Bad Luck For Little Cats



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bad Luck For Little Cats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 21:29

Langzaam sjokte Littlepaw richting de nursery. Het was nog vroeg en bijna iedereen sliep. Waarom kreeg hij de opdracht om de queens te helpen als er iets was, terwijl bijna iedereen sliep? Half slapend liep hij verder. Al was het wel duidelijk dat hij moe was. De cyperse apprentice was bijna in de nursery, maar toch ging het fout. Hij was moe en struikelde over zijn eigen poot en viel zo de nursery in. Niet echt een goed begin van zijn dag. Geïrriteerd stond hij op en spuugde het zand uit zijn mond. Als hij maar niemand wakker had gemaakt, dan kreeg hij waarschijnlijk ook nog boze katten. Littlepaw ging zitten en begon gelijk het zand uit zijn vacht te wassen. Terwijl hij zich zorgvuldig waste hoopte hij dat hij niemand wakker had gemaakt, maar vooral dat niemand hem de nursery in zag vallen. Zijn oortjes draaiden wanneer hij iets hoorde. De apprentice stopte met wassen en keek rond waar het geluid van kwam. Na goed te kijken zag hij een kitten bewegen. Muizenstront, dacht hij. Was de kitten door hem wakker geworden? Of was die al wakker en zag de kitten hem de nusery in vallen.
@Aspenkit,
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 22:12

Aspenkit zat boordevol energie de laatste tijd. Niet al te gek, sinds ze nog maar een maan weg was om de nursery uit te mogen, een apprentice zijnde. Ze was niet meer zo jong dat ze constant een middagdutje moest doen om haar energie op peil te houden. Nee, ze kon nu spelen en rennen en dan in de avond nog niet moe zijn. Nouja, vaak loog ze dat ze niet moe was in de hoop wat later op te mogen blijven. Maar, ze zat boordevol energie, waardoor het ook geen wonder was dat ze vaak al vroeg wakker was. Dat was dan ook waarom ze zag dat er iemand bij de opening van de nursery stond. Of nouja, stond, deze kat viel recht op zijn gezicht. Nieuwsgierig en met een giechel die haar positie verraadde kwam ze dichterbij. De apprentice, want ze zag nu dat het een apprentice was, stopte met zichzelf te wassen en staarde haar direct aan. “Hallo!” groette Aspenkit vrolijk, alsof ze net niet had staan lachen om het gestruikel van de ander.


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 22:23

Na een tijdje herkende hij de kitten als Aspenkit, die op hem af kwam lopen. De kitten zag er vrolijk uit en volgens hem hoorde hij de kitten zelfs giechelen toen hij wat zag bewegen. Waarschijnlijk had de kitten hem gezien. Toch is er nog een kans, want de kitten is vaker vrolijk. "Hallo!" groette Aspenkit vrolijk. "Hallo Aspenkit," zei Littlepaw ter begroeting. Even snorde hij zacht. Elke keer dat hij hier kwam voelde hij zich weer een beetje kitten. "Nog een moon en je bent apprentice!" Hij was best enthousiast. Hij kende de kitten niet goed, maar hij had haar wel vaak gezien. Het was een vrolijke kitten. Ook vond hij het wel leuk om over een moon en wat bekendere kitten te zien veranderen in een apprentice. "Je hebt zeker gezien wat er gebeurde hè?" vroeg Littlepaw met een frons. Hij wilde toch weten of Aspenkit het had gezien. Alleen was er een nadeel: als de kitten het niet had gezien, zou ze hem dat zeker gaan vragem
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 3 apr 2021 - 22:41

De apprentice leek het haar niet al te kwalijk te nemen dat ze had lopen lachen om zijn val. Nou was het ook niet echt uitlachen geweest, maar ook niet bepaald toelachen. Ze had het gewoon grappig gevonden. Ze werd in ieder geval vrolijk terug gegroet en herkend dat ze bijna apprentice was. Aspenkit knikte enthousiast. “Ja! Dan kan ik vechten en jagen en naar buiten!” Haar oogjes glommen met enthousiasme. Dat was gewoon het beste vooruitzicht was ze nu kon hebben. Dat en dat ze dan weer meer tijd met haar vriendje Morningpaw kon doorbrengen, want ze miste hun speelmomentjes toch echt wel hoor. Ze moest weer giechelen en knikte in antwoord toen hij vroeg of ze gezien had wat er was gebeurd. “Doet het pijn?” Vroeg ze hem, niet wetende wat ze anders zou moeten zeggen.


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 16:08

Littlepaw vond het leuk om de kitten zo enthousiast te zien. Deze kitten had de zelfde reden als hem dat ze apprentice wilde worden. Het grootste deel denkt zo. Aan het giechelen en het knikje van Aspenkit wist Littlepaw dat ze het had gezien. Daarna vroeg de kitten of het pijn deed. De cyperse apprentice schudde zijn hoofd. Het deed niet echt pijn, maar fijn was het niet. "Nee," zei hij. "Ik ben alleen een beetje vies" Hij begon weer zijn vacht schoon te likken. Even was Littlepaw aan het denken terwijl hij zichzelf schoonlikte. Wanneer hij bijna klaar was keek hij Aspenkit aan. "Heb je al wat apprentice vrienden?" vroeg hij. Dat zou wel handig zijn. Dan kom je ook niet eenzaam en alleen de apprentice den in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimevr 9 apr 2021 - 23:16

Ze had nog niet heel veel naar het uiterlijk van de apprentice omgekeken toen ze eerst op hem af was gestapt. Maar nu ze vroeg of hij geen pijn had en ze hem wat beter bekeek zag ze dat hij een litteken had en maar één oor. Wow, dan moest hij vast al een gevecht hebben gehad! Ze wilde net haar mondje opentrekken om hem daar over te vragen toen hij eerst sprak. Ze werd gevraagd of ze al wat apprentice vrienden had. Ze knikte enthousiast. “Ja! Morningpaw! Hij is mijn goede vriend,” vertelde ze vrolijk. “Hij is heel goed in vechten,” besloot Aspenkit er nog aan toe te voegen. Maar dat was hij ook hoor! In hun speelgevechtjes was hij altijd heel goed geweest, dus ze twijfelde niet dat het in het echt anders zou zijn. “Ben jij goed in vechten?” Vroeg ze toen, want als hij goed in vechten was, dan zou hij toch niet zoveel littekens al hebben?


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 10:48

Littlepaw was blij voor de kitten toen ze knikte. Vrienden zijn altijd fijn. "Ja! Morningpaw! Hij is mijn goede vriend," vertelde de kitten vrolijk. Morningpaw. Die kende hij wel, maar niet goed. "Hij is goed in vechten." Littlepaw werd even verbaasd. Zo oud was Morningpaw toch niet? Maar al snel schoot hem te binnen dat het ook over speelgevechtjes kon gaan. "Ben jij goed in vechten?" vroeg de kitten. Even verstijfde Littlepaw. Hij wiebelde met zijn oortjes. "Nee. Ik heb het nog niet eens geleerd." antwoorde hij. Littlepaw was niet van plan om zijn verhaal te vertellen. Tenzij de kitten er om vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 18:51

De apprentice vertelde haar dat hij niet eens had leren vechten. Oh. Dat was wel een beetje saai dan. Zelf zou dat het eerste zijn wat ze zou willen leren hoor! “Maar, waarom heb jij dan littekens?” Vroeg ze een beetje verward. Als je niet kon vechten dan mocht je toch ook nog niet aan een gevecht meedoen? Tenminste, daar leek het altijd op, als ze al die nukkige jongere apprentices zag zitten tijdverdoen in het kamp.


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 19:10

Littlepaw zat eventjes in gedachten. Hij kreeg vaak nog nachtmerries. "Maar, waarom heb jij dan littekens?" vroeg de kitten. De kitten vroeg wat Littlepaw al wel verwachtte. Wie wilt nou niet weten hoe iemand aan littekens komt, zonder dat hij kan vechten? Nou ja, in een Clanleven natuurlijk. Even twijfelde de apprentice of hij het wel moest vertellen. Misschien zou de kitten bang worden. Toch wilde hij het wel vertellen. Hoe groot is de kans dat dit bij Aspenkit zou gebeuren? "Ik wilde even alleen zijn. Ik besloot naar het Thunderpath te gaan. Het is niet de favoriete plaats van katten, dus zou het daarom rustig zijn," begon Littlepaw. "Wanneer ik dichterbij kwam rook ik iets vreemds. Voorzichtig sloop ik die richting op. Het bleek een rogue zijn. Een zwarte met littekens. Ik sprong uit mijn schuilplaats en waarschuwde hem dat hij uit moest kijken voor ShadowClan en zei dat hij weg moest gaan." Hij stopte even met praten. Zou hij het echt wel vertellen? Hij was nu begonnen dus hij kon het net zo goed afmaken. De cyperse apprentice gaf de kitten even de tijd om vragen te stellen. Of de kitten het wilde of begreep of niet maakte hem niet zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 20:10

Hij begon het verhaal door te vertellen dat hij eventjes alleen wilde zijn. Hij was naar het Thunderpath was gegaan. Aspenkit trok kort haar neusje op. Ze was natuurlijk nog nooit bij het pad geweest, maar ze had wel gehoord hoe de Twoleg Monsters hun stank daar achterlieten die je van ver nog kon ruiken. Dat was iets wat de kitten eigenlijk helemaal niet hoefde te zien als ze dan eindelijk naar buiten mocht hoor. Misschien had ze dan toch iets van haar vader zijn tuthola gedrag meegekregen. Dus toen Littlepaw begon over hoe hij iets vreemds rook keek ze hem even verbaasd aan. Hoe kon hij daar iets behalve die vieze monsters ruiken? Wow, dan moest hij vast een goede neus hebben. Ze snakte kort naar adem toen hij ineens vertelde dat er een zwarte rogue met littekens tevoorschijn was gekomen en hij deze weg had proberen te sturen. Oeh nu werdt het spannend! Aspenkit schuifelde wat naar voren om het verhaaltje beter te kunnen horen. “Viel hij toen aan?” vroeg ze enthousiast.


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 20:20

Aspenkit schoof wat naar hem toe. "Viel hij toen aan?" vroeg de kitten aan hem. "Nee. Ik viel hem aan." antwoordde Littlepaw de vraag. Even voelde hij zich dom. Had hij maar niet aangevallen. "Ik rende op hem af toen hij niet weg wilde, maar hij had een tegen aanval. Hij sprong opzij en stak zijn poot naar mijn kop uit. De rogue duwde mijn hoofd in de modder." Het ergste was dat hij modder in zijn mond kreeg. "Daarna liet hij me zomaar los." Op dat moment was Littlepaw enorm verbaasd geweest. "Ik wilde me kans pakken en rende opnieuw naar hem toe." Hij huiverde aan de gedachtes. Nu zou hij op het moment komen waar alles mis ging. Hij zuchtte. Soms twijfelde hij aan zijn acties. Hij viel aan, maar kon niet vechten. Soms stoeide Littlepaw met die gedachtes. Sindsdien vind hij alleen zijn helemaal niet meer leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimedi 13 apr 2021 - 18:24

Littlepaw vertelde haar dat híj́ just had aangevallen. Wauw, dan moest je wel dapper zijn hoor! Niet dat ze zelf niet zo dapper zou zijn. Aspenkit wis dat ze sterk was en ze zou de allerbeste apprentice worden in een mum van tijd. Daarna zou ze warrior worden en dan zou ze natuurlijk ook de allerbeste zijn! Het kleine meisje had grootse dromen, dromen die niet anders waren dan de rest van haar leeftijdsgenootjes. Daarom luisterde ze ook aandachtig naar wat er nu aan haar verteld werd, zodat ze beter kon zijn als de apprentice voor haar snoetje. Ze wilde er immers niet als Littlepaw uit komen te zien. Yuck! Hij vertelde dat hij op de Rogue af was komen rennen, maar zijn aanval niet geslaagd was, want de Rogue was weggesprongen en had hem met zijn kop de modder in geduwd. Aspenkit had al wel eens in de modder gespeeld, tussen de korte periodes dat de sneeuw eventjes was weggesmolten en de grond in het kamp grote modderpoelen had geboden. Dat was leuk geweest, ook al was haar papa vast niet blij geweest met hoe ze er uit had gezien, maar dat was geen gedachte waar ze veel waarde aan hechtte. Ze dacht niet dat Littlepaw’s ervaring met de modder zo leuk was geweest. “En toen?” vroeg de calico nieuwsgierig, ongeduldig om te horen hoe het verhaal af zou lopen. Littlepaw begon weer te vertellen. De rogue had hem zomaar losgelaten en Aspenkit hield even haar kopje verbaasd schuin toen hij die worden uitsprak. Ze was erg nieuwsgierig waarom hij dat had gedaan, maar ze was bang dat als ze littlepaw onderbrak, dat ze het verhaal niet meer te horen zou krijgen. De calico hield dus netjes haar mond dicht terwijl ze verder luisterde. De apprentice vertelde dat hij een kans had gezien en hij was opnieuw op de rogue afgerend. De kitten hoefde geen genie te zijn om te weten dat dat niet goed was afgelopen. “Was dat toen hij jou pijn deed?” vroeg ze dan ook. Ze begon zich een inieminie beetje schuldig te voelen dat ze om het verhaal had gevraagd. Het moest vast niet leuk zijn voor Littlepaw om het te moeten vertellen en herinneren. Maar ze was ook heel heel nieuwsgierig en ze wilde nu echt wel weten hoe het af liep.


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimedi 13 apr 2021 - 19:44

Littlepaw snapte de nieuwsgierigheid van Aspenkit wel. Dat zou hij ook geweest zijn. Maar het bleef bij een paar vragen. "Was dat toen hij jou pijn deed?" vroeg de kitten uiteindelijk aan hem. De apprentice knikte en twijfelde even of hij verder moest gaan. Na even denken besloot hij toch om door te gaan. Zonder details. "Dit keer bleef de rogue lang staan. Wanneer ik dichtbij genoeg was sprong ik richting hem. Toch kon hij het ontwijken. Hij week opzij en stak weer zijn poot uit. Hij sloeg met uitgeslagen nagels mij uit de lucht. Een van de nagels kraste dus lang mijn oog. Vandaar het litteken." Littlepaw kreeg een brok in zijn keel. vergeleken zijn oor gedoe was dit niks. "Met pijn probeerde ik op te staan, maar de rogue duwde mij om en ik viel op mijn rug. Daarna ging hij boven op mij staan. Hij leek te twijfelen. Ik denk dat hij twijfelde of hij me wilde doodden of dat hij mij liet leven." Littlepaw was dat moment bang geweest. Hij wilde echt nog niet naar de StarClan op dat moment. "De rogue zei: 'Its your lucky day. I let you life, but you dont gonna forget me' Daarna dook hij naar beneden. Ik dacht dat hij me valse hoop gaf, maar hij ging niet richting mijn keel, maar naar mijn oor. Hij scheurde hem er af." Dat deed pijn. Er waren meer dingen gebeurt, maar dat deed er niet toe. Bijvoorbeeld dat toen hij op de grond gepind werd, dat de rogue nagels in zijn lichaam duwde. Of dat zijn gezicht onder het bloed zat. Of nog het ergste, het oor werd in zijn gezicht uitgespuugd! Hij keek de kitten aan. Nu wist ze het. Langzaam maakte hij zich zorgen of hij dit wel echt had moeten vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimezo 16 mei 2021 - 21:04

Pff, hij vertelde wel een beetje langdradig, die Littlepaw hoor. Aspenkit was ongeduldig voor de actie die dit verhaaltje had belooft, niet beschrijvingen over hoe de rogue stom bleef staan voor een tijdje. Gelukkig kwam de actie snel en de kitten luisterde aandachtig. Het was geen verhaal van een grootse overwinning. Nouja, niet voor Littlepaw. De rogue waarover hij vertelde klonk supergroot en sterk en wauw Aspenkit hoopte dat zei ook ooit zo goed zou kunnen vechten. Niet dat ze bepaald graag iemands oor er af zou willen trekken, maar dan kon ze het tegen alle pestkoppen in de wereld opnemen! “Straks, als jij kan vechten, kan jij ‘m meppen!” Vertelde ze Littlepaw dan ook vrolijk en maakte een schijnbeweging van een mep. “Ikke helpen!” Voegde ze er ook nog aan toe. Ja zij zou een supergoede vechter worden hoor. Alle rogues zouden van haar wegrennen en ze zou grootse avonturen beleven!


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimema 17 mei 2021 - 15:46

Terwijl Littlepaw vertelde zag hij dat de kitten aandachtig luisterde. Het voelde soms fijn om er over te praten. Behalve dan wanneer de rogue wegging. "Straks, als jij kan vechten. kan jij 'm meppen." vertelde de kitten vrolijk. Littlepaw glimlachte toen hij zag dat de kitten een schijnbeweging van een mep deed. "Ikke helpen!" voegde Aspekit er aan toe. Littlepaw knikte. Hij zou graag die rogue terug meppen. Littlepaw zou sterk zijn en hij zou hem laten zien dat hij niet meer zwak is. "Ja, dan geef ik hem een paar meppen." zei Littlepaw vrolijk. "En jij mag helpen, maar dan moet jij wel jezelf kunnen verdedigen." Hij zou best de ander kunnen helpen, maar als hij ook nog de rogue moest bevechten zou dat niet zo makkelijk gaan. Het was genoeg als ze kon ontwijken, rennen en verstoppen. Littlepaw wilde geen Clangenoot de dood in jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aspenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimezo 23 mei 2021 - 17:22

Oh ze mocht helpen! Ja, leuk! Als er er een woord of twee was waarmee je Aspenkit kon beschrijven was het enthousiast en impulsief. De kitten dacht niet veel na over haar woorden of acties en sprong een gat in de lucht als ze iets mocht doen wat ze leuk vond. Maar ze moest zich van Littlepaw wel eerst kunnen verdedigen. “ Maar dat kan ik dan wel hoor!” opperde ze tegen de apprentice. “Ikke ben een snelle leerder,” vertelde ze hem trots. Ja, ze zou het zo allemaal onder de poot hebben wanneer ze eindelijk apprentice was.


Bad Luck For Little Cats  Aspens11

Bad Luck For Little Cats  Tumblr_mwnnpu29Na1rfjowdo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Bad Luck For Little Cats  DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Bad Luck For Little Cats    Bad Luck For Little Cats  Icon_minitimezo 23 mei 2021 - 23:19

Littlepaw werd helemaal vrolijk van de enthousiasme van Aspenkit. Hij was het met haar eens. Als hij de rogue nog eens tegen kwam, zou hij hem meppen. En hard ook! Dat verdiende die vuile kater. 'Maar dat kan ik wel hoor!' opperde de kitten. "Ikke ben snelle leerder." Littlepaw glimlachte naar de kitten. Dat zullen ze wel zien, maar hij was in ieder geval blij dat Aspen wilde helpen. "Dat geloof ik graag!" zei hij. Sneller leerders waren altijd handig en leuk. En niet heel lastig om te trainen. Natuurlijk kende hij de kitten niet goed genoeg om te weten dat ze een snelle leerling was. Maar dat wilt niet zeggen dat wat de kitten zegt niet waar is. Meestal kent iemand zich zelf beter dan een ander.[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad Luck For Little Cats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: