Do you believe her lies?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do you believe her lies?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foulplay
Member
Do you believe her lies? DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Do you believe her lies?   Do you believe her lies? Icon_minitimedi 3 mei 2022 - 17:49

Settledstar of Wolfblood. Nee, Settledstar én Wolfblood. Dat waren de twee katten aan wie hij zijn gevoel toe wilde vertrouwen. Wolfblood mocht misschien nors lijken en er uit zien alsof ze niks om haar Clanmates gaf, maar op dit moment zou Foulpaw zijn verhaal met niemand liever willen delen dan met haar. Hij was knock-out gegaan vlak nadat hij in het kamp was gekomen en dus had hij niet gezien hoe ze had gereageerd. Alles was langs hem heen gegaan omdat hij in die verdomde medicine cat had gelegen. Hij had cruciale informatie niet kunnen delen, hij had haar gewoon laten lopen. Hij zwoer dat als hij dat kreng ooit nog tegen zou komen dat hij dat haar betaald zou zetten, of StarClan het er nu mee eens was of niet. Hoe kon StarClan tegen hem zijn? Ze had hem verdomme proberen te vergiftigen. Het was nu enkele dagen geleden sinds dat Mousepaw hem die bessen had gegeven en zijn lichaam voelde nog steeds aan als dat van een pasgeboren kitten! Het was te belachelijk voor woorden. Hij kon niet meer doen dan in de medicine cat den liggen of er vlak naast. Hij kon zich alleen maar op laten vreten door wraakgevoelens. Zijn blik gleed naar opzij toen hij pootstappen hoorde naderen en hij knipperde traag met zijn ogen, maar hij registreerde het geluid om hem heen nauwelijks. Zijn hoofd voelde zo verdomd zwaar. Hij wilde slapen. Heel zijn leven lang.


@Wolfblood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Do you believe her lies? Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Do you believe her lies?   Do you believe her lies? Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 17:18


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Bij Starclan, wat had ze een zin om dit ventje in z'n gezicht te slaan. Een van de elders was al sinds haar benoeming aan haar oor aan het zeiken over letterlijk vanalles en nog wat. Aan het begin had ze nog zó hard haar best gedaan om beleefd en netjes te blijven, maar dat geduld was inmiddels driedubbel op. Wolfblood moest zichzelf forceren heel erg diep adem te halen en tot 10 te tellen, zoals Peppermint haar had geleerd, anders zou ze hem wellicht nog oprecht zijn aangevlogen toen hij dit keer begon te klagen over een takje in zijn nest. Ze vertelde hem om op te rotten, maar dan was hij altijd opeens Oost-Indisch doof. Toen ze Foulpaw dan ook zag, was ze bijna blij. Nuja, natuurlijk was ze blij dat hij leefde, maar minder om wat er was gebeurd. Met een onbeschofte slag van haar staart liet ze de elder in z'n sop gaar koken en stapte met grote passen op de apprentice uit. "Ah. Je leeft nog. Top." sprak ze droogjes en tikte hem aan op z'n schouder, oprecht blij hem weer lopende te zien, maar niet echt heel goed in dat te laten zien. "Kom," beval ze hem naar een klein stukje buiten de kamp ingang, waar geen schijtirritante elders of te nieuwsgierige kittens hen af konden luisteren. En zodat ze ook wat rust aan haar kop kon krijgen, starclanzijdank. "Hoe heb je het in Starclansnaam voor elkaar gekregen jezelf te vergiften, kleine kloothommel?"



'A bird sat down and spoke to me:'
Do you believe her lies? Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Do you believe her lies? DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Do you believe her lies?   Do you believe her lies? Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 0:43

En opeens stond Wolfblood naast hem, juist de kat die hij wilde spreken. Zijn blik richtte zich naar haar en een tik op zijn schouder bracht hem weer naar het heden, bracht hem weer naar het doel waar hij naar wilde streven. Hij moest Settledstar én Wolfblood infomeren als hij wilde dat dit serieus genomen werd. En dus volgde hij haar naar een rustiger gedeelte buiten het kamp. Zijn poten voelden nog steeds als lood aan en elke stap voelde aan alsof hij een wankelende kitten van één moon oud was, maar hij wist dat hij dit moest doen. Hij trok kort met zijn oortjes toen dat ze haar opmerking maakte, maar had geen energie om haar te trakteren op een sarcastische reactie die hij anders wel had gegeven. Nee, hij moest zijn krachten sparen voor de belangrijke details. Als hij daar zijn gebruikelijke zelf even voor moest laten varen, dan was dat maar zo. ”Dat heb ik zelf niet gedaan,” bromde hij, al klonk het zwak en fragiel. ”Dat heeft Mousepaw gedaan.” Hij tilde zijn kop hoog op zodat hij haar recht kon aankijken, maar de neveneffecten van de hulstbessen waren nog altijd niet uitgewerkt en het kostte hem de grootste moeite om niet tegen haar lichaam aan te leunen. Zijn klauwen schoten uit hun hulzen en boorden zich in de grond zodat hij overeind bleef staan, ook al hingen zijn ogenleden voor zijn gevoel op half zeven. ”Mousepaw heeft me opzettelijk hulstbessen gegeven.” Hij wilde niet de schaamte ondergaan om haar te vertellen wáárom ze dat had gedaan en dus hoopte hij dat dit voor nu genoeg informatie was, al twijfelde hij er niet over dat er nog vragen zouden volgen. Maar hij wilde Mousepaw terugpakken. Hij wilde haar laten boeten. Hij wilde haar… elimineren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Do you believe her lies? Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Do you believe her lies?   Do you believe her lies? Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:25


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Toen ze achter zich keek en hem zag wankelen voelde ze zich bijna schuldig, maar dat gevoel ging heel snel weg toen ze zich herinnerde dat hij zichzelf leek te hebben vergiftigd. Stupiditeit had ze weinig geduld voor, en zeker als het van een normaal vrij capabele apprentice kwam. Dus waar dit dan vandaan kwam was haar een raadsel. Vandaar ook dat ze hem apart had genomen, om hem in iedergeval de kans te geven zijn stommiteiten uit te leggen. Ze had niet het idee dat hij stom genoeg was om tegen haar te liegen. Althans, dat was totdat hij wankelend en al zijn bek open trok en de meest bizarre verklaring gaf. Wolf deed haar best niet meteen schampertjes te lachen, en keek enkel kwaad de apprentice aan. Peppermint zou vast niet blij zijn dat ze hem in deze staat af zou trossen, maar Foul was niet van suiker. "Dus jij probeert me daadwerkelijk wijs te maken dat Mousepaw, de medicine cat die katten hoort te genezen, die hier huilend en stotterend het kamp binnen kwam, jou heeft vergiftigd?" ze geloofde er geen hol van en haar ogen speurden zijn gezicht af, maar wederom, Foul leek haar geen leugenaar. Een tijd was ze stil, de spanning om te snijden."Foulpaw ik weet dat je geen debiel bent, maar je begint gevaarlijk zo te klinken, waarom zou Mousepaw in Starclansnaam je vergiften en dan wel terugbrengen naar het kamp?" haar woorden klonken strict, maar Wolf gaf hem een kans die ze zelden gaf. Wat hij zei klonk absoluut gestoord, maar Foulpaw wist ook dat hij bijna warrior zou worden, en dat zo'n idiote leugen hem nog héél lang apprentice zou houden. Dat zou ronduit dom zijn, en dat was hij niet. Maar niets aan zijn verhaal leek te kloppen, dus Wolf gaf hem één kans haar te overtuigen.



'A bird sat down and spoke to me:'
Do you believe her lies? Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Do you believe her lies? DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Do you believe her lies?   Do you believe her lies? Icon_minitimezo 5 jun 2022 - 14:25

Foulpaw zwiepte ongeduldig met zijn staart toen ze haar woorden sprak. Natuurlijk klonk het ongelooflijk dat een medicine cat’s apprentice een andere apprentice had proberen te vergiftigen. Als hij die woorden zou hebben gehoord van een mede-apprentice, dan zou hij zijn of haar woord ook in twijfel hebben getrokken. Het was immers niet waar een medicine cat apprentice voor stond. Maar ze was een Dark Forest cat verhuld onder een laag van manipulatie en bedrog. En hij hoopte dat alle Clans dat snel in zouden zien, al zou het behoorlijk wat moeite langs zijn kant kosten om hun te overtuigen. Hij zou starten met zijn leader en zijn deputy en van daar uit zou hij verder werken. Zijn blik bleef dan ook onbewogen op Wolfblood hangen toen ze haar woorden over Mousepaw sprak. ”Ze heeft jullie voor de gek gehouden,” sprak hij nors, zijn blik strak naar Wolfblood gericht. Zijn blik werd echter iets minder standvastig toen dat hij een zeldzame kans kreeg om haar te overtuigen. Hij wist dat hij eerlijk moest zijn. Hij wist dat hij zijn schaamte toe moest geven. Maar het was zo verdomd moeilijk. ”O-Omdat ik geen controle over mijn ambities had,” zei hij stotterend, zijn blik deze keer beschaamd naar zijn poten richtend. ”Ik wilde beter worden, ik wilde dat jullie me op zouden merken en ik gedroeg me arrogant en zelfverzekerd, gaf aan dat ik haar wel terug naar haar territorium kon brengen, dat ik haar wel kon beschermen.” Zijn stem klonk zwak en fragiel, zijn blik niet meer zo zeker zo als het daarnet was. ”Ze bood me een kans aan om sterker te worden en zei dat als ik die bessen zou eten dat ik sterker zou worden. En dus begon ik ze op te e-eten. Na de v-vierde ging het mis.” De bekende brok verscheen weer in zijn keel, de angst de bijna doodervaring kwam weer terug, maar vooral schaamte trok door zijn vacht heen als een irritante tak die bleef haken en die hij maar niet van zich af kon schudden. ”Z-Ze zei dat het de straf van StarClan was, d-dat ik geen respect had getoond.” Hij had haar verdomme naar huis willen begeleiden. Hij was buiten zijn comfortzone gegaan en had zijn training van die nacht opgegeven om ervoor te zorgen dat zou veilig zou zijn. Wat voor gebrek aan respect kon ze daarin terugzien? Maar zijn woede reikte zijn blik voor deze ene keer niet en zijn kopje bleef angstvallig naar beneden gericht, zijn schouders zakkend. Hij was moe. Zo moe. Maar hij moest Wolfblood zien te overtuigen. Dat moest gewoon. Mousepaw was gevaarlijk. Niet alleen voor haar eigen Clan, maar voor alle Clans als ze zo door zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you believe her lies?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: