Friendly Waterfall



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Friendly Waterfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlenose
Member
Friendly Waterfall DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Friendly Waterfall   Friendly Waterfall Icon_minitimewo 16 maa 2022 - 20:23

Littlenose smakte zachtjes met zijn mond die helemaal droog was. Hij was bezig geweest met jagen en had behoorlijk wat dorst gekregen. Gelukkig voor hem was hij in de buurt van de Little Creek waar hij wel even een kleine pauze kon nemen. Misschien vond hij er zelfs nog wat prooi die op het water afkwam. Wie weet. Voorzichtig liet hij zijn kop wat zakken en begon rustig wat water te drinken. Zijn oor draaide wat heen en weer om zijn omgeving wat in de gaten te houden, maar echt wat horen deed hij niet. De tabby genoot te veel van zijn water die de dorst leste.

- Spiritstorm
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiritstorm
Member
Friendly Waterfall DPKsfdL
Jess
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Spiritstorm
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Waterfall   Friendly Waterfall Icon_minitimewo 16 maa 2022 - 20:34

Spiritpaw rende door de bossen omdat hij had gehoord dat zijn broer weer thuis was dus hij rende naar zijn lieveling plekje om het te vieren. Hij nam een kleine aanloop en sprong zonder te weten daar een klein meertje lag. En........ PLONS!!! De zwart -witte kater sprong in het meertje en dacht als iedereen dit ziet verklaren ze me voor gek. En sinds waneer zit dit meertje hier!? Niet wetend dat hij zijn grote broer ook heeft nat gespettert. En zei onschuldig:" ik deed het niet met opzet maar ik heb je niet gemist??" Oke ik heb je enorm gemist!! en sprong uit het meertje en begon zijn broer kopjes te geven. Misschien niet de beste aankomst maar nu lijken we op elkaar, zo lekker nat. zei hij sarcastisch. We hebben veel tijd door te brengen zei hij met een klein glimlachje en draaide zij oortje helemaal waardoor het een beetje eng leek. Hij zei:" het spijt me dat je zo nat bent en dacht dit moet ik nog een keer doen om hem zo geïrriteerd te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
Friendly Waterfall DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Waterfall   Friendly Waterfall Icon_minitimedo 17 maa 2022 - 16:43

Sinds hij terug was had hij amper met zijn broer gesproken. Hij had er ook eigenlijk geen behoefte aan gehad. Hij had best wel wat keren op zijn broer kunnen rekenen of steunen, maar toch vond Littlenose hem een muizenbrein. Zo zie je dat je niet alles kan hebben. Spiritstorm was dan misschien groter dan hem, maar alles behalve slimmer. Helaas. Terwijl hij rustig probeerde te drinken hoorde hij poten over de grond heen rennen en voordat hij nog kon opkijken vloog het water om zijn oren. Een geschrokken kreetje verliet zijn bek terwijl zijn hele voorkant nat werd. Zijn ogen vernauwde terwijl hij kwaad naar de dader keek die niemand anders leek te zijn dan zijn irritante zwart witte broer. Hij wilde niet zijn mond open trekken om zijn broer uit te schelden toen Spiritstorm hem voor was. 'Ik deed het niet met opzet maar ik heb je niet gemist??' mauwde zijn broer 'onschuldig'. Littlenose snoof minachtig. Jeetje! 'Oke ik heb je enorm gemist!!' De kleine bruin gestreepte kater vouwde zijn oren in zijn nek toen zijn broer hem nog natter maakte met behulp van kopjes. 'Misschien niet de beste aankomst maar nu lijken we op elkaar, zo lekker nat' Littlenose kreunde. Waarom kon hij nou niet even zijn bek houden? Hij vond de gedachtes van Spiritstorm prima, maar het kan ook wat, nou ja, normaler. 'We hebben veel tijd door te brengen' Littlenose fronste bij de woorden en vooral bij het zien van het glimlachje. "Zoals?" vroeg hij. 'het spijt me dat je zo nat bent' Serieus? Spijt het je echt? De young warrior rolde met zijn ogen. "Je kunt iets beter voorkomen, dan het te laten helen." mauwde hij geërgerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Friendly Waterfall
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: