Run and hide... - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Run and hide...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Zaria
Member
Run and hide... - Pagina 2 DPKsfdL
Janne
61

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Zaria
BerichtOnderwerp: Re: Run and hide...   Run and hide... - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 11:41

Zaria was al een tijdje opzoek naar haar zus ziva . Waar kan die toch zitten dacht ze . Ze stapte door tot op de plek waar ze hadden af gesproken . Ze stond stok stijf toen ze de leader van de riverclan zag en nog een paar andere katten . Puur iets voor ziva dacht ze boos . Ze probeerde ongezien voorbij te stappen maar het lukte niet . Ze stapte regelrecht op een takje en een opgedroogd blaadje . Ze wou er vandoor gaan maar dan zou haar zus haar voor mietje verklaren . Dus stapte ze maar naar de katten toe . Ze moest zeker op haar kop gevallen zijn maar ze hield vol . ¨hoi hebben jullie hier ergens een zwarte poes gezien ¨vroeg ze beleefd . Zaria was misschien wel een bloodclankat maar ze bleef toch beleefd voor clan leaders en warriors . Ook al waren die van andere clans . Ze boog haar kopje respectvol voor stormstar en liet zien dat ze hier niet was voor ruzie ofzo .


Run and hide... - Pagina 2 6e877251a74c612483b3af4
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Run and hide... - Pagina 2 DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Run and hide...   Run and hide... - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 12:50

Niet wetend dat Stormstar achter haar stond nam ze haar zegje. ''Maar wathever? Je weet het dus wel Lightpaw.'' En als snel kromp ze in één en keek ze met haar onschuldige oogjes naar Stormstar. 'Hehehehe, niet zo bedoeld,' mompelde ze schuldbewust. Toen volgde de onzinnige woorden van de Bloodclan kat. Lightpaw luisterde er maar half naar. De woorden die Stormstar terug kaatste was waar. Als je er zo'n hekel aan had, waarom zocht je ze dan op? Ag, het waren gewoon laffe beesten. En dat zou nooit veranderen. En toen richtte Stormstar zich op de twee andere katten, de Thunderclan katten. Onder de woorden van Stormstar keek ze nog schuldbewuster. Lightpaw werd een beetje boos door de woorden van de Bloodclan. 'Ag, laffe domme zwerf kat geval. Rot gewoon op. Dan hoef je je ook niet meer dood te ergeren aan ons. Het lijkt wel als of jullie laffe zwerf katten dat leuk vinden, zich dood ergeren,' siste ze de kat toe met een zwiep van haar staart. En toen dook er een andere Thunderclan apprentice op. De Thunderclan warrior sprak haar naam uit. Winterpaw. En de warrior vertelde wat die kat hier was. De Bloodclan poes was haar leider gaan uitdagen. Alles, maar dan ook alles behalve slim. Lightpaw luisterde maar half naar de woorden die er gesproken werden. Lightpaw hield enkel de buitenste buiten staander in de gaten. Lightpaw was hier niet welkom, maar die Bloodclan kat was hier nog meer niet welkom. Althans, zo zag zij het. Lightpaw begon er van overtuigd te raken dat er straks er een gevecht zou ontstaan. Cool. Lightpaw keek naar de Thunderclan kater, de apprentice. Ze grijnsde kort. Er waren hier drie apprentices, en een leider, en een warrior, en een laffe kat zonder verstand. Lightpaw trok zich een beetje terug. Dit ging nergens meer over. Het was één groot praat tafereel. Ze had meer zin om te vechten. Dan kon ze ook nog wat leren. Misschien zou ze zo onder haar straf uit komen. Lightpaw ging wat dichter bij de andere apprentices staan waar door de oudere katten voor aan stonden. En toen kwam er nog een kat bij. Een zucht verliet haar bekje. Ze had zin om haar bek open te trekken. Maar ze hield zich stil. Één ding was wel, ze had nu al een hoop gezien, ze was nog geen week een apprentice, of ze beleefde nu al grote avonturen.

--Pfoeh, ik hoop dat mijn post nog ergens op slaat. Even een avondje en ochtend niet online, en wow--
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaria
Member
Run and hide... - Pagina 2 DPKsfdL
Janne
61

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Zaria
BerichtOnderwerp: Re: Run and hide...   Run and hide... - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 13:01

Zaria zag dat de apprentice wou vechten dus liet ze haar houding rustig overkomen . ¨ik ben een bloodclanpoes ¨zei zaria ten slotte . ¨maar ik ben niet gekomen om te praten of om te vechten ¨ zei ze beheerst . Ze liet zien dat ze respect had voor de andere vijandige katten . ¨het spijt me dat ik op jij gebied ben maar ik zoek mijn nogal brutale en domme zusje Ziva hebben jullie haar gezien ? ¨ vroeg ze respectvol . Ze boog haar kopje respectvol voor stormstar en moonstripe . Ze keek de apprentice lightpaw rustig aan en zei ¨soms is vechten niet de juiste optie ¨zei ze beheerst . ¨als je vecht om katten te vermoorden ben je niet zo goed bezig ¨zei ze . Ze wist dat hoe ze zich gedraagde niets was voor een bloodclanpoes maar Zaria was een slimme poes . Ze hield niet zo van het leven vol haat en vechten . ( een beetje flut en kort ^^)


Run and hide... - Pagina 2 6e877251a74c612483b3af4
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Run and hide... - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Run and hide...   Run and hide... - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 13:21

Stormstar was nog steeds geiriteerd, tot een opmerking van de jonge apperentice. Hij keek om, en wist dat hij gelijk had. Stormstar wist dat ook, ze moesten deze poes maar gewoon snel weg zien te krijgen, dan konden ze verder gaan met hun normale leven. Hij hoorde Winterpaw daar mee in stemmen. 'Hehehehe, niet zo bedoeld,' mompelde Lightpaw opeens schuldbewust. Stormstar keek een ogenblik, met een oog naar haar. Een laag strng gerommel in zijn keel was te horen. Hij zou haar later spreken. Hij reageerde niet op wat ze daarna zij. Zijn blik was streng en strak naar haar. Opeens, kwam er nog een /Bloodclan kat, zijn staart zwiepte, hij wilde dit zo snel mogenlijk afgehandelt. ¨ik ben een bloodclanpoes, maar ik ben niet gekomen om te praten of om te vechten ¨ zei ze beheerst. Stormstar keek haar argewanend aan. ¨het spijt me dat ik op jij gebied ben maar ik zoek mijn nogal brutale en domme zusje Ziva hebben jullie haar gezien ? ¨ vroeg ze respectvol . Ze boog haar kopje respectvol voor stormstar en moonstripe. Stormstar knikte kort terug. ¨soms is vechten niet de juiste optie ¨ Stormstar's staart zwiepte, maar hij knikte, en herstelde zijn houding. '' Ik denk dat je dan nu het best, je zus kunt mee nemen. We zijn hier klaar.'' Hij draaide zich om, en sloeg met zijn staart. Hij sloeg de zwarte, rood ogige poes gade. En knikte nog naar de Thunderclan poezen. Het katertje, jonge apperentice. Keek hem aan met grote ogen en ontzag, Stormstar lachtte even door zijn reactie. Hij vond het wel leuk, en hij mocht het ventje nu al. Maar ze waren niet van dezelfde clan. Stormstar sprak nog naar de Thunderclan katten, '' Ik zie jullie nog wel op de Gathering.'' Hij besefte zicgzelf, opeens. Dat hij niet eens zeker wist, of zij wisten van de kort geleden dood van Crookedstar. Maar hij dacht er verder niet over na. Een kort knikje gaf hij aan de leerlingen, en hun warrior. '' Leer goed apperentices, en wees braaf. Dan zal ik jullie zeker wederzien'' Daarmee sloot hij af, en liep de bosjes in. '' Lightpaw!'' Beval hij streng en kortaf, een bevel om achter hem aan te komen. Daarna waren de Riverclan katten weg van de groep katten.


Run and hide... - Pagina 2 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Run and hide...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: