Tell me about freedom..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me about freedom..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Velirane
Member
Tell me about freedom.. LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Tell me about freedom..   Tell me about freedom.. Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 18:59


In a moment, everything can change,
Feel the wind on your shoulder,
For a minute, all the world can wait,
Let go of your yesterday.

Can you hear it calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing?
And take control,

Fly
Open up the part of you that wants to hide away
You can shine,
Forget about the reasons why you can't in life,
And start to try, cause it's your time,
Time to fly.

Haar zachte grijze pootjes lieten haar verder sluipen. Ze was weg.. Misschien ging ze snel nog terug.. Maar Mimi was het zat.. Alles zat.. Ze hielt van haar moeder en haar vader, maar ze hoorde niet opgesloten te zijn. Mimi hoorde vrij te zijn en dat was ze zo niet.. De zwarte kater met zijn witte poot had ze niet meer gezien.. Maar dat nam haar verlangen naar daar zijn waar die kater was niet weg. Haar poten droegen haar ver en snel en nu was ze op deze plek gekomen. Wat dit was wist Mimi niet, ze snapte het niet, maar de vrijheid voelde goed en vertrouwd. Hoe oud was ze nu? Zes maanden? Zo ongeveer.. Mimi eist het niet zeker, ze wou ergens wel weer Dusty ontmoeten, ze vond hem wel lief maar ze wou andere katten ontzoeken. Ze had gehoord over wilde katten, wat graag wou ze die ontmoeten..

-Apprentices liefst van verschillende clans-



Tell me about freedom.. OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Tell me about freedom.. DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about freedom..   Tell me about freedom.. Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 19:12

Beautypaw was aan het rennen, Even lekker uitrazen. Toen rook ze een vreemde geur. ''Kittypet.'' zei ze tegen zichzelf en rende op de geur af en zag een kitten. ''Hallo daar! Wie ben jij?'' vroeg de mooie slanke poes. de poes keek naar de kitten. ''Hoe oud ben je?'' vroeg ze aan de kitten. De kitten had een mooie grijze tabby vacht en had doordringende ogen. maar haar vacht was niet mooier dan haar grijze vacht en haar gele ogen. ''Waar kom je vandaan?'' vroeg ze ook nog. Ze had eigenlijk veel vragen voor de kitten maar ze was dan ook wel heel erg nieuwsgierig. Ze keek de kitten aan. ''Oeps ik ben helemaal vergeten mij voortestellen! Mijn naam is Beautypaw. Ik ben een apprentice van de Riverclan. Ben je bekend met de 4 clans die in het woud leven?'' vroeg ze aan de kitten maar ze wist bijna zeker dat ze niks van de clans zou weten. Ze keek de kitten vriendelijk aan. Ze leek heel aardig. De kitten zag er vrolijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me about freedom..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: