eerste keer hoop dat het goed is



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste keer hoop dat het goed is

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
***Nightpaw
StarClan
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimevr 17 feb 2012 - 16:23

het was zachtjes aan het regenen toen ze opeens getripel hoorde ze luisterde nog eens goed had ze dat goed gehoord of was dat de regen die alsmaar op de grond tikte? maar ze had het goed gehoord daar liep een muis het was dan wel een magere muis maar toch bedankte ze de sterrenclan voor de muis. nightpaw was nog niet zo goed in jagen maar een muis kon ze toch wel vangen? ze sloop stilletjes op muis af haar poten tintelde van opwinding en toen sprong ze de muis rende weg maar zei was sneller.Ze sloeg haar poot uit en klemde haar klauwen om het magere lijfje. Nog voor de muis ook maar een geluidje kon maken,boog ze haar kop naar beneden en beet hem dood.de heerlijke geur van verse prooi kwam algauw bij haar neus.nee! dacht ze eerst moet de clan gevoed worden.toen hoorde ze opeens geritsel in het struikgewas maar het kwam niet van prooi


eerste keer hoop dat het goed is Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimevr 17 feb 2012 - 20:55

De inhoud is goed, maar let op hoofdletters en leestekens.


eerste keer hoop dat het goed is 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 20:01

wil er iemand een soort van reageren maar dan door ook te schrijven?
dat zou ik fijn vinden


eerste keer hoop dat het goed is Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 12:12

Nightpaw rook nog eens goed, ja nu kon ze het echt duidelijk ruiken er was daar een kat.Ze dacht dat de kat haar allang had gezien maar toch dook ze in de sluiphouding en sloop naar de kat die daar zat.Toen ze vlakbij sprong ze naar voren bovenop de kat.Maar helaas miste ze,om toch nog een beetje stoer over te komen ging ze maar maar recht voor de kat staan.Wie ben jij en wat doe je vroeg ze.Waarna ze ging zitten wachtend op een antwoord.


eerste keer hoop dat het goed is Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 13:22

Zijn oren gespannen, blik geconcentreerd. Hij was aan het jagen, en niets zou hem dan verstoren. Wel dat dacht hij toch. De boslucht rook fris, en Moonstripe spande al zijn spieren voor de sprong. Zijn prooi zat maar iets verder, nietsvermoedend. In een hap zou hij hem hebben, eindelijk. De kat was ook moe na een hele dag jagen, en na deze zou hij ophouden en terugkeren naar het kamp. Zijn plichten als warrior legden hem dit op, maar toch kon hij er niets aan doen dat hij moe was. Iets viel hem toen aan vanachter en ruw draaide hij zich om. Wie durfde hem hier zo te storen! Niemand stoorde een andere kat terwijl die aan het jagen was toch? Het was een ongeschreven regel tussen iedereen, iets wat de meesten wel respecteerden, maar blijkbaar niet iedereen. De andere poes, pikzwart met amberen ogen vroeg hem iets, en gefrustreerd wreef hij met een poot over zijn oren. 'Ik was aan het jagen, totdat iemand mijn prooi wegjaagde.' En alle andere in de buurt ook, voegde hij er in gedachten aan toe. 'Moonstripe. En jij?' Vroeg hij toen maar. Ze waren op neutraal terrein, vlak bij de vierboom, dus de andere kat kon hem niets verwijten over territoriaal gebied. 'Waarom viel je me eigenlijk aan?' Sprak hij nieuwsgierig, hij was nog niets een beetje misnoegd, maar toch. Als ze aardig bleef, zou hij het wel vergeten.

Goed
- Probeer een beetje meer de omgeving te beschrijven, je gedachten, alles ~
- Als je kat iets zegt, "Blablabla", aanhalingstekens alsjeblieft

Maar voor de rest is het wel goed hur =D



Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 14:15

Terwijl de kater antwoord gaf schoot hem iets te binnen hij had een jagende kat aangevallen, dat was tegen de regels.Nou ja dacht hij in zichzelf nu was het toch al gebeurd,toen stelde de kat tegenover hem een vraag waarom viel je me eigenlijk aan?.Nightpaw dacht even na waarom had hij deze kat eigenlijk aangevallen? "nou eh ik dacht dat je een gevaarlijke kat was"zei hij maar iets beters kon hij toch niet verzinnen.Terwijl hij wachte op de reactie van de andere kat bestudeerde ze hem.Hij zach er erg moe uit maar als het op vechten neerkwam zou hij vast winnen.Dus besloot ze zo vriendelijk mogelijk te blijven doen.Om zich heen hoorde ze allemaal geluiden maar ze durfde niet om te kijken,dus bleef ze maar naar de kat tegenover haar staren.Hopend dat er geen gevecht kwam


eerste keer hoop dat het goed is Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 14:26

"nou eh ik dacht dat je een gevaarlijke kat was" Hij keek haar verbaast aan, ze dacht dat hij gevaarlijk? Wel, ergens kwam er een beetje logica in voor, maar het bleef toch een rare gedachte vanaf zijn kant. Ze was nog jong, missschien zelfs nog een apprentice. Ze gaf maar geen antwoord, dus hij besloot dat ze veilig was. Hij ging haar niet meer aanvallen, en gaf dit aan door neer te ploffen en te zuchten. Ze had ook niet veel keuze, hoewel hij nog maar pas warrior was, was hij door en door hard gewinterd door zelf training. Het hielp het best, en hij had ook nog een paar trainingen gehad van de beste katten van de Clan. Dan had je een goede training volgens hem. Het deed hem denken aan zijn leerlingen, hij moest ze ook nog eens meenemen, op jacht, een echte training geven. Schuldgevoel kwam over hem, en ergens in zijn achterhoofd begon hij meteen plannen te maken hiervoor. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg hij nieuwsgierig, hij was ook hopeloos. Altijd maar nieuwsgierig, het was een rare eigenschap van hem, was niet altijd goed. 'En welke Clan ook?' Stelde hij er meteen na, dat kon hij dan ook evengoed vragen. Zijn blauwe ogen bleven even op haar rusten, en hij sloeg zijn staart om zijn poten heen. Alles aan hem kenmerkte dat hij zich op zijn gemak voelde, en hopelijk zou de andere poes dat wel begrijpen.

Veel beter =D
Ochja, ik heb even gedaan alsof ze in andere Clans zitten, omdat ik het niet wist, dus anders zeg je maar, als je in TC zou zitten, dan schrijf ik dat even anders ;D
En is het een hij of zij, want ik raak in de war met je profiel D:




Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
eerste keer hoop dat het goed is DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer hoop dat het goed is   eerste keer hoop dat het goed is Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 15:15

(het is een zij)

Nightpaw schrok op uit zijn gedachte toen Moonstripe (tenminste dat dacht ze,ze wist het niet zeker meer)haar een vraag stelde"hoe heet je eigenlijk?" "Nightpaw"zei ze trots want tja,ze vond nightpaw nou eenmaal een stoere naam.De tweede vraag vond ze iets vervelender.Ze antwoorde "mijn ouders hebben me achtergelaten in het bos toen ik daar oud genoeg, voor was en sinsdien ben ik opzoek naar de thunderclan waar ik me graag bij wil aansluiten".Nightpaw zag dat de andre kat zich erg op zijn gemak voelde en langzaam werd hij ook wat rustiger.Toen kreeg ze een idee mischien wist deze kat waar de thunderclan was ze besloot het te vragen."weet jij waar thunderclankamp ligt?"


eerste keer hoop dat het goed is Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste keer hoop dat het goed is
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: