reincarnate



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 reincarnate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stagtine
Deceased
reincarnate UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: reincarnate   reincarnate Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 13:59

WORDS ARE LIVING THINGS.
Hij was boos, woedend. Buiten adem.

Het was alsof er nog altijd rook in zijn longen hing, hem verzwaarde, fysiek aan de aarde ketende. Het was een ketting om zijn nek die hem vasthield aan de mothermouth. Ze dachten grappig te zijn, dachten dat dit bijzonder was, belangrijk, dachten dat ze hem hadden. Ze dachten verkeerd.

"Heatherstorm!"

Het hakte uit zijn mond, ogen vernauwd, starend naar zijn Heatherstorm. "Kom hier." Er zat geen liefde in de stem, enkel woede, haat zelfs. Starclan dacht dat ze hem hadden. Starclan wou hem overn.. Hij zou ze laten zien. "Kom, ik wil je iets laten zien." Mauwde hij iets rustiger en trok haar mee de duisternis in. Trok haar met hem mee, nee ze zou altijd gewillig mee gaan, zelfs naar het eind van de wereld. Blind alsze was.

Hij zou het ze laten zien.

Hij zou het ze betaald zetten..

Kijk mij Starclan. Dit is mijn wraak.

Ik ben, Stagstar


THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
reincarnate Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: reincarnate   reincarnate Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 20:13

Het duurde lang voordat Stagtine terug was gekomen als Stagstar. Ongeduldig trippelde de poes van de ene poot op de ander om een beetje warm te blijven. Maar het lukt niet. Er hing een soort rare kilte in de lucht, eentje die je niet uit je vacht kon schudden. Opeens suisde er een vlaag wind van achter haar langs, alsof die haar weg probeerde te duwen. Ook het licht van de maan was verdrukt door een wolk nu. Heatherstorm bood weerstand totdat het ineens stil leek te vallen. Haar naam werd geroepen en met een ruk keek ze om. Ze was te in gedachten verzonken geweest. Haar staart was dik en haar ogen keken geschrokken totdat ze de blik van Stagtine weer zag. Zijn ogen stonden raar. Vernauwde zich. De kalme kater die ze net had gezien voordat hij de grot in ging was verdwenen. Wat was er gebeurd? "Kom hier." haar poten kwamen meteen in beweging naar hem toe. Ze drukte zich tegen de kater aan en hij leek iets te ontspannen. "Heeft StarClan je Stagstar gemaakt?" vroeg ze toen met grote ogen. "Kom, ik wil je iets laten zien." geen antwoord op haar vraag nog. Toen werd ze door hem mee getrokken de duisternis in en gewillig liep ze met hem mee. "Hebben ze je iets laten zien?" ze was benieuwd wat er gebeurd was bij de Moonstone, maar misschien zou hij dat zo meteen vertellen.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
reincarnate UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: reincarnate   reincarnate Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 18:06

WORDS ARE LIVING THINGS.
Hongerig staarde hij naar haar terwijl hij haar mee trok de duisternis in. "Ja.. ja ze hebben mij Stagstar gemaakt." Fluisterde hij tegen haar een grijns op zijn lippen. Hij was Stagstar, hij was Stagstar. Dat was al wat die domme levende katten hoefde te weten. Al wat ze konden weten. Als hij thuis kwam moest hij Rouse van kant maken. Haar uit de weg ruimen maar Remnant zou hem geloven. Zou het woord van Starclan niet geloven. Hij zou het zijn. voor de wereld. Stagstar.

"Kom mijn lief, ik wil het met je vieren." Fluisterde hij terwijl de schaduwen hun lichamen overnamen. Een grijns op zijn lippen. "Kom mee mijn lief. We gaan het samen vieren." Fluisterde hij warm haar meenemend. Starclan kijk mij, Starclan kijk mij.


THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
reincarnate Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: reincarnate   reincarnate Icon_minitimedo 13 mei 2021 - 19:36

Stagstar vertelde dat StarClan hem zijn levens had gegeven. Heatherstorm kreeg een grote grijns op haar gezicht. "Wat goed! Dan hebben we eindelijk weer een leader." alles zou beter worden nu. Ze zou Thornstar ontzettend missen en ze wou eigenlijk nog steeds graag dat ze hem konden begraven op de ThunderClan manier, maar ze wisten niet waar hij was. Ze twijfelde ook of StarClan dat door had gegeven aan Stag. Maar dan zou hij dat vast wel regelen met een search patrol.

Ze liep met hem mee waarheen wist ze niet goed. Stagstar had haar wat willen laten zien. "Wat wil je me laten zien?" maar toen zei hij dat ze het gingen vieren. Dat ze het samen gingen vieren. Heatherstorm's ogen keken op naar die van Stagstar. "W-wij? S-samen?" ze stotterde wat bij het idee. Oh jee, oh man. Er ging een knop om. Ze had iets gezien op de heen weg. "Kom dan! Ik heb wat gezien toen we hier heen liepen!" kirde ze vrolijk tegen hem. De euforie die ze voelde omdat hij nu leider was geworden was ongekend. Binnenkort zou zij zijn deputy worden en dan zouden ze samen heersen. Ze zou ThunderClan laten zien wat ze waard was! Haar staart veegde ze plagerig onder Stag's kin door toen ze voor hem uit dartelde, door de struiken heen. Er was een stukje waar het bladerdak van het bos opende en het maanlicht vaagjes naar binnen scheen in een klein stroompje water. "Kijk! Hier had ik snel water gedronken toen we naar de moonstone waren gelopen." legde ze vrolijk uit terwijl ze zich omdraaide naar hem met een warme glimlach. Hij was zo knap. En zo goed. Ze zouden alles samen kunnen.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
reincarnate UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: reincarnate   reincarnate Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 15:34

WORDS ARE LIVING THINGS.


Ze leek zijn bedoeling te snappen. De lust in zijn aderen. De nood om Starclan met hun neus op de feiten te drukken. Starclan werkelijk te laten zien wat ze gedaan hadden. Maar ze nam hem weg van de moonstone en het kostte alles in hem om geen snauw over zijn lippen te trekken. Hij wou haar hebben bij de Moonstone, het dichtst bij Starclan dat hij ooit weer zou komen. Maar ze nam hem mee en hij had haar nodig, had alles nodig dus hij sprak haar niet tegen. Liet haar meebrengen naar de kleine stroom. "Het is schitterend." De woorden waren geforceerd terwijl hij zichzelf dichter op haar drukte. "Wat wou je hier doen Heather?" Sprak hij zijn stem lichtelijk hees. De sterren weerkaatste zichzelf in het water en ja. Ze keken nog steeds toe. Dit was goed genoeg.


THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
 
reincarnate
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: