-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Night
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 20:17

Er staat ergens naast het ThunderClan territorium een kleine boerderij. Hier heeft Night intrek genomen toen ze uit de Clan gestoten was. Het is niet zo groot en verlaten. Er zijn veel muizen en ratten.

Regels:
-Niet de boerderij betreden zonder uitdrukkelijke toestemming van Night (als je toch wil betreden, mauw dan hard bij de eik die naast de boerderij staat. Als Night komt mag je naar binnen.)
-Als je zonder toestemming naar binnen gaat heb je kans om gedood te worden.
-Geen eten stelen, anders word je aangevallen.

Een waterig zonnetje scheen de boerderij naar binnen. Night werd met knipperende ogen wakker. Ze had liggen slapen op wat hooi. Ze stond op en besloot wat te gaan jagen. Meteen al rook ze een muis, en zag het kleine grijze diertje knabbelen op iets kleins. Night ging in sluiphouding zitten, toen ze ineens gemauw buiten hoorden. Wat nou weer! dacht ze, en ze liep naar de uitgang om te kijken wie het was.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 22:08

Toen Aztec de grond rond zijn territorium aan het verkennen was, rook hij de geur van Night. Hij had het dus bij het rechte eind. Ze was toch niet verdronken. Aztec was ergens blij dat hij de geur van Night rook. Hij zag in de verte een kleine boerderij staan. Daar moet het zijn, dacht Aztec. Hij spurtte tot aan een grote eik, die vlakbij de boerderij stond. Het was een mooie eik, eentje die waarschijnlijk al heel oud was. Hij ging weer even naar de werkelijkheid. Een van Aztecs regels was, miauwen om binnen te komen. Hier zou dit vast wel hetzelfde zijn,dacht hij en begon te miauwen. Hij keek rond om te zien of hij geen spoor zwarte vacht zag. 'Hallo, Night?' Vroeg hij voorzichtig. 'Ben je daar?'.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 13:05

"Hallo, Night?" vroeg een stem. De stem kwam Night wel vaag bekend voor. Ze keek door een gaatje in de houten muur. "Ben je daar?" ze zag een bruine kat zitten bij de eik. Het was Aztec! Night liep naar buiten. "Hallo, wat brengt jouw hier?" vroeg ze. Ze keek langs hem heen naar de hooizolder die dicht bij haar boerderij stond. Aztec rook ook een beetje naar hooi. Hij zal daar vast wel wonen. dacht ze. Ze keek hem onderzoekend aan.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 16:35

Icy liep rustig rond. Ze was de buurt aan het verkennen, en ook een beetje op zoek naar eten, want haar maag rammelde! Ze zag opeens twee katten staan praten. Ze wou dichterbij komen, maar bedacht dat zij een vreemde was voor deze katten. Ze zag een soort eik staan. Ze miauwde een paar keer bij die eik. Misschien was dit wel de bedoeling. Ze zag een muis, en likte haar lippen af. Ze kon zich moeilijk bedwingen, maar ze moest. Ze mauwde nog een keer. Deze keer zachtjes. 'Hallo, ik ben Icy. Wat is jullie naam?', vroeg ze zachtjes.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:05

Night keek nog steeds naar Aztec toen er een wit-oranje poes aan kwam lopen. "Hallo, ik been Icy. Wat is jullie naam?" miauwde ze verlegen. Night was best verbaasd. Rogues waren meestal vijandig tegen elkaar als ze elkaar niet kenden. "Eh hallo, ik ben Night." Ze ging zitten. Ze was niet gewend dat er zo veel katten tegelijk bij haar boerderij kwamen. Night keek omhoog, en zag dat de lucht steeds donkerder werd. Grijze wolken pakten zich samen en er kwamen een paar druppels uit de lucht vallen. "Bah regen!" miauwde ze. "Zullen we naar binnen gaan?" ze stond op en liep de boerderij in. Toen ze eenmaal binnen was, was de motregen buiten veranderd in een stortbui. In de verte hoorde ze ook onweer.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:29

''Zullen we naar binnen gaan?'', hoorde ze dat zwarte poes die Night heette zeggen. Ze knikte, en liep voorzichtig achter Night naar binnen. 'Wat een bijzondere plek', zei de rood-witte poes bewonderend. 'Vergeleken met mijn territorium, is dit een droomparadijs', zei ze grappend. Ze probeerde vurig te hopen dat Night het rammelen van haar maag niet kon horen. Ze keek om de tijd te benutten nog een keer door dit gigantisch gebouw. Daar zat ze dan, met haar kleine schuilplaats. Niet dat ze het daar zo slecht had, helemaal niet, maar dit was toch echt heel bijzonder, zo'n groot gebouw. Ze begon haar poot te wassen. Haar poten deden een beetje pijn van het wandelen. Ze kromp ineen bij het horen van de rollende donder.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:38

'Verdorie!' Sandstorm vloekte hardop. Er was een noodweer losgebarsten; regen en onweer inbegrepen. Hij zag een oude boerderij. Territorium van een andere kat, rook hij nog, voor de regen alles uitvaagde. Hier zou je misschien moeten miauwen bij een herkenningspunt, maar Sandstorm was nat en moe. Hij vergat alle regels en liep regelrecht de boerderij binnen. En daar waren wel drie rogues! Een zwarte, een roodbruine, een wit-rode.. Toen Sandstorm wat beter keek, zag hij dat de zwarte kat boos keek; de baas van deze plaats dus. Hij herkende haar.. 'Night! Sorry dat ik je territorium binnendring..' De andere kat, die.. 'Aztec! Jij bent hier ook.' begroette hij hen blij. De derde kat, die kende hij niet. 'Hallo, vreemdelinge, ik ben Sandstorm,' stelde hij zichzelf voor. Sandstorm keek weer naar Night. 'Ik was alle regels even vergeten. Als je wilt, ga ik weer naar buiten. Treecut Place is niet zo ver weg.'


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:51

Ze wou net iets zeggen, toen er een andere kat haar begroette. 'Hoi Sandstorm, ik ben Icy', knikte ze hem vriendelijk toe. Blijkbaar kende hij Night & die andere die bij hem was. Ze bekeek de andere kater is. Hij was rood. Waarschijnlijk was hij Aztec. Aztec leek haar wel aardig. Ze leken haar allemaal aardig. Ook Sandstorm, die net binnen was gekomen. Ze knikte toen Sandstorm over het weer begon. 'Ja, het is echt een rotbui', zei ze glimlachend.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:53

Aztec hoorde gestommel in de boerderij en een seconde later was Night daar. Ze leek verrast hem hier te zien. "Hallo, wat brengt jouw hier?" Vroeg ze. 'Nou, ik...'Begon Aztec, maar zijn antwoord werd onderbroken. Aztec hoorde gestommel in de struiken en keek geschrokken om. Hij zette ook vlug zijn vacht overeind. Uiteindelijk kwam er een kat uit de struiken, ze was wit met een oranje rug. Niet zo iets voor een Rogue, bedacht Aztec, hij zei er verder niets over. 'Hallo, ik ben Icy. Wat is jullie naam?' begon de poes. Night antwoordde meteen, terwijl Aztec iets voorzichtiger was. 'En ik ben Aztec.' Zei hij, enige tijd daarna. Opeens voelde Aztec een dikke druppel regen op zijn snuit vallen. Hij scheel naar de druppel. Night stelde voor om naar binnen te gaan. Aztec snelde achter de zwarte poes aan, hij wou ook geen natte vacht! Toen ze eenmaal binnen waren sprak de andere poes haar bewondering uit. 'Wat een bijzondere plek. Vergeleken met mijn territorium, is dit een droomparadijs.' Je zou mijne eens moeten zien! Dacht Aztec. Hij kwam hier eigenlijk om met Night iets te bespreken en dan komt die Icy er aan. Bah, ze leek niet eens op een Rogue! Aztec versmalde zijn ogen, zonder dat de katten het zagen en keek naar Icy. Maar hij keek weer op toen hij gestommel hoorde aan de ingang. Hee, leuk nog een kat! Dacht Aztec sarcastisch. Maar het was Sandstrom die binnen stormde. 'Night! Sorry dat ik je territorium binnendring. Aztec! Jij bent hier ook. Hallo, vreemdelinge, ik ben Sandstorm. Ik was alle regels even vergeten. Als je wilt, ga ik weer naar buiten. Treecut Place is niet zo ver weg.' Sandstorm ratelde alles aan een stuk door. Nu wou Aztec ook iets zeggen. 'Ik wou hier wel iets met Night bespreken en er komen hier zo maar even 2 katten binnenstommelen!' Riep hij kwaad. Hij ging wel wat dichter bij Sandstorm staan en fluisterde in zijn oor; 'Was jouw schuld niet hoor.'

( Razz Ik moest mijn post nog veranderen. En wil jij je post alsjeblieft veranderen Icy? Ik heb geen zin om hem 2 keer te veranderen.)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:58

Aztec leek boos. 'Ik wilde hier wel iets met Night bespreken en er komen hier zo maar even twee katten binnenstommelen!' Sandstorm wist niet of hij gewenst was, maar in ieder geval was Aztec niet zo boos op hem. 'Was jou schuld niet hoor.' De andere kat heette Icy. Ze leek vriendelijk, te vriendelijk voor een rogue. Sandstorm begreep Aztec opeens. Heel zachtjes, alleen tegen Aztec, fluisterde hij;'Vertrouw jij die Icy?' Daarna zei hij op normale toon;'Als je iets wilde bespreken, dan ga ik wel even ergens anders zitten, goed?'


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:03

(waarom veranderen?)
Icy keek naar Aztec. 'Ik wou hier wel iets met Night bespreken en er komen hier zo maar even 2 katten binnenstommelen!', hoorde ze Aztec kwaad roepen. Ze legde haar oren plat. 'Nou, sorry', begon ze. Ze liep al richting de ingang van de boerderij. Het was nog ver voor haar schuilplaats, en de onweer donderde, maar alles beter dan bij deze woeste kat blijven. Ze stond op het punt om naar buiten te rennen. Misschien was ze ook veel te aardig.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:05

Sandstorm fluisterde iets in Aztecs oor, 'Vertrouw jij die Icy?'. 'Nee, voor geen haar. Ze lijkt veel te Kittypet-achtig. En hoe ze lief doet, veel te lief.' fluisterde Aztec iets zachter terug. Sandstorm vertrouwde ze ook niet echt. Aztec bekeek de kat nog eens goed en daarna zei Sandstorm op normale toon; 'Als je iets wilde bespreken, dan ga ik wel even ergens anders zitten, goed?'. 'Ja, bedankt Sandstorm.' Zei Aztec terug. Ik hoop dat we geen problemen krijgen met die Icy. dacht Aztec. 'Oh sorry!' Zei Icy terug en ze ging naar de ingang.

(Ik ben even weg)


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Aztec
Thanks Night!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:09

(oké)
Icy legde haar oren plat bij het horen van de donder. Ze draaide zich om, en zei nog: 'Oké, ik weet dat ik tè aardig klink, maar, ik ben niet zo'n Rogue die graag ruzie maakt'. Toen zette ze zich schrap, en rende naar buiten, dwars door de regen, op zoek naar haar eigen territorium, die ze in paniek niet kon vinden. Ze had het hartstikke koud, maar terugkeren naar de boerderij, dat kon ze niet. Ze zocht, en zocht, maar vond haar territorium niet. Onder een boom schuilen was te gevaarlijk. Wat moest ze nu?


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:13

"Eh hallo Sandstorm. Wat een weer he! Het is nog net niet dat je druipend binnen komt stormen. En je hoeft niet weg hoor." Ondertussen kletterde de regen op het dak neer. "Ik wou eigenlijk iets met Night bespreken hoor!" zei Aztec beschuldigend naar Icy en Sandstorm. Ze keek naar hem. "Kan dat niet later? De regen stort naar beneden daar. Het is zo'n bui. Die zijn zo weer weg." Ze draaide zich om naar de anderen. "Blijf maar even zolang het regent." Ze ging zitten. "Maak het je gemakkelijk en ga lekker zitten." zei ze tegen de anderen. Ze keek naar Icy die zenuwachtig naar de uitgang keek en Night zag hoe dun ze was. Ze heeft vast veel honger! dacht Night. "Ehm, Icy? Kan ik je misschien een muis aanbieden?" miauwde ze.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:22

Icy zat rond te dwalen. Ze stond nog dichtbij genoeg bij de boerderij om Night te horen. "Ehm, Icy? Kan ik je misschien een muis aanbieden?'', hoorde ze Night zeggen. Ze keerde twijfelend om. Ze ging binnen zitten, en probeerde Aztecs gezicht zo goed mogelijk te ontwijken. 'Ja, graag', zei ze zachtjes. Haar maag rammelde als een gek, maar ze bleef ondanks haar rammelende buik zo beleefd mogelijk. Waarom bekeek die Aztec haar zo vijandig? Vertrouwde hij haar niet? 'Ik ben heus wel een Rogue, je kan me heus vertrouwen hoor', zei ze toen ze hem uiteindelijk aan durfde te kijken. Ze wist wat sommige katten van haar dachten. Dat ze eruitzag als een poesiepoes!


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Aztec
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen (~2 jaar~)
Gender:
Rank:
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:41

Aztec kon zijn oren niet geloven, Night bood Icy een muis aan! Kon ze niet zelf haar muizen vangen? Dacht Aztec kwaad. Aztec zag dat Icy hem niet durfde aan te kijken. Zo had hij het ook weer niet bedoeld... Ze zag er wel een beetje uit als een kittypet... Enige seconde daarna legde ze het uit; 'Ik ben heus wel een Rogue, je kan me heus vertrouwen hoor'. 'Sorry dan.' Antwoordde Aztec. Hij keek naar Night en Sandstorm. Hij had zich weer eens goed voor schut gezet. Met zijn uitbarstingen ook altijd. Na een tijdje besloot hij weg te gaan. 'Misschien ontmoet ik jullie later nog eens, nu ga ik naar m'n hooizolder terug voor het nog mee begint te stormen.' Zei hij en draaide zich om en liep weg. Maar na een tijdje vond hij een struik en bleef erin zitten, zo kon hij het gesprek nog een beetje volgen, want veel zin om weg te gaan had hij niet.


Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, Lightningkit

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Aztec
Thanks Night!


Laatst aangepast door Aztec op di 7 sep 2010 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:00

'Sorry dan', hoorde ze Aztec zeggen na haar uitleg. 'Het geeft niet', miauwde ze, een stuk opgewekter omdat Aztec haar begreep. 'Ik wil gewoon graag vrienden maken. Ik weet dat ik net iets tè aardig ben', zei ze lachend. 'Misschien ontmoet ik jullie later nog eens, nu ga ik naar m'n hooizolder terug voor het nog mee begint te stormen', hoorde ze Aztec zeggen, en ze zag hem omkeren. 'Oké. Maar wees wel voorzichtig!', riep ze hem nog na. Ze at haar muis op, die nog half opgegeten was, en bedankte Night nogmaals met een knikje. Ze deed haar staart in de hoogte. 'Volgens mij is Aztec wel aardig', zei ze meer tegen zichzelf dan tegen Night & Sandstorm. 'Ik mag hem in ieder geval wel', lachte ze. Ze keek naar buiten. Het was nog erg hard aan het regenen. 'Zodra de regen niet meer zo hard is, ga ik maar is terug naar huis', zei ze.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:26

"Doei Aztec! Als de regen ophoud ga ik wel naar jouw hooizolder om te bespreken wat je wou bespreken." riep Night Aztec nog na. "Volgens mij is Aztec wel aardig..." mompelde Icy. "Ja vind ik ook," miauwde Night. "Dus, waar woon jij? Ik heb je nog nooit eerder gezien hier in de buurt." Night keek naar Sandstorm. Ze vond dat ze in korte tijd best veel nieuwe rogues had ontmoet. Toen ze in een Clan leefde, had ze altijd gedacht dat rogues egoïstische katten waren die voor het minste en geringste je oren eraf klauwen. En nu was ze er zelf een! Ze had nooit gedacht dat ze uit de Clan gezet zou worden. "Ik heb een stomme familie." fluisterde ze in zichzelf. Ze rook Aztec nog steeds. Had hij zich bedacht en kwam hij terug?


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:46

''Dus, waar woon jij? Ik heb je nog nooit eerder gezien hier in de buurt'', hoorde ze Night zeggen. 'Ik heb een eigen territorium, hier best wel een eindje vandaan. Ik wil je er altijd naartoe leidden, of je kan altijd is op bezoek gaan. Het is bij een heel erg grote boom, het valt wel op. En er zitten ook veel takken voor, net zodat er nog net een kat zou kunnen doorkomen', spinde ze. 'Ik heb er lang aan gewerkt, maar het is mooi geworden', zei ze spinnend. ''Ik heb een stomme familie'', hoorde ze Night nog net stilletjes fluisteren. 'Ja, ik weet wat je bedoeld. Ik heb ze nog nooit gekend, omdat ik op straat gesmeten ben. Ik ben opgegroeid tussen de bomen', zei Icy.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)   -XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) Icon_minitimema 16 aug 2010 - 18:37

Aztec vertrouwde Icy niet. Night gaf haar te eten. Sandstorm vond alle drie de katten aardig, en had geen idee voor wie hij moest kiezen. Koos hij Icy, dan koos hij Night. Koos hij Aztec, dan koos hij zijn nieuwe huisgenoot. De regen bleef maar storten. 'Dankjewel, Night.' zei Sandstorm, dankbaar dat ze niet boos was over zijn binnendringen in haar territorium. Icy was een beetje boos op Aztec, begrijpelijk natuurlijk. Hij had Icy eerst ook niet vertrouwt, en vroeg zich af wat Aztec tegen haar had. Als hij hem kon spreken zonder dat Icy het hoorde kon hij het misschien vragen.


-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
-XX- Kleine boerderij (Night's terriotrium)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: