Take me back



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Take me back

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rumble
Member
Take me back Giphy
Julia
121
Actief
It is not something we often find out; but most of the specially-gifted have a deep desire to be ordinary...

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Rumble
BerichtOnderwerp: Take me back   Take me back Icon_minitimevr 21 mei 2021 - 8:16

Hij moest voorzichtig zijn, maar dat kon hij. Hij kon heel bedachtzaam zijn. Als hij dat wilde. Ergens vond hij het wel fijn om de rotsen weer onder zijn poten te voelen, om van steen naar steen te springen. Dit was zijn geboortegrond, dat zou het altijd blijven. De grond waarop hij zich het beste wist voort te bewegen, waar hij het meest in zijn element was. Zijn okergele ogen stonden kalm terwijl hij door een cave guard naar de chief gebracht werd. Toen zag hij hem, Day •. “Day of New Light.” Miauwde hij. Terwijl hij zijn kop respectvol boog. “Het spijt me dat ik zo plots verdwenen was. Ik moest alles op een rijtje zette. Ik had tijd nodig om alles met mijn moeder te verwerken, maar ik mis jullie. Ik mis mijn familie.” Er stond pijn in zijn ogen te lezen. “Mag ik alsjeblieft terug komen?” Fluisterde hij terwijl hij naar zijn poten keek.

[SP topic, Enkel voor Day •]


Take me back AOc4IQ0G_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
Take me back DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Take me back   Take me back Icon_minitimevr 21 mei 2021 - 17:47

Een bekende kat verscheen, een die Day niet meteen verwacht had terug te zien. Rumble before the Storm Comes. Day had zich zorgen om hem gemaakt, maar hij had zich de afgelopen tijd over zo veel zaken zorgen gemaakt dat het idee dat de jonge kater plots weer terug kon komen niet in hem was opgekomen. Het was goed hem te zien. Het was een welkome afwisseling tussen al het verlies, deze terugkeer. Day neeg zijn hoofd, zijn blik warm. "Natuurlijk", miauwde hij zonder aarzelen, met een vriendelijke glimlach. "Je bent deel van de Tribe." Dat verdween niet als je even weg was, zoals familie niet minder familie werd in afwezigheid. Familie... er was veel in Rumbles familie gebeurd, en de nieuwste ontwikkelingen had hij gemist. Misschien was het goed geweest voor Rumble om er even tussenuit te gaan, om zonder druk van buitenaf zijn verlies te kunnen verwerken. Het kon goed zijn om rouw te delen, maar sommige katten hadden het nodig om alleen te zijn. Zou Wren haar gedachten op een rijtje kunnen krijgen nu ze weg was van de Tribe? Zou zij hen ten slotte ook gaan missen? "Er is hier veel gebeurd sinds je ons voor het laatst zag, Rumble", miauwde hij. Had de Cave Guard die hem hier gebracht had hem al bijgepraat?


Take me back WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rumble
Member
Take me back Giphy
Julia
121
Actief
It is not something we often find out; but most of the specially-gifted have a deep desire to be ordinary...

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Rumble
BerichtOnderwerp: Re: Take me back   Take me back Icon_minitimevr 21 mei 2021 - 20:07

Er verscheen een glimlach rond zijn lippen en zijn okergele ogen leken zowaar ook wat warm te worden. “Dit betekend heel erg veel voor me, bedankt.” Miauwde hij toen. Hij had deze reactie gehoopt, maar hij was er natuurlijk niet zeker van geweest. Day was een zachtmoedige kater, maar hij was zonder overleg vertrokken. Hij had hem dus ook de uitgang weer kunnen wijzen. “Kunnen we naar de Cave gaan? Zodat ik iedereen weer kan zien?” De glimlach stond nog steeds om zijn lippen. “Wat is er allemaal gebeurd dan Day?” Vroeg hij terwijl hij de chief vragend aankeek.


Take me back AOc4IQ0G_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
Take me back DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Take me back   Take me back Icon_minitimeza 22 mei 2021 - 17:16

Rumble bedankte hem, maar dank was volgens Day niet nodig. Het was vanzelfsprekend dat hij terug kon keren. Rumble was zonder een woord verdwenen, maar hij hoorde nog altijd bij hen. Waar zou hij geweest zijn? Had hij enkel in zijn eentje rondgedwaald tot hij tot rust gekomen was, of was er iets gebeurd wat hem teruggebracht had naar zijn geboortegrond, naar zijn thuis? "Natuurlijk", miauwde Day toen de jonge kater vroeg of ze teruggingen naar de grot, maar hij kwam niet onmiddellijk in beweging. Hij moest Rumble bijpraten over wat er gebeurd was, en dat deed hij liever terwijl ze stilstonden en hij goed kon zien hoe de ander reageerde, want hij had geen idee welke reactie het nieuws bij hem teweeg zou brengen. Het was niet hoe hij deze hereniging met de verdwenen kater graag begonnen was, maar hij moest weten wat er gebeurd was, en waarom hij zijn zus niet in de grot aan zou treffen als ze straks terugkeerden. Day zuchtte een keer, terwijl hij zocht naar het juiste begin. "Jullie waren allemaal aangedaan door wat jullie moeder is overkomen", miauwde hij. "Wren kon het niet goed verwerken. Ze... je hebt gezien hoe boos ze werd, toen Fireteller als nieuwe Healer aangewezen werd, hoe boos ze op mij was. En ik weet niet hoe, maar ze is ervan overtuigd geraakt dat ik iets met Startellers dood te maken had." Hij keek in Rumbles okergele ogen en probeerde zijn reactie te lezen. Begreep Rumble dat het idee absurd was, of zou hij toch wantrouwig worden? Hij had altijd wel een zekere neiging naar woede in zich gehad, daarin leken hij en zijn zus wel op elkaar. Vurig als hun moeder, waren ze, maar hij had gezien hoe dat uit de hand kon lopen. Het moest nu maar blijken in hoeverre Rumble het verlies echt verwerkt had, en of hij niet ook nog op zoek was naar iemand om de schuld te geven. "Ze heeft Blossom aangevallen en is door Fireteller weggestuurd om na te denken, maar ze kan in de lente terugkomen. Als ze dat wil." Zou ze terugkomen? En zou haar perspectief tegen die tijd veranderd zijn?


Take me back WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rumble
Member
Take me back Giphy
Julia
121
Actief
It is not something we often find out; but most of the specially-gifted have a deep desire to be ordinary...

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Rumble
BerichtOnderwerp: Re: Take me back   Take me back Icon_minitimeza 22 mei 2021 - 20:07

Day wilde hem blijkbaar eerst nog wat vertellen. Hij zei hem dat ze naar de Cave konden gaan, maar hij deed eerst nog zijn verhaal. Hij trok even met zijn oren door de woorden van de chief. Wauw, gewoon wauw. Ze was wel ver gegaan. Hun Wrennetje. Daarom was ze zo van slag geweest zeker. Het was niet alleen geweest dat ze hem weer had gezien, er was veel meer aan de poot. Ze had haar wereldje doen laten instorten. Het was toch wat. Hij moest een grijns onderdrukken. Hij hield zijn gezicht in de plooi terwijl er een droevige glans in zijn okergele ogen kwam. “Ik kwam haar een tijdje geleden tegen Day. Ze heeft me hier niets over verteld, ook niet dat ze weggestuurd was. Vandaar dat ze zo van streek was…” Miauwde hij zachtjes. “Dat ze serieus denkt dat jij er mee te maken hebt. En Turtle, hoe is het met Turtle?” Iedereen kon toch zien dat Day het sowieso niet was geweest. Nee, zijn moeder had het aan zichzelf te danken gehad.


Take me back AOc4IQ0G_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
Take me back DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Take me back   Take me back Icon_minitimema 31 mei 2021 - 15:56

Rumbles reactie was milder dan Day van hem had verwacht. De jonge kater leek verrast en verdrietig, maar zijn stem was zacht. Het bleek dat hij Wren nog gezien had, maar dat ze hoewel ze zichtbaar van streek was geweest niets had losgelaten over de gebeurtenissen. Het verbaasde Day. Hij had het niet achter haar gezocht om haar verdenkingen voor zich te houden tegenover haar broer. Zou ze niet juist verwacht hebben een medestander in hem te vinden? Ze waren ooit zo hecht geweest, maar zijn plotselinge verdwijning had haar waarschijnlijk diep geraakt. Zou dat de enige reden zijn? Day had het gevoel dat hij zo veel meer gemist had dan hij dacht. Waar had hij met zijn hoofd gezeten de laatste maanden? Hoe kon het dat hij niets van dit alles aan had zien komen, dat hij niets had gedaan om het te voorkomen?

Hoe dan ook, het leek erop dat Rumble Wrens verdenkingen niet deelde, en Day was opgelucht. Het laatste wat hij wilde was nog een storm. Hij wist niet of hij dat aan zou kunnen. Rumble vroeg naar zijn broer en Day wist niet meteen wat te zeggen. "Hij heeft het niet makkelijk", miauwde hij ten slotte. "Hij houdt zich sterk, maar..." Het moest moeilijk voor hem zijn. Zijn moeder weg, zijn broer verdwenen en zijn zus verblind door woede en nu ook vertrokken, en hij zat nog altijd met zijn eigen vragen, zijn eigen twijfels. Wie had hij nog om hem daarin te steunen? De hele Tribe, wilde Day graag zeggen, maar hij wist niet of Turtle er ook zo over dacht. Hij wenkte Rumble met zijn staart en begon te lopen. Ze konden nu wel terug naar de grot, het was de hoogste tijd dat Rumble thuiskwam. "Ik hoop dat jouw terugkomst goed voor hem zal zijn. Voor jullie beide." Hij keek opzij naar Rumble. Na het vinden van hun moeder hadden ze niet op de beste voet met elkaar gestaan, maar Day hoopte dat ze hun verschillen opzij konden zetten. De hele Tribe was in zekere zin familie, maar de band tussen bloedverwanten kon sterk zijn. Ze deelden hetzelfde verlies. Ze hadden elkaar nodig.
"Hij vindt dat ik niet genoeg gedaan heb", miauwde hij, terwijl hij zijn blik weer op de rotsen voor zich richtte. Hij zuchtte een keer. "En ik kan hem geen ongelijk geven. Ik heb niet gedaan wat Wren beweert, en ik weet niet of er iets is wat ik had kunnen doen om jullie moeder te redden, maar... ik weet het niet. Er moet meer geweest zijn wat ik had kunnen doen, ervoor en erna. Het spijt me, Rumble." Hij keek opnieuw even opzij, oogcontact zoekend. Hij had de kater nauwelijks gesproken tussen Startellers dood en zijn vertrek, en hij kon niet anders dan zich afvragen of Rumble misschien gebleven zou zijn als Day hem meer aandacht had gegeven. Zou alles dan ook anders gelopen zijn met Wren? Hoe het ook gelopen was, hoe het ook had kunnen lopen, hij kon zich verontschuldigen maar hij kon niets aan het verleden veranderen. Ze hadden enkel het heden om mee te werken, en de belofte om het beter te doen. Het geruis was al te horen, nog even en de waterval kwam in zicht. Day glimlachte even naar Rumble. "Ik ben blij dat je thuis bent."


Take me back WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Rumble
Member
Take me back Giphy
Julia
121
Actief
It is not something we often find out; but most of the specially-gifted have a deep desire to be ordinary...

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Rumble
BerichtOnderwerp: Re: Take me back   Take me back Icon_minitimedi 8 jun 2021 - 14:56

Day vertelde hem dat zijn broer zich sterk hield, maar dat hij het moeilijk had. Dat hij hoopte dat zijn terugkeer goed voor hem zou zijn. Nou ja, daar had hij zo zijn twijfels over eerlijk gezegd. Turtle wantrouwde hem, had gedacht dat hij achter alles had gezeten. Alsof hij zijn eigen moeder zou vermoorden. Nee, hij was slimmer dan dat. Starteller had het zelf gedaan. Ze had het aan haarzelf te danken, hij had er niks mee te maken gehad. Net zoals Coyote dat niet had gehad. Zijn mentor was zijn grote voorbeeld, hij verafschuwde het dat iedereen hem van verraad had beschuldigd. Hen allebei… Dat was ook zijn moeder haar schuld. Soms vroeg hij zich wel eens af of ze niet zachtjes zat te lachen, om alles. Om deze poppenkast. Ooit had ze immers macht boven haar kinderen gekozen. Ze gaf toch niet om hen. “Ik hoop het ook, maar ik betwijfel het.” Bromde hij dan ook. Hij had geen idee hoe Turtle over zijn terugkeer zou denken. Na de woorden van Day haalde hij even zijn schouders op. “Je moet je niet gek laten maken Day. Spijt is ook nergens voor nodig. Jij had er ook niks aan kunnen doen. Het was Starteller haar eigen schuld en haar eigen schuld alleen.” Hij beantwoorde de blik van de chief met uitgesproken en koppige okergele ogen. Het moest eens ophouden met dat stomme gewijs. Iedereen moest eens een plas water opzoeken en naar zichzelf gaan kijken in plaats van elkaar het zo moeilijk te maken. De blik in zijn ogen verzachtte weer en hij glimlachte toen Day zei dat hij blij was dat hij thuis was. “Ik ook, dat ben ik ook.” Hij spitste zijn oren en luisterde naar de oh zo bekende waterval.


Take me back AOc4IQ0G_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me back
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: