierdoor nog aan het aansterken. Hij verdiend ook wat liefde! (MAX 5 TOPICS)

LIJSTJE
REMNANTPAW
-
HONORPAW
-
FLUTTERPAW
-
PALEKIT
-
ROUTKIT
- Routkit x Blazesong (ik maak)
- Routkit x Dragonpaw (ik maak)
MISTKIT
- Mistkit x Blazepaw (ik maak)
WATERKIT
- Waterkit x Steelpaw (ander maakt)

Liefs,
Butter



[TS] Stars are the end of me Tzfuz9H


Laatst aangepast door Remnantpaw op di 23 maa 2021 - 17:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[TS] Stars are the end of me DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 20:19

Routkit x Dragonpaw?
Waterkit x Steelpaw?
Mistkit x Blazepaw?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
[TS] Stars are the end of me 63308eb860bb0dbd9f2828a81f86bd31
Sannemander
995
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 15:46

Rout x blaze? :3


I have been cursed to be.
Drifting through this barren land.
Image 1 Image 2 Image 3
Stuck out here where none can stand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Stars are the end of me Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 17:19

@Stormflight ik maak Mist x Blaze en Rout x Dragon als jij Water x Steel wilt doen.

@Blazesong ik maak wel :')


[TS] Stars are the end of me Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[TS] Stars are the end of me DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 5:56

Remnantpaw schreef:
@Stormflight ik maak Mist x Blaze en Rout x Dragon als jij Water x Steel wilt doen.

@Blazesong ik maak wel :')

Sure!
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
[TS] Stars are the end of me DPKsfdL
Steen
366
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 27 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimeza 27 maa 2021 - 10:15

Remnant x Night?
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Stars are the end of me Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 16:46

@ Littlepaw" Is goed wil jij maken?


[TS] Stars are the end of me Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Nighttooth
Member
[TS] Stars are the end of me DPKsfdL
Steen
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Nighttooth
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitimewo 31 maa 2021 - 20:09

Is goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Stars are the end of me   [TS] Stars are the end of me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Stars are the end of me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: