[Spreekuurtje] I need to have a word with you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Spreekuurtje] I need to have a word with you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ebonypaw
Member
[Spreekuurtje] I need to have a word with you DPKsfdL
Anonymous
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ebonypaw
BerichtOnderwerp: [Spreekuurtje] I need to have a word with you   [Spreekuurtje] I need to have a word with you Icon_minitimezo 28 maa 2021 - 16:02

Het had haar al echt dagen niet lekker gezeten en ze had dit op het eerste zicht willen vermijden, maar ze zag geen andere keuze. Ze wist dat Hermitshell niet blij was met de keuzes die Crystalstar maakte en ze wist hoe hij over haar dacht, maar Ebonypaw wilde vond dat ze op dit ogenblik gewoon moest kunnen vertrouwen op het feit dat de kattin haar leader was en dat ze er voor dit soort dingen zou moeten zijn. Het voelde niet meer dan het juiste ding om te doen en Ebonypaw vond toch dat ze het even moest aanhalen, vooral als Crystalstar zou besluiten dat haar mentor ooit nog een nieuwe apprentice zou krijgen. Als dat dan iemand zou zijn met een minder sterk karakter, dan zou dat nadelig werken voor de Clan en dat wilde Ebonypaw niet. En dus liep ze met een zwaar gevoel in haar maag naar de leader’s den toe. “Crystalstar?” vroeg ze op een zachte, respectvolle manier. “Zou ik je even mogen spreken?” De knoop in haar maag werd er niet beter op en zenuwachtig dacht ze wat dit zou kunnen betekenen voor haar toekomst als warrior als ze het oordeel van een senior warrior in twijfel zou trekken. Was dit echt het juiste om te doen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] I need to have a word with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] I need to have a word with you   [Spreekuurtje] I need to have a word with you Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 23:05


Ze was voor één zeldzaam moment alleen in het den; Smokegaze was even buiten en dus kon ze in alle privacy gasten ontvangen voor gesprekken. Crystalstar was de laatste tijd steeds verder naar het randje geduwd. De aankomende oorlog en de bijkomende slapeloosheid en het keiharde werken aan voorbereidingen deden iets met haar, versterkten haar al bestaande harde persoonlijkheid. Toen Ebonypaw binnenkwam liet de leader dan ook slechts een ernstige "Kom binnen, Ebonypaw. Wat is er aan de hand?" Ze wachtte op de zwart-witte apprentice en bleef in haar nest zitten, statig en met rechte schouders. Degenen die haar goed kenden zouden hebben kunnen zien dat er spanning in haar uiterlijk lag, maar voor de meesten leek het slechts alsof ze in extra serieuze bui was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ebonypaw
Member
[Spreekuurtje] I need to have a word with you DPKsfdL
Anonymous
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ebonypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] I need to have a word with you   [Spreekuurtje] I need to have a word with you Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 15:30

Hoewel ze dit gesprek zeker al een honderd keer gerepeteerd had in haar hoofd werd het er niet gemakkelijker op toen Crystalstar zei dat ze binnen mocht komen. De knoop in haar maag verstevigde zich en het liefste wilde ze zeggen dat ze zich vergist had en weer weglopen. Ze was niet het type dat wegliep voor problemen en waarschijnlijk was dat ook de reden waarom dat ze hier was, maar dat maakte het er nog niet gemakkelijker op. Ze liep een beetje stijfjes naar binnen en zag de serieuze blik van haar leader. Haar gedachten sprongen naar de woorden die Hermitshell tegen haar gezegd had en ze duwde ze zo hard mogelijk naar haar achterhoofd. Dit had ze nu niet nodig. “Ik weet dat er belangrijkere zaken zijn op dit moment en het spijt me als ik hiermee je tijd verspil, maar ik wilde het toch even over Grimestripe hebben.” Ze bewoog wat ongemakkelijk met haar pootjes, alsof ze een kleine kitten was en geen bijna volleerde warrior. “Zijn manier van trainen vind ik niet helemaal correct en zijn attitude, zeker naar mij toe, doet me soms erg ongemakkelijk voelen.” Ze bewoog met haar oortjes. Het was één ding om dit aan zichzelf toe te geven, maar het zeggen tegen haar leader voelde nog erger aan. Het maakte haar kwetsbaar en als ze één ding niet wilde zijn, dan was het dat wel.


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Spreekuurtje] I need to have a word with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Spreekuurtje] I need to have a word with you   [Spreekuurtje] I need to have a word with you Icon_minitimewo 7 apr 2021 - 19:21

Het ging over Ebonypaw's mentor, natuurlijk ging het over haar mentor. Crystalstar kreunde zachtjes toen de jonge kattin de naam van Grimtestripe uitsprak. Ze had hem een oudere apprentice te geven om ervoor te zorgen dat hij zich nu eindelijk zou gaan vormen naar de idealen van de rest van de clan, maar het had klaarblijkelijk niet gewerkt. De leader knikte langzaam op de opmerkingen van Ebonypaw en kon het niet helpen dat ze zich schuldig voelde. Ze had de risico's van Grimestripe gekend, en hem toch aan Ebonypaw toegewezen. "Ebonypaw, weet dat ik zelf ook al mijn twijfels bij je mentor heb gehad. Geef me alsjeblieft zoveel mogelijk details." Miauwde Crystalstar, terwijl ze Hermitshell's vriendin een kleine glimlach gunde. "Ik wil niet dat er iemand denkt dat ik mijn warriors onterecht van iets beschuldig, ik zal een goede zaak tegen hem moeten hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Spreekuurtje] I need to have a word with you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: