[TS] Eat, sleep, play, repeat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [TS] Eat, sleep, play, repeat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oakpaw,
Member
[TS] Eat, sleep, play, repeat B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 17:48

Heyhoi beste mensies.

Ik heb in totaal 29 levende accounts op dit moment. Ik heb een paar inactief gegooid (zal ze soon weer oppakken als ik het minder druk heb)
Maar toen ik mijn accountlijst bekeek, bemerkte ik een aantal accounts die super weinig topics hebben. En het zijn nochtans een paar van mijn lievenings accounts, dus daarom zoek ik topics voor ze!

Hierbij zoek ik topics voor Shine • (tribe), Oakpaw(wc), Prayingmantis(wc), Fallenflight(wc), Thymeflare(tc) en Nehzoda(bc)

Shine on the Outer Waves is 12 moons en de healer to-be van de tribe. Een erg enthousiast en vrolijk jochie die vaak omgaat met de spinnetjes bij de muren. Wilt graag dat iedereen zijn vriend is en gelooft niet echt in het kwade, waardoor die iedereen als goed ziet.

Oakpaw is een tunneler apprentice van 9 moons oud. Hij is de complete tegenpool van zijn oudere broer Thawrage, die 24/7 een absolute brompot is. Des ondanks dat hij door zijn familie niet echt graag gezien wordt wil hij altijd anderen helpen en voor ze zorgen. Ook zoekt hij steeds avontuur op en loopt soms groot gevaar door ernaar te zoeken. Hij is altijd heel aardig tenzij hij echt gefrustreerd is, omdat deze dan ook soms gevoelig is.

Prayingmantis is een moor runner van 25 moons. Hij is zeer aardig maar zeer prikkelbaar. Deze tom wordt namelijk snel boos als hij zijn wil niet krijgt. Naast dit is hij echter meestal vriendelijk tegen anderen en sociaal dus voor hem moet je ook geen brompot verwachten, hij is gewoon een beetje snel geïrriteerd door de kleinste dingetjes.

Fallenflight is een moor runner - nu een queen door haar kits en is 21 moons. Ze staat bekend om oncontroleerbare buien te hebben waardoor ze helemaal gek en gestoord wordt. Ze heeft al anderen durven aanvallen zonder medelijden voor ze en haar senses worden het meeste getriggered als ze een drang krijgt om bloed te zien van de katten om haar heen. Anders is ze wel een lieve poes, maar het is begrijpelijk als je angst van haar hebt hehe.

Thymeflare is een loyale senior warrior van thunderclan en is zo'n 45 moons oud. Hij heeft een paar siblings die soms heel grumpy/eikels kunnen zijn maar hij is gewoon een watje. Hij is like die vriend in de groep die geen gevaarlijke dingen durft te doen en altijd zegt van 'oh dit is geen goed idee'. Echter doet hij wel volwassener en stoerder dan hij echt is zodat anderen geen verkeerd beeld van hem krijgen - en ook is hij meestal teruggetrokken in groepsgesprekken.

Nehzoda is je lokale evil mini mastermind van 5 moons. Een kersverse young-one en altijd bereid om je pijn  te doen. Deze stakker heeft amper gevoelens en geeft heel erg veel om zichzelf. Als iets of iemand hem niet aanstaat, dan doet hij er alles aan om dat/die uit zijn leven te ruimen. Hij is mentaal zeker niet fragiel en smeedt altijd graag plannetjes. Ergens is het joch wel een 'leuke' gesprekspartner voor zover hij je interessant vindt.



Vraag maar raak B). Ze hebben allemaal erg weinig topics en daar mag verandering in komen hehe.
xx Ema


Sometimes when things are falling apart
[TS] Eat, sleep, play, repeat Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
[TS] Eat, sleep, play, repeat AwVF0q5
Sans
349
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 18:38

Oakpaw x Mousepaw? ^^


RPG Forum - TUS 1
Image 1Image 2
light your cigarette one last time
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
[TS] Eat, sleep, play, repeat B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 19:01

Jaaa leuk! Ik zal wel maken ♥


Sometimes when things are falling apart
[TS] Eat, sleep, play, repeat Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
Member
[TS] Eat, sleep, play, repeat DPKsfdL
Sannemander>:)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mathias
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 19:07

hi, ik heb evt squirrel voor thyme? :3



Courage is not the absence of fear.
It is acting in spite of it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
[TS] Eat, sleep, play, repeat B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimevr 23 apr 2021 - 19:16

@sanne ja dat is leuk c:! wie maakt?


Sometimes when things are falling apart
[TS] Eat, sleep, play, repeat Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivespaw
Member
[TS] Eat, sleep, play, repeat DPKsfdL
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chivespaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimezo 25 apr 2021 - 17:54

Thymeflare x Chiveskit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] Eat, sleep, play, repeat Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimezo 25 apr 2021 - 20:55

Thyme en Mist en Thyme en Remnant


[TS] Eat, sleep, play, repeat Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinystone
Medicine cat
[TS] Eat, sleep, play, repeat Unknown
Ema
518
Actief
There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 26 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank: Medicine Cat
Shinystone
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitimema 26 apr 2021 - 19:48

@chiveskit is goed! Ik zal wel maken ^^

@butter jaaa het zijn allebei super leuke duo's <3. Zal ik Mist x Thyme maken en jij Thyme x Remnant?


One good deed
always sparks another
[TS] Eat, sleep, play, repeat Shiny_sig_17
and that'll make you shine like a star

:✧:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Eat, sleep, play, repeat   [TS] Eat, sleep, play, repeat Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Eat, sleep, play, repeat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: