[OPEN] So, my mom told me...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] So, my mom told me...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Specklepaw.
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Elfje
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimeza 28 aug 2021 - 23:54

Ja kijk, dit keer wist ze misschien dat ze hier niet helemaal mocht zijn. Zeker na haar tripje naar Shadowclan, maar hey, dit was niet helemaal haar schuld. Hoe kon zij nou verwachten dat haar moeder ineens zou vertellen dat ze twee mogelijke vaders in Thunderclan had. Ze had dan toch tenminste het recht om ze op te zoeken vond ze. Daarom was ze ook over de stenen gegaan en het territorium aan de andere kant van de rivier ingelopen. De gevlekte apprentice was vastberaden dit keer, zelfs al zou ze een warrior tegenkomen. Eigenlijk zou ze dat ook wel handig vinden, want ze wist hier niet de weg, dus straks raakte ze nog verdwaald.

-open hehe, kind gaat lekker wild



I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[OPEN] So, my mom told me... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimezo 29 aug 2021 - 14:35

Ze was op patrouille, in haar eentje. Ze had Spottedrain gezegd dat ze even haar kop leeg wilde maken en dat ze dan wel direct wat grenzen kon controleren. Dus dat was ze gaan doen. Soms moest ze er eventjes op uit. Het meeste van de tijd was ze nog in het kamp, voor haar kinderen. Of in ieder geval rondom het kamp, want ze trainde ook regelmatig. Ze was nog steeds mager door haar gevangenschap. Alle wonden waren inmiddels wel weer dicht en ze was getekend door vele nieuwe littekens. Ze was in ieder geval niet meer alleen maar bot, langzaam aan begon er steeds weer meer spier onder haar vel te bollen. Het zou nog wel even duren voordat het weer helemaal terug was, maar er was in ieder geval weer een beetje spiermassa te zien. Ze dreef zichzelf weer tot het uiterste, zoals ze dat altijd deed. Of ze nu de top al had bereikt of niet, dat maakte niet uit. Er waren nog steeds verwachtingen, verwachtingen die ze waar wilde maken. Ineens drong de geur van RiverClan haar neus binnen. Ze siste zachtjes, haar haren recht overeind en haar felgele ogen flikkerden. De geur was duidelijk op hun territorium. Met een grauw en uitgeslagen nagels schoot ze op de apprentice af. “Jij hoort hier niet…” Snauwde ze. Ze remde niet af terwijl ze op de jonge kattin afstevende.


[OPEN] So, my mom told me... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklepaw.
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Elfje
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimezo 29 aug 2021 - 15:13

Het was overduidelijk dat de jonge apprentice dit niet had doorgedacht. Het enigste plan wat ze had getrokken was dat ze het territorium in zou wandelen en zou gaan vragen over haar mogelijke vaders. Ze had niet echt vooruitgepland op een aanval, zeker niet van een ervaren warrior die haar er duidelijk niet wilde hebben. Een grote kattin kwam op haar afgestuifd met een grauw dat ze er niet hoorde te zijn. Uh, ja, dat wist Specklepaw ook wel, maar hoe kon ze anders erachterkomen wie nou echt haar vader was? Maar ze moest toch wel razendsnel opzij springen om de volle laag van de klauwen te ontwijken. ”Hey!” Riep ze dan ook verontwaardigd uit, ook al was zij degene die hier fout zat. Maar een paniekerig gevoel kroop wel omhoog bij haar, want Cottonflower had haar nog niet leren vechten. Ze was zelfs pas een paar dagen apprentice.



I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[OPEN] So, my mom told me... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimewo 1 sep 2021 - 10:31

De jonge kattin sprong opzij, waardoor haar klauwen haar enkel schampten. “Ga eens heel snel terug naar je eigen territorium.” Siste ze tegen haar. Haar haren stonden nog steeds recht overeind, haar borst naar voren. Terwijl ze weer op de kersverse apprentice afstapte. Ze hield haar staart hoog. Alles aan haar houding vertelde dat ze weg moest wezen en heel gauw ook. Ze duldde geen RiverClanners op hun territorium. Die moesten op hun eigen gebied blijven, net zoals zij dat ook moesten doen. Het maakte haar dan niet uit hoe jong die kat dan ook was. Zelfs jonge katten kenden de Warrior code, die werd er in gedrild en wisten ze het niet. Dan ging er toch iets goed fout in de opvoeding van die Clan. Ze was letterlijk een grens overschreden door hier te komen en dat ging ze haar ook goed duidelijk maken ook.


[OPEN] So, my mom told me... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklepaw.
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Elfje
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimezo 5 sep 2021 - 0:20


Ze hijgde lichtjes terwijl ze met grote, wat angstige ogen naar de kattin keek. Zou ze weer gaan aanvallen? Specklepaw hoopte van niet, want Cottonflower had haar niet bepaald geleerd hoe je een kat vijf keer zo oud moest verslaan. Gelukkig viel de kattin haar niet weer aan, maar de apprentice kon nog niet met opluchting zuchten, want de woorden naar haar toe waren duidelijk vijandig. Oei. Dit was een stuk moeilijker geworden dan ze had gedacht. Waarom kon iedereen niet gewoon even aardig doen? Het meisje slikte even kort. Als Crystalstar hier over hoorde zat niet alleen zij in de problemen, maar ook haar moeder. Toch, ze ging nou niet weggestuurd worden. “Ik-“ Uh, ja hoe ging ze dat goed uitleggen? Het was niet echt alsof je vrolijk even kon binnenwandelen met de mededeling dat je een pa had in een vijandige clan. Of, nouja…”Mijn moeder vertelde me dat mijn vader misschien een Thunderclanner kon zijn, dus dat kom ik uitzoeken.” Vertelde ze, haar stem sterk houdende. “Maar, uhm, er was niemand bij de grens waar ik het aan kon vragen.” Ze mocht misschien niet meer zo zeker zijn van haar plan, maar dat hoefde de kattin voor haar neus nog niet te weten.



I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[OPEN] So, my mom told me... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimewo 15 sep 2021 - 10:40

De apprentice van RiverClan miauwde over een vader in ThunderClan. Ze bleef haar strak aanstaren, haar blik onvermurwbaar. “Als jouw moeder jou wil laten weten wie je vader is, dan moet ze daar duidelijk in zijn. Geen halve woorden spreken en daarmee haar dochter in gevaar brengen.” Gromde ze tegen de jonge kattin. “Antwoorden ga jij hier niet krijgen en natuurlijk is er niemand bij de grens om het aan te vragen. Grenzen zijn er om bij elkaar vandaan te blijven. Wanneer je een naam hebt kun je bij een gathering eens verder zoeken. Niet hier en nu.” Ze deed weer een dreigende stap naar de apprentice toe. “Ik waarschuw je niet nog een keer. Nu over de grens heen, anders blijft het niet bij een paar schrammetjes begrepen?” Haar felgele ogen flonkerden.


[OPEN] So, my mom told me... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklepaw.
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Elfje
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimezo 10 okt 2021 - 19:49

Okay, dus dit was zeker niet de meest warmste kattin. Toch hield Specklepaw die gedachte maar voor haarzelf, want dat zou haar nu geen punten scoren. Maar toen de kattin, wie het ook was, over haar moeder begon en niet al te aardige dingen over haar zei, pufte de apprentice haar wangen op. “Ik heb wel een naam!” Kaatste ze dan ook opstandig terug. Wel, meer als één naam… Maar, haar moeder was niet dom en ze had haar ook niet in gevaar gebracht. Nee, ze was hier toch zelf heen gekomen en daarnaast, de kattin viel haar aan. Als die haar niet aan zou vallen zou er helemaal geen probleem zijn. Toch twijfelde ze wel een beetje of ze hier nou moest blijven staan of toch maar wel terug moest gaan terug naar Riverclan zoals haar werd verteld.



I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[OPEN] So, my mom told me... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimezo 10 okt 2021 - 20:54

Het ding was nogal koppig. Ze riep alleen maar dat ze wel een naam had, maar ging nog steeds die grens niet over. In StarClan’s naam liet dat jonkie die grens over stappen. Ze moest hier weg, maar dat leek ze niet te begrijpen. “Wegwezen.” Miauwde ze ijzig kalm. “Zeg die naam als je daar blij van wordt, maar ga gewoon die grens over.” Ze deed nog een stap naar de apprentice toe. Als ze nu niet zou gaan, zou ze haar nagels in haar slaan. Dan was haar geduld op. Dat was al op, maar dan was het helemaal onder het nulpunt gezakt.


[OPEN] So, my mom told me... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklepaw.
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Elfje
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimezo 10 okt 2021 - 21:28

Hm, okay, ja misschien moest ze toch echt terug gaan. Dat zou de slimme koers van actie zijn geweest, ook al had ze geen kwade kattin voor haar neus staan. Toch, het voelde als een uitdaging voor de jonge apprentice, toen haar werd verteld de naam te zeggen als ze daar blij van zou worden. “Dustspirit…of-“ ze twijfelde even of ze de tweede naam wel wilde zeggen. “Of Stagstar,” sprak ze dan toch, koppig haar zegje volhoudend voordat ze zich terug de grens over zou begeven. Natuurlijk wist Specklepaw niet wat voor implicaties dit had. Ze wist niet dat Stagstar helemaal geen leider was, of dat hij tegen die tijd al dood was. Ze wist ook niet wat dat zei over haar moeder, want zo ver dacht ze er allemaal niet over na. Ze wist ook nog niet hoe kittens maken enzo allemaal werkte, dus ze zag het niet als super abnormaal dat er meerdere katers haar vader konden zijn. Of vaders, wie wist hoe het allemaal werkte?



I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimema 11 okt 2021 - 0:09

Later deze dag zou hij misschien tegen zichzelf zeggen dat hij beter niet het kamp uit had kunnen gaan op dit precieze moment. Of dat hij juist niet op de commotie en de geur van riverclan af had moeten gaan. Want wat hij aantrof was zijn oude mentor en een jonge riverclan apprentice en nog wel een die leek te beweren dat of hij of zijn broer haar vader was. Was dit een kind van Littlefish? De leeftijd zou kloppen met de keer dat hij Littlefish nog bij de gathering gezien had, met hoe lang die ene nacht geleden was. Maar natuurlijk was hij niet de enige mogelijkheid, ze was tenslotte de reden dat Stagtine hem in eerste instantie aangevallen had of in ieder geval om wat hij met haar moeder gedaan had. "Eveningstar," Groette hij eerst zijn leider, hopende dat hij kalm overkwam. Het was niet dat hij dit had proberen te verbergen, het kwam door het feit dat Littlefish nooit bevestigd had of het zijn kittens waren die ze droeg en toch had ze blijkbaar tegen deze apprentice gezegd dat of hij of Stagtine haar vader was. De ironie, dat dit na al die tijd uit moest komen. "Ik denk dat het beter is om haar terug naar Riverclan te laten gaan, niet?" Sprak hij naar Eveningstar. Hij ontkende niet wat de apprentice gezegd had, tenslotte was hij er zelf ook niet zeker van wat de waarheid was. Het zorgde er ook voor dat hij niet goed wist hoe zich hierover te moeten voelen op het moment. Was dit echt zijn dochter? Of was het zijn nichtje? Beide zou betekenen dat ze familie was, maar een dochter was toch anders dan een nichtje.


[OPEN] So, my mom told me... MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[OPEN] So, my mom told me... N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimedi 2 nov 2021 - 16:15

Ze probeerde de verrassing die ze voelde niet te laten zien. Toen de naam Dustspirit viel. En de woede die daarop volgde bij de naam Stagstar. Helemaal door de star er achteraan. Die vieze hond. Had zelfs zijn leugens en wie weet zijn bloed, over de grens weten te kletsen. Littlefish. Eén en één was twee voor haar. Zij wist wie de vader van deze apprentice was. De verhalen die Stagtine haar verteld had. Zijn geheimen die ze voor hem zou bewaren, als hij de hare bewaarde. Zijn geheime liefde in RiverClan. Zijn Littlefish. Nu wilde ze de apprentice helemaal aanvliegen, maar voordat ze dat kon klonk de stem van Dustspirit achter haar. Haar voormalige apprentice. De woorden van hem hielden haar tegen. Ze kalmeerde een klein beetje, maar genoeg om haar woede te temperen. Ze bleef even stil, staarde de apprentice aan. “Je vader is Stagtine. Hij is dood je gaat hem hier niet vinden en nu wegwezen.” Sprak ze toen doodkalm tegen de jonge kattin. Haar felgele ogen stonden strak, onvermurwbaar.


[OPEN] So, my mom told me... BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklepaw.
Member
[OPEN] So, my mom told me... DPKsfdL
Elfje
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] So, my mom told me...   [OPEN] So, my mom told me... Icon_minitimevr 5 nov 2021 - 22:00

Uh-oh. Nu had ze het gedaan. Ze zag het in hoe de blik en postuur van de kattin voor haar neus nog kwader werden dat ze misschien toch maar beter wel had kunnen luisteren en naar huis had kunnen gaan. Gelukkig, voor er iets kon gebeuren, kwam er een derde partij tussenbeiden. Het was een wit met bruine kater en hij sprak de kattin voor haar neus aan als Eveningstar. Oh, oei. Uh, ja, nu zat ze in de penarie. Het ging niet eens door haar kop heen dat ze net nog iemand anders, haar mogelijke vader, als leider had gedacht. De kater die er nu was bijgekomen stelde voor dat het misschien beter was om haar terug naar Riverclan te laten gaan en ze knikte gauw. Ja, uhuh, heel slim plan. De kille blik van Eveningstar was nog steeds op haar gericht en de stilte maakte haar zeer nerveus. Uiteindelijk trok de Thunderclan Leider dan haar mond open, om doodkalm te vertellen dat Stagstine dood was en ze hem hier niet zou gaan vinden. Een hele hoop vragen kwamen weer in haar op bij die statement, maar de leider van de clan had haar al meerdere malen verteld om basically op te rotten van hun territorium, dus misschien was het maar best als ze nu wel luisterde. Het koste haar moeite, maar zonder nog een woord te zeggen rukte ze zich weg van de situatie en begon ze de toch terug naar Riverclan.



I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] So, my mom told me...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: