Spirits of the Forest



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Spirits of the Forest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shinystone
Med. cat apprentice
Spirits of the Forest Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimedo 1 apr 2021 - 12:49


Door de ingang van de grot straalde er heel wat zonlicht waardoor de muren wel leken te schitteren. Hij hield ervan wakker te worden zoals dit, elke ochtend het mooie bewonderend dat de zon met zich meebracht. Het was een heldere stip aan de lucht, eentje waar je niet recht naar kon kijken omdat het fel was – maar het bracht wel een aangename warmte en heel wat schoonheid en licht met zich mee, wat de to-be wel kon appreciëren. Hij stond op en rekte zich uit voordat hij zich wakker schudde. Het was tijd voor een nieuwe dag en daar was hij blij om. Slapen was leuk, maar wakker zijn was veel leuker. Wat was het waarde van avonturen in je dromen beleven wanneer je het ook gewoon in het echt kon doen? Elke dag werd de zwart-witte kater vrolijk wakker, benieuwd naar wat er vandaag te wachten stond. Hij stapte naar de uitgang toe, voelde de wind door zijn korte vacht waaien. Het deed erg veel deugd, zo’n ochtendbries.


+Nocturnal



One good deed
always sparks another
Spirits of the Forest Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Spirits of the Forest Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimedo 1 apr 2021 - 20:03

Nocturnal lag rustig te slapen, helemaal ingenesteld op zijn vaste slaapplek. Opeens werd hij wakker door een fel licht die zijn ogen open forceerden. Hij knipperde even, om er gewend aan te raken, en keek nog half slapend rond. Hij zag dat het licht vanuit de ingang van de grot kwam, door de felle ochtendzon die langzaam maar zeker aan het stijgen was. Hij rekte zich lui uit, en likte eventjes zijn staart. Hij keek weer op toen hij Shine, de nieuwe healer to-be, naar de ingang zag lopen. De point keek weer even rond, en besloot om even gedag te zeggen. Hij kende de tom niet zo goed, en wou graag nieuwe vrienden en banden maken. Langzaam stond hij op en liep hij naar het bijna verblindende licht dat door de ingang heen sijpelde. De lange kater ging naast Shine zitten, langzaam knipperend met zijn ogen tegen de zon. Er kwam waaide een koele bries en hij hoorde het ochtend gezang van de vogels. Hij keek opzij en zag dat de zwart- witte tom aan het genieten was van de wind. "Goede morgen," zei Nocturnal beleefd. Hij zag de dampwolkes die hij maakte wanneer hij praatte. "Zo te zien vind je de koude wind niet zo erg." zei de kater terwijl hij juist zijn vacht kort opzette.


Spirits of the Forest Jlkjlmkl
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
Spirits of the Forest Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 18:16


Hij zag hoe de ochtendzon de bergtoppen verlichtte en daarmee de sneeuw deed glitteren. Het was mooi te aanschouwen vanaf hier, samen met het gevoel dat de koude wind hem bracht. Het geluid van de ruisende waterval die naast de grotuitgang stroomde gaf hem het goede gevoel van thuis te zijn. Hij had in de verhalen gehoord dat er niet overal een waterval was vlak naast je neus, of hoge, mooie grote bergen. Dat vond hij nogal raar, maar de wereld was niet overal hetzelfde. Opeens kwam een andere kater naast hem zitten, eentje die een mooie bleke vacht had met wat donkerdere plekken – een point. De to-be herkende hem als Nocturnal en glimlachte naar hem.  ‘Goede morgen’, begroette deze hem beleefd. ‘Zo te zien vind je de koude wind niet zo erg.’ De jonge tom bemerkte hoe er wolkjes uit zijn mond vlogen terwijl hij praatte. Hmm, het was inderdaad wat frisjes. Al viel het voor hen nu redelijk mee, het kon nog kouder geweest zijn als dit. “Nope! Het voelt fijn aan én het is verfrissend!”, gaf hij goedgezind toe. Zijn amberen ogen rustten even op de ijsblauwe lucht waar enkel maar een paar wolkjes zaten. Het was best wel een mooie dag vandaag.


One good deed
always sparks another
Spirits of the Forest Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Spirits of the Forest Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 12:57

"Nope! Het voelt fijn aan én het is verfrissend!" Brr, dacht de point. Hijzelf was nooit zo'n fan geweest van de koude. Hij hield veel meer van Time of Freed Water, wanneer het warmer is en er geen sneeuw ligt. Wanneer er geweldig veel bloemen groeien en en hij lekker languit kan zonnen in het koele gras. Maar goed, dat zal wel nog komen. Gelukkig was de hemel vandaag bijna helder blauw en zorgde de zon voor een beetje warmte. Nocturnal keek om naar Shine en glimlachte. "Kon ik maar zo energiek zijn 's ochtends, dan zou op ochtendpatrouille gaan veel makkelijker zijn." Ja, dat was nooit zijn meest favoriete activiteit geweest. Maar ja, dat zijn nu eenmaal je verplichtingen al Prey- hunter. "Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe rang!" zei hij oprecht. De wind begon wat harder te waaien en hij klemde zijn staart dicht tegen zich aan. Het was een hele eer om tot Healer - to - be vernoemd te worden, vooral zo abrupt. Maar hij wist wel dat Shine een geschikte keuze was, hij was optimistisch en vriendelijk naar bijna iedereen. Zulke kwaliteiten kon de point wel waarderen.


Spirits of the Forest Jlkjlmkl
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
Spirits of the Forest Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 13:08


Het was zeker een feit dat niet iedereen hield van kou. Hij vond het juist een leuk gevoel wanneer zijn korte vacht wat dikker werd en zijn tanden soms op elkaar begonnen te klapperen. Het deed hem nog klaarder voelen voor wat er dan ook mocht komen. ‘Kon ik maar zo energiek zijn ’s ochtends, dan zou op ochtendpatrouille gaan veel makkelijker zijn.’ Toen hij zelf nog een prey-hunter to-be was, was hij altijd vroeg eropuit vertrokken met zijn twee mentors die hij destijds had. Soms miste hij die tijd een beetje, want hij keek er erg naar uit om elke ochtend te gaan trainen. In de komende ceremonie zou hij ook nog eens een volledige prey hunter geworden zijn, maar hij had op het laatste moment een andere verantwoordelijkheid gekregen, een taak die hij moest opvullen. ‘Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe rang!’, vertelde Nocturnal hem oprecht. “Dankje!”, bedankte hij hem. “En hoe zit het met jou trouwens, alles goed?


One good deed
always sparks another
Spirits of the Forest Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Spirits of the Forest Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 21:15

Het antwoord van de zwart - witte tom was al even energiek als anders. "Dankje!" Nocturnal glimlachte vriendelijk terug. "Hoe zit het met jou trouwens, alles goed?" Hij knikte. "Ja hoor." Hij opende zijn mond, maar pauzeerde even. "Al hoewel, ik denk dat ik me wel wat eenzaam voel de laatste tijd." Dat was de waarheid. Al sinds het moment dat de point geboren was, was hij een loner geweest. Hij had nooit veel vrienden gehad, en hij had moeite om die te maken. Hij had nu eenmaal niet de beste sociale skills. Dat was altijd al een zwaktepuntje geweest. Daarom is dat iets waar hij veel op heeft gewerkt de laatste paar manen. Nu is hij al veel verbeterd, maar het is nog steeds moeilijk voor de tom om echt vrienden te maken. Daar hoopte hij verandering in te brengen. "Begrijp me niet verkeerd, de Tribe is goed voor me en ik ken wel veel katten, maar echte vrienden heb ik niet echt." Nocturnal hoopte dat hij niet teveel een downer was, vooral omdat Shine zo'n enthousiasteling is.


Spirits of the Forest Jlkjlmkl
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
Spirits of the Forest Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimevr 9 apr 2021 - 13:14


Na dat de jonge kater zijn vraag had gesteld kreeg hij ook een antwoord terug. "Ja hoor.", zei de blekere tom, even pauzerend voordat hij verderging. "Al hoewel, ik denk dat ik me wel wat eenzaam voel de laatste tijd." Het laatste deed de to-be zijn glimlach ietswat zakken. Had Nocturnal geen vrienden of kameraden om mee om te gaan en voelde hij zich daarom zo alleen? "Begrijp me niet verkeerd, de Tribe is goed voor me en ik ken wel veel katten, maar echte vrienden heb ik niet echt.", vertelde hij vervolgens. Hmm, dat was wel iets minder ja. Kennen en vriendschap delen was beiden weer wat anders en hij kon het snappen dat het voor andere katten wat moeilijker was om echte vrienden te maken. Ze waren inmiddels niet allemaal zo enthousiast, vrolijk en openhartig als hij, iedereen was uniek. En die uniekheid zorgde ervoor dat iedereen een beetje anders was waardoor het vrienden maken soms een beetje moeilijker ging. "Ik wil wel een echte vriend zijn!", gaf hij toe. Hij had in zijn hart genoeg plek voor meer dan een duizend vrienden, en deze mocht er altijd bij, als die dat wou.


One good deed
always sparks another
Spirits of the Forest Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Spirits of the Forest Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimezo 11 apr 2021 - 23:15

NocturnaL
eyes of the night
"Ik wil wel een echte vriend zijn!" zei Shine met een oprechte toon. Nocturnal glimlachte even. De wind was gaan liggen en er bleef nog alleen een warme zon over, die de point wat opwarmde. Zijn eerste echte vriend, dat was de tom nog niet overkomen. Dat Shine ook oprecht zijn vriend wou zijn, bewees dat hij toch al veel is verbeterd op sociaal vlak, en daarom was hij ook zo trots. Zijn ogen begonnen te glinsteren, bijna als een kitten die voor het eerst op verkenning gaat in de cave. Hij had het net te laat door en kneep zijn ogen snel dicht, hopend dat Shine het niet had opgemerkt, waarna hij ze weer opende op een kalmere manier. Hij glimlachte weer wat akward en antwoordde: "N-nou, bedankt! Heel graag zelfs!" Het idee van een vriend maakte hem ook wat nerveus, hij was natuurlijk nieuw op dat vlak. Hij hoopte vooral dat deze vriendschap zal blijven, en ze nog veel herinneringen samen konden maken. De zon scheen fel in zijn ogen, waardoor deze nog helderder leken. "Jij moet waarschijnlijk vast heel populair zijn natuurlijk." merkte de tom op. Shine was nu eenmaal de nieuwe healer - to - be, en daarom ook een van de belangrijkste in de Tribe. Iedereen wil waarschijnlijk vrienden met hem zijn, ook omdat hij zo openhartig is. Daar was Nocturnal stiekem jaloers op, hij wou dat hij zulke kwaliteiten bezat. Maar ja, hij doet ook zijn best om zo vriendelijk mogelijk over te komen, en het feit dat Shine zijn virend wil zijn is een hele eer.


Spirits of the Forest Jlkjlmkl
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
Spirits of the Forest Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 11:53


‘N-nou, bedankt! Heel graag zelfs!’, reageerde de kater erop, zich waarschijnlijk een beetje nerveus voelende. Dat gevoel had iedereen wel bij hun eerste echte vriend en het gaf dan ook niets dat die wat nerveuzer mocht zijn als anders. ‘Jij moet waarschijnlijk vast heel populair zijn natuurlijk.’ Het klopte wel, hij was nu eenmaal de healer to-be geworden en hij was al bekend als de vrolijke, rondhuppelende kater toen hij nog een normale to-be was. “Jep, maar mijn hart is altijd groot genoeg voor meer vrienden, zoals jij bijvoorbeeld”, zijn ogen glitterden even toen de zon er recht op leek te schijnen terwijl hij dat zei. “Ik laat het healer to-be zijn mezelf niet al teveel beïnvloeden. Ik zal altijd iemand blijven die iedereen accepteerd”, glimlachte hij naar de ander toe. In zijn leventje had hij tot nu toe al veel geleerd, veel meegemaakt. Hij had het doel om iedereen tweede kansen te geven, om iedereen te accepteren, om open te zijn naar anderen toe. Zeker in de tribe had iedereen het recht om vrienden te hebben, of tenminste in zijn ogen toch. En het zou hem een hele eer zijn als hij ook van Nocturnal een echte vriend kon zijn zodat ze samen vele herinneringen konden beleven om later op terug te kijken.


One good deed
always sparks another
Spirits of the Forest Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nocturnal •
Member
Spirits of the Forest Ezgif-2-8245d69f9bbc
Bee
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nocturnal •
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 17:33

NocturnaL
eyes of the night
"Jep, maar mijn hart is altijd groot genoeg voor meer vrienden, zoas jij bijvoorbeeld." antwoordde de zwart witte tom. Nocturnal glimlachte zachtjes naar hem terwijl hij met zijn ogen knipperde tegen de zon. "Ik laat de healer-to-be zijn mezelf niet al te veel beïnvloeden. Ik zal altijd iemand blijven die iedereen accepteerd." vertelde hij verder terwijl hij glimlachte. De point knikte en glimlachte terug. Hij vond zijn bescheidenheid bewonderbaar. Hij moet vast ook wel wat commentaar hebben gehad door het feit dat hij opeens werd benoemd als healer-to-be. Maar zo te zien trekt Shine zich daar niets van aan, of dat laat hij toch niet merken. Nocturnal kent geen kat die positiever in het leven staat dan de to-be. "Het moet waarschijnlijk ook niet makkelijk zijn geweest om zomaar benoemt te worden?" vroeg de point. Hij wist dat hij het niet makkelijk zou vinden. Al die druk, dat zou misschien te veel voor hem zijn. Ook zou zijn leven nog 10 x drukker zijn dan dat et nu al is, en Nocturnal hield wel van wat rust. Al lijkt het hem wel gaaf om eens in contact te komen met de Tribe of Endless Hunting.


Spirits of the Forest Jlkjlmkl
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Med. cat apprentice
Spirits of the Forest Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 18 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: Spirits of the Forest   Spirits of the Forest Icon_minitimeza 24 apr 2021 - 12:20


In al die manen die hij tot nu toe geleefd had, had hij veel geleerd en veel meegemaakt. Soms vroegen anderen zich af hoe hij zichzelf positief hield, maar de tom had nu eenmaal geleerd dat er altijd wat zon kwam na veel regen. Er waren zeker tijden dat hij zich wat minder positief door het leven heen had geslepen maar het voelde toch beter om gewoon blij te zijn en alles te accepteren zoals het was. ‘Het moet waarschijnlijk ook niet makkelijk zijn geweest om zomaar benoemt te worden?’, vroeg de ander vervolgens. Eerlijk gezegd had hij het niet goed geweten hoe hij zich precies had gevoeld op dat moment. De zwart-witte kater was nu eenmaal zo dichtbij geraakt van het worden van een echte Prey Hunter, en toen had hij opeens een heel ander lot op zijn schouders gekregen. Maar de to-be wist dat hij nu de healer kon helpen, het was nu eenmaal iemand die van zo jongs af aan al de hele tribe had moeten leiden in z’n eentje. Dus nu was hij een hulp en mogelijks ging alles nu wel vlotter dan daarvoor. “Het was een beetje onverwacht, dat was het zeker. Ik was volledig klaar om prey hunter te worden enzo”, gaf de kater toe en keek naar de lucht. Wolken veranderden ook steeds om de zoveel tijd en het was een beetje vergelijkbaar. “Maar ik ben blij dat ik nu de tribe nog meer kan helpen en voor ze kan zorgen. Dat is gewoon wat ik wil doen, iedereen helpen, doen lachen, ervoor zorgen dat ze oké zijn!


One good deed
always sparks another
Spirits of the Forest Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spirits of the Forest
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: