Stink



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stink

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fennelpaw
Member
Stink 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
38
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Stink   Stink Icon_minitimevr 25 maa 2022 - 20:19

OH SEE DARLING WHAT FUN THAT IS
Jasses wat een vieze luchtjes hier. Met een opgetrokken neus liet de jongedame haar vermoeide blik over alle blaadjes heen glijden die hoger op lagen. Veilig voor grijpende handjes vast. Fennelkit vond dat maar stom, alsof iemand die stink kruiden zou opeten, niemand was toch werkelijk zo dom of wel? Zij in iede rgeval niet. Al was ze stiekem wel benieuwd of het zelfde gold voor andere of niet. De grijs gekleurde kitten greens ietwat voor ze d'r gewicht op haar achter poten gooide en d'r voorpootjes tegen de muur aandrukte. Nope, ze kon er nog steeds nie bij. Wat de hell, nu zou ze et nooit weten. Wat stom.


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belladonnapaw
Member
Stink Tumblr_pmpzn5l1Ts1vxt811_400
dodo
33
Actief
and with his skin burning and blistering, Icarus flew closer to the sun

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☼ trouble
Belladonnapaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimevr 1 apr 2022 - 22:42


you can use a spear as a walking stick,
but that will not chance it's nature

Belladonnakit was stiekem toch wel een beetje nieuwsgierig naar de medicine cat den. Het rook er altijd zo raar naar vreemde geurtjes die hij nog niet kende dat hij elke keer twijfelde of hij naar binnen zou lopen. Echter was het zo dat, in zijn ogen, de medicine cat den een plek was voor watjes die niks konden handelen en dus haalde hij elke keer zijn neus ervoor op. Echter was het zo dat, toen hij zijn zusje daar naar binnen zag gaan, hij de nieuwsgierigheid niet meer kon onderdrukken. Hij kon het immers afschuiven op het ‘oppassen op het onverantwoorde projectiel dat hij zijn zusje Fennelkit noemde’ of zoiets. ”Wat doe jij,” met zijn kop hoog in de lucht en afkeer duidelijk in zijn goudgele ogen toen hij de medicine cat den in liep en haar tegen de muur aan zag staan op twee poten. Was hij nou echt de enige normale kat in zijn familie?





BELLADONNA

touching grass or being shot is not enough for me,
i need to be burned at the stake
and taste the purifying licking of holy flames



Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
Stink 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
38
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimevr 1 apr 2022 - 22:54

OH SEE DARLING WHAT FUN THAT IS
AA- Een toeschouwer. In de eerste instantie had ze zich snel terug getrokken van de wand, als het een volwassenen was geweest, tja dan hing ze. Maar toen ze oog kreego p wie binnen kwam vallen slaakte ze een gerust gesteld zuchtje. "Oh jij bent et maar" mauwde ze terwijl ze weer terug naar de wand stapte. Haar broerTJE wist haar immers toch nog is af te leiden van haar missie en een grijns trok al snel over d'r kop. "Wa denk je? Ik moet die kruiden hebben Bella" legde ze uit "Wil je helpen of blijf je staren?"


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Belladonnapaw
Member
Stink Tumblr_pmpzn5l1Ts1vxt811_400
dodo
33
Actief
and with his skin burning and blistering, Icarus flew closer to the sun

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☼ trouble
Belladonnapaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimevr 1 apr 2022 - 23:26


you can use a spear as a walking stick,
but that will not chance it's nature

Beledigd keek hij haar aan. Hij was het maar? Wat bedoelde ze daar nou weer mee? Belladonnakit snoof. "Ik heet geen Bella, ik heet Belladonna." Bromde de kater waarna hij zich op zijn kont liet zakken. Als zij zo irritant besloot te doen zou hij haar nooit of te nimmer helpen. Ze kon die kruiden overdwars steken waar de zon niet scheen. Hij wendde zijn blik van haar af en snoof nogmaals. Hij was écht de enige met nog een beetje 'common sense' in de familie en met elke seconde werd dat steeds weer duidelijker voor hem.




BELLADONNA

touching grass or being shot is not enough for me,
i need to be burned at the stake
and taste the purifying licking of holy flames



Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
Stink 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
38
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedi 5 apr 2022 - 20:55

OH SEE DARLING WHAT FUN THAT IS
Ugh Bella was zo'n betweter! Even bleef ze haar broertje aankijken voor ze d'r ogen rolde "Oke janken Bella ballerina"  En met een kleine grijns op d'r kop  stapte ze heel langzaam langs hem heen. Dan ging ze maar zoeken naar iemand die haar wel helpen wilde want Bella ballerina deed weer is stom. Hier had ze geen tijd voor, ze had betere dingen te doen. Al hoopte ze stiekem wel een beetje dat ie boos werd.


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Stink Kfjj0PI
Butter
845
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedi 5 apr 2022 - 21:14

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf was meestal maar korte tijden buiten de den te vinden. Zeker nu Branchpaw meer bij kennis was en ze hem dus moest helpen zijn eigen pad te vinden zonder zicht en met vergroeide poten. Dat betekende dan ook dat ze meestal door zou hebben als er ongenode gasten in haar den waren. Katten die er niet hoorde te zijn, de vaste regels waren vaak wel bekend. Niet zulke moeilijke regels, de aller belangrijkste, blijf van de kruiden af. Zijzelf had alle planten zorgvuldig hoog in haar den neer gelegd, zeker als ze van plan was een wat langere tijd weg te blijven waardoor grijpgrage poten er wat minder goed bij konden.

Dit keer betrapte ze niet een kitten, maar twee in haar den zonder haar toestemming en niet onder toezicht van een ander. Ze bleef een poosje in de schaduw staan terwijl Fennelkit op haar achterpoten ging staan in een poging de zeldzame kruiden te pakken. Leafbare was nooit vriendelijk op de voorraad dus dit was niet iets waar ze van was gediend. Toch stapte ze nog niet naar voren toe, Belladonnakit was erbij en hij leek verstandiger dan zijn zusje. Ze luisterde het gesprek af voordat ze besloot dat ze uit de schaduwen moest stappen en Fennelkit mee zou nemen naar Eveningstar.

'Fennelkit! Meekomen. NU!' Haar stem klonk ijzig van irritatie. Kittens waren leuk, ze was vriendelijk tegen elke kitten. Enkel was dit iets waar ze altijd boos om zou worden. Ook voor de veiligheid van die kitten, Mistgaze had ze toch vast wel geleerd dat ze zich hoorden te gedragen en niet bij de planten mochten komen. Dat ze soms speelden in haar den als ze weinig patiënten had was nog tot daar aan toe of dat ze een verhaaltje kwamen halen. 'Belladonnakit zou jij de rest van de kittens hier weg willen houden terwijl ik Fennelkit mee neem?' Vroeg ze kalm terwijl ze haar ogen vragend op de broer van de ander hield. Hij leek er niet in mee te gaan, kon ze hem vertrouwen? Wilde hij zich bewijzen? Daarna draaide ze zich naar Fennelkit. 'We gaan een bezoek brengen aan Eveningstar en géén gemaar.' Mauwde ze op haar schorre kalme toon. Dit betekende problemen, voor maar een kitten dit keer. Fennelkit.




Stink Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivypaw
Member
Stink QNz
Renske
46
Actief
If you don't have anything nice to say, don't say nothin' at all

CAT'S PROFILE
Age: ❀Six moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ❀ Kit
Ivypaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 14:05


Stink Dcm9zur-d3aafd96-e9dd-475b-8fff-3c9c9da579ab.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI1NDI1ZmIyLWJjOTQtNDM0OS04ZDhhLTZlYWJiNGQ2Y2NkMlwvZGNtOXp1ci1kM2FhZmQ5Ni1lOWRkLTQ3NWItOGZmZi0zYzljOWRhNTc5YWIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Ivykit zag dat haar broertje en zusje de medicine cat den in waren gegaan. Oh nee, als dat maar goed ging. Ze hield de uitkijk voor hen, terwijl ze er niet om hadden gevraagd. Maar ze waren familie en familie was belangrijk. Uiteindelijk kwam Remnantwolf eraan en een geschrokken piepje kwam uit Ivykit haar bekje. Voordat ze haar siblings kon waarschuwen, was Remnantwolf de den alweer in. Pfft, lekkere uitkijk was zij zeg! Ze holde zo snel als ze kon óók naar de medicine cat den, zonder echt na te denken wat ze eigenlijk van plan was. Maar ze wilde helpen! Ze hoorde dat Fennelkit mee moest komen en.. Belladonna niet? Hey! Dat was niet eerlijk. Oh jee, hoe redde ze haar siblings uit deze situatie. En eigenlijk: Hoe redde ze Fennelkit. Uiteindelijk moest Fennelkit zelfs mee naar Eveningstar! Nog een keer haalde ze geschrokken adem. ‘Nee!’ riep ze, voordat ze er erg in had. Ook zij verscheen nu in de medicine cat den, wat eigenlijk een beetje stonk. Maar ja, dat deerde niet. Ze keek met grote ogen naar haar familie. ‘N-nee, Remnantwolf. Ik vroeg of ze kruiden voor me wilden halen ik ben-’ Ivykit kuchte een paar keer nep. ‘-ziek.’ Ivykit schrok van zichzelf. Ze loog nooit! ‘Dus het is mijn schuld, eigenlijk..’
 


Stink Dah0jho-beecdf37-bce3-43ba-a852-9804aff3de92.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjZWE5NjQyLTA2YjktNGJhOS1iNGYwLThhZDcxZTllMmU5MVwvZGFoMGpoby1iZWVjZGYzNy1iY2UzLTQzYmEtYTg1Mi05ODA0YWZmM2RlOTIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
romantics are the new rebels
Terug naar boven Ga naar beneden
Belladonnapaw
Member
Stink Tumblr_pmpzn5l1Ts1vxt811_400
dodo
33
Actief
and with his skin burning and blistering, Icarus flew closer to the sun

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☼ trouble
Belladonnapaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 20:55


you can use a spear as a walking stick,
but that will not chance it's nature

Het nadeel aan familie, iets waar Belladonna al vrij snel achter gekomen was, was het feit dat ze dachten alles te mogen en kunnen zeggen. Ze wisten precies die knopjes de pushen. Die ene, grote, rode knop waarop staat 'niet indrukken', ja, die. Fennelkit wist die altijd verbazingwekkend goed te vinden bij hem en boos snoof hij dan ook. "Hou je ko-" begon hij haar af te snauwen, maar de stem van Remnantwolf liet hem de woorden voor nu inslikken, anders had hij ook gezeik met Eveningstar en het liefste bleef hij ver bij dat wijf uit de buurt. Zijn felle blik vond die van de medicine cat en hij trok een wenkbrauw naar haar op. Wie dacht ze wel niet dat hij was? De lokale opruimdienst? "Doe het lekker zelf. Er mankeert toch niks aan je poten mag ik hopen?" Bromde hij gefrustreerd toen ook Ivykit zich ermee moest bemoeien. Hij draaide zijn kop naar zijn zusje die er net bijgekomen was en hij rolde met zijn ogen. "Ja in je hoofd."




BELLADONNA

touching grass or being shot is not enough for me,
i need to be burned at the stake
and taste the purifying licking of holy flames



Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
Stink 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
38
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 21:14

OH SEE DARLING WHAT FUN THAT IS
Hihi daar ging hij al, helemaal boos, helemaal grappig. Een grote grijns sierde zijn zus haar gezicht. Kom dan makker. Maar zijn zin kon hij nie eens afmaken, want iemand moest perse gaan mengen. Wat stom. Ze verlaagde haar kop terwijl ze na ging denken over hoe ze zich hier uit ging redden. Want Remnant, die was boos. Oke boeie ouwe. Wacht huh hoezo was ze niet boos op Bella ballerina da was echt nie eerlijk, hij stond toch ook mooi hier of nie? Wat een onzin!. Maar ze hield haar blik op d'r poten, ze zou hier wel onderuit komen. Naar Eveningstar? Ja zal wel. Ze zal namelijkis haarfijn uitleggen hoe Bella ballerina haar dwong om de nursery in te gaan. Kijk daar was het al, haar plan. Traantjes had ze genoeg reserve om te laten rollen. Maar oh, het was niet eens nodig! Kijk is wie daar als een held aankwam snelle. Ivy lief, je bent de besten. Meteen stelde ze zich bezorgd op waarna ze knikte "J..ja Remantwolf" mauwde ze zachtjes "Ik wilde alleen maar mijn zusje helpen- Ze is al heel de ochtend aan het hoesten en ik kwam hier om jou te zoeken..maar je was er niet." Ze zuchtte diep en sloeg haar staartje om d'r zusje heen. En Bella ballerina's opmerking kwam wel heel goed van pas. Met een woest gezicht draaide ze zich naar haar broertje "Hou je bek Belladonna! Waarom moet je altijd zo gemeen doen" Ze snikte "B-b-b-belladonna is al heel de tijd zo gemeen mevrouw medicine cat" ze liet haar tranerige blik op de medicine cat vallen "H-hij-hij kwam he-helemaal hier heen om mij te pesten terwijl ik Ivykit wilde helpen"


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Stink Kfjj0PI
Butter
845
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 21:35

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf had nog gedacht dat de kittens van Mistgaze in ieder geval niet dom waren. Dat Mistgaze hen de juiste hoeveelheid respect zou hebben aangeleerd of in ieder geval zou hebben duidelijk gemaakt dat haar den niet voor spelletjes was. Belladonnakit en Fennelkit leken ruzie te maken, waarover maakte haar niet uit. Het belangrijkste was dat Belladonnakit niet naar haar kruiden leek te grijpen en Fennelkit wel. De kater leek haar vraag echter niet logisch te vinden. De grote mond deed haar de oren in haar nek drukken. Er was een ding als Newtspark haar zonder respect behandelde maar van een vijf Moons oude kitten was het heel iets anders. Respect had ze moeten verdienen voor de flamepoint die haar zoveel had proberen te leren; de flamepoint die nu ook kittens rond had lopen. Ze wist zeer zeker dat Newtspark als die een moeder was geweest de kittens nu al behoorlijk in de problemen waren. Dat die kittens dit niet eens in hun kop hadden gehaald. 'Doe het lekker zelf. Er mankeert toch niks aan je poten mag ik hopen?' Remnantwolf liet haar felle amberkleurige ogen op het zoontje van een van haar voorgangers rustten. 'Taal!' Mauwde ze enkel. 'Een, nee sorry was voldoende geweest.' Vervolgde ze, welke katten voedde hun kroost nog op? Ze draaide haar kop om toen Ivykit er ook bij kwam. Alleen Jasminekit miste ze nog en dat had ze het kwartet. 'Nee!' Riep de kitten voordat Remnantwolf verder kon praten. 'N-nee, Remnantwolf. Ik vroeg of ze kruiden voor me wilden halen ik ben-' Ivykit kuchte een paar keer al klonk het niet ernstig. -ziek.' Ivykit zag er alles behalve ziek uit. Ze had zieke kittens gezien, dit was er in haar ogen niet een van. Niet een die zo ernstig was dat een kitten zonder toezicht haar den in mocht. Daarnaast, hun moeder kon hen prima behandelen. Het was géén excuus. 'Dus het is mijn schuld, eigenlijk..' Vervolgde Ivykit waardoor Remnantwolf haar kop nadenkend schuin hield. Die drie kittens maakte het haar op een zogenaamd rustige dag ineens wel erg lastig. Belladonnakit mauwde naar Ivykit. 'Ja in je hoofd.' Remnantwolf zuchtte diep terwijl ze de drie kittens streng aan keek. Fennelkit leek bezorgd naar Ivykit alsof deze echt heel ernstig ziek was. 'J..ja Remantwolf' mauwde Fennelkit zachtjes, wel respectvol in dit geval. Remnantwolf was echter op oorlogspad. Zover een Medicine Cat dan kon. 'Ik wilde alleen maar mijn zusje helpen- Ze is al heel de ochtend aan het hoesten en ik kwam hier om jou te zoeken..maar je was er niet.' Ze zuchtte diep waardoor Remnantwolf haar ogen op Fennelkit hield. Toen leek de andere kitten te realiseren wat Belladonnakit had gezegd waardoor ze woest werd. Er was maar een kat die woest moest zijn en dat was Remnantwolf. 'Hou je bek Belladonna! Waarom moet je altijd zo gemeen doen,' Fennelkit snikte B-b-b-belladonna is al heel de tijd zo gemeen mevrouw medicine cat' ze liet haar tranerige blik op de medicine cat vallen waardoor Remnantwolf ongemakkelijk met een oortje trok. 'H-hij-hij kwam he-helemaal hier heen om mij te pesten terwijl ik Ivykit wilde helpen,' Remnantwolf haalde diep adem voordat ze de drie kittens een voor een aan keek. 'Als een van jullie mij niet kan vinden is je moeder altijd in staat om te helpen. Zij is Medicine Cat geweest. Wat als een van jullie een plant hadden gepakt die juist giftig was. Wat als jij Ivykit had gedood. Of als jullie mijn planten hadden vernield. Dan had ik niemand kunnen helpen. Jullie blijven van de planten af. Ivykit ziet er prima uit en als ze echt last heeft van hoesten dan houdt ik haar in mijn den. Ik zal eerst wel moeten zien wat haar klachten zijn. Voor nu, voor nu gaan jullie allemaal naar Eveningstar toe met mij. Want het lijkt erop dat jullie blijkbaar nog heel wat te leren hebben over de Warrior Code en over respect.' Mauwde ze terwijl ze haar rauwe stem zo hard en streng mogelijk deed klinken. 'Hup, hup, opschieten mijn kleine pups.' Een kleine grimas trok over haar gezicht voordat ze een gevaarlijke grijns toonde, in de hoop dat de kittens voldoende zouden schrikken om met z'n drieën direct naar de den van de Leader te rennen.




Stink Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Belladonnapaw
Member
Stink Tumblr_pmpzn5l1Ts1vxt811_400
dodo
33
Actief
and with his skin burning and blistering, Icarus flew closer to the sun

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☼ trouble
Belladonnapaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimevr 8 apr 2022 - 12:10


you can use a spear as a walking stick,
but that will not chance it's nature

Alsof het allemaal nog niet erger kon besloot Fennel de bengel ineens zielig te gaan lopen doen bij Remnantwolf. Belladonnakit kneep zijn ogen wat samen naar zijn zusje en sloeg kwaad met zijn staart. "Hou je mond!" Gilde hij kwaad naar zijn zusje toen er nog meer leugens uit haar mond rolde. Het liefste had hij haar meteen geslagen, zo hard als hij kon in de hoop dat ze dan weer normaal zou nadenken, maar hij wist ook wel dat dat onmogelijk was. Starclan, waarom kon hij niet in een normale familie, in een normale clan geboren zijn?

"Hup, hup, opschieten mijn kleine pups." Met een vieze blik op zijn snuit keek hij naar de grijze poes toen ze dat zei. Wie dacht ze wel niet dat ze was? Moest dit hem bang maken? Alle vrouwen waren in zijn ogen hetzelfde. "Vind je het gek dat je een medicine cat moet zijn. Niemand zou die rare raarheid van je kunnen handelen als je de hele dag rondliep als warrior." Zijn blik gleed door de medicine cat den en hij haalde zijn neus op. Op de randjes van het steen waar geen kruiden lagen lag stof, zand en andere vieze dingen die ze prima kon opruimen als ze ook haar grote neus in hun zaken kon stoppen. Zijn respect voor zowel de leader, deputy en medicine cat waren al nihil, maar op deze manier, kwam hij achter, werd het nog minder. "Als Ivy dood was gegaan was dat haar eigen schuld geweest, of nee, die van jou, Remnantwolf." Spuugde hij nog steeds boos. "Het is jouw taak om op te letten in dit lelijke hol van je, maar blijkbaar is dat al te moeilijk." Belladonnakit kwam overeind en keerde zich om om de den te verlaten. No way dat hij hier nog meer tijd wilde verdoen terwijl hij ook gewoon on slapen.





BELLADONNA

touching grass or being shot is not enough for me,
i need to be burned at the stake
and taste the purifying licking of holy flames



Terug naar boven Ga naar beneden
Ivypaw
Member
Stink QNz
Renske
46
Actief
If you don't have anything nice to say, don't say nothin' at all

CAT'S PROFILE
Age: ❀Six moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ❀ Kit
Ivypaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimezo 10 apr 2022 - 16:50


Stink Dcm9zur-d3aafd96-e9dd-475b-8fff-3c9c9da579ab.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI1NDI1ZmIyLWJjOTQtNDM0OS04ZDhhLTZlYWJiNGQ2Y2NkMlwvZGNtOXp1ci1kM2FhZmQ5Ni1lOWRkLTQ3NWItOGZmZi0zYzljOWRhNTc5YWIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Fennelkit leek direct te begrijpen waar ze op in speelde. Ze wilde hen uit de problemen helpen. Ze kwam naar haar zijde gerend en Ivykit knikte sipjes mee om het proberen nóg beter over te laten komen. Ja, zij was ziek. Haar grote, ronde ogen deed ze haar beste zielige imitatie mee die ze maar kon. Ze was niet zo goed in toneel spelen als Fennelkit, maar ze deed haar best! Maar Belladonnakit was helemaal niet van plan om mee te doen in hun stukje. Nee, hij was zelfs heel gemeen. Toen hij haar ziek in haar hoofd noemde, slaakte ze een geschrokken kreetje uit en kreeg nu oprechte traantjes in haar ogen. Ze wilde alleen maar helpen en dit was haar dank? Maar nee, ze zou niet huilen. Dus beet ze hard op haar tong en keek omhoog, om maar niet proberen te laten zien dat Belladonnakits woorden echt pijn deden. Gelukkig kwam Fennelkit voor haar op, al moest zij wel huilen. Ze drukte troostend haar kopje tegen de hare, terwijl haar broer alleen maar bozer werd. Ivykit drukte haar oren in haar nek en zei maar niets meer. Het werkte duidelijk niet.

Remnantwolf leek wel boos. Ivykit verstopte zich een beetje achter Fennelkit toen ze sprak. Dat een verkeerd kruid haar misschien dood had kunnen maken. Oei, dat klonk wel heel permanent. Maar de meest boze was Belladonna. Hij begon te tieren op de medicine cat. Ivykit maakte zich klein in plaatsvervangende schaamte. Zo hoorde je niet tegen een medicine cat te praten! Maar ze was niet dapper genoeg om terug te praten tegen haar broer. Bovendien kreeg zij opeens weer de schuld van iets, wat niet eens écht was, en vervolgens gaf hij weer Remnantwolf de schuld. Haar ogen volgden haar grijs gevlekte broertje en ze slikte een keer diep. Wat moest ze nou weer met hem. Nou.. hij maakte het zo bont. Misschien zou nu hij de schuld krijgen en waren zij en Fennel vrij. Maar ze kon het niet laten om proberen het goed te maken. ‘Belladonna... laten we gewoon met zijn drietjes terug naar mama gaan, oké?’
 


Stink Dah0jho-beecdf37-bce3-43ba-a852-9804aff3de92.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjZWE5NjQyLTA2YjktNGJhOS1iNGYwLThhZDcxZTllMmU5MVwvZGFoMGpoby1iZWVjZGYzNy1iY2UzLTQzYmEtYTg1Mi05ODA0YWZmM2RlOTIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
romantics are the new rebels
Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
Stink 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
38
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimezo 10 apr 2022 - 20:00

OH SEE DARLING WHAT FUN THAT IS
OH WACHT IS EVEN MEVROUW MEDICINE CAT. Oh Fennel  had iets interessants gehoord in de medicine cat haar woorden. Iets heel interessants.  En in eens boeide Bella's kleine baby tantrum haar helemaal niets meer. Hij moest gewoon zijn bek houden en haar eindelijk laten spreken.  Ze waren niet veilig, ze hadden werk te doen. Starclan verdomme! Ongeduldig tikte de kiten met haar staart. Iets wat alleen maar sneller leek te gaan hoe langer haar broertje sprak. En toen ook Ives weer voor drong kon ze het niet helpen gefrustreerd te zuchten. Kom oppp, kom opp, jonges zijn jullie nou echt gewoon doof?! Hadden ze wel naar dezelfde woorden geluisterd als zij? Hadden ze wel die zelfde bekentenis gehoord als zij gedaan had?! De oudste van het stel vernauwde haar ogen terwijl toen ze de medicine cat eindelijk aanklagen kon. Exposen if you will. Ze liet haar blik over die van de medicine cat heen dansen, daar ga je remnantwolf. Moordenaar. "Waarom heb jij eigenlijk Giftige plante hier liggen? Remantwolf?!" blafte ze terwijl ze haar kop kantelde en wat dichterbij stapte. Advocaat modes activated.  "Alleen moordenaars hebben dodelijke planten nodig!" de kitten vernauwde haar ogen "Ik denk dat jij onS naar Eveningstar moet volgen vuile gore moordenaar!" ze hief haar kin op haar woorden waren bedelft in een lading gif. "Die gaat jou vermoorden, zoals je verdient. Net als Stag" Kort liet ze haar blik op d'r siblings vallen voor ze deze weer terug op Remnantwolf liet vallen zo was het toch? Waarom zou de medicine cat anders dodelijke plantjes hebben? Ze was een moordenaar, dat was de enige logische redenering. En met deze redenering rende ze de medicine cat den zelf verzekerd uit en stopte pas in het midden van het kamp waar haar keel schraapte. Zij zou d'r stoppen. Zij zou iedereen redden."Remantwolf is een MOORDENAAR!" krijste ze zo luid als ze kon door heel het kamp heen.  "Ze heeft giftige planten! Ze is een moordenaar! Haal Eveningstar, We hebben een STINK MOORDENAAR in het kamp!"


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Stink N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedi 12 apr 2022 - 13:14

Mousedung, kon dat ook wat zachter… Jemig welke kitten krijste er zo. Verstoord kwam ze overeind. Ze had even liggen rusten in de leaders den. Iets wat ze niet vaak deed, enkel als het echt heel erg nodig was. Dus dat was in dit geval ook zo. Lang had ze er alleen niet in kunnen blijven, want de plicht riep. Helemaal toen ze de woorden wist te ontcijferen. Remnantwolf was een moordenaar? Gosh e gosh. Ze zou niet de eerste zijn die moordenaar werd genoemd. Remnantwolf had zelf ook ooit die woorden gebruikt bij Newtspark. Er waren vast ook wel katten die het van haar vonden, door Stagtine. Maar goed, ze moest er wel op reageren natuurlijk. De woorden waren uit de bek van een kitten gekomen, dus misschien waren ze ook wel gewoon aan het spelen. Alleen dan was het vrij hard geweest voor spelen en dan moest ze er ook wat van zeggen, want op die manier veroorzaakte je enkel maar onrust in het kamp. Dus verliet ze de leaders den en vonden haar ogen het drietal kittens met Remnantwolf. Great… Het waren er ook gewoon drie. Ze onderdrukte een kreun en liep er heen. “Wat is hier aan de poot, Remnantwolf?” Haar blik richtte zich op haar medicine cat.


Stink BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Belladonnapaw
Member
Stink Tumblr_pmpzn5l1Ts1vxt811_400
dodo
33
Actief
and with his skin burning and blistering, Icarus flew closer to the sun

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ☼ trouble
Belladonnapaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedi 12 apr 2022 - 13:30


you can use a spear as a walking stick,
but that will not chance it's nature

Het argument van Fennelkit vond hij eigenlijk een hele goeie. Waarom had ze al die kruiden liggen? Belladonna keek boos naar Ivykit toen ze weg wilde gaan. Hoe laf was dat? Fennelkit liep nog luid te gillen terwijl er ineens een nieuw ideetje in zijn kop ontstond, zo, poef, als een lampje die boven zijn kop aan ging. "Moodenaar!" Gilde hij luid met zijn zusje mee. "Moordenaar!" Zijn stemmetje sloeg aan het einde over, maar dat maakte hem niet uit. Ondertussen liep hij dichter naar de muur toe waar de kruiden bewaard werden en nam hij een grote hap van de eerste de beste zaden en plantjes die hij zag en waar hij bij kon. Ondertussen was Eveningstar ergens nog binnengekomen maar Belladonna was te druk bezig met alles kauwen en doorslikken om er iets op te zeggen.




BELLADONNA

touching grass or being shot is not enough for me,
i need to be burned at the stake
and taste the purifying licking of holy flames



Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Stink Kfjj0PI
Butter
845
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimewo 13 apr 2022 - 11:54

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf wist niet wat er erger was, Bloodclan of kittens. Deze kittens waren een grote nachtmerrie. Haar poten jeukten om ze buiten het kamp alle gevaren te laten zien, om ze te tonen dat ze haar nodig hadden. Zeker als er ook maar een wondje was, of een ziekte die hen tegenhield het werk te doen. Een Medicine Cat was belangrijk, en dat Belladonnakit respectloos was over haar rang. Haatte hij zijn moeder dan ook? Die was immers Elder geworden nadat ze Medicine Cat was geweest. 'Hou je mond!' Gilde Belladonnakit kwaad toen Fennelkit wat zielig sprak. Remnantwolf wiebelde haar ogen. Ze had gedacht dat de rust terug zou keren nadat ze Newtspark had weg gestuurd maar nu verlangde ze naar de wat engere flamepoint die zou immers de kittens met een blik de den uit gebounjoured hebben. Zijzelf was niet eng genoeg, ze was te jong om respect te krijgen. Zelfs van de kittens onder haar, ze wierp haar oren verder in haar nek en een zacht gesis borrelde op uit haar keel.

Ze probeerde de kittens mee te krijgen en noemde ze pups. Wellicht omdat ze hen wilde tonen dat zij de wolf was, de beschermer. De helper. De hoeder.  'Vind je het gek dat je een medicine cat moet zijn. Niemand zou die rare raarheid van je kunnen handelen als je de hele dag rondliep als warrior.' Remnantwolf hield haar den goed op orde. Hoewel er af en toe een beetje stof lag, ruimde ze dat om de dag met wat nat mos altijd op. Vind je het gek dat je een medicine cat moet zijn. Niemand zou die rare raarheid van je kunnen handelen als je de hele dag rondliep als warrior.' De woorden staken, ze had eerst altijd verwacht om een Warrior te worden. Het was niet haar droom geweest om hier te staan en toch deed ze het. Haar respect naar Starclan was groots. Groot genoeg om te doen wat ze van haar vroegen en ergens, ergens paste de rang bij haar. Ze was anders, ze was gevormd door haar ervaringen. Een kleine etterbak als Belladonnakit zou dat niet veranderen. Toch deed het zeer. 'Als Ivy dood was gegaan was dat haar eigen schuld geweest, of nee, die van jou, Remnantwolf.' Spuugde hij nog steeds boos. Elke kitten wist dat ze niet alleen in haar deel van de den mochten komen. De woede was in het gezicht van de Medicine Cat te lezen. 'Het is jouw taak om op te letten in dit lelijke hol van je, maar blijkbaar is dat al te moeilijk.' Ze was alleen, iemand moest planten halen, iemand moest op drie plekken tegelijk zijn. Ze kon niet eens haar den voor een seconde achter laten en kittens haalden het overhoop. Ze brieste zachtjes. 'Jullie zijn vijf Moons in Starclan's naam. Elke kitten weet dat ze niet in mijn den mogen komen. En Belladonnakit als jij ooit ligt te sterven zal jij smeken om mijn hulp. Bedenk dan dat een Medicine Cat de enige manier is om jouw leven te redden. Wellicht zou je dan wel anders praten. Jouw leven is net begonnen. Jij moet je nog bewijzen tegenover iedereen.' Haar stem klonk kalm, ijzig voordat haar blik op Ivykit viel. 'Belladonna... laten we gewoon met zijn drietjes terug naar mama gaan, oké?' Mauwde de kitten die duidelijk beschaamd raakte van haar broer. Langzaam draaide Remnantwolf zich naar Ivykit toe om haar een zachte lik achter diens oor te geven. Ze kon gaan, zolang ze beloofde zich te gedragen. 'Je kunt gaan, als je beloofd nooit meer zonder mijn toezicht in dit deel van de den te komen.' Murmelde ze zacht.

Toen begon Fennelkit te krijsen. Te schreeuwen. Dit was bijna nog erger dan Belladonnakit. Nee, het was veel erger. Eveningstar wist dat ze door Stagtine was aangewezen als Medicine Cat Apprentice. Ze was geaccepteerd door Starclan en had ook het bewijs dat ze de link vanaf het begin al had gehad. Wellicht dat ze de enige goede keuze was geweest die Stagtine had gemaakt. Echter waren de woorden van Fennelkit heftig. Te heftig. 'Waarom heb jij eigenlijk Giftige plante hier liggen? Remantwolf?!' blafte Fennelkit terwijl ze haar kop kantelde en wat dichterbij stapte. Remnantwolf wilde haar uitleggen dat sommige planten giftig waren voor kittens of in combinatie met elkaar. De doodsbessen had ze verstopt, voor een uitzonderlijk geval dat ze een kat uit diens leiden moest verlossen.  'Alleen moordenaars hebben dodelijke planten nodig!' de kitten vernauwde haar ogen terwijl Remnantwolf haar haren steeds verder op zette en haar blik steeds bozer, steeds wanhopiger werd. 'Ik denk dat jij onS naar Eveningstar moet volgen vuile gore moordenaar!' ze hief haar kin op haar woorden waren bedelft in een lading gif. 'Die gaat jou vermoorden, zoals je verdient. Net als Stag,' Tranen sprankelden in de ogen van de Medicine Cat terwijl ze haar nagels over de grond schraapte. Fennelkit rende toen haar den uit en even wilde ze opgelucht adem halen. 'Remantwolf is een MOORDENAAR!' krijste ze zo luid als ze kon door heel het kamp heen. Remnantwolf hapte naar adem terwijl ze haar staart gevaarlijk heen en weer zwiepte. 'Ze heeft giftige planten! Ze is een moordenaar! Haal Eveningstar, We hebben een STINK MOORDENAAR in het kamp!' Gilde de kitten verder. Belladonnakit besloot zijn zusje te helpen. 'Moordenaar!' Gilde hij luid. 'Moordenaar!' Ondertussen was hij naar haar planten gelopen en at hij de eerste beste kruiden en zaden op.

'Wat is er aan de poot, Remnantwolf?' Vroeg de bekende stem van Eveningstar. Ze draaide zich niet om naar haar Leader terwijl ze Belladonnakit woest blazend hem aan keek. 'JIJ BENT EEN MOORDENAAR BELLADONAKIT. DIE KRUIDEN WAREN VOOR GREENCOUGH. VERDWIJN UIT MIJN OGEN.' Haar stem klonk fel, woest. Elk woord was zo'n beetje uitgespuugd. De zaden waren papaverzaden dus de combinatie kon geen kwaad. Het betekende wel schade in haar voorraad. 'Ik heb nu niet meer voldoende als er GREENCOUGH uitbreekt Eveningstar. Dankzij deze kittens die besloten dat mijn den een uitstapje is en dat van kruiden snoepen een goed idee is.' Haar stem klonk kil, woest. 'Ik kom pas weer terug als die rotkinderen respect kennen. Ik werk niet in mijn eentje voor de Clan. Als ik niet eens planten kan zoeken, wat doe ik hier dan nog?' Blafte ze terwijl de tranen over haar wangen liepen.  Haar stem klonk aan het einde van de zin zwakker. 'Ik kan niet op twintig plekken tegelijk zijn. Eveningstar ik heb het gehad met kittens die mijn den als speelgoed behandelen. Als jij er geen stop toe dwingt. Zal ik uiteindelijk gedwongen worden ze hardpotig te verwijderen. Voor hun veiligheid en die van onze Clan. Elke kitten weet dat er planten zijn die gevaarlijk kunnen zijn in combinatie of gewoon. Ik weet hoe ik ze moet gebruiken maar dat doen kittens niet. Daarom mogen ze ook niet in mijn deel van de den komen. Dat weet elke kat.' Mauwde ze kalmer, beheerster maar ook duidelijk nog steeds woest. 'En nu iedereen behalve Eveningstar mijn den uit!' Siste ze haar poten trillend van woede en onmacht.




Stink Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivypaw
Member
Stink QNz
Renske
46
Actief
If you don't have anything nice to say, don't say nothin' at all

CAT'S PROFILE
Age: ❀Six moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ❀ Kit
Ivypaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimewo 13 apr 2022 - 23:32


Stink Dcm9zur-d3aafd96-e9dd-475b-8fff-3c9c9da579ab.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzI1NDI1ZmIyLWJjOTQtNDM0OS04ZDhhLTZlYWJiNGQ2Y2NkMlwvZGNtOXp1ci1kM2FhZmQ5Ni1lOWRkLTQ3NWItOGZmZi0zYzljOWRhNTc5YWIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Waarom wilde niemand naar haar luisteren? Ze was binnengekomen met een slim plannetje en toen hadden Belladonna en Fennel gewoon direct moeten zeggen dat ze met haar mee wilden gaan. Even leek het alsof het beter zou worden toen Fennelkit mee deed in het toneelstukje, maar Belladonna moest weer alles verpesten. En Ivykit deed nooit iets tegen de regels. Voor hen was ze echter bereid tot alles. En eventjes leek het te helpen. Ze mochten gaan van Remnantwolf! Maar Fennelkit keek duivels naar de medicine cat en Ivykit wist hoe ver het was. Daar ging ze. Ivykit keek beschaamd naar de grond toen haar zus begon te krijsen dat Remnantwolf een moordenaar was. Bij ieder woord dook Ivykit verder in elkaar en het huilen stond haar nader dan het lachen. Haar onderlipje trilde al en ze moest heel erg haar best doen om niet te gaan huilen. Ze wilde niet huilen. Ze wilde alles niet verpesten. Fennelkit leek maar al te trots en Belladonnakit even boos. Een geschrokken gilletje kwam toen ook uit haar bek toen Belladonna in de kruiden dook. ‘Bel!’ probeerde ze nog, maar het was tevergeefs. Al voordat ze bij hem kon komen, had hij wat opgegeten. Fennelkit was inmiddels naar het kamp gerend en Ivykit wist echt niet meer wat ze moest doen. Oh, ze had zich zo in de nesten gewerkt. Helemaal toen Remnantwolf nóg harder begon te schreeuwen en Eveningstar ook nog eens de den in kwam. De grijze poes was woest en wanhopig begon ze aan Belladonnakit te trekken, haar ogen glommen omdat ze zo hard tegen de tranen vocht. ‘Alsjeblieft, Belladonna, laten we naar Fennel gaan en gewoon stoppen,’ smeekte ze naar haar broer. ‘Dit is niet leuk meer.’
 


Stink Dah0jho-beecdf37-bce3-43ba-a852-9804aff3de92.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjZWE5NjQyLTA2YjktNGJhOS1iNGYwLThhZDcxZTllMmU5MVwvZGFoMGpoby1iZWVjZGYzNy1iY2UzLTQzYmEtYTg1Mi05ODA0YWZmM2RlOTIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
romantics are the new rebels
Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
Stink 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
38
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedo 14 apr 2022 - 0:40

OH SEE DARLING WHAT FUN THAT IS
HAHA daar was Eveningstar al. De redder in nood, diegene die de clan al is bevrijd had van vergif en dit nu haarfijn nog eens ging doen. Enthousiast rende de jonge kattin terug naar de menigte waar Eveningstar inmiddels de medicine cat al flink aan het ondervragen was. Grijzend keek ze toe, rechtvaardigheid proefde zoet op haar smaak palette. Oh dit was helemaal heerlie de peerlie. Helemaal top. Maar toen- Wat deed Bella ballerina nu weer? Was hij helemaal gek geworden? "Bella!"Even bleef ze er naar kijken, door stomheid geslagen. Normaal zou ze zich kapot gelachen hebben maar- de woorden van Remnant-moordenaar-wolf hingen haar nog vers op het geheugen. Wat als ze giftig waren? Wat als

Ze wist niet echt waar ze op wachten. Op schokken? Schuimbekken? Gelukkig leek niks te gebeuren. Gelukkig was alles oke. Maar pfoo dat was eng. Inmiddels was Remantwolf al heel het kamp bij elkaar aan het janken. Met een duivelse blik keek Fennel toe vanuit haar ooghoeken. Oh nu waren er in eens geen giftige kruiden meer huh. In combinatie uhu geloof je etzelf gekke henkie. "Hou je  bek Remantwolf!" schreeuwde ze woest. "W-we waren hier om Ives te helpen stinkerd! En- En toen zei jij dat je giftige planten hebt en hmmmm...hmmmm volgens mij hebbe alleen moordenaars giftige en gevaarlijke plante nodig of nie soms!" ze vernauwde haar ogen "En kop dicht met je rotkinderen. Ives heeft niks fout gedaan! Dus waag het om ook maar voor een seconde zo over mijn zusje te praten moordenaar!" ze snoof en liep naar haar siblings toe "kom ives, we gaan weg hier," Ja sorry Bella- maar wat je deed was wel een beetje stom- daar is geen redding meer voor.  


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Stink N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedo 14 apr 2022 - 20:38

In StarClans naam, kon al dat geschreeuw en getier stoppen. Ze kon er geen touw meer aan vast knopen. Al die kittens gilden door elkaar en het geschreeuw van Remnantwolf kwam daar nog doodleuk overheen. Mousedung. Waarom was ze er ook alweer heen gelopen? Dat was haar taak, maar gosh ie mijne nog aan toe. “Koppen dicht!” Snoof ze. Haal helderde stem, ineens duidelijk en onvermurwbaar. Haar nekharen stonden overeind en haar felgele ogen flonkerden. In zo’n bui, dan kon je beter niet tegen haar ingaan. Dan was ze in alle staten. Ze was al moe en dan dit er ook nog bij. Remnantwolf in tranen. Kruiden verwoest. Kittens die er vandoor wilden gaan. “Ooh nee, jullie gaan helemaal nergens heen.” Vervolgde ze. Ze keek Remnantwolf aan. Die wilde ze weg hebben, dat begreep ze wel. Alleen ze moest ze eerst nog toespreken. Dus greep ze Fennelkit in haar kraag. Niet hard, maar wel hard genoeg om haar op haar plek te houden. “Mistgaze zou zich de ogen uit haar kop schamen als ze dit te horen krijgt. Willen jullie dat ik het haar vertel is dat het?” Ze keek de kittens één voor één aan. Waarbij haar blik bleef hangen op Belladonnakit. De grootste boosdoener van alles. “Jij gaat nieuwe kruiden zoeken tegen Greencough. Al moet je ze uitgraven in deze harde grond tot je nagels bloeden. Dit kan echt niet, jij bent veel te ver gegaan. Ik zal twee warriors de opdracht geven met je mee te gaan en je even goed in de gaten te houden.” Hoe heette deze kitten eigenlijk ook alweer? Die namen, het lukte haar nog steeds niet om ze allemaal te onthouden.


Stink BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Branchpoint
Member
Stink DPKsfdL
Danny
30
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Branchpoint
BerichtOnderwerp: Re: Stink   Stink Icon_minitimedo 14 apr 2022 - 21:29




Hij zat stilletjes in een donkere hoek te slapen, genietend van de rust in de den. Toen er plotseling veel kabaal was, toen de kittens de den binnendrongen. Branchpaw zuchte hard en trok zijn kop naar binnen maar het gegil bleef en hoorde ook verschillende boze stemmen van moordenaar, doodsbessen tot de kruiden aan toe. Op geven moment was hij het zat, zelf heeft die al een moeilijke periode achter de rug. De leerling stond op en liep richting de chaos. "Wat is dit voor sterrenclans kabaal? Kunnen zieke katten niet eens rusten waar ze rust verdienen!" Branchpaw hoorde toen Eveningstar met een strenge toon tegen 1 van de kittens preken dat die kruiden mag verzamelen tegen greencouch. Bah dacht hij, hebben ze dat ook vernield. Een van de gevaarlijkste uitbraken die er zijn. "Mag ik een voorstel doen? Ik heb namelijk last van tekens. Zal wel fijn vinden als 1 van de kittens bij mij tekens gaat plukken en mijn kramme spieren masseren die ik heb opgelopen van het vele liggen." Dat zal ze eens leren om hier niet meer de boel op stelten te zetten gromde hij.


Stink Branchkitos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stink
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: