Save me from this darkness



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Save me from this darkness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
Save me from this darkness DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimema 14 maa 2022 - 16:05

Hij wist dat hij koppig was om zich vast te klampen aan een positie waar hij misschien te oud voor aan het worden was. Hoe vaak had hij dat niet al gehoord van iemand sinds dat hij terug was gekomen van de bergen? Hij wist het niet goed, zeker niet omdat niet alles even helder was. Hij vond zichzelf vaak genoeg op een plek waarvan hij niet goed wist hoe hij er gekomen was. Deze keer was het niet het geval, toch staarde hij wat voor zich uit, terwijl hij naast het bevroren beekje zat. Hij kon niet wachten tot de temperatuur warmer zou worden en zijn lichaam hopelijk wat meer mee zou gaan werken. Het was ondertussen op het punt dat het niet te verbergen was in hoe hij liep, hoe erg hij er ook zijn best voor deed. Hij klemde zijn kaken wat strakker op elkaar bij de gedachte. Als hij iets jonger was geweest dan was dit allemaal niet zo'n probleem geweest of het lag toch echt aan hoe hij zijn laatste leven verloren had, hoe Starclan niet in de buurt was geweest.

[Wolfblood]


If you are strong, you'll find responsibility
Save me from this darkness 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Save me from this darkness Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimema 14 maa 2022 - 22:13


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

En toen was hij er weer. Alsof het niets was stapte hij gewoon weer zijn oude den in, smeet Settleddust aan de kant en ging verder met zijn leven. Naja, afgezien van het feit dat de grijze haren nu de meerderheid vormden op zijn kop. Ze wist niet precies wat ze had verwacht, maar het was wel meer dan dit. Konijnenkont had zo tevreden rond geparadeerd in zijn plek, en nu beet hij gewoon weer op zijn tong terwijl hij werd gedegradeerd tot puppy deputy. En dat terwijl Acorn steeds meer op haar grijze vader ging lijken, met dat kreupele loopje van 'm en al. Wolfblood fronste, niet zeker waarom ze hem hier was gevolgd. Ondanks alles geloofde ze niet dat hij shadowclan zou verraden, zelfs als hij haar vertrouwen had geschaad. Eventjes, in de koelte van de nacht en met de stilte om haar heen, vroeg ze zich af of het niet makkelijker zou zijn om hier zijn nek te breken. Ze wist hoe, in één soepele beweging. Hij zou niet weten wat hem overkwam, nooit pijn lijden en dan kon Shadowclan gewoon verder. Een zure smaak kwam in haar mond toen de dachte verstreek. Hoe kon ze überhaupt zoiets denken, zelfs al was het puur hypothetisch? Ze zou nooit iemand vermoorden, moorden was iets wat haar moeder deed. Maar het was niet alsof zij het nog nooit had gedaan.
De poes slikte en dwong zichzelf uit de schaduwen, haar pootstappen luid genoeg om Acornstar bewust te maken van haar aanwezigheid, alsof ze erg duidelijk wilde maken dat ze hem niet besloop - misschien wel meer tegenover zichzelf dan tegenover hem. In stilte ging ze naast hem zitten, nu niet zeker meer wetend wat ze nog tegen hem had te zeggen. Het was niet bepaald dat ze vrienden waren. "...Goed om weer terug te zijn?"



'A bird sat down and spoke to me:'
Save me from this darkness Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Save me from this darkness DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimedo 17 maa 2022 - 15:49

Hij draaide zijn oren kort in de richting van waar het geluid vandaan kwam. Ondanks dat hij merkte dat zijn zintuigen iets minder scherp aan het worden waren, was het niet slecht genoeg om het echt te laten merken. Hij draaide zijn kop pas haar kant uit toen ze naast hem kwam zitten. Ooit waren ze een soort van op een lijn geweest, maar hij had geen idee hoe ze er ondertussen voor stonden. Zou ook zij de kant van Settleddust ondertussen kiezen? Het zou hem niks verbazen. Maar hij zei het niet hardop, had ook aan niemand de vraag gesteld. Hij had alleen Settleddust vragen erover gesteld. Vragen die misschien uit onzekerheid voort waren gekomen, maar ook omdat hij wilde weten wat er gaande was in zijn clan. Ongeacht hoe oud hij werd, hij was nog steeds de leider. Was het goed om weer terug te zijn? Het was een simpele vraag, een die hij misschien al vaker had gehad. Maar of het echt goed was. Het was beter dan dat het in de bergen was, dat zou hij nooit ontkennen. "Het is hier een stuk beter dan in de bergen." De bergen waren zo anders dan hier en hij had toch liever leafbare hier dan daar. Ook al was het hier alsnog koud en hielp het niks voor zijn klachten. Hij ging niet zeggen dat de clan hem nodig had. Als dat nog steeds zo zou zijn, dan zou hij zich vast moeten klampen aan dit laatste leven tot het wel zover was. Maar de clan was draaiende gebleven terwijl hij weg was. Ook al waren er wel wat dingen gebeurd. "Nog iets bijzonders gebeurd terwijl ik weg was?" Waarschijnlijk zou ze hem niks geven. Of in ieder geval niet iets dat hij wat aan zou hebben.


If you are strong, you'll find responsibility
Save me from this darkness 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Save me from this darkness Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimema 21 maa 2022 - 12:28


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Beter dan in de bergen, ja, nou, dat mocht ze ook wel hopen ja. Dit was zijn thuis, niet die stinkende rotsen daar. Wolf staarde voor zich uit. De bergen brachten altijd dubbele gevoelens bij haar op, enerzijds was dat waar alles mis was gegaan. Haar zusje die verdween en nooit meer terug kwam, haar ouders die uit elkaar ging, de breuk tussen haar en haar andere zusjes... En anderzijds, wel, anderzijds was ze dara opgegroeid, met Vixen... Plots besefte ze zich dat ze al lang niet meer aan de poes had gedacht die al zo lang een plaatsje in haar hart in nam. Een frons gleed over haar gelaat, maar ze liet de gedachte varen toen hij verder sprak. Droogjes maakte ze oogcontact. "Ja. Newtspark is teruggelaten en toen dood gegaan. Oh, en de rogue die je had binnen gelaten is eindelijk opgerot. Verder niet zoveel." dat gevaar voor Peppermint... Ze sloeg met haar staart op de grond en forceerde zichzelf om niet weer een ruzie aan te gaan. "Kan ik je wat vragen over de bergen?" ze wachtte niet echt op een antwoord. "Nuja... Niet echt de bergen zelf, meer de katten, of twee specifieke katten..." ze zuchtte en keek hem aan, iets van kwetsbaarheid ver verborgen in haar blik. "Was mijn zus daar? En... Een poes genaamd Vixen?"



'A bird sat down and spoke to me:'
Save me from this darkness Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Save me from this darkness DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimedi 22 maa 2022 - 19:33

Ergens was hij benieuwd of ze hem meer informatie zou geven dan hij al van Settleddust gehad had, maar daar leek het niet op toen ze haar mond open deed. Hij verstijfde iets bij het benoemen van de rogue die ze weggestuurd hadden. Degene die hij meegenomen had na het gevecht met riverclan. Het had hem niet verbaasd dat ze dat gedaan hadden, zeker niet na de tegenspraak die hij erover gehad had. Maar hij had informatie gehad van de rogue, waardoor hij de kater niet zomaar buiten het kamp had kunnen zetten. Maar nu hadden zij het voor hem gedaan. Hij liet zijn blik kort naar Wolfblood gaan. "Brokentune was zijn nut toch al voorbij." De informatie die de kater hem gegeven had, had hij lang niet allemaal met Settleddust gedeeld. Hij had ook niet goed geweten wat allemaal te doen met de informatie. Wolfblood gaf aan dat ze iets wilde vragen over de bergen en hij knikte kort om aan te geven dat ze mocht vragen, ook al leek ze er niet echt op te wachten voor ze verder ging. Het ging om twee katten, de eerste haar zus. Welke van haar zussen? Baneflower was een van de katten die er was, maar hij wist niet eens of Wolfblood op de hoogte was van die zus. "Welke van je zussen?" Vroeg hij dan ook, van Feverpitch wist hij het niet, maar van Baneflower wel. "En ik heb niet van iedereen de namen gehoord. Vixen heb ik dan ook niet gesproken." Dat was het beste antwoord dat hij haar kon geven.


If you are strong, you'll find responsibility
Save me from this darkness 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Save me from this darkness Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimewo 30 maa 2022 - 23:28


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Zijn nut voorbij? Zijn nut voorbij?! Woede borrelde in haar op als kleine vlammetjes, haar poten kietelend. Hij zei het alsof het niets was, alsof het hem niets deed dat hij zijn clan, zijn medicine cat in gevaar had gebracht. Voor het goed van de clan, van het geheel. Dat zou hij vast beweren. En als er enkele slachtoffers moesten voor dat geheel, zou hij dat dan maar voor lief nemen? Ze voelde haar klauwen weer in de zachte grond zakken, zijn apatische toon genoeg om alle frustratie weer op te laten borrelen. Wederom haalde ze diep adem en concentreerde zich op het meertje, totdat de energie langzaam haar lichaam uit gleed. Het was zijn volgende vraag die haar woede plaats liet maken voor verwarring. Met een frons draaide ze zich naar de leader. "Feverpitch, natuurlijk." Limestone was gewoon nog hier, wie anders kon het zijn? Dat was haar enige andere zus, of... Haar ogen lichtten op met hoop. "Stainedkit? Leeft Stainedkit nog, is ze in de bergen?" de hoop overschaduwde bijna haar teleurstelling over Vixen.



'A bird sat down and spoke to me:'
Save me from this darkness Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Save me from this darkness DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimewo 13 apr 2022 - 22:12

Hij kon voor een moment de woede van de poes naast hem voelen afstralen en wachtte eigenlijk op het moment dat ze het op hem af zou reageren. Ze zou niet de eerste zijn. Er waren er genoeg voor haar geweest die boos op hem waren geworden en hij kon het hebben, maar het maakte al snel genoeg plaats voor verwarring. Om de vraag die hij haar gesteld had. En toen hij haar antwoord hoorde vertrok zijn gezicht iets. Misschien had hij de vraag niet moeten stellen. Stainedkit leefde niet meer, daar zou ook geen verandering in komen. ”Nee, niet Stainedkit. Feverpitch heb ik ook niet gezien in de bergen.” Begon hij. Nu moest hij wel de rest zeggen, want hij had haar doen geloven dat een zusje die er niet meer was mogelijk nog leefde. ”Ik bedoelde Baneflower, zus van Tallfright.” Was dit informatie die ze moest weten? Waarschijnlijk niet, maar hij kon haar niet niks geven na haar onbedoeld hoop te hebben gegeven.


If you are strong, you'll find responsibility
Save me from this darkness 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Save me from this darkness Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimedo 14 apr 2022 - 23:11


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Het kleine beetje hoop dat ze had werd de grond in geduwd door hem. Iets in haar had zich nog altijd vast gehouden aan het idee dat Stainedkit nu ergens anders leefde, met wellicht een nieuwe naam en een gelukkig leven, zelfs al was het ver weg van haar zussen. Wellicht was ze teruggekomen naar de bergen, wachtte ze daar nu op Wolfblood. Maar het tegendeel was wel, zowel Feverpitch als Stainedkit waren van de aardbodem gebleven. Alleen zij, Limestone en haar gebroken vader bleven over. Wolfblood staarde voor zich uit over het water heen, de pijn in haar ogen niet volledig van het zicht verborgen. Ze zou er alles voor doen om hun weer terug te brengen, en wellicht dat ze het dan zelfs eens voor elkaar zou krijgen om 'sorry' te zeggen. Haar zussen betekenden een hoop voor haar, waardoor de woorden van Acornstar haar met stomheid sloegen. Haar uitdrukking ging van verward naar wantrouwend. "Je lult." stelde ze uiteindelijk vast. "Ik heb geen idee wie Baneflower is, hoe zou ze ooit-" Tallfright. Die naam kende ze. Dat was de eikel die om... Starclanverdomme, hij had haar om Sinclaw gevraagd. Met een ruk draaide ze zich naar haar leader. "Heeft Sinclaw een nest voor mij gehad?"



'A bird sat down and spoke to me:'
Save me from this darkness Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Save me from this darkness DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Save me from this darkness   Save me from this darkness Icon_minitimezo 26 jun 2022 - 22:03

Moest hij verrast zijn dat ze hem niet direct geloofde? Het was blijkbaar informatie die ze niet wist, iets wat hij niet raar vond. Het was duidelijk dat Sinclaw haar jongere kittens niet had verteld over hun oudere siblings. Hij ontmoette haar blik, een die duidelijk een antwoord wilde. Hoe boos zou Sinclaw zijn als ze wist wat hij haar dochter vertelde? Of maakte het niks uit? "Dat heeft ze inderdaad en ze heeft ze naar Thunderclan gebracht." De reden waarom was een die niet een van de meest prettige was en de reden waaronder ze dit had gedaan nog minder. Het was waarschijnlijk beter dat hij niks over de derde kitten zou zeggen. Het zou hebben over een kitten die nog zo jong was geweest toen ze gedood was en een die hem een leven had gegeven.


If you are strong, you'll find responsibility
Save me from this darkness 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Save me from this darkness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: