The night with my love



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The night with my love

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: The night with my love   The night with my love Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 21:43

Darkpaw lag al te wachten op Beautypaw, ze zouden de nacht samen doorbrengen. Hij hield zijn blik op de ingang van de den gericht. Wanneer zou ze komen? Darkpaw wilde net even opstaan toen er een grijze poes in de ingang van de den verscheen. "Hallo, schoonheid." begroette hij Beautypaw. Nu zag hij weer de schoonheid van de poes. "Heb je nog nachtmerrie's gehad?" vroeg hij. Darkpaw wenkte met zijn staart dat Beautypaw naast hem moest komen liggen. Misschien had Beautypaw geen nachtmerrie's meer gehad door hem. Darkpaw snoof de heerlijke geur van haar op. Alles was gewoon perfect aan haar, maar dat moest toch? Als je een meisje kreeg moest alles perfect aan haar zijn. En Beautypaw was gewoon perfect, hij zou haar nooit haar hart breken, anders was hij wel gek. "Jij bent werkelijk perfect." zei hij gewoon hardop. Darkpaw was altijd al moedig en niet bang. Maar misschien was Beautypaw dat ook alleen was ze nu in een andere periode. Wat dan ook, alles was perfect aan haar, ze was altijd prachtig en al vanaf het de eerste ontmoeting verliefd op elkaar...

Beautypaw only!
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 8:37

Beautypaw had nog snel even gejaagd en had een vogel gevangen. Snel rende ze ermee naar de apprentice den. Ze kwam binnen en hoorde Darkpaw's stem "Hallo, schoonheid." Ze legde Haar vogel voor Darkpaw neer. ''Alsjeblieft.'' Snorde ze. "Heb je nog nachtmerrie's gehad?" vroeg hij . ''Nee maar dan heb ik ook nog niet geslapen deze dag.'' zeize. Ze gaapte even. Darkpaw wenkte met zijn staart dat Beautypaw naast hem moest komen liggen. Beautypaw ging naast hem liggen likte hem over zijn oor. Ze had zichzelf beloofd om nooit verliefd te worden op een kater, maar ze is het toch geworden en blij toe. Ze keek Darkpaw aan. "Jij bent werkelijk perfect." zei hij gewoon hardop. Ze grinnekte even. ''Nee jij bent de mooiste Darkpaw.'' fluisterde ze. Ze snorde lid en ging dicht tegen Darkpaw zitten. Misscien zou ze nu geen nachtmerries krijgen? En ze heeft Darkpaw nog niet verteld waaover die dromen gingen. ''Darkpaw? Mijn nachtmerries........ Die gingen erover dat......'' Ze slikte even ''D-dat ik mijn ouders vermoord en dan op het einde Scourge mij altijd dood.....'' ze haalde even adem. Ze had het verteld en ze was opgelucht. Ze vond het fijn om Darkpaw naast haar te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 9:02

''Nee jij bent de mooiste Darkpaw.'' antwoordde Beautypaw. Darkpaw toonde een glimlach, ze waren allebij gewoon perfect. ''Darkpaw? Mijn nachtmerries........ Die gingen erover dat......'' Beautypaw slikte even. ''D-dat ik mijn ouders vermoord en dan op het einde Scourge mij altijd dood.....'' Darkpaw wist hoe erg dat was. "Maar ik ben er toch? Die Scourge komt niet eens in de buurt! En in kamp al helemaal niet. Maar als je het territorium in gaat dan wil ik best met je mee, als je er geen goed gevoel bij hebt." Darkpaw begon het voorhoofd van Beautypaw te likken. "Ik beloof dat jou nooit iets overkomt." zei hij tenslotte nog. Daarna legde hij zijn kop naast Beautyaw's poten en sloot zijn ogen.
Darkpaw stond op een grote grasvlakte, de hooglanden. Hij was omsingeld door zes poezen, Beautypaw's. Zelf schrok hij er niet van, zes prachtige poezen. In een flits kwam hij met de eerste Beautypaw in een dicht bos. Een das sprong uit de struiken en beet in Beautypaw. "Nee!" glide Darkpaw. Weer was er een flits en met de tweede Beautypaw stond hij op het ijs. Hij was opgelucht dat Beautypaw nog leefde. Maar ineens brak het ijs en viel de tweede Beautypaw erin. Weer een flits, en weer één Beautypaw, en weer hetzelfde einde, er gebeurde iets met Beautypaw. Maar Darkpaw trok zich er niks van aan, hij kon best Beautypaw beschermen. Darkpaw opende moeizaam zijn ogen, en keek naar Beautypaw. Ze leefde gelukkig nog! Had ze dezelfde droom gehad?



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 9:37

"Maar ik ben er toch? Die Scourge komt niet eens in de buurt! En in kamp al helemaal niet. Maar als je het territorium in gaat dan wil ik best met je mee, als je er geen goed gevoel bij hebt." Darkpaw begon het voorhoofd van Beautypaw te likken. "Ik beloof dat jou nooit iets overkomt." zei hij tenslotte nog. Daarna legde hij zijn kop naast Beautyaw's poten en sloot zijn ogen. Dat luchtte haar op. Ze legde haar hoofd op de rug van Darkpaw en viel inslaap. Beautypaw zag Darkpaw op een grasvlakte staan. Met 5 andere poezen. Haar! Allemaal haar! Er kwam een flits met dat ze in een dicht bos liepen en Beautypaw gebeten werd door een das! Ze hoorde Darkpaw "Nee!" gillen en glimlachte zachtjes naar hem. Daarna legde ze haar kopje zacht neer --dood-- in de tweede flits stond ze samen met Darkpaw op het ijs. Ze zakte door het ijs! voordat ze wegviel riep ze Darkpaw nog maar het was te laat. Ze was onder het ijs weggezakt --dood-- en in nog een flits ze liep met Darkpaw bij de Rivier en haar vader lag daar dood en Scourge was bezig haar moeder te vermoorden ''NEE!'' schreeuwde ze en ze rende erop af. Ze was te laat haar moeder was dood en Scourge doodde haar. ze werd wakker. ''Weer Scourge.'' fluisterde ze tegen zichzelf. Ze keek Darkpaw aan. Zou hij ook een Nachtmerrie hebben gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 10:23

Darkpaw zag dat Beautypaw ook wakker was. "Had jij dezelfde nachtmerrie als ik?" vroeg hij. Hij ging zitten en keek stomverbaasd. "Jij ging zes keer dood. Op een erge manier, en ik was elke keer te laat." Darkpaw keek een beetje verdrietig, nu was zijn zelfvertrouwen een groot deel weg. Dit wilde hij niet! "Het was maar een droom" Dacht hij. "Ik kan Beautypaw heus wel beschermen." Darkpaw begon het oor van Beautypaw te likken. "Het was maar een droom." suste hij, al was hij zelf ook een beetje geschrokken. Hij mocht niet van Beautypaw's zijde wijken. Hij mocht Beautypaw niet verliezen. Darkpaw stopte met likken en liep even naar buiten, hij snoof. Een verse nachtlucht vulde zijn neus. Dit had hij even nodig. "Beautypaw kom. De silverpelt is prachtig vannacht." Hij keek omhoog, maar nog steeds vond hij Beautypaw het mooist. Darkpaw ging zitten en wachtte totdat Beautypaw kwam. "Zou je ooit iemand anders willen?" vroeg hij zacht. Ze was zo aantrekkelijk dat dat wel zou kunnen, iemand anders...



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 13:39

"Had jij dezelfde nachtmerrie als ik?" vroeg hij. Hij ging zitten en keek stomverbaasd. "Jij ging zes keer dood. Op een erge manier, en ik was elke keer te laat." Darkpaw keek een beetje verdrietig, en Beautypaw was ook verbaasd. ''ik denk het....'' fluisterde ze. ''iedere keer ging ik dood en de laatste keer.......'' ze slikte even. Waarom kwam Scourge toch steeds terug in haar dromen? Waarom? Ze begreep er helemaal niets van. Scourge die kwam steeds terug in haar dromen en ze was het zat. ''Zag jij Scourge ook Darkpaw?'' Ze zei dat met een verstokte stem. Ze vond het niet leuk dat Scourge steeds terug kwam. Steeds weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 14:10

''ik denk het....'' zei Beautypaw. Darkpaw was nu nog meer verbaasd. Dat kwam nooit voor! ''Zag jij Scourge ook Darkpaw?'' vroeg Beautypaw. Darkpaw knikte. "Het laatste stuk, het ergste stuk. En nog twee andere katten." zei hij. Wie waren dat? "Heb jij enig idee wie dat waren?" Darkpaw keek weer naar de sterren. "Jij mag daar nog niet komen te staan." "Beautypaw... Ik wil niet dat waar we over droomden, dat echt gebeurd." Stel je voor, Scourge die ineens uit de struiken spring en Beautypaw vermoord, en daarna gewoon weg gaat. Darkpaw dacht aan die zieke gedachten. Een rilling liep over zijn rug. "Nee, dat mag niet gebeuren." Darkpaw ging dicht tegen Beautypaw aanzitten.

(Kort...)



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 14:30

"Het laatste stuk, het ergste stuk. En nog twee andere katten." zei hij. "Heb jij enig idee wie dat waren?" Darkpaw keek weer naar de sterren. ''Ja...'' zei ze met een verstokte stem. ''Dat waren mijn ouders....'' zei ze met tranen in haar ogen. "Jij mag daar nog niet komen te staan. Beautypaw... Ik wil niet dat waar we over droomden, dat echt gebeurd." Zei hij. ''Daar boven zijn wel mijn ouders.. Ik heb ze maar 2 manen gekent.... te kort...'' zei ze met een schuddende kop. ''Toen ik van Scourge hoorde begonnen mijn nachtmerries al of nee wacht die waren eral over Scourge alleen wist ik toen niet dat de kater Scourge heette. Sindsdien droom ik soms dat IK mijn ouders vermoord en soms dat Scourge mijn ouders en mij vermoorden......'' Ze stopte. Ze heeft het er allemaal uitgegooid. Ze heeft nooit echt geweten hoe haar ouders waren gestorven..... alleen was haar vader steeds een Thunderclan kat..... zou zij een half River half Thunderclan kat zijn? Ze wist het niet en wou er ook niet aan denken. Haar vader was er gewoon die 2 manen... toch? Of leeft hij nog in de Thunderclan....... Ze wist het allemaal niet mer. Een rilling liep over zijn rug. "Nee, dat mag niet gebeuren." Darkpaw ging dicht tegen Beautypaw aanzitten. ''En jij mag ook niet daarboven komen.'' zei ze en likte over zijn oor. ''Waar zijn jou ouders?'' vroeg ze opeens. Ze kon het niet laten om te vragen. Ze wist dat er of een droevig antwoord zou komen of een normaal antwoord. Ze wist niet wat hij zou zeggen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 15:03

''En jij mag ook niet daarboven komen.'' zei Beautypaw en ze likte zijn oor. ''Waar zijn jou ouders?'' vroeg Beautypaw. Nog een rilling liep over zijn rug. "Vermoord." zei hij simpel, te simpel. Want wat hij zei was helemaal niet waar. Het was wel waar alleen hij had zijn ouders vermoord. Zijn familie was vroeger heel hongerig, daarom probeerde zijn ouders haar jonge zusje te vermoorden. Darkpaw, in dat geval Darkkit liet dat niet toe en vermoordde zijn ouders. Want niemand kwam aan zijn zusje! Alleen vlak daarna stierf zijn zusje uit honger. "Ik vertel je later wel het echte verhaal." Darkpaw hoopte dat Beautypaw niet verder vroeg, al zou hij wel graag zijn hart willen luchten bij iemand.

(Weer kort...)



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 15:44

"Vermoord." zei hij simpel. ''Ik weet hoe je je voelt. Je wist zeker niet hoe ze vermoord waren? Ik was aan het spelen met wat kittens en tja toen kwamen er Warriors gewond terug van een gevecht. Mijn ouders waren bijde meegegaan. Ik rende erheen en keek naar alle katten maar niet mijn ouders..... Ik zag toen opeens 2 lichamen die gedragen werden door de sterkste en de minst gewonde katten. Ik herkende ze meteen. Ze lagen daar boven op die katten.... Dood..... ik schreeuwde NEEEE! MAMMA! PAPPA! WAAROM ZIJN ZE GESTORVEN STARCLAN! WAAROM?! en ik ging bij de lichamen huilen. Ik hoorde dat ze gedood waren door Scourge, De bloedlustige kater. '' Ze slikte even. Ze had het allemaal vertelt. ''En nu ben ik bang dat Scourge weet dat ik hun dochter ben en mij wilt doden.....'' zei ze met een trillerige stem. Ze was blij dat ze het aan iemand het vertelt had. Ze barstte in huilen uit. ''Ik mis ze zo Darkpaw..... Ik mis ze zo erg. Mijn vader had de dag daarvoor gezegd dat hij een Konijn zou meenemen uit de Windclan territorium maar dat was de laatste keer dat ik hem sprak.'' huilde ze. ''E-en mijn moedere zei dat als ze terug zou komen me stiekem mee naar buiten nam buiten het kamp. Maar ook dat was de laatste keer dat ik haar sprak. Oh Darkpaw ik mis ze verschrikkelijk!'' Ze miste haar ouders zo erg dat ze vergeten was dat Scourge ze gedood had.
Lol feedback van Beautypaw naar Beautykit xD:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 16:12

Beautypaw vertelde een verhaal over haar verleden. Darkpaw schrok er een beetje van, had ze nou zo'n verleden? Was dat nou erger dan het verleden van hem? "Ehm... Ik wil ook graag vertellen over mijn verleden." Darkpaw aarzelde even. "Ik heb mijn ouders vermoord. Ik weet het nog al te goed. Mijn ouders namen mij alleen mee naar hun holletje. Ze vertelde me dat ze mijn kleine zusje gingen opeten omdat ze zo'n honger hadden. "Nee! Dat mag niet! Je kunt mijn zusje niet opeten! Het is jou dochter!" schreeuwde ik. En toen haalde ik uit en vermoordde mijn moeder. Daarna keek ik met tranen in mijn ogen naar mijn vader, ook hij heb ik vermoord. Ik beschermde mijn zusje met mijn leven, maar later stierf ze van de honger. En nu heb ik geen familie meer." snikte Darkpaw. "Ik kan altijd heel agressief zijn, en doorslaan." hij keek met waterige ogen naar Beautypaw. "Heb jij nog familie?" Darkpaw keek weer naar de sterren. "Ik weet niet waar mijn ouders nu zijn, en of ik naar de Starclan ga als ik dood ben." "Ik ben toch nog wel hun bloed. Had ik het nou goed gedaan dat ik ze vermoordden of is dat juist slecht?"



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 16:19

"Ehm... Ik wil ook graag vertellen over mijn verleden." Darkpaw aarzelde even. "Ik heb mijn ouders vermoord. Ik weet het nog al te goed. Mijn ouders namen mij alleen mee naar hun holletje. Ze vertelde me dat ze mijn kleine zusje gingen opeten omdat ze zo'n honger hadden. "Nee! Dat mag niet! Je kunt mijn zusje niet opeten! Het is jou dochter!" schreeuwde ik. En toen haalde ik uit en vermoordde mijn moeder. Daarna keek ik met tranen in mijn ogen naar mijn vader, ook hij heb ik vermoord. Ik beschermde mijn zusje met mijn leven, maar later stierf ze van de honger. En nu heb ik geen familie meer." snikte Darkpaw. "Ik kan altijd heel agressief zijn, en doorslaan." hij keek met waterige ogen naar Beautypaw. "Heb jij nog familie?" Darkpaw keek weer naar de sterren. "Ik weet niet waar mijn ouders nu zijn, en of ik naar de Starclan ga als ik dood ben." "Ik ben toch nog wel hun bloed. Had ik het nou goed gedaan dat ik ze vermoordden of is dat juist slecht?" Toen Darkpaw was uitgepraat keek Beautypaw hem met grote ogen aan. ''Nattuurlijk ga jij naar de Starclan Darkpaw en Natuurlijk heb je wel familie! Je hebt mij! En tja ikzelf weet niet of ik Familie heb oh ja een nichtje Moonspell. Maar er is 1 ding dat ik niet begrijp in mijn Dromen Darkpaw.'' Zei ze verontrustend. ''Mijn vader is altijd een Thunderclan kat..... Ik denk dat mijn echte vader nog leeft en in de Thunderclan woont maar ik weet het niet zeker. Het is allemaal zo opeens. Ze keek naar de sterren. die waren helder en mooi. maar ze wist het niet. Was haar vader een Thunderclan kat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 17:42

''Nattuurlijk ga jij naar de Starclan Darkpaw en Natuurlijk heb je wel familie! Je hebt mij! En tja ikzelf weet niet of ik Familie heb oh ja een nichtje Moonspell. Maar er is 1 ding dat ik niet begrijp in mijn Dromen Darkpaw.'' Zei ze verontrustend. ''Mijn vader is altijd een Thunderclan kat..... Ik denk dat mijn echte vader nog leeft en in de Thunderclan woont maar ik weet het niet zeker." zei Beautypaw's doordingende stem. Darkpaw glimlachte en ging liggen. Niet vlak daarna viel hij in slaap, langs de prachtige Beautypaw. Hij kwam in een prachtig landschap terecht. Darkpaw's zusje kwam naar hem toe. Ze was een stuk ouder, net zo oud als hem. Het was een prachtige zilveren poes. "Windowkit!" zei Darkpaw blij. Windowkit kwam dichterbij en raakte zijn neus aan. "Windowpaw, Darkpaw." miauwde ze. Haar stem... Het klonk zo prachtig. Kon Beautypaw haar maar ontmoeten! "Je hebt je liefde gevonden. Ik heb haar wel al gezien, maar nog niet gesproken. Ik kijk altijd op jou neer." ging Windowpaw verder. Darkpaw wist niet wat hij moest zeggen, leefde ze nog maar! "We hadden vannacht dezelfde droom, een nachtmerrie. Was ze nu maar hier. Dan kon ze dit prachtige gebied zien, en jou." Darkpaw ging tegen Windowpaw aan zitten. Als Beautypaw nu kwam dan dacht ze vast dat hij met iemand anders ging.



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 17:57

Darkpaw glimlachte en ging liggen. Niet vlak daarna viel hij in slaap, langs de prachtige Beautypaw. Beautypaw grinnekte En viel ook niet snel daarna in slaap. Beautypaw werd wakker. Waar was Darkpaw gebleven? ''Darkpaw?! Waar ben je?!'' niet snel daarna hoorde ze gekreun. Darkpaw! Ze rende naar de plek en zag Darkpaw daar liggen, Bloedend met Scourge! ''Scourge!'' riep ze buiten adem. ''Heey daar is het waterpoesje.'' Grijnsde hij. ''Jij blijft van Darkpaw af lelijk beest!'' riep ze en wierp zich op Scourge. Ze faalde en werd gedood. Ze voelde zich naar boven gaan en kwam terecht op een prachtig landschap en wat zag ze? Darkpaw met een andere poes? Wat? Ze hapte naar adem maar ze kon zich niet bewegen of praten. Zou hij echt met iemand anders gaan? Beautypaw werd buiten adem wakker. Het was nog steeds maanhoog. Ze stond even op en rekte zich uit. Ze liep naar de open plek waar de maan op haar mooie grijze vacht scheen die een mooie glans kreeg. Beautypaw pakte een muisje en at het op. Ze likte haar poten en mond af. Ze keek naar Darkpaw. Zou hij echt vreemdgaan? Haar dromen hadden het bijna nooit misgehad. Alleen met die oorden op haar maar Thunderclan kater is haar vader? ze wist het niet en ze wist het nu ook niet zeker of Darkpaw wel te vertrouwen was. ''Het was maar een droom Beautypaw'' zei ze tegen zichzelf. Ze zuchtte even en bleef op de openplek liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 18:33

Darkpaw bleef zitten op het gras naast Windowpaw. Toen Beautypaw verscheen wilde hij zo snel mogelijk naar haar toe rennen maar hij kon zich niet bewegen. Net zo snel als ze gekomen was ging Beautypaw weer weg. "Jij herkende haar wel he?" zei Darkpaw. Windowpaw knikte en drukte haar kop tegen zijn vacht. Darkpaw snorde. "Komt ze zo terug?" vroeg hij. "Ik weet het niet. Dan moet ze weer gaan slapen." zei Windowpaw. "Ik hoop dat ze dan weer gaat slapen." zei Darkpaw. Buiten de droomwereld stond er een glimlach op zijn gezicht. En Beautypaw zat te eten. Weer in de droomwereld zat Darkpaw nog steeds tegen Windowpaw. "Waarom ben je ooit gestorven?" vroeg hij aan Windowpaw. Ze keek naar hem aan met achte ogen. "Dat had de Starclan gewild." antwoordde ze. Darkpaw snapte niet waarom de Starclan dat gewild had.



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 19:25

Beautypaw durfde niet meer te slapen. Ze wilde het niet meer. Als ze ging slapen kwamen allerlei nachtmerries waar e niet tegen kon. Een traan rolde over haar wang. Ze wist het niet meer. Ze keek naar boven en de zilverpels maakte haar moe. Ze viel alleen in slaap. Weer zag ze het prachtige landschap en Darkpaw en die andere poes. Alleen kon ze nu lopen. Ze sprintte weg. Ze wou in deze nachtmerrie niets met Darkpaw en die poes te maken hebben Ze was al ver weg toen Scourge opeens op haar sprong. ''Jij alweer? Ik ben je zat Scourge als dat je echte naam wel is.'' snauwde ze en voor het eerst doodde ze Scourge. Ze rende verder. Nog verder van Darkpaw. Ze wilde zo ver mogelijk van Darkpaw af zijn. Toen viel ze bijna in een ravijn waar ze een poes zag. Haar moeder! Ze sprong langs de rotsblokken naar beneden en duwde haar gezicht in die van haar moeder. Toen sprong een andere kat naast haar moeders lichaam. Haar vader! Ze snapte het niet meer. Was ze onzichtbaar ofzo? toen merkte ze het. ze zat te kijken vanaf de Zilverpels! Was ze dood? nee dat kan niet. Toen kwam een bekende kater aangewandeld. ''Dat is lang geleden Beautykit.'' zei de stem. Firewave! Haar oudste broer. ''Firewave! Jij bent het!'' een traan rolde over haar wang. ''En even een verbetering ik ben BeautyPAW!'' zei ze lachend. Za had haar oudere broer weer gevonden! ''Het is tijd om terug te gaan Beautypaw.'' zei hij. ''Ga je met me mee Firewave?'' vroeg ze. ''Nee. Helaas. Ik ben dood dus ik kan niet met je mee. Dag zussie! Tot de volgende keer!'' zei hij en langzaam vervaagde hij. ''NEE! Firewave! Blijf bij mij! Firewave....'' schreeuwde ze. Langzaam opende ze haar ogen. Ochtend. Waar was Darkpaw? oh jah daar!. Ze liep naar hem toe en porde in zijn buik. ''He! Wakker worden Darkpaw! Het is ochtend! Zei ze vrolijk. De ochtenden waren voor haar de mooiste tijden van de dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 19:49

Darkpaw was blij dat hij haar zusje weer gezien had. Hij zag Beautypaw weer verschijnen, ze rende weg. Darkpaw ging niet achter haar aan. Niet nu hij zijn zusje gevonden had. De tijden vlogen voorbij en Darkpaw en Windowpaw hadden veel gepraat. "Ik wil nog een ding zeggen." zei Darkpaw. Maar alles vervaagde. "Nee! Windowpaw!" schreeuwde hij nog. De stem van Beautypaw klonk in zijn oren. Hij opende zijn ogen en zag dat het ochtend was. "Goedemorgen schoonheid." miauwde hij. "Goed geslapen?" Darkpaw keek glimlachend naar Beautypaw. "Heb je nog een nachtmerrie gehad?" vroeg Darkpaw. Darkpaw dacht aan Windowpaw, zijn zusje... Hij was zo blij dat hij zijn zusje had gezien. En ze was al zo oud! Bijna net zo oud als hem, hoe kon dat?



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 20:25

"Goedemorgen schoonheid." miauwde hij. "Goed geslapen?" Darkpaw keek glimlachend naar Beautypaw. "Heb je nog een nachtmerrie gehad?" vroeg Darkpaw.''Nah alleen dat jij met een andere poes was.'' zei ze wat onverschillig. Ze wist dat dit Darkpaw zou raken en dat was ook de bedoeling van de poes. Verder had ze nattuurlijk haar oudere broer gezien die overleden was. Ze keek naar Darkpaw. ''Wel had ik Scourge verslagen in mijn droom.'' zei ze snel. Ze wou niet veel problemen maken met de kater van wie ze hield. Ze hield echt van die kater! alleen voelde zich bedrogen door die poes in haar dromen. Ze wist het echt echt echt niet meer! Ze wist niet wie die poes was en wie nou haar echte vader is en over haar broer Firewave.............
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
The night with my love DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 20:49

Darkpaw keek naar een overvliegend vogeltje. 'Nah alleen dat jij met een andere poes was.'' Darkpaw dacht aan Windowpaw. ''Wel had ik Scourge verslagen in mijn droom.'' voegde ze er snel aan toe. "Dat is mooi." kon Darkpaw alleen maar uitbrengen. "Zullen we een dagje niks doen? Gewoon lekker samen?" vroeg hij. Darkpaw keek naar de lucht, ze hadden nog een volle dag om te gaan doen wat ze wilde. "Of wil je gewoon vragen aan me stellen?" zei hij plagend. Hij stond op en ging naast Beautypaw zitten, dit deed hij altijd als een poes hem een moeilijke vraag wilden stellen. "Nou, wat wil je? Mij nog één vraag stellen en dan de hele dag leuke dingen doen of nog één vraag stellen en niks leuks doen?"



The night with my love Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The night with my love DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The night with my love   The night with my love Icon_minitimema 12 maa 2012 - 18:14

"Dat is mooi." kon Darkpaw alleen maar uitbrengen. "Zullen we een dagje niks doen? Gewoon lekker samen?" vroeg hij. Darkpaw keek naar de lucht, ze hadden nog een volle dag om te gaan doen wat ze wilde. "Of wil je gewoon vragen aan me stellen?" zei hij plagend. Hij stond op en ging naast Beautypaw zitten. "Nou, wat wil je? Mij nog één vraag stellen en dan de hele dag leuke dingen doen of nog één vraag stellen en niks leuks doen?" vroeg de kater. ''ehm de eerste keuze denk ik.'' giechelde ze. ''Wie was die poes in mijn droom? Ken jij haar?'' vroeg ze een beetje argwanend. Ze rende alvast vooruit. ''Jagen dan maar?'' vroeg ze blij. Ze hoopte dat de kater dit wilde. Ze stond al zowat bij de kampuitgang. Ze trippelde naar buiten, Ze zal zo wel antwoord krijgen.

--Beautypaw topic uit. Nieuw topic maken bij de rivier?--
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The night with my love
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: