Home [Eveningglow]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Home [Eveningglow]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rascal
Member
Home [Eveningglow]  DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimeza 14 aug 2021 - 17:19

Home [Eveningglow]  Dbmwvaj-fa687b19-7afa-4c75-bcdc-11e1b38a34b6.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ExNjNkN2IxLTc1ZGUtNGY4YS1iZjIzLTkxMWU1M2Q2ODk2NVwvZGJtd3Zhai1mYTY4N2IxOS03YWZhLTRjNzUtYmNkYy0xMWUxYjM4YTM0YjYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
maybe this cage
has been a cocoon all along

Dit was het dan. Hier had hij al die manen op gewacht, om getwijfeld, slapeloze nachten voor gehad. Hij was hier nu een paar dagen, en nog geen één keer was hij één op één geweest met zijn zus. En nu stond hij voor de ingang van de nursery, en twijfelde hij weer. Wilde ze hem wel zien? Was ze nog steeds kwaad? Hij had haar achtergelaten, en moest je eens kijken wat er was gebeurd. Maar ze had hem een plek in de clan aangeboden, dus ze was vast ergens blij om hem te zien... toch? Rascal rechtte zijn schouders en haalde eenmaal diep adem. Hij moest niet zo zenuwachtig doen. Natuurlijk was ze blij! En ze waren geen kinderen meer. Ze waren volwassen. Hun eigen verhalen gemaakt, hun eigen trauma's overleefd, hun eigen littekens verdiend. En nu konden ze eindelijk weer naast elkaar zitten en praten, gewoon praten, gestolen tijd goedmaken. Dus zette hij een paar voorzichtige stappen de nursery binnen. De geuren die hem begroette deden hem direct weer denken aan zijn tijd met Vlinder samen. Hun reis, Vlinder hoogzwanger, en op het eind de geboorte. De herinneringen kwamen binnenstromen, hij kon ze niet stoppen, en meteen voelde hij weer zwaarte op zijn hart. Hij had een wat ernstige blik op zijn gezicht waarmee hij zijn eigen onzekerheid mee probeerde te verbergen. ‘Eveningglow?’ miauwde hij zachtjes. Hij keek de nursery binnen en ergens stroomde de gedachte binnen. Was hij hier ook geboren? ‘Kunnen we praten?’


Home [Eveningglow]  Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Home [Eveningglow]  N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimema 16 aug 2021 - 15:32

Ze was nog steeds altijd alert, altijd waakzaam. Ze stond continu op scherp. Een cadeautje van haar gevangenschap. Een cadeautje van Orchis, van Stagtine. De blik in haar felgele ogen ging dan ook direct naar de opening van de nursery, toen ze daar pootstappen hoorde. Haar staart sloeg ze om Bearkit en Beetlekit heen. Haar nekharen waren iets omhoog gekomen en verrieden het weinige vertrouwen die ze eigenlijk nog had. Die weer moest helen, moest groeien. Met de tijd. Het had tijd nodig. Alles had tijd nodig, maar zou elk trauma opgelost kunnen worden met de tijd. De scheefgegroeide kaak van Bearkit nooit meer. Wat nog meer nooit meer? Wat was er voor altijd verpest. Hun band? De band tussen Rascal en haar. Het was haar broer namelijk die binnen stapte. Haar nekharen waren weer gaan liggen en ze gaf een kort knikje. Toen hij vroeg of ze konden praten. Ze duwde even haar kop tegen die van haar kittens aan. “Ik ben er zo weer, ik blijf net buiten de nursery zitten en kom daarna weer hier heen.” Dat was nog iets wat ze deed sinds ze terug waren. Ze precies stap voor stap vertellen waar ze was. Voor wie dat precies nodig was. Voor hun of voor haarzelf, dat was discutabel. Ze stapte de nursery uit en ging op een rustig plekje in het kamp zitten. Haar blik ging naar Rascal. Haar broer die ze een plek had aangeboden in de Clan, Thornstar was het er mee eens geweest. Al was het vooral zij, die erop had gestaan. Ze had hem weten te overtuigen, maar Thornstar was ook niet de oude. Rascal vast ook niet. Wie wel. Ze hadden allemaal te veel meegemaakt. Het had ze gevormd, veranderd.


Home [Eveningglow]  BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rascal
Member
Home [Eveningglow]  DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimedi 17 aug 2021 - 0:52

Home [Eveningglow]  Dbmwvaj-fa687b19-7afa-4c75-bcdc-11e1b38a34b6.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ExNjNkN2IxLTc1ZGUtNGY4YS1iZjIzLTkxMWU1M2Q2ODk2NVwvZGJtd3Zhai1mYTY4N2IxOS03YWZhLTRjNzUtYmNkYy0xMWUxYjM4YTM0YjYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
maybe this cage
has been a cocoon all along

Rascal keek toe hoe Eveningglow haar kindjes geruststelde en hoe ze hem vervolgens buiten de nursery naar een stil plekje leidde. Elke stap onderweg zat hij al na te denken hoe hij alles moest verwoorden. Wat hij überhaupt wilde zeggen. Er waren zoveel dingen nog onbesproken. God, hij kende haar nauwelijks. Hij had zijn hele leven achtergelaten voor een kans, een minieme kans op vergelding. En toen ze zaten, wist hij ook niet waar hij moest beginnen. Hij keek even kort naar de grond, waarna hij geruisloos lucht over zijn lippen liet rollen. Hier ging het dan, want Eveningglow zei niets. Het was zijn beurt om te praten. Hij hief zijn kop en keek de poes aan. ‘Ik wil beginnen om te zeggen dat het me spijt. Alles. I-ik, ik dacht dat ik het beste deed om te vertrekken voor ons beide, maar - duidelijk - had ik het fout.’ Eveningglow was ontvoerd, haar kinderen voor het leven getraumatiseerd. ‘Ik had er voor je moeten zijn. Ik was egoïstisch, het spijt me.’ Hij kreeg een ernstige blik op zijn kop waarna hij haar weer aankeek. ‘Ik weet ook niet waar ik deze kans aan verdien, hoe makkelijk je me toeliet in je clan, je familie. Ik heb het gevoel dat ik niet eens het oppervlakte heb gekrast om dingen recht te zetten.’


Home [Eveningglow]  Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Home [Eveningglow]  N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimezo 22 aug 2021 - 20:25

Rascal hief zijn kop en begon dat het hem speet. Dat hij had gedacht dat het het beste was om te vertrekken. Dat hij egoïstisch was geweest. “Er is zoveel gebeurd… Spijt is niet nodig. Ik ben misschien nog wel meer egoïstisch geweest.” Miauwde ze zachtjes. Ook zij hief haar kop en keek haar broer aan. “Jij bent mijn broer.” Was haar simpele verklaring voor zijn proefperiode in ThunderClan. “Je hebt het leven van een vriendin van mij gered, je hebt ThunderClan geholpen. Iets wat bepaalde in ThunderClan opgegroeide katten niet eens bereid waren te doen.” Even had haar stem iets bitters en flonkerden haar ogen fel. “Jij bent hier ook geboren Ras. Als onze ouders niet zo egoïstisch waren geweest, dan had ik je dit niet eens hoeven bieden. Dan waren jouw pootstappen in dit kamp normaal geweest.” Ze snoof eventjes. “Over egoïsme gesproken.” Ze schudde haar kop. Nee, in haar ogen was het niet meer dan logisch. Zelf Thornstar had ingezien dat Rascal het verdiende. Dan was ze niet verblind geweest door hun gedeelde bloed.


Home [Eveningglow]  BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rascal
Member
Home [Eveningglow]  DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimezo 22 aug 2021 - 21:56

Home [Eveningglow]  Dbmwvaj-fa687b19-7afa-4c75-bcdc-11e1b38a34b6.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ExNjNkN2IxLTc1ZGUtNGY4YS1iZjIzLTkxMWU1M2Q2ODk2NVwvZGJtd3Zhai1mYTY4N2IxOS03YWZhLTRjNzUtYmNkYy0xMWUxYjM4YTM0YjYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
maybe this cage
has been a cocoon all along

Meteen werd zijn verontschuldiging in de wind geslagen, en was het Eveningglow die sorry probeerde te zeggen. Hij schudde zijn kop en zijn blik ging naar de grond, waarna hij zijn gezicht kort optrok. ‘Ik had hier voor je moeten zijn,’ herhaalde hij terug. Daar was waar de pijn bij hem lag. Hij had haar achtergelaten. En ze verplaatste de schuld naar hun ouders. Dat was makkelijk. Misschien moesten ze het daar ook gewoon bij laten. Zij was gestolen en zij was wees gemaakt, en dat was het. Hij keek weer op naar haar. Ze konden het eeuwen hebben over wat als, over hoe het had kunnen zijn, hoe het misschien had moeten zijn. Een diepe zucht rolde over zijn lippen. ‘Ik blijf een doelwit op mijn hoofd hebben. Ik ben een deserteur van Bloodclan. Als ze wind krijgen dat ik hier ben, komen ze op me jagen,’ miauwde hij. Met andere woorden. Hij wilde haar niet tot last zijn. Hij wilde haar niet dwingen dat haar clan hem moest beschermen. Die privileges had hij niet verdiend. ‘Ik wil er voor je zijn, maar ik wil geen gevaar zijn voor je clan, of voor jou.’


Home [Eveningglow]  Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Home [Eveningglow]  N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimevr 27 aug 2021 - 19:54

Ze lachte schamper, emotieloos. “Laat ze maar komen.” Siste ze na zijn woorden. Haar felgele ogen stonden vol vuur, vol woede. De wrok die in haar raasde. Ze was zo kwaad, zo enorm boos. Zo furieus op Orchis. Op de katten die haar kittens zo’n pijn hadden gedaan, die Birdkit hadden gesloten. Die haar zo hadden lopen treiteren, kapot hadden proberen te maken. Die haar telkens maar weer hadden lopen uitlachen. “Je bent geen gevaar Rascal. Orchis is veel te druk met zichzelf. Ooh en als hij het wel probeert, laat hem komen. Dan hoop ik dat ik het eerste tegenover hem sta.” Haar stem klonk zo bitter, zo koel. Het was ijs wat door haar aderen stroomde, puur ijs. Voor alles wat de Elite haar aan had gedaan. Eerst Claw en haar vader, daarna Orchis. Ze gebruikten haar elke keer weer, als pion. Als speelpoppertje. Maar ooh, ooit. Ooit zou ze het hen betaald zetten. Ze zou weer gaan trainen, enorm hard trainen. Zichzelf tot het uiterste drijven. Ze zou klaar staan. Dit keer zou ze er helemaal klaar voor zijn.


Home [Eveningglow]  BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rascal
Member
Home [Eveningglow]  DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimezo 26 sep 2021 - 23:26

Home [Eveningglow]  Dbmwvaj-fa687b19-7afa-4c75-bcdc-11e1b38a34b6.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ExNjNkN2IxLTc1ZGUtNGY4YS1iZjIzLTkxMWU1M2Q2ODk2NVwvZGJtd3Zhai1mYTY4N2IxOS03YWZhLTRjNzUtYmNkYy0xMWUxYjM4YTM0YjYuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
maybe this cage
has been a cocoon all along

Rascal keek met grote ogen naar de poes. Dit was niet hoe hij zijn zus herinnerde. Maar hoe kon hij ook anders verwachten, na alles wat ze doorheen was geweest? Bovendien had ze nu zoveel katten die naar haar opkeken, op haar rekenden, die wachtten op haar orders. Maar hij geloofde haar. Hij gaf een klein knikje. Hoe ze voor hem wilden vechten. Na alles. Ze waren bloed, en kennelijk was dat belangrijk. Een kleine lach sierde zijn gezicht. ‘Ik zal naast je staan,’ miauwde hij vastberaden. ‘Het zal eens tijd worden dat we ze een lesje leren wat ze ons aan hebben gedaan.’ Niet dat Eveningstar zijn hulp nodig zou hebben. Ze was krachtig, een wervelwind. Een moeder wiens kittens waren gestolen. Een moeder. Zijn gedachten gingen naar een gesprek lang geleden. Wisten de katten hier het al wel, hoe ze ooit haar eerste nest had laten.. Haar zwangerschap had gestopt. Hij zou er niet naar vragen. Hij moest gelukkig zijn dat ze weer samen waren, en dat hij weer familie had, en dat hij vanaf nu weer kon werken aan hun familie.


Home [Eveningglow]  Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Home [Eveningglow]  N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Home [Eveningglow]    Home [Eveningglow]  Icon_minitimezo 10 okt 2021 - 19:54

Rascal gaf aan dat hij naast haar zou staan. Er vormde zich zowaar een gemeend glimlachje rond haar lippen. Het vuur laaide weer op na zijn volgende woorden. Toen gaf ze een knikje. Ja, dat zouden ze zeker. Nooit zou ze het weer zo ver laten komen. Niet zolang zij aan de leiding stond. Nooit meer. Ze waren over heel veel grenzen gegaan. Ze haatte ze. Ooh, ze haatte ze enorm. Met heel haar hart, met alles wat ze in haar had. Dat voelde ze, intens. Ze moest opletten. Opletten dat het haar niet zou verteren. “Dankjewel broer.” Zei ze toen. Daarna kwam ze overeind. “Ik moet weer even naar ze terug. We spreken elkaar snel weer.” Met die woorden draaide ze zich om en liep terug de nursery in.

[Topic uit]


Home [Eveningglow]  BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Home [Eveningglow]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: