Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kattenkwaad?? [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hawkchase
Deputy
Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Kattenkwaad?? [OPEN]   Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 20:41

Daintywhiff stelde de heatherfields voor, en hij knikte gehoorzaam. "Ja, baas," grapte hij, het voorval van daarnet van zich afschuddend. Hé, als zij er niet verder op inging, zou hij dat vooral ook niet doen. Met een speelse blik keek hij naar haar, waarna hij haar een zacht stootje gaf met zijn heup. "Dus, wat kwam je hier eigenlijk eerst doen voordat je mijn prachtige billen zag?"


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Kattenkwaad?? [OPEN]   Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 20:47

Ze grinnikte zachtjes en toen hij naast haar kwam lopen en hem een vraag stelde keek ze lachend op. "Ik was aan het zoeken naar prachtige billen!" greens ze naar hem. "Maar ik vond alleen stoffige oude billen spijtig genoeg." Oh! Ze vond zichzelf eigenlijk heel grappig. Daintywhiff schudde haar hoofd. "Ashenpatch heeft een nieuw patrol schema en daarvoor moeten wij de tunnels wat beter leren kennen, waar ze liggen dan toch."


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Kattenkwaad?? [OPEN]   Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 20:51

Aah, ze was op zoek geweest naar prachtige billen? Nou, dan had ze zeker geluk gehad- Pardon? Stoffig en oud? Quasi-beledigd keek hij haar aan. "Je noemt mij oud?" sprak hij humoristisch, al durfde hij zijn uitspraak niet verder af te maken. Een vrouw moest je nooit naar haar leeftijd vragen, toch? Al wisten ze allebei natuurlijk heel goed dat Daintywhiff dubbel zijn leeftijd was, die absolute milf. Hij knikte op haar volgende woorden. "Hmm, ja, daarom was ik er ook," sprak hij plechtig met een glinstering in zijn ogen. "Helemaal niet om mijn clangenoten te etteren."


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Kattenkwaad?? [OPEN]   Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 21:43

Daintywhiff gniffelde bij zijn uitroep en zijn twijfeling achter de zin, alsof hij een opmerking ging maken over haar leeftijd. Ze was er alleen gevoelig aan als ze dat wilde, als ze haar nagels in iemand wilde boren dan had ze zo een opmerking erg gevonden, nu niet. Ze knikte. "Hmmm, je bent super geloofwaardig!", grinnikte ze. De Heatherfields kwamen in zicht. Daintywhiff nam een aanloopje, versnelde haar pas. Als ze Hawk genoeg kende was hij ook een erg snelle renner.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Kattenkwaad?? [OPEN]   Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 jun 2021 - 11:14

Hij grijnsde op de woorden van Daintywhiff, waarna hij zijn oortjes spitste toen ze plots harder ging rennen. Als een hondje volgde hij haar, met een jeugdige lach op zijn gezicht geplakt. De wind die langs zijn oren heen blies voelde lekker, kalmerend. Hij hield erg van zijn snelheid. Over snelheid gesproken; een geniale ingeving kwam zijn brein in. Hij zou Daintywhiff proberen in te halen. Hij versnelde, zodat hij op full speed rende. Zou hij dichterbij komen?


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Kattenkwaad?? [OPEN]   Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jun 2021 - 23:49

Hawkchase verhoogde het tempo. Ze hoorde zijn poten achter haar roffelen en uiteindelijk naast haar. Daintywhiff keek naast haar, ze waren waarschijnlijk even snel, maar daar zou ze een stokje voor steken. Of een pootje. Ze stak haar poot achterpoot uit en probeerde met een lichte schop hem uit balans te doen raken.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Kattenkwaad?? [OPEN] - Pagina 2 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kattenkwaad?? [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Tunnel System-
Ga naar: