sexy als ik dans



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 sexy als ik dans

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wildflower
Member
sexy als ik dans DPKsfdL
Doddy
16
Actief
she had that whiskey sipping, skinny dipping smile

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wildflower
BerichtOnderwerp: sexy als ik dans   sexy als ik dans Icon_minitimewo 12 mei 2021 - 23:08


real gold does not fear the test of fire

De zon hing hoog aan de hemel, verscholen achter dikke wolken waar zo nu en dan een zonnestraal doorheen scheen. Sneeuw die maar niet leek te willen smelten plakte aan de vacht aan haar poten en met een zucht probeerde de poes het eraf te krijgen. Ze had een half uur lang haar best gedaan op het schoonkrijgen van alles en de sneeuw zou al haar werk weer verpesten.

"Squirrelnose," miauwde ze begroetend naar haar jongere zusje toen ze haar zag. Hun band was nooit de beste geweest, al was dat hetzelfde als haar band met haar broertje Ardentheart. Wildflower was niet de beste in die siblingband onderhouden. Familie was iets waar ze minder naar omkeek en ze keek liever toe vanaf een afstandje terwijl ze haar eigen leven leidden. Foute keuzes maken, een leven leven waar ze naar om kon kijken als ze later oud was en waar ze van kon zeggen dat ze er alles uit had gehaald. Ja. Dat wilde ze. Maar misschien was het nu tijd om langzaam maar zeker die band met elkaar weer wat op te pakken.

+ squirrel





you are my favorite fantasy



Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelnose
Member
sexy als ik dans Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Re: sexy als ik dans   sexy als ik dans Icon_minitimedo 27 mei 2021 - 14:11

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.

Het ijs dat eerder op de rivier had gelegen, brak langzaam af en hier en daar wist koppig water door de krassen heen te stromen. Zij als een nieuwsgierig aagje kon het natuurlijk niet helpen poot op de rivier te zetten, te checken of het nog altijd sterk genoeg was om op te staan. Zo leefde ze nu eenmaal, van vraag naar vraag, risico's nemen zat haar in het bloed. Immers heette ze niets voor niets Squirrelnose, een naam die ze droeg met trots. Ze was een speurneus, altijd al geweest, en dit was niet enkel in naam. Het ijs onder haar poten kraakte, en voor een seconde dacht ze er door heen te zijn gevallen. Maar kwam tot haar geluk erachter dat het enkel de bovenste laag was, grinnikend zette ze een stap verder. Maar draaide zich weer om toen er niks gebeurde, het avontuur was eraf. Ze had haar antwoord en ruzie zoeken met Riverclan stond niet op haar agenda. Eenmaal omgedraaid had ze echter het genoegen Wildflower tegemoet te komen. Een glimlach sierde haar kop terwijl ze de oever op klouterde, stomme korte pootjes. "Ey Wildflower!" begroette ze haar. Wildflower was altijd wat terughoudender geweest naar haar siblings, deed graag haar eigen ding. En Squirrelnose gunde het haar, al was ze wel erg nieuwsgierig
naar hoe haarl even in elkaar stak. Al wist ze wel dat ze een lust voor avontuur deelde. "Je kunt over het ijs lopen, nog steeds" verklaarde ze met glimmende ogen. "Oh en je raad nooit wat ik gevonden heb" echt niet hoor.


sexy als ik dans D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildflower
Member
sexy als ik dans DPKsfdL
Doddy
16
Actief
she had that whiskey sipping, skinny dipping smile

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wildflower
BerichtOnderwerp: Re: sexy als ik dans   sexy als ik dans Icon_minitimezo 30 mei 2021 - 1:18


Squirrelnose stond op het ijs en als ze een echte bezorgde grote zus was had ze haar verteld om van her ijs te komen. Dat het veel te gevaarlijk was om op te staan nu de temperaturen langzaam leken te stijgen en het zou gaan smelten. Maar in plaats daarvan zetten ze haar voorpoten op de rand van het ijs, net naast de kant en duwde ze er hard op. Hard genoeg om het dunste punt te laten breken en haar poten nat te maken. Het gekraak klonk als muziek in haar oren. Bijna als het gekraak van adrenaline die door haar aderen stroomde. "Als ik het raad hou je dan je waffel?" Oh ze hield van haar jongere zusje, maar soms bleef ze maar door tetteren. Ze kreeg er nu al hoofdpijn van.




you are my favorite fantasy



Terug naar boven Ga naar beneden
 
sexy als ik dans
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: