Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Serpentguise
Member
Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort   Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Icon_minitimeza 18 dec 2021 - 18:04

Het was ochtend en bijna tijd om te trainen. Slaperig was ze haar nest uitgekomen waarna ze met nog half gesloten ogen de apprentice den doorliep. Het was tering jantje koud en ze schold Hermitshell al in haar brein uit dat hij haar dwong om in deze Foxdung kou te werken. Ze stak haar kop half naar buiten en zodra haar neus de kilte raakte rolde er een rilling over haar lichaam heen. Mousedung wat was het koud man. Ze opende haar ogen beter en keek de waterige lucht door. Enkele witte vlokken dwarrelde naar beneden en toen ze even goed de slaap uit haar blik knipperde zag ze de grond wit van de vorst. Oh heck no. Agatepaw stapte direct terug de den binnen en sprong nog net niet vliegend terug haar nest in. Mooi niet. Vandaag bleef ze lekker warm in haar bed. Doei Hermit. Hij mocht zwaaien naar de training. Haar te koud. Ze zou wel een smoesje verzinnen waarom ze niet aanwezig was. Buikpijn ofzo. Dat werkte altijd wel. Snel krulde ze haarzelf bibberend op en probeerde ze de slaap terug te vinden maar tevergeefs. Alsof karma direct haar terugpakte. Ugh. Ze gromde geïrriteerd en drukte haar kop dieper het mos in. Klotezooi.

- Pipitpaw 1st


Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Pipitsqueak
Member
Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort DPKsfdL
dodo
44
Actief
she is at war with herself, caught between what she truly is and what she's supposed to be

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: apprentice
Pipitsqueak
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort   Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Icon_minitimema 10 jan 2022 - 14:54


Met één oog open keek de rode poes toe hoe Agatepaw naar de uitgang van de apprentice den liep, maar al snel weer omkeerde om in haar nest te gaan liggen. Pipitpaw keek met een frons toe, maar bleef nog zeker een minuut liggen zonder te bewegen. Haar hart zat in haar keel doen ze langzaam overeind kwam en richting het nest van de zwarte poes liep. "Gaat het?" Vroeg ze haar met een zachte toon, bang om iemand in de nesten om hun heen wakker te maken. Agatepaw had haar kop in het mos gedrukt en even dacht Pipitpaw dat ze misschien wel dood was, dus prikte ze haar zachtjes tegen haar schouder.



PIPITSQUEAK
Black doves and white crows flew to her,
for she was mother to the outcasts.

Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort   Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Icon_minitimema 10 jan 2022 - 15:44

God wat had ze het toch koud zeg en het trieste was nog dat het was gekomen door drie seconde buiten te staan. Bedenk eventjes als ze toch wel naar haar training was gegaan, dan was ze hoe dan ook doodgevroren. Agatepaw bromde geïrriteerd en woelde haarzelf nog niet dwars door haar mosnest heen. Waarom hadden katten eigenlijk geen deken? Dat zou namelijk nu heel erg van pas komen. De she-cat verstopte haar snuit dieper onder haar staart en sloot haar ogen in de hoop toch nog iets van slaap te krijgen maar haar karma was vandaag dubbelop. Het moment dat ze haar nest weer had aangeraakt was ze plots klaar wakker en nu ze alsnog probeerde wat te dutten kreeg ze een por op haar schouder. Daar ging haar slaap nu volledig. Als reactie schoot haar kop pissig overeind en staarde ze vurig naar de boosdoener. Bijna had ze de ander een pets verkocht toen haar ogen de oranje snoet van Pipit herkende. Meteen vertrok haar boze gelaat. ''O- oh, hey Pipit, jij bent het.'' Mauwde ze verrast en een beetje verontschuldigend. Een ongemakkelijk maar wel menend glimlachje sierde haar snuit. Agatepaw draaide zich om in haar nest en rolde op haar rug zodat ze Pipit beter kon aankijken, al was de apprentice nu wel op zijn kop. Hehe grappig. ''Het gaat. Gewoon moe en koud. Oh en ik had eigenlijk een stomme training van Hermit nu op de schema staan maar die skip lekker.'' Ze greens even. In tegenstellig tot haar training 's maatje had zij lak aan hun mentor en zijn trainingen. Als ze niet wou, dan bleef ze lekker in haar bedje liggen. Zoals nu. Misschien kon ze Pipit ook eens zover krijgen om eens een dagje te skippen. Samen zijn was toch veel leuker dan trainen en taken doen? ''Als jij ook zegt dat je buikpijn heb dan kunnen we vandaag de hele dag samen chillen in bed.'' Agate's blik werd uitdagend.

93. Laat je karakter wat quality time spenderen met een vriend(in) (1p)


Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik heb slaaptekort want ik heb slaap te kort
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: