A wish upon a star [CLOSED]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 A wish upon a star [CLOSED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
A wish upon a star [CLOSED] Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: A wish upon a star [CLOSED]   A wish upon a star [CLOSED] Icon_minitimema 3 mei 2021 - 21:40

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw wilde geen oorlog, hoewel ze wellicht zichzelf met woorden had verdedigd tegen de Riverclan Apprentice, zou ze het lot niet in diens poten leggen. Hierdoor had ze ook een Warrior van Riverclan gevraagd om Crystalstar haar kant op te sturen en was z egaan wachtten bij de Fourtrees, in dit geval misschien beter bekend als de Threetrees. Aangezien een van de bomen was afgebrand, de nacht dat zij was benoemd, alsof dat niet toonde dat ze wellicht hier nog niet hoorde. Haar amberkleurige ogen stonden somber terwijl ze met een oortje wiebelde voordat haar blik op een grijs gestalte viel. Het kon haast niet anders dan dat dit de Leader van Riverclan was. Ze had geen idee of de kattin met de Apprentice gesproken had.

'Crystalstar,' Klonk er oprecht respectvol terwijl de jonge kattin haar kop neeg. 'Ik ben bang dat ik een mondelinge ruzie met een van je Apprentices heb gehad toen ze mij bedreigde. Aangezien ik geen ruzie wil tussen Thunderclan en Riverclan en moeilijk in kan schatten wat die je Apprentice heeft gezegd... Leek het mij beter je op een vriendelijke manier te spreken en mijn excuses aan te bieden.' Mauwde ze zachtjes. Haar oortjes gleden nerveus naar haar nek toe, in haar ogen was duidelijk te lezen dat er meer in haar verhaal zat. Ongemakkelijk tikte ze met een pootje op de grond, al was het ergens ook een uitnodigend gebaar. Dat de ander bij haar mocht zitten. Ze kon een goede Medicine Cat worden. Alleen had ze dan wel nog veel ervaring nodig, ze was de eerste die dit zou bekennen. 'Crystalstar, mocht je iets van Waterpaw.. zien of horen... Wil je het mij dan zeggen? Ik.. ik wil niet zomaar zijn plek innemen.' Ze klonk zwak, breekbaar maar ergens zat er duidelijk een intelligentie in de jonge kattin.

-Crystalstar eerst, alleen binnenvallen met toestemming van een van ons.




A wish upon a star [CLOSED] Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
A wish upon a star [CLOSED] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: A wish upon a star [CLOSED]   A wish upon a star [CLOSED] Icon_minitimema 3 mei 2021 - 22:36


Met op elkaar geklemde kaken had Crystalstar de uitnodiging geaccepteerd. Nu werd ze opeens opgeroepen door pas benoemde apprentices. En hoewel haar respect voor medicine cats enorm was, was deze benoemd onder Stagtine, dus wie kon zeggen dat het allemaal precies was gegaan hoe het hoorde? Maar ze zou wel gaan, het was immers zinloos om Thunderclan of laat staan Starclan uit te dagen. En dus liep Crystalstar de open plek op en liet haar harde blik voor het eerst rusten op Remnantpaw, Thunderclan's nieuwste medicine cat. Die wist in ieder geval hoe ze een leader moest begroeten, en Crystalstar knikte. De ander leek direct ter zake te willen komen en deed haar verhaal. De leader, die geen idee had gehad waar dit over zou gaan, luisterde terwijl ze op de kleinere kattin neerkeek.

Een ruzie tussen apprentices, Starclan nog aan toe, was ze daarvoor naar Fourtrees afgereisd? Er had wel iets over Cottonpaw haar oren bereikt, maar Crystalstar had het niet noemenswaardig genoeg gevonden om de apprentice er zelf op aan te spreken. Haar informanten brachten haar al het nieuws, en zij woog het, en had haar niet bepaald gewichtig geleken. "Remnantpaw, met alle respect, niet-bloederige ruzies tussen apprentices hoeven niet door leaders opgelost te worden." Ze keek even naar de afgebrande boom. "Bedankt voor je excuses." Voegde ze er uiteindelijk met wat tegenzin aan toe, om Remnantpaw niet helemaal het gevoel te geven dat ze afgewimpeld werd. Er zat duidelijk ook meer achter dan wat er gezegd werd, maar Crystalstar zou niet vrijwillig haar tijd verdoen. Ze bleef dan ook staan toen Remnantpaw haar uitnodigde om te gaan zitten. Ze had er al bijna een einde aan gemaakt toen plotseling de naam van Waterpaw viel. Toen draaide Crystalstar's oren plotseling nieuwsgierig. Clouddancer had haar verteld dat er een nieuwe medicine cat apprentice was benoemd, maar hun speculaties over de vorige hadden geen vervullend antwoord gegeven. Nu bleek het echter zeker dat Waterpaw verdwenen was, maar nog wel levend werd geacht. "Ja, dat vroeg ik mij al af. Wat is er met je voorganger gebeurd?" Misschien was het niet helemaal een verspilling van haar tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A wish upon a star [CLOSED] Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A wish upon a star [CLOSED]   A wish upon a star [CLOSED] Icon_minitimedi 4 mei 2021 - 17:15

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw hoopte dat Crystalstar een goede Leader was, wat maakte eigenlijk een goede Leader? Ze mocht veel verhalen van Elders hebben gehoord, waaronder dus van katten die meerdere Leaders hadden overleefd, alleen verschilden meningen vaak nogal. De een vond een harde Leader een goede Leader en de ander een begripvolle, voor haar was het nog te ingewikkeld, misschien ook omdat ze altijd optimistisch was ingesteld, zelfs nu leek ze nog niet al te somber, zelfs al was er genoeg om gestresst om te zijn. Wellicht deed het thaar ook goed dat de Leader niet direct grommend op haar af was gelopen, in plaats daarvan een redelijk rustige houding leek te behouden. 'Remnantpaw, met alle respect, niet-bloederige ruzies tussen apprentices hoeven niet door leaders opgelost te worden.' Enkel was Remnantpaw geen normale Apprentice, ze was er duidelijk een die probeerde om de consequenties te dragen van haar acties. Eerlijk te zijn, voor zichzelf maar ook voor anderen. Ze mocht nog veel leren maar de meeste katten zouden wellicht snel genoeg ontdekken dat ze ondanks haar af en toe chagrijnige en koppige woorden, de kattin zeer warm en lief was. De grijze Leader keek naar de afgebrande boom.'Bedankt voor je excuses.' Voegde de Leader er uiteindelijk aan toe, waardoor de jonge Medicine Cat Apprentice een letterlijke last van haar schouders voelde glijden. Als Medicine Cat Apprentice was ze iets minder voorzichtig met het delen van nieuws, zelfs al wist ze op dit moment nog niet alle details en wat er precies was gebeurd. Waterpaw en Thornstar waren verdwenen maar er was te weinig bekend om hen te kunnen vinden. De reden, dat was iets dat haar nog niet ten oren was gekomen. Wie wist wat er was gebeurd, ze verwachtte dan ook niet dat er een Riverclanner was die wist wat er met haar voorganger was gebeurd, al hoopte ze wel wat te horen. Zodat ze tenminste wist dat hij veilig was.

De grijze Leader bleef ineens staan toen de jongere Medicine Cat Apprentice over Waterpaw begon. De oortjes van de grotere kattin draaide nieuwsgierig haar kant op, voordat deze haar een van de lastigste vragen om te beantwoorden vroeg. 'Ja, dat vroeg ik mij al af. Wat is er met je voorganger gebeurd?' Remnantpaw sloot kort haar amberkleurige ogen terwijl ze diep inademde, de geur van vis was wellicht onbekend maar ze wist dat dit in ieder geval niet Bloodclan was. Ze zou altijd liever rondom een van de andere Clans zitten die dezelfde regels volgden en hun geloof in Starclan sterk aanhielden.

'Hij is kort nadat hij samen met de Windclan Medicine Cat in Shadowclan heeft gezeten, niet lang terug geweest. Hij is gewoon verdwenen en niemand weet wat er is gebeurd. Het duurde zo lang dat Rousebell en Stagtine hebben besloten dat het beter was om mij te benoemen.' Fluisterde de kattin terwijl ze langzaam een pootje langs een hangend oortje streek. 'Het kwam voor mij als een echte schok, ik was net een paar dagen Apprentice en ineens kwam er nog een Ceremonie. Het was dezelfde dag als de Gathering. Ik ben dan ook nog niet naar de Moonstone gegaan met Rousebell. Gelukkig kan ik haar soms wel al een beetje helpen. Ik weet enkel niet of ik ooit zo'n goede Medicine Cat zal zijn als mijn voorgangers.' Er was nog zoveel dat ze moest leren, tranen prikten in haar ogen terwijl ze deze weg knipperde. Ze wilde graag goed zijn, een goede Medicine Cat worden maar ze moest nog zoveel leren en ze vond het af en toe echt nog lastig om katten in pijn te zien, zelfs als ze hen een beetje kon helpen. Gelukkig bleef ze optimistisch en dat was ook te merken aan het feit dat ze het sfeertje in haar den zo goed mogelijk maakte.




A wish upon a star [CLOSED] Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
A wish upon a star [CLOSED] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: A wish upon a star [CLOSED]   A wish upon a star [CLOSED] Icon_minitimedi 11 mei 2021 - 22:26

Klaarblijkelijk zat er heel wat achter de wisseling van de medicine cat apprentice. Crystalstar ging zitten en luisterde aandachtig naar Remnantpaw. Waterpaw was in Shadowclan geweest, dat had ze geweten, en daarna was hij kort terug geweest. En toen was hij verdwenen. En toen had Stagtine de beslissing gemaakt om een vervanger aan te wijzen. Wat kwam dat toch goed uit.. Dat precies nu hij even de clan leidde, Stagtine de kans kreeg om één van de hoge rangen te vervangen. Wellicht wel door iemand die meer naar zijn smaak was. De leader liet haar verdenkingen echter niet horen. Remnantpaw begon ietwat emotioneel te worden, maar Crystalstar bleef zitten waar ze zat. Ze was hier niet om een kitten te troosten, ze was hier omdat ze hierheen geroepen was, en misschien om antwoorden te krijgen. "Wie heeft Waterpaw het laatst gezien? Wellicht kan ik jullie hulp bieden in hem opsporen." In werkelijkheid was het natuurlijk niet om Thunderclan te helpen. Crystalstar hielt ervan alles te weten, en hoe sneller ze wist wat er met hem gebeurd was, hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
A wish upon a star [CLOSED] Kfjj0PI
Butter
873
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: A wish upon a star [CLOSED]   A wish upon a star [CLOSED] Icon_minitimeza 15 mei 2021 - 20:49

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantpaw had het voordeel dat ze politiek nog niet helemaal ingericht was. Politiek was ook anders voor katten van haar rang, ze moesten namelijk een heel andere soort band onderhouden tussen de Clans, ze waren verplicht om ook andere katten buiten de Clan te verzorgen als deze van een van de vier Clans waren. Remnantpaw mocht dan af en toe nog wel reageren als de Apprentice van een Warrior maar ze was ook momenten zoals deze wanneer ze al meer dacht en reageerde als een Medicine Cat Apprentice. 'Wie heeft Waterpaw het laatst gezien? Wellicht kan ik jullie hulp bieden in hem opsporen.' Remnantpaw zuchtte zachtjes terwijl ze haar ogen sloot. 'Ik was een kitten toen hij verdween. Ik heb geen idee wat er met hem gebeurd kan zijn. Wat ik gemist heb.' Wat ze wel wist was dat hij degene had moeten zijn die de rang van Rousebell overnam. Niet zij, maar aan de andere kant was ze vastbesloten om de beste Medicine Cat te worden die ze kon zijn. Om haar Clan te dienen, mits Starclan haar zou accepteren.




A wish upon a star [CLOSED] Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A wish upon a star [CLOSED]   A wish upon a star [CLOSED] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A wish upon a star [CLOSED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: