Truth be told



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Truth be told

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
Truth be told Kfjj0PI
Butter
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Truth be told   Truth be told Icon_minitimewo 20 apr 2022 - 21:57

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat wist wellicht dat ooit een jongere kat door haar opgeleid zou worden en alle aandacht dan op haar en de toekomstige Medicine Cat zou zijn. Echter hoewel ze voelde in haar botten dat de tijd zou naderen, wist dat die tijd zou naderen waren er dagen dat ze er totaal tegen op zat en dagen dat ze er naar uit keek niet meer alleen te zijn. De keuze zou echter aan Starclan zijn en tot nu toe waren de gelukkig nog stil. De stilte voor de storm misschien? Ze wist niet wat haar Starclan Guides dachten van deze situatie. Waren ze er net zo op tegen als zijzelf stiekem was? Maakten ze zich net zo veel zorgen om haar Leader. Soms zou het eenvoudig zijn geweest als ze op een ander terug had kunnen vallen. Remnantwolf slikte moeizaam voordat ze langzaam het kamp dieper in stapte. Ze durfde nog steeds niet meer dan een vossenlengte van haar den vandaan te gaan, zelfs al moest ze haar plantenverzameling aanvullen. Wat als er toch een Apprentice of kitten weer besloot de regels in de wind te gooien. Wie was er dan om ze op de poten te tikken.

- Foxpaw




Truth be told Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
Truth be told DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimezo 24 apr 2022 - 16:37

Foxpaw strekte haar lichaam uit en er ging een korte rilling door haar heen toen één van haar botten knakten. Ze ging weer ontspannen staan en zuchtte diep. De rust had niet lang geduurd: Eveningstar had Dustspirit benoemd als haar mentor. Om eerlijk te zijn, was hij wel de beste keuze van ze allemaal en ook iemand die ze wel kon tolereren, al moest hij zich niet te veel in zijn hoofd halen. Ze ging niet super haar best doen omdat Eveningstar besloot om een oorlog te beginnen met ShadowClan. Ze kende bovendien nog geen vechttechnieken, dus het lag niet bepaald aan haar als ShadowClan zou aanvallen en zij kon zich niet verdedigen. Al zou Dustspirit haar daar wel mee helpen, maar of het op tijd zou zijn, was nog maar de vraag. Foxpaw liet haar blik kort naar Remnantwolf glijden en ze snoof kort door haar neusgaten toen ze zag dat de medicine cat niet ver van haar den afdwaalde. Ze had op deze mooie ochtend toch niet veel te doen, dus dan kon ze net zo goed even gaan klieren. ”Hey, Remnantwolf,” zei ze op een poeslieve toon tegen de medicine cat. ”Heb je soms een bewaker van je den nodig zodat jij er even op uit kunt gaan?” Het was een valse belofte. Foxpaw ging dus écht niet de hele tijd voor een den staan omdat haar medicine cat te paranoïde was om haar den te verlaten. En als Eveningstar ook maar iets van leiderschapskwaliteiten in haar bloed had zitten, zou haar waarschuwing op de ceremonie er al wel voor gezorgd moeten hebben dat bepaalde apprentices en kittens zich vanaf nu koest zouden houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Truth be told Kfjj0PI
Butter
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedo 28 apr 2022 - 10:05

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat keek totaal niet onder de indruk naar de rossige Apprentice die duidelijk met haar aan het dollen was. 'Hey, Remnantwolf,' zei ze op een te lieve toon tegen haar waardoor ze een oortje wiebelde. 'Heb je soms een bewaker van je Den nodig zodat jij er even op uit kan gaan?' Remnantwolf schudde kalm haar kop terwijl een paar amberkleurige ogen diep in die van de ander priemden. 'Nee en weet dat als ik nu kruiden mis jij op mijn lijst staat om ondervraagt te worden. Als ik iemand met mijn den vertrouw is het heen Apprentice zonder training.' Mauwde ze kalm waarna ze haar kop hief en zich rustig omdraaide om in de ingang van de den zich ontspannen te gaan wassen.




Truth be told Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
Truth be told DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedo 28 apr 2022 - 14:07

De opmerking van Remnantwolf zat haar duidelijk tegen en Foxpaw keek haar nijdig aan. ”Alsof ik geïnteresseerd zou zijn in die stinkende kruiden van je,” mompelde ze, waarna ze met haar staart zwiepte. ”En ik heb wél training gehad.” Kleine trainingen door met groepjes mee te gaan waar ze niks van op had gestoken omdat ze zich niet de moeite had genomen om zich ervoor te interesseren, maar goed. Dat waren details. ”De enige reden dat jij je den niet achter kunt laten is omdat StarClan je blijkbaar nog niet waardig genoeg vindt om je een apprentice te geven.” Als Remnantwolf met woorden kon gaan gooien, kon zij dat net zo goed. Ze moest zich niet achter haar rang verschuilen om respect af te dwingen bij Foxpaw, want daar ging ze niet voor vallen. Wie de bal kaatste, kon hem weer even goed terug verwachten. Hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Truth be told Kfjj0PI
Butter
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimedo 12 mei 2022 - 13:52

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat keek de nijdige Apprentice aan zonder ook maar een spier te vertrekken. Ze was absoluut niet in de stemming om een Apprentice te vertrouwen, al helemaal niet een Apprentice die niet snapte hoe heftig het leven kon zijn. Die had nooit al op te jonge leeftijd alleen gestaan. 'Alsof ik geïnteresseerd zou zijn in die stinkende kruiden van je,' mompelde ze, waarna ze met haar staart zwiepte. 'En ik heb wél training gehad.' De Medicine Cat kneep haar ogen samen, terwijl ze de ander weg probeerde te kijken van haar den. 'De enige reden dat jij je den niet achter kunt laten is omdat StarClan je blijkbaar nog niet waardig genoeg vindt om je een apprentice te geven.' Remnantwolf keek de ander aan voordat ze haar schouders ophaalde. 'Ze vertrouwen mij anders genoeg om mij al met 10 Moons een Medicine Cat te blmaken. Ik denk dat zij net zoals ik weten dat ik je tvoor nu prima alleen kan. Daarnaast Foxpaw, zal jij je moeten bewijzen dat ik je kan vertrouwen. Want hoewel jij wellicht weinig snapt van de planten. Weet ik dat er blijkbaar katten zijn die het soms leuk vinden wat uit te testen. Daar zijn de planten niet voor. Ik neem enkel mijn verantwoordelijkheid en dat zal ik ook altijd doen.' Mauwde de Medicine Cat eerlijk waarna ze zich omdraaide en kalm haar pels begon te wassen. Ze had geen interesse in gevechten. Foxpaw zou dat snel genoeg leren.




Truth be told Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
Truth be told DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimema 16 mei 2022 - 14:27

Haar provocerende opmerkingen leken niet de reactie uit te lokken die ze had willen zien. Jammer. Het zou nog behoorlijk grappig zijn geweest als een medicine cat naar haar uit had gehaald. Zo lang ze anderen kon klieren, hoefde ze zich tenminste niet te focussen op de pijn die ze vanbinnen voelde. Veel katten onderschatten haar omdat ze zo jong was en omdat ze dachten dat hun problemen altijd de ergste waren en Foxpaw nam aan dat Remnantwolf geen uitzondering op de regel was. Ze liet haar blik naar de kattin glijden toen ze vertelde dat ze op tien manen al een medicine cat was geworden en het er eigenlijk op neerkwam dat ze niemand vertrouwde die zichzelf nog niet had bewezen. ”Ja, dat is wat jullie altijd maar van me verwachten, hè?” snauwde ze de kattin op een haatdragende manier toe. ”Ík moet mezelf altijd maar bewijzen, ík moet alles maar gewoon slikken en ík ben diegene met de minst erge problemen terwijl júllie het altijd maar zo zwaar hebben.” Haar stem schelde door het kamp zonder dat ze het in de gaten had en ze had een defensieve positie ingenomen. ”Wel, Remnantwolf, neem maar van mij aan dat ik het zát ben om mezelf te bewijzen tegenover anderen zonder daar iets voor terug te krijgen. Het enige wat ik krijg, is afwijzing of dat ze mijn gevoelens gaan nuanceren en daar heb ik géén zin in.” Het begon te branden achter haar ogen terwijl ze weer ging zitten en demonstratief draaide ze haar kopje weg van de medicine cat. Nu had ze het echt gehad!

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Truth be told Kfjj0PI
Butter
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 13:07

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat was niet degene die was begonnen met het kleineren. Ze had een goede reden om een Apprentice niet te vertrouwen rondom haar den. Behalve de Apprentices waarmee ze bevriend was geraakt zoals Beetlepaw en Jasminepaw. Zelfs al had ze vrienden dan nog voelde ze zich soms eenzaam. Eenzaam in haar strijd maar deden niet alle katten dat? 'Ja, dat is wat jullie altijd maar van me verwachten, hè?' snauwde ze de kattin op een haatdragende manier toe. Remnantwolf liet haar oren in haar nek zakken. 'Ík moet mezelf altijd maar bewijzen, ík moet alles maar gewoon slikken en ík ben diegene met de minst erge problemen terwijl júllie het altijd maar zo zwaar hebben.' Haar stem schelde door het kamp waardoor de Medicine Cat bijna geluidloos zuchtte. 'Wel, Remnantwolf, neem maar van mij aan dat ik het zát ben om mezelf te bewijzen tegenover anderen zonder daar iets voor terug te krijgen. Het enige wat ik krijg, is afwijzing of dat ze mijn gevoelens gaan nuanceren en daar heb ik géén zin in.' Demonstratief draaide de ander haar kop om terwijl de Medicine Cat op stond en zonder een woord te zeggen de ander tegen zich aan drukte. 'Tegen andere schoppen is ook niet de oplossing naar begrip.' Murmelde ze zacht, zeker in vergelijking met de ander voordat ze zorgzaam de oortjes van de ander begon te wassen, alsof die haar net niet enorm had uitgevlogen. Remnantwolf besloot dat ze de volwassene was in de situatie en zich dan ook zo moest gedragen.




Truth be told Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
Truth be told DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimema 23 mei 2022 - 13:43

Ze wist niet precies wat ze had verwacht nadat ze zo’n scène had geschopt, maar ze had in elk geval niet verwacht dat de medicine cat opstond, naast haar ging zitten, haar pels tegen haar aandrukte en vervolgens haar oortjes begon te wassen. Bijna had ze de reflex om een muur op te zetten en de ander weg te duwen om vervolgens het kamp uit te stormen en ze nam het zichzelf kwalijk dat ze bleef zitten, dat ze het fíjn vond hoe Remnantwolf’s warme tong over haar oortjes ging. Er verscheen een brok in haar keel en er welden tranen op in haar ogen. De spanning gleed uit haar schouders, haar defensieve houding gleed weg en wat resteerde was een kat die haar kopje liet hangen. Letterlijk. ”Ik wil gewoon begrip van ze krijgen, Remnantwolf,” fluisterde ze zachtjes. ”Ik wil gewoon dat ze naar mij en mijn siblings omkijken. Ik… Ik verlang ook naar liefde en aandacht. Ik wil ook een gelukkig gezinnetje zijn, maar ze gunnen het ons gewoon niet.” En terwijl ze naar beneden keek, voelde ze hoe de tranen over haar wangen gleden en natte strepen door haar vacht trokken. Het was alsof alle opgebouwde woede en verdriet haar lichaam nu verliet en troosteloos drukte ze haar eigen pels terug tegen die van de poes aan. Ze zou het zichzelf toestaan. Voor deze ene keer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Truth be told Kfjj0PI
Butter
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Truth be told   Truth be told Icon_minitimevr 10 jun 2022 - 10:23

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat haalde rustig adem, rustiger dan dat ze zich wellicht voelde. Ze bleef een jonge kat die niet de ervaring had om haar Clan omhoog te trekken als deze somber waren. Aan de andere kant, ze bleef een Medicine Cat en de wens er voor haar Clangenoten te zijn was sterk. Sterker nog dan de wens voor begrip voor zichzelf. Tranen welden op in de ogen van de Apprentice waardoor Remnantwolf voorzichtig de oortjes door bleef wassen, wetende dat het beter was er niet op te reageren, dit was vast al lastig genoeg voor de ander. De spanning gleed van de schouders van de Apprentice waarna deze haar kopje liet hangen. 'Ik wil gewoon begrip van ze krijgen, Remnantwolf,' fluisterde ze zachtjes. 'Ik wil gewoon dat ze naar mij en mijn siblings omkijken. Ik… Ik verlang ook naar liefde en aandacht. Ik wil ook een gelukkig gezinnetje zijn, maar ze gunnen het ons gewoon niet.' De jongere kattin keek naar beneden toe terwijl er tranen over haar wangen drupten. Troosteloos drukte ze haar vacht dieper tegen die van Remnantwolf aan die voorzichtig haar tong over de schouder van de ander liet glijden en kort stopte om te kunnen spreken. 'Ik had altijd al jongere siblings gewild. Ik zal nooit kittens krijgen Foxpaw, maar wellicht zal ik wel een grote zus voor jouw en je siblings kunnen zijn. Net zoals ik Beetlepaw en Bearpaw ook een beetje probeer te beschermen.' Haar stem klonk kalm, warm voordat ze haar staart om Foxpaw heen sloeg.




Truth be told Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Truth be told
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: