[TRAINING] The start of something special



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TRAINING] The start of something special

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconstrike
Member
[TRAINING] The start of something special SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimezo 25 jul 2021 - 23:01

Slaap kwam hem tegenwoordig weer moeilijker. Er was een tijd geweest waarin hij eindelijk weer wat beter sliep, maar die tijd leek ook weer te verdwijnen. Er waren zoveel momenten geweest waarop hij zich zorgen maakte, dat hij slaap niet kon vatten. Een zuchtje gleed over zijn lippen toen de eerste zonnenstralen de den in begonnen te schijnen. Hij kwam voorzichtig overeind en rekte zijn lichaam uit, voordat hij zich naar het nest van de apprentice wendde. Hij had een lange tijd samen geslapen met zijn oude mentor maar.. sinds het nieuws aan hem gebroken was, was dat een van de eerste dingen waar hij mee stopte. Onder het mom van 'we moeten er toch aan wennen om het niet meer te doen.' Maar goed, hij had Storkpaw al verteld dat ze vandaag een training zouden gaan doen, iets waar hij eigenlijk wel zin in had. Het was beangstigend op een manier, maar het was ook fijn om zijn gedachten op iets anders te richten. Iets wat leuker was. Hij tikte voorzichtig met zijn neusje het kopje van de poes aan. "Wakker worden Storkpaw," sprak hij zachtjes. Hoewel medicine cats vaak konden uitslapen, wllde hij liever de trainingen vroeg laten beginnen. Vooral een training die hij in zijn hoofd had op dit moment. De meeste trainingen zouden wel later op de dag zijn, maar deze zou vroeg beginnen. "Ik wacht buiten het kamp op je, goed?" sprak hij, waarna hij de den uit glipte. Hij knikte naar wat warriors die ook wakker bleken te zijn, waarna hij buiten het kamp ging zitten en zijn rode vacht een paar snelle likken gaf. Het zou goedkomen, herinnerde hij zichzelf even kort. Geen stress, gewoon rustig aan doen.

+ Storkpaw


그대는 나의 이야기였다
[TRAINING] The start of something special Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[TRAINING] The start of something special DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimezo 1 aug 2021 - 22:33

Storkpaw  It's all good girl
Ze was de Medicine Cat Den ingegaan met de verwachting er een korte tijd te verblijven, maar uiteindelijk was ze niet meer terug verhuist naar de Apprentice Den. Het voelde zo ongeloofwaardelijk aan, alles wat er gebeurd was. De calico was inmiddels weer beter en ze kon weer verder gaan met trainen. Nee, beginnen met trainen. Alles wat ze geleerd had deed er niet meer aan toe, nu ze gedwongen was door de oh zo grote Starclan om bij Falconstrike in de leer te gaan. De roodwitte kater had haar al verteld dat ze vandaag aan hun eerste training zouden beginnen en ze lag halfwakker af te wachten in haar nest. De Den voelde leeg aan, ook al lagen ze met zijn drieën hier, het was een stuk anders dan de veel drukkere apprentice den. Ze mistte het, behoorlijk. Vooral haar vriend. Ze hoorde Falconstrike opstaan en naar haar toe lopen, haar vertellend wakker te worden, maar dat was ze al. Stilletjes knikte ze, hem nog niet aankijkend. Storkpaw kwam langzaam overeind en keek toe hoe haar nieuwe mentor alvast naar buiten ging. Ze zuchtte, het puntje van haar staart zwiepend. Ze had geen flauw idee van wat er ging gebeuren, enkel dat het heel anders ging zijn dan ze gewend was. Medicine Cats konden vast niet rennen, want ze moesten kruiden zoeken. Ze renden enkel als er iets aan de hand was en er haast bij was. En jagen was al helemaal niet aan hun besteedt. Zou ze dat nog mogen doen? Ze wou zo graag nog een keer een konijn vangen. De slanke poes voelde de teleurstelling nog steeds door haar lijfje heentrekken, iets wat ze moest negeren. Falconstrike kon er niks aan doen, aan de keuze die Starclan gemaakt had. Ze wist het niet zeker, al kon ze zich vaag herinneren dat hij ook speciaal gekozen was. Ze had het wel eens opgevangen. Storkpaw liep naar de uitgang van de den toe, enkel niet met veel enthousiasme. Falconstrike zat natuurlijk daar te wachten op haar. Zou hij zenuwachtig zijn of had hij er veel vertrouwen in? Het was beter als ze het probeerde voor hem. Er leek iets gebeurd te zijn tussen hem en Routnose en er hing een lichte spanning in de den. Al had ze er nog steeds de balen erin, Storkpaw wou nog altijd niet anderen tot last zijn en dat was ze al genoeg geweest toen ze zo stom was om te ver door te rennen tijdens haar laatste jacht. Dus liep ze maar gewoon naar Falconstrike toe. ''Ik ben er''zei ze, niet met hetzelfde plezier als ze tegen haar oude mentor gezegd had op de eerste dag. Dat lukte niet, hoe erg ze haar best zou doen.
Elfje


[TRAINING] The start of something special Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[TRAINING] The start of something special SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimezo 1 aug 2021 - 22:41

Het was natuurlijk spannend, ook voor hem. Maar hij wist dat Routnose hem goed had opgeleid. Dat er op hem werd neergekeken door StarClan met bevestiging dat hij goed opgeleid was. Dat hij er ook klaar voor was om een apprentice op te leiden, zelfs met een jonge leeftijd die hij nog had. Hij probeerde het echter van zich af te schudden, hij moest zich niet teveel zorgen maken. Hij zou zijn morelen vertellen aan de jonge poes. En later zou ze haar eigen beslissingen gaan maken over wat ze wilde gaan doen daarmee. Net zoals wat Routnose hem had doorgegeven. Toen hij zijn gevlekte apprentice zag glimlachte hij zachtjes naar haar. ”Ik ben er” klonk er van de poes af, waarop Falcon even zachtjes knikte. ”Goedemorgen.” sprak hij spinnend, waarna hij weer overeind kwam en haar mee wenkte. ”Vandaag gaan we nog niet iets heel intensiefs doen, maar het is wel een belangrijke fundamentele les.” sprak hij rustig. Het waren de belangrijkste grondsbeginselen van het wezen van een medicine cat. Veel theorie, hij wist ook wel hoe overladen hij was na de eerste dag met informatie. Maar hij weet ook nog hoeveel plezier hij er mee kreeg. En hoeveel zin hij had om meer te leren over allerlei kruiden en hoe hij katten kon helpen. Zelfs.. zelfs als hij niet iedereen kon redden ermee. Het was een zware taak. Dat had hij echt wel gemerkt. ”Het gaat best veel informatie zijn, dus ik wil je alvast voorbereiden dat je na vandaag aardig moe zal zijn.” sprak hij met een zachte grinnik. ”En daar is niks mee, er zullen maar weinig trainingen zijn waar we zo vroeg beginnen, geen zorgen.” sprak hij met een warme glimlach tegen zijn apprentice.


그대는 나의 이야기였다
[TRAINING] The start of something special Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[TRAINING] The start of something special DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimewo 11 aug 2021 - 21:29

Storkpaw  It's all good girl
Storkpaw wist het niet zeker of Falconstrike zag dat ze er niet bepaald zin in had maar dat negeerde of het gewoon niet door had. Wat dan ook, het was vast beter als het niet opgemerkt werd. Hij begon meteen te vertellen dat ze rustig zouden beginnen. Wat dat precies inhield kon Storkpaw nu enkel naar gissen, misschien kruiden bekijken ofzo. Hmm, blijkbaar ging hij vooral veel vertellen, wat ze allemaal moest onthouden. Ze wist echt niet zeker of ze dat kon en de onzekerheid kwam al langzaam terug. De roodwitte kat voegde er ook aan toe dat ze meestal niet zo vroeg begonnen, wat wel te begrijpen was. Kruiden en wat ze dan ook moesten hebben waren niet elke dag op en hoefde je ook niet achteraan te rennen. Bovendien hoefden Medicine Cats geen patrols te lopen in de vroege dauw. Vroeg opstaan had ze nooit echt een probleem gevonden eigenlijk, maar om zichzelf wat op te vrolijken zou ze het maar zien als een positief puntje. ''Okay, blijven we bij het kamp trouwens?''vroeg ze aan haar mentor, het eerste wat in haar opkwam. Niet wat voor mooie plantjes ze te zien kreeg vandaag of wat giftig was en wat niet. Sinds de gebeurtenis met de Thunderclan poes was Storkpaw nauwelijks het kamp uitgeweest. Ze had even buiten gezeten, maar bleef vlak bij waar het veilig was. Ze durfde niet meer weg, te bang om weer zo'n stomme fout te maken.
Elfje


[TRAINING] The start of something special Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[TRAINING] The start of something special SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimeza 21 aug 2021 - 20:49

Hij wist nog het moment dat hij begon met Routnose. De hoeveelheid informatie die op hem af kwam. Het was nog niet eens het einde van de dag geweest en hij was compleet afgedraaid. Niet heel gek natuurlijk, er waren zoveel nieuwe indrukken en zoveel informatie op hem af gekomen dat zijn hoofd het eventjes niet meer allemaal bij kon houden. Oh, hij had ook zeker niet alles in één keer onthouden, dat kon hij gewoon niet. En dat was ook niet te verwachten. ”Okay, blijven we bij het kamp trouwens?” Falcon draaide eventjes iets met zijn oren. Bij het kamp blijven? ”We gaan niet al te ver weg, maar we gaan wel wat verder dan dit. Waar we het over gaan hebben zijn niet voor iedereens oren bestemd.” sprak hij met een zacht glimlachje tegen de poes en een knipoogje. Hij kwam weer wat overeind en knikte haar mee met zijn kop. Hij had niet vaak gehoord van een apprentice die dichtbij het kamp wilde blijven.. en goed ze zouden dan misschien niet zo ver gaan als anders, maar hij wilde wel iets verder weg. Een plek waar meer rust en wat minder afleiding aanwezig zou zijn. Het was echt geen groot stuk verder, misschien maar een minuut of vijf op een rustige pas, een veel korter stuk als er gerend zou worden. Maar het was ver genoeg om wat meer rust om hen heen te hebben. En minder luisterende oren. Hij klopte even met zijn poot op de grond tegenover hem, waarna hij zelf rustig op de grond ging zitten. ”Vandaag beginnen we met je eerste training als medicine cat,” sprak hij rustig tegen de poes. ”En daarom wil ik je ook vertellen dat als je het toch niet ziet zitten, als je het te moeilijk vindt of de druk niet aan kan, dat je ten alle tijden welkom bent om de rang neer te leggen en verder te trainen voor warrior. Medicine cats hebben een… zware taak die niet altijd leuk is. Daarom wil ik je laten weten dat je altijd een out hebt, dat je altijd kan zeggen dat je wilt stoppen. Oké?” sprak hij met een zachte glimlach tegen de poes. Om haar maar even gerust te stellen dat het geen schande was. Hij had het zelf ook heel erg zwaar gehad immers.


그대는 나의 이야기였다
[TRAINING] The start of something special Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[TRAINING] The start of something special DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimewo 29 sep 2021 - 21:15

Storkpaw  It's all good girl
Ze was er min of meer van overtuigd dat alles aan haar weergaf dat ze hier nogal onzeker over was, om het lichtjes te zeggen. Desondanks wou ze het niet aan Falconstrike laten merken om de kater niet te veel tot last te zijn, iets wat ze zeker al was. Hij kon deze tijd benuttigen met het orderen en zoeken van kruiden, of met hun clangenoten te praten. In plaats daarvan zat hij met haar opgescheept, al leek hij dat niet erg te vinden. Ze gingen het kamp uit, omdat ze iets te horen zou krijgen wat niet voor iedereen bedoeld was. Geheime kruidenkennis? Wat was de reden erachter dat anderen het niet mochten horen? Ze knikte maar en volgde hem als een brave apprentice. Het was minder ver dan ze verwacht had, maar voor de eerste les hoefde ze vast niet het hele territorium door. Falconstrike ging zitten en Storkpaw volgde zijn voorbeeld maar. De woorden die volgde bracht veel twijfel teweeg bij de calico poes, de kans om weer terug te keren naar hoe het hoorde te zijn was aanlokkelijk. Meer dan een pad opgaan waar ze voor haar gevoel niet hoorde te zijn. Het was een uitdaging geweest van Starclan, een bespotting. Ze wisten hoe het zat met de jonge poes en haar visie, dus dat was de reden dat ze was uitgekozen. Of niet soms? Het was zwaar, ze begreep dat gedeelte wel. Ze had het al eens gezien en de macht om iemand te redden was niet eindeloos. Uiteindelijk lag het allemaal aan Starclan, maar zolang er nog kans was konden ze iemand uit hun poten houden. Ze slikte even, zoekend naar woorden. ''Nee, Starclan heeft me gekozen en al weet ik niet waarom, ik wil ze niet teleurstellen''sprak ze zelfverzekerder dan ze was. Blijkbaar verwachtte hun voorouders iets van haar of het was een hopeloze keuze geweest. Hoe dan ook, ze zou hun een plezier doen.
Elfje


[TRAINING] The start of something special Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[TRAINING] The start of something special SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimema 11 okt 2021 - 0:02

De poes volgde zijn voorbeeld van zitten, waarna ze luisterde naar zijn woorden. Ze leek even te moeten zoeken naar woorden na zijn eerste praatje, waarop Falcon haar gewoon even rustig de tijd gaf. Tijd om zijn woorden te laten bezinken en haar na te laten denken over haar antwoord. ”Nee, Starclan heeft me gekozen en al weet ik niet waarom, ik wil ze niet teleurstellen” hij glimlachte zachtjes op de woorden van de poes, waarop hij even begrijpend knikte. Hij had zich ook zo gevoeld. ”Goed, ik wil je alleen laten weten dat je op ieder moment kan stoppen. Echt ieder. En zowel ik als StarClan zou het je niet kwalijk nemen, goed?” sprak hij met een zachte glimlach tegen de poes. Het was heel wat natuurlijk, dat wist hij zelf ook. Dat merkte hij aan alles. ”Vanaf vandaag zijn wij één team. Dat betekent dat wij alle belangrijke dingen met elkaar doorspreken. Van eventuele prophecies tot wat er gaande is in de Clan. Geen geheimen. Soms zal het zijn dat ik snel moet schakelen door een snelle prophecy, maar ik beloof je dat je nooit iets van mij dagen nadat ik het gehoord heb opeens hoort.” sprak hij rustig tegen de gevlekte poes. Dat is iets wat hij heel duidelijk wilde maken, iets wat hem nog steeds een beetje stak van zijn samenwerking met Routnose. ”Wat ik vooral wil zeggen is… Ik ben er voor je. Voor alles. Voor al je vragen hoe dom je ook denkt dat ze zijn. Er zijn geen domme vragen, alles wil ik voor je beantwoorden. Zelfs als ik het tien keer moet doen.” sprak hij met een zachte gniffel. ”Maar ook als je mentaal met iets zit, je kan me alles vertellen, we kunnen het over alles hebben. Wees vooral niet bang met me te porren.” een open communicatie. Hij hoopte dat ze hem genoeg vertrouwde daarvoor, dat ze met hem durfde te praten over dat soort dingen. Ze zaten immers met elkaar in één den voortaan. Voor de komende manen.


그대는 나의 이야기였다
[TRAINING] The start of something special Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[TRAINING] The start of something special DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimezo 31 okt 2021 - 17:41

Storkpaw  It's all good girl
Wie weet was het ook de angst om te falen wat haar stopte om het allemaal weer op te geven. Het voelde als een teken als zwakte, zeker als ze Falconstrike hoorde praten over hoe zwaar het kon zijn. Ze kende zichzelf enkel als een zwakkeling en mocht ze weer wegrennen van iets wat ze niet aan kon, dan zou ze dat blijven. Falconstrike praatte verder, onder anderen over Prophecies. Zou ze die nu ook krijgen, was ze als ze geaccepteerd zou worden bij Starclan in contact met hun. Dat idee voelde vreemd aan en verkeerd. Ze keek er ook niet bepaald naar uit, het was een oneerlijke macht in haar ogen. Ze luisterde verder naar haar mentor. ''Ik heb nog geen vragen''zei ze zachtjes, hem aankijkend. Ze had een hoop informatie gekregen, maar niks wat ze nog niet kon onthouden. Wanneer ze echt zouden beginnen aan kruiden en wat er nog meer bij kwam kijken, kon het een ander verhaal worden. Ze kon enkel hopen dat het lukte.
Elfje


[TRAINING] The start of something special Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[TRAINING] The start of something special SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimedo 25 nov 2021 - 22:23

Hij wilde voorzichtig beginnen. Eerst haar vertellen dat ze altijd kon stoppen. Het was niet het makkelijkste ding om te worden- hij kon het zelf beamen. Dus hij probeerde het echt goed voor haar uit te leggen, dat hij altijd open voor haar stond. Voor alles. Het was geen ding dat echt persé moest gebeuren, maar hij liet de optie open staan voor haar om altijd bij hem aan te kloppen voor van alles. Niet alleen dat, ook een belofte van zijn kant af, iets waar hij zelf veel waarde aan hechtte. ”Ik heb nog geen vragen” klonk er zachtjes van de poes af, waarop Falcon zachtjes glimlachte en even knikte. Gelukkig. ”Goed, dan gaan we nu even wat meer over op praktische zaken, hoe ik je klaar ga stomen voor medicine cat.” sprak hij met een zacht glimlachje. Het was een raar idee, dat Stork ooit zijn plek zou gaan innemen. Maar, het moest gebeuren. ”Ten eerste, naast je trainingen als medicine cat wil ik ook dat je nog steeds gaat trainen in vechten en jagen. Dus eigenlijk naast je training als medicine cat ook training volgt voor warrior. Je weet nooit wanneer je uit nood jezelf of anderen moet beschermen en ook in de leafbare als er tijd is kunnen we helpen met jagen. Of als je besluit toch af te stappen of na je eigen apprentice af te stappen, dan heb je de skills toch ooit goed geleerd.” legde hij haar rustig uit. ”Maak je geen zorgen, ik plan tijd voor je vrij zodat je kan trainen. Ik kan je helaas geen jaag of vechttechnieken leren, maar je kan altijd een warrior aanschieten of ze je willen leren jagen of vechten. Allicht je oude mentor?” Hij had geen idee wie haar vorige mentor was, maar diegene zou haar training vast wel weer op willen pakken. En zo niet, dan waren er vast nog heel veel andere warriors die haar wilde helpen. Hij had ook van veel verschillende katten training gehad en ook hem was het allemaal gelukt. ”Dan nu, wat kun je me vertellen over de code die wij als medicine cats volgen?” vroeg hij haar met een rustige toon in zijn stem. Hij kon nog goed herinneren hoe hij zich voelde toen die vraag werd gesteld. Oh hoe die tijd snel ging af en toe.


그대는 나의 이야기였다
[TRAINING] The start of something special Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[TRAINING] The start of something special DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TRAINING] The start of something special   [TRAINING] The start of something special Icon_minitimedi 28 dec 2021 - 22:28

Storkpaw  It's all good girl
Ze wist niet zeker hoe Falconstrike te werk ging zodra de echte training begon en ze probeerde zich mentaal er op voor te bereiden. Hij was een rustige kater en ze was niet bang dat hij te streng zou zijn, maar ze wist het nog niet zeker. De roodwitte kater begon over praktische zaken, hoe hij haar zou 'klaarstomen' voor haar nieuwe toekomst. Dat klonk wel een beetje zwaar en hij had al duidelijk gemaakt dat het zwaar zou zijn. Ze weigerde het nog steeds om terug te stappen, om de uitdaging van Starclan te verliezen. Ze luisteren met alle aandacht die ze had, want ze kon geen fouten maken al meteen bij haar eerste training. Hij begon over haar normale training, dat ze die ook door moest zetten. Ze had al een groot gedeelte achter de rug, maar ze moest nog wat dingetjes leren. Haar leven van jagen was nog niet over en hoewel ze er niet naar uitkeek moest ze nog beter leren te vechten. Afgezien van het feit dat ze het niet eens deed. Hij vroeg of haar oude mentor dat kon blijven doen. Storkpaw dacht aan Firesong, de poes zou het vast niet erg vinden maar was het persé nodig om haar weer lastig te vallen. ''Ik denk het, maar ik kan nog kijken wie me wilt helpen''besloot ze voor nu. Er was vast wel iemand die haar soms kon trainen tussendoor. Misschien een sterke Warrior die niet terugdeinsde van een gevecht en het haar wou leren niet te vluchten. Falconstrike vroeg wat ze wist over de code van de Medicine Cats. Haar ogen draaide omhoog, een teken dat ze nadacht. ''We staan buiten gevechten en we mogen de grenzen overgaan voor kruiden?''deed ze een poging. Ze dacht diep na over wat ze nog verder wist.
Elfje


[TRAINING] The start of something special Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TRAINING] The start of something special
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: