I'm bored Entertain me!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm bored Entertain me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Buggles
Member
I'm bored Entertain me! DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Buggles
BerichtOnderwerp: I'm bored Entertain me!   I'm bored Entertain me! Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 9:27

De jonge poes liep door het nest van de tweebenen verveeld rond. De poes werd Buggles genoemt of door de jonge tweebeen Chipje, waarom wist de jone zwartwitte poes niet. Nog steeds verveeld zocht Buggles naar Sok haar huisgenoot. Buggles mauwde even hard in de hoop te horen waar Sok was. Buggles zag de houtendeur naar boven open staan en liep er heen. de vloer gemaakt van laminaat was hard en voelde ongemakkelijk, je kon makkelijk uitgglijden als je met iets speelde of als jacht maakte op die muizen. De slanke zwartwitte poes liep geluidloos de trap op, Terwijl haar witte voetjes boven kwamen zocht ze nog steeds Sok. ze zag dat de witte deur van het nest van de tweebenen openstond. Ze wist dat ze daar heerlijk kon liggen dus ze liep er heen en sprong op het netjes opgemaakte bed en begon zich zelf te wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edd
Member
I'm bored Entertain me! DPKsfdL
Marieke ;3
345

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Edd
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored Entertain me!   I'm bored Entertain me! Icon_minitimema 27 feb 2012 - 16:20

Een grijze kater liep met stille stapjes over het donderpad dat eindigde in een plein. Zijn naam was Edd, hoewel hij ook wel eens Sok werd genoemd vanwege een domme fout die hij had gemaakt toen hij nog een kitten was. In het midden van het plein bleef hij stilstaan en liep toen naar een tweebeennest. In de deur van het tweebeennest zat een klein luikje, groot genoeg voor een kat, maar te klein voor de meeste honden. Edd glipte via dit luikje naar binnen en keek even rond, zijn bakje was geuld met kleine brokjes. Hij liep naar het bakje toe en at de meeste van de brokjes op, daarna dronk hij wat van het water uit het bakje ernaast. Het water smaakte bitter, maar het was goed genoeg. Na het drinken stond hij stil met zijn mond een beetje open, hij rook dat Buggles, zijn huisgenootje, hier nog niet zo heel lang geleden was langs gekomen. Het gezoem van een vlieg klonk dichtbij en Edd sprong meteen op en rende achter het kleine, zwarte insect aan. Waarom hield hij zo van insecten? Niemand wist het, hijzelf ook niet. Hij volgde de vlieg, het insect vloog naar de trap op, naar boven en de grijze tabby rende er achteraan, hoewel hij bijna uitgleed op de gladde vloer. Hij stormde de trap op en keek rond, de vlieg leek opgelost te zijn in het niets. Iets wat hem opviel was dat de deur van het nest van de oudste tweebenen openstond, hij liep er heen en keek even binnen, en zag zijn zwartwitte huisgenoot op het bed liggen. "Hoi Buggles." Zei hij vriendelijk tegen de zwartwitte poes en sprong ook op het bed.


I'm bored Entertain me! J6SdDdqI'm bored Entertain me! Ml6q1d
Terug naar boven Ga naar beneden
Buggles
Member
I'm bored Entertain me! DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Buggles
BerichtOnderwerp: Re: I'm bored Entertain me!   I'm bored Entertain me! Icon_minitimewo 14 maa 2012 - 13:57

"Hoi Buggles." Zei hij vriendelijk tegen de zwartwitte poes en sprong ook op het bed.
Buggles rolde over het bed, het bed was netjes opgemaakt tpt buggles haar ranke lichaam er overheen rolde en zwarte en witte haren achter liet op het verplaatste dekbed. Toen haar medehuisgenoot binen kwam lopen en naast haar op het bed sprong. ''Hee Sokje'' zei ze zachtjes liefkozend terwijl ze verder rolde over het bed. Terwijl de vogels buiten begonnen te sjielpen liep Buggles naar het raan en ging er voor zitten. de witte vacht werd onzichtbaar als je van achtere keek. Buggles duwde met haar voorpoot tegen het raam toen een vogeltje landen op een tak die voor het raam hing. ''Godver'' zei ze terwijl de vogel van de schrik weer wegvloog. Buggles ogen volgde de gevederde vacht van het musje.

EPIC- Failheid + laatheid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm bored Entertain me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: