Solemn Hour



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Solemn Hour

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberkit.
Member
Solemn Hour KTxfYJ1U_o
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: On trial
Emberkit.
BerichtOnderwerp: Solemn Hour   Solemn Hour Icon_minitimema 19 jul 2021 - 17:26

Emberkit zocht nieuwsgierig tussen het stro in de schuur naar sporen. Ze verveelde zich enorm. Niemand wilde iets met haar te maken hebben waardoor ze erg op zichzelf aangewezen was. Maar ze had geen zin om te lopen kniezen. Ze kon maar beter het beste ervan maken. Ze deed het een eindje van de andere moederpoezen vandaan. Ze liepen niet echt warm voor haar aanwezigheid, maar waren ook niet bepaald onvriendelijk. Eerder afstandelijk. Ze was echter nog steeds, in hun ogen, een buitenstaander. En toen rook ze het. De geur. Haar donkere kop hief zich op en haar donkere ogen schoten naar de bron. "Aegir!" Riep ze uit en ze stuiterde blij zijn kant op.

Telefoonposts zijn mijn nieuwe realiteit


thirsty gay
Solemn Hour Memer
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegir
Member
Solemn Hour Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: Re: Solemn Hour   Solemn Hour Icon_minitimedo 29 jul 2021 - 13:49

Solemn Hour Dd8hu9u-283eb78e-cd68-45e7-ae2e-ee752d8a840c.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNmQ1NWU1NjEtM2JlZC00NzM2LWEwNzUtN2ViYWRiMTkxZGM3XC9kZDhodTl1LTI4M2ViNzhlLWNkNjgtNDVlNy1hZTJlLWVlNzUyZDhhODQwYy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
he's not a villain, he is just a boy

Het was momenten zoals deze, dat hij geen spijt had dat hij Emberkit mee had genomen naar de Elite. Ze was dapper, sterk, en een zonnestraaltje dat je meest sombere dag kon oplichten. Zij was de betere van hun. Van hem en Skadi. De Riverclanner die het zou kunnen schoppen naar grootse dingen. Ze was geen volger, zoals Skadi, die klakkeloos bevelen zou opvolgen. En toen ze op hem af kwam huppelen, voelde hij zich toch een beetje speciaal in dit donkere land. ‘Hallo, Ember,’ miauwde hij vriendelijk. Hij keek haar met een lachje aan en keek haar goed aan. ‘Laat me je eens bekijken.. Ben je al sterker geworden, eet je goed?’ Hij voelde zich toch verantwoordelijk voor haar. Het werd tijd dat ze groot en sterk zou worden, het zou snel genoeg tijd worden voor haar om echt te gaan trainen, en ze moest een streepje voor hebben op de rest. Ze zouden wel inzien dat Aegir ook waarde had, dat hij potentie kon inzien, en dat je ook op andere manieren dan angst een kat kon kneden tot grootsheid.




                ÆGIR
from the depths darkness rises



Terug naar boven Ga naar beneden
Emberkit.
Member
Solemn Hour KTxfYJ1U_o
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: On trial
Emberkit.
BerichtOnderwerp: Re: Solemn Hour   Solemn Hour Icon_minitimevr 13 aug 2021 - 0:50


Emberkit ontmoette zijn blik en meteen warmde ze op van binnen. ‘ ‘Laat me je eens bekijken.. Ben je al sterker geworden, eet je goed?’’ Vroeg Aegir. Enof ze dat was geworden! Werktuigelijk draaide ze een rondje om haar as met een huppeltje in haar pas. Ze gaf hem speels een veeg met haar gevederde staart langs zijn neus en toonde hem een oogverblindende glimlach. “Ik ben al bijna net zo groot als jij, binnenkort maakt Orchis mij misschien een apprentice.” Het was meer een hoopvolle wens dan een rotshard feit. Toch verbleekte haar goede humeur niet. “Kunnen we wat leuks doen vanaag? Toeeeee,” smeekte ze hem terwijl ze hem zo onschuldig mogelijk in zijn ogen keek. “Ik verveel me dood. Niemand wilt wat met me doen!” Ze klaagde niet maar stelde wederom enkel een feit vast. Het was nu eenmaal zoals het was en dat begreep Aegir toch ook wel?


thirsty gay
Solemn Hour Memer
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegir
Member
Solemn Hour Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: Re: Solemn Hour   Solemn Hour Icon_minitimezo 15 aug 2021 - 21:33

Solemn Hour Dd8hu9u-283eb78e-cd68-45e7-ae2e-ee752d8a840c.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNmQ1NWU1NjEtM2JlZC00NzM2LWEwNzUtN2ViYWRiMTkxZGM3XC9kZDhodTl1LTI4M2ViNzhlLWNkNjgtNDVlNy1hZTJlLWVlNzUyZDhhODQwYy5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
he's not a villain, he is just a boy

Aegir keek alsof hij een kunstkenner was naar de jonge poes die om haar as draaide, spelend alsof hij bekakt was, een wijnkenner die dacht dat hij het verschil kon proeven tussen druiven die twee akkers uit elkaar groeiden. Hij kreeg er een veeg voor zijn neus voor. Ze straalde en ze zag er goed uit. Sterk. Haar opmerking deed haar lachen, bijna zo groot als hij, hm? ‘Droom lekker verder, ik ben de grootste kater van de wereld.’ Een leugen, natuurlijk. Hij was zelfs voor een kater niet echt groot. Maar hij was sterk genoeg. ‘En apprentices zijn clankatten. Jij wordt een young-one.’ Aegir deed zijn best om het speciaal te laten klinken, maar eigenlijk wilde hij het clan jargon uit haar dagelijkse taal filteren. En toen ze daarna met engelogen smeekte om iets te doen, moest hij weer lachen. Hij haatte het dat niemand wat met haar wilde doen, de eikels dachten allemaal dat ze beter waren. ‘Natuurlijk,’ miauwde hij, waarna hij de poes een boop op haar neus gaf. ‘Wat wil je doen, bijna-niet-kitten? Monsters vangen? Draken doden?’




                ÆGIR
from the depths darkness rises



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Solemn Hour
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: