Come to me wendigo



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come to me wendigo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daintywhiff
Member
Come to me wendigo Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimewo 16 jun 2021 - 20:34

Ze was terug van haar jacht met Hawkchase en na haar avondeten ging Sharing Tongues in. Ze zette zich apart zoals meestal, hoewel ze graag alle roddels wilde weten was haar sociale meter laag en had ze nood aan rust. Toen de zon zijn laagste punt bereikte gingen de meeste katten naar hun den. Daintywhiff stond op, ze had Ploverpaw bij de apprentice den in het oog gehouden en nu was het wel eens tijd voor een gesprek. Voor hij weg kon glippen stond ze voor hem en gebaarde ze naar hem dat hij moest gaan zitten. "Zit!"


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Come to me wendigo 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Ploverpeep
Member
Come to me wendigo 32eb20d1dfd35867832e209af4630647
Dodo
101
Actief
❖ he’s trouble that one.

CAT'S PROFILE
Age: 12? moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: knapste in de clan
Ploverpeep
BerichtOnderwerp: Re: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimedo 17 jun 2021 - 9:10


Toen hij weggerend was van zijn moeder was hij geëindigd in de maïsvelden. De planten begonnen redelijk te groeien nu en ze waren hoog genoeg om niet meer overheen te kunnen kijken. Ploverpaw zocht een plekje uit en begon zachtjes te snikken. Hij hield van zijn moeder, waarom hield zij niet van hem? Het katertje veegde de tranen van zijn gezicht die maar door leken te blijven stromen.

Na een tijd tussen de maïsplanten gehuild te hebben had hij zijn gezicht wat nat gemaakt bij het water en was hij terug naar het kamp gegaan. Terwijl de meeste katten bezig waren met sharing tongues was Plover wat aan het stoeien met een vriend. Vanuit zijn ooghoek probeerde hij zijn moeder nog wel in de gaten te houden, maar elke keer als hij haar zag deed zijn hart zeer. De meeste katten gingen naar bed en Ploverpaw probeerde met ze mee te glippen, maar zijn moeder was te snel. ”Zit!” Zijn oortjes draaide plat zijn nek in en voorzichtig ging hij zitten. Ging ze hem nog een keer slaan?


prongs
there are no bad ideas,
only great ideas that go horribly wrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Come to me wendigo Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimedo 24 jun 2021 - 23:37

Daintywhiff rolde met haar ogen toen Ploverpaw zijn oren in zijn nek duwde. Ze siste zachtjes. "Doe niet zo dom Ploverpaw." Ze ging zitten en keek hem kordaat aan. "Wat was dat met Hawk?" Een open vraag die ze met opzet stelde om hem uit zijn tent te lokken. Ploverpaw had sterke emoties en blijkbaar zat de relatie tussen haar en Shadefeather hem erg dwars. Hij moest eens weten dat dit niet eens de ergste relatie was.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Come to me wendigo 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Ploverpeep
Member
Come to me wendigo 32eb20d1dfd35867832e209af4630647
Dodo
101
Actief
❖ he’s trouble that one.

CAT'S PROFILE
Age: 12? moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: knapste in de clan
Ploverpeep
BerichtOnderwerp: Re: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimezo 27 jun 2021 - 0:43


Boos en wat angstig keek hij naar zijn moeder. Tja. Ze was nou eenmaal best eng wanneer ze boos was, al was dat de werste keer geweest dat gij haar echt boos gezien had. Het katertje gromde toen ze hem dom noemde. Dat was hij niet. Zijn staart sloeg van links naar rechts. ”Wat dat was met Hawk? Jij weet zelf wat dat was! Jij spreidt voor iedereen je poten nu het uit is met papa!” Gilde hij haast kwaad. Hij vond het moeilijk om te weten dat het ecbt over was tussen zijn ouewrs en om zijn moeder dan mer iemand anders aan te treffen was zeker niet prettig. Verre van, als hij eerlijk was.




prongs
there are no bad ideas,
only great ideas that go horribly wrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Come to me wendigo Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimedo 15 jul 2021 - 0:14

Ze kneep haar ogen dicht. Hier in het kamp mocht ze hem niet slaan, maar als ze had gekunnen had ze hem naar de Tribe gemept. Haar nagels boorden zich in de grond en ze boog zich over hem, haar lippen opgetrokken tot een sadistische grijns. "INSINUEER NOG ÉÉN KEER DAT IK EEN BOSMADELIEFJE BEN EN IK ONTERF JE!!!!!!" Gilde ze luid. Haar stem werd randje hees. Daintywhiff bracht haar poot naar haar gezicht. Ze haalde diep adem. "Je vader heeft mij buiten gezwierd, niet omgekeerd en ík had enkel wat fun met Hawkchase, net zoals apprentices of kittens dat met elkaar hebben." Ze liet haar poot op de grond zakken, maar keek hem niet meer aan. Nee ze was kwaad, maar ze wist niet hoe ze moest opvoeden, dus kopieerde ze maar wat haar moeder deed. Hem negeren, vanaf straks zou hij een maan lang lucht voor haar zijn. "Als je niets deftig te zeggen hebt mag je verdwijnen uit mijn ogen, rotkind!"


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Come to me wendigo 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Ploverpeep
Member
Come to me wendigo 32eb20d1dfd35867832e209af4630647
Dodo
101
Actief
❖ he’s trouble that one.

CAT'S PROFILE
Age: 12? moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: knapste in de clan
Ploverpeep
BerichtOnderwerp: Re: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimedo 15 jul 2021 - 0:32


Met grote ogen staarde de kleine jongen naar zijn moeder. Zijn oren piepte bijna door haar gegil zo dichtbij zijn gezicht en toen hij haar poot omhoog zag gaan dook hij meteen in elkaar. Ploverpaw keek haar met grote ogen aan terwijl ze door tierde over zijn vader en Hawkchase, de kater waardoor zijn relatie met zijn moeder nu zo was geworden. Met een trillend lipje hield hij zijn groene ogen strak op haar gericht, hart brekend en al. Hij was bang voor wat er komen zou. Of hij hier, middenin het kamp geslagen zou worden door zijn moeder of dat hij alleen maar woorden zijn kant op gegooid zou krijgen. Hij wist niet zeker wat hij liever had gehad. Alles was beter dan wat er na dit gesprek komen zou.

"Ik zou willen dat je een betere moeder was!" Gilde hij kwaad terug. Zijn stem sloeg over door de emoties en tranen welde op in zijn ogen. Nee. Ze was zijn tranen niet waard. "Nee ik zou willen dat je mijn moeder niet eens was!" Het waren woorden gesproken uit woede, een emotie die hij op zijn jonge leeftijd nog niet echt begreep. Een emotie die hij misschien wel nooit zou gaan begrijpen als zijn onstabiele moeder zijn voorbeeld was.

Ploverpaw draaide zich om en rende voor de tweede keer die dag al huilend weg van zijn moeder.




prongs
there are no bad ideas,
only great ideas that go horribly wrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Come to me wendigo Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Come to me wendigo   Come to me wendigo Icon_minitimedo 15 jul 2021 - 0:38

Daintywhiff keek hem na. Haar woede borrelde nog, maar onder het oppervlak kwam er een lelijk litteken op de binnenkant van haar ribbenkast. De ranke kattin draaide zich om en sjokte traag naar de warriors den. Het was bijna tijd om te gaan slapen. Daar aangekomen draaide ze zich een paar keer rond en ging liggen. Ze legde haar kop in het zachte mos en sloot haar ogen. De woede ebde weg en een leeg gevoel bekroop haar. Het had haar meer pijn gedaan dan ze verwacht had, die uitspraak van haar zoon. Kinderen maakte je kwetsbaar, ze had nooit kittens moeten krijgen! Daintywhiff zuchtte en hield een eenzame traan binnen door hard haar ogen dicht te knijpen. Ze hoopte dat slaap snel kwam.


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Come to me wendigo 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come to me wendigo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: