[Ocrhis] Laughter



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Ocrhis] Laughter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nelthilta
Member
[Ocrhis] Laughter DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: [Ocrhis] Laughter   [Ocrhis] Laughter Icon_minitimewo 14 apr 2021 - 16:25

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta stapte kalm en daadkrachtig op Ome Orchis af. Haar blauwe ogen sprankelden met een licht dat bijna onnatuurlijk was voor een Bloodclanner. Ze was er geheel op haar plek, alleen wist de 7 Moons oude kattin ook dat Hyzenthlay en diens zienswijze haar niet zou leren wat ze wilde leren, dus stapte de slanke albino verder richting haar Captain. Een vreemde glimlach legde ze om haar lippen voordat ze snorrend en uitdagend haar kop over het lichaam van de stinkende kater liet glijden, het was duidelijk bedoeld als een speelse tik naar de kater. Echter ook om te tonen dat ze bij hem hoorde, hem en niemand anders. Giechelend liet ze zich op haar achterste zakken voordat ze haar tong over haar lippen likte. 'Ome Orchis! Ik verveel me. Ik wil meer leren. Net zoals jij zijn. Net zoals papa. Kan ik alsjeblieft leren wat zij mij niet leert.' Haar trotse houding was stevig, ze wilde vechten, ze wilde bloed. Ze wilde de angst op haar tong proeven. Ze wilde de Clans zien janken, kermen. Nee de wereld was nog niet goed zonder dat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[Ocrhis] Laughter Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [Ocrhis] Laughter   [Ocrhis] Laughter Icon_minitimedo 15 apr 2021 - 21:35


[Ocrhis] Laughter Dd5cjs10

In gedachtes verzonken lag Orchis op een half opgegeten konijn te knagen. De botten waar hij op beet en sabbelde kraakte. Het liet hem weer terug denken aan de kaak van Bearkit die hij met zijn een kleine moeite met de onderkant van zijn voetje had gebroken. Een grimas trok daardoor op zijn lippen en kort gleed zijn tong over zijn mondhoeken heen die gekruld omhoog stonden. Hij moest die kleine man weer eens gauw opzoeken. Zijn aandacht lag voornamelijk nu bij Dandelion maar Orchis had ook nog hem en zijn andere zusje. Hoewel hij zeker wist dat hij met zijn ene actie voor altijd zou rondspoken in de dromen van de kitten ging hij graag nog een stapje veder. Gewoon omdat hij het kon, omdat hij er van genoot. Een gruwelijke kater was hij zeker. Altijd zoekend naar meer verwoesting. Dat was het enige wat hem het gevoel gaf dat hij leefde. Dat hij iets voelde. Dat hij zich goed voelde. Een fijne, fijn gevoel was het altijd. De adrenaline die dan door zijn aderen pompte oh hij kon er niet genoeg van krijgen. Op zulk soort momenten voelde hij zich dan eindelijk krachtig in plaats van het misvormde mannetje die hij normaal was. Terwijl Orchis zo lag te knabbelen aan het uitgerukte konijn kwam er iemand hem vergezellen. De kat in kwestie was Nelthilla die soms heel hard in haar pootjes mocht knijpen dat ze de enige en directe afstammeling was van Sirtlan. Enkel daarom sloot hij zijn poten niet rond haar strot wanneer ze weer eens aandacht kwam vragen. Haar kopje duwde tegen zijn lichaam aan en Orchis werd uit zijn trans gezogen. Zijn oren drukte zich fel in zijn nek en bijna hield hij uit naar haar oor voor een waarschuwende tik. Echter bedacht hij zich op het laatste moment.. Één oortje kwam weer omhoog en draaide de kant op van de witte young-one. ''Nelthilta, ook hallo..'' Sprak hij zacht en zijwaarts naar haar toekijkend terwijl ze ging zitten. Een glimlach toverde op zijn snuit toen ze sprak. ''Je hoeft er niet zo trots bij te zitten hoor. Bij Ome Orchis mag je lekker liggen. Kom maar.'' Zei hij. Zijn kop licht kantelend. Toen ze eenmaal bij hem kwam liggen sprak hij veder: ''Je weet toch Nelthilta dat kindjes die vragen worden overgeslagen?'' Vroeg hij haar. Zijn oren naar voren gericht, nieuwsgierig naar wat ze terug te zeggen had. Hyzenthlay was één van de weinige members die hij vertrouwde en van kon verwachten dat haar young-one's een goeie opleiding kregen. Hoewel Orchis het niet altijd met haar zachtaardigheid eens was, bleef de flame-point een goeie meester.


[Ocrhis] Laughter Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
[Ocrhis] Laughter DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: [Ocrhis] Laughter   [Ocrhis] Laughter Icon_minitimedo 15 apr 2021 - 21:56

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta wist dat Ome Orchis waarschijnlijk niet zo van aanhankelijke katten hield, maar nu deed ze het niet alleen meer omdat ze aandacht wilde maar ook om hem te pesten. Om hem uit te dagen, om samen te kunnen genieten van de wereld aan woestenij die hij op bouwde, de kracht die hij uit de Elite haalde. Haar Ome Orchis was een van de beste General' s ooit, de eerste General. De enige die ze tot in haar dood zou volgen, en wellicht zijn opvolger als deze zijn Elite hoog kon houden. Zijn oren werden fel in zijn nek gedrukt terwijl hij aan zijn eten knauwde, niet dat Nelthilta zich daar iets van aan trok, een gevulde maag maakte iedereen gezelliger. Een oortje kwam weer omhoog toen duidelijk werd dat de albino iets van hem moest. 'Nelthilta, ook hallo..' Sprak de kater zacht waardoor de jonge kattin hem met een ondeugende grijns aan keek, een die vertelde dat ze wist dat ze hem aardig had lopen plagen. Het gaf ook aan dat ze geen zwak karakter bezat maar echt met hem wilde werken, zijn toekomst waar wilde maken. Zijn toekomst was die van haar, en er zou voldoende pijn en dood zijn, om haar gelukkig te houden, om hen blij te maken. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen ze sprak. 'Je hoeft er niet zo trots bij te zitten hoor. Bij Ome Orchis mag je lekker uitgebreid liggen. Kom maar.' Het duurde niet lang voordat ze ontspannen, met gepaste afstand, naast haar oom kwam liggen en zacht snorde. Een geluid dat zeer onnatuurlijk leek in deze situatie maar ze was nu eenmaal gek met hem. 'Je weet toch Nelthilta dat kindjes die vragen worden overgeslagen?' Vroeg hij aan haar waardoor ze onschuldig knipperde. 'Moet ik niet Sirtlan's Legacy levend houden, dan kan ik toch geen mak, saai lammetje zijn. Ik wil jullie gedachten, jullie kracht, jullie Elite in leven houden. Hyzenthlay is te mild.' Haar stem klonk kalm, ze constanteerde gewoon een paar feiten, zo bracht ze het dan ook. Hij was haar General en ze vertrouwde erop dat hij de juiste beslissing ging maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[Ocrhis] Laughter Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [Ocrhis] Laughter   [Ocrhis] Laughter Icon_minitimedo 13 mei 2021 - 18:43


[Ocrhis] Laughter Dd5cjs10

Nelthilta leek haar houding in een seconde weten te ontspannen nadat hij haar had uitgenodigd om bij hem te liggen. Hij keek met starende ogen toe hoe ze haar slanke witte lichaam uitstrekte op de grond. Terwijl ze haarzelf comfortabel maakte en Orchis zo toekeek knabbelde hij tussendoor ook nog aan het laatste stukje vlees dat aan de poot hing van het konijn. Pas daarna schoof hij het konijn dat bijna geen konijn meer te noemen was richting de young-one. Echter nog niet dicht genoeg dat ze erbij kon. Als ze een hapje wou.. dan moest ze dichter bij hem komen liggen. ''Als je wilt mag je eten Nelthilta.'' Mauwde hij rustig maar licht uitdagend, zijn lippen stonden glimlachend. Het was een gouden regel geworden omtrent het eten van prooi voor de avondklok. Het was een risico. Niemand die wist hoe Orchis zou reageren. Nooit niet. Elke keer was weer anders. Zo kon het de risico zijn dat Orchis haar zou bestraffen op het eten van prooi voor de tijdstip dat mocht, ook al had hij gezegd dat ze kon eten. Ook was er nog de risico dat als ze het niet aannam hij beledigend zou zijn en je alsnog een draai om de oren kreeg op zijn Orchis's style. En niemand werd gelukkig als Orchis weer een creatieve manier had om iemand pijn te doen. Terwijl hij afwachtte ging het vorige onderwerp nog door. Kindjes die vragen werden overgeslagen had hij gezegd en dat vond hij een prima verklaring. Echter had de witte young-one een reden. Zijn oortjes stonden luisterend naar voren gericht maar na het einde van haar verhaal richtte hij zijn gezicht naar voren. Naar de katten die rondliepen in de barn. ''Trek je mijn keuze in twijfel?'' Begon hij. ''Hyzenthlay valt onder mijn eerste keuzes. Ze is een van de weinige katten die ik kan toevertrouwen met iemand zo speciaal als jij. Hoewel ze niet precies op mij of je vader lijkt betekend niet dat ze niet in staat is om jou net zo ver te brengen als ik dat nu ben. In tegenstelling zelfs. Als ík jou zou trainen, zou je nooit je memberschap halen.'' Dat was de waarheid. Orchis kon niet iemand trainen. Ten eerste zou hij nooit iemand de basis kunnen leren om te overleven omdat hij dit simpelweg zelf al amper kon, ten tweede zou hij zijn young-one's waarschijnlijk omleggen door een woede uitbarsting. Geen goeie keus dus. Hij bleef young-one-loos. Hij graag iemand het ook wou. Orchis deed niet aan snotkinderen opleidde.


[Ocrhis] Laughter Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
[Ocrhis] Laughter DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: [Ocrhis] Laughter   [Ocrhis] Laughter Icon_minitimedo 13 mei 2021 - 19:35

notesnone<3tag: Orchis
Nelthilta
the most massive characters are seared with scars.
Nelthilta had wellicht meestal wel geluk met haar positie, immers leek Orchis soms wat milder, wat geduldiger met haar. Daarnaast was ze ook enorm trouw aan hem, iets dat ongetwijfeld niet van alle andere Bloodclanners gezegd kon worden. Orchis keek haar met starende ogen aan toen ze zich ontspannen naast hem legde, als hij haar wat aan zou doen, dan zou dat vanzelf wel blijken. Ze zag hem als haar voorbeeld en had hem redelijk leren begrijpen. Zijn doel, oppermachtig worden en ze zou hem helpen, waar ze kon. Echter had ze hiervoor wel een goede mentor nodig, een die haar ook de kracht en fysieke conditie kon brengen die ze nodig had. Langzaam stopte de kater met het knabbelen op het konijn die hij licht naar haar toe schoof. Alert keek Nelthilta toe, kalm, vragend. 'Als je wilt mag je eten Nelthilta.' Klonk er rustig maar licht uitdagend. Nelthilta draaide haar kopje naar hem toe, het lag nog niet dichtbij genoeg om bij te kunnen. Ze zou naar hem toe moeten komen, op moeten staan en naast hem gaan liggen. Wilde ze op het aanbod in gaan, het accepteren. Aan de andere kant, het was gevaarlijk. Immers mochten ze vaak enkel eten na de avondklok, en daar hield zij zich ook aan. Aan de andere kant wilde ze hem niet verder beledigen. Langzaam stond ze op en nam ze plaats naast hem, dichter bij hem terwijl ze uitlegde waarom ze twijfelde. Ze twijfelde niet aan hem, maar aan zijn Members. Hij luisterde maar het was duidelijk dat hij niet geheel blij was. 'Trek je mijn keuze in twijfel?' Begon hij. 'Hyzenthlay valt onder mijn eerste keuzes. Ze is een van de weinige katten die ik kan toevertrouwen met iemand zo speciaal als jij. Hoewel ze niet precies op mij of je vader lijkt betekend niet dat ze niet in staat is om jou net zo ver te brengen als ik dat nu ben. In tegenstelling zelfs. Als ík jou zou trainen, zou je nooit je memberschap halen.' Nelthilta keek haar oom aan terwijl ze langzaam een hap nam, een zonder echt vlees meer nadenkend knagend op het bot. Dit toonde aan dat ze hem respecteerde door niet het beste vlees te nemen. 'Ik wil de beste Member worden die ik kan zijn. Ik snap dat er weinig Members zijn die opleven tot onze standaarden. Aan de andere kant. Kan jij mij niet gebruiken als Spion om een Member in de gaten te houden. Als Young One kan ik dan terug rapporteren. Natuurlijk, ik weet dat er wellicht straffen aan kunnen hangen als ik niet optijd in kan grijpen. Maar maakt dat mij niet nuttiger? Ik ben van jouw Orchis... Alleen van jouw.' Fluisterde ze, heel zacht maar ook met een sterke ondertoon. Het was geen geflirt, enkel een teken dat ze trouw was, en dat ze zijn wil tot op de puntjes van de i uit zou voeren.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Ocrhis] Laughter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: