Ok. I listen but what are Clancats?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ok. I listen but what are Clancats?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jay Jay
Member
Ok. I listen but what are Clancats? WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 20:44

Jayjay werd zoals gewoonlijk wakker. Hij kreeg een aai over zijn kopje,zoals gewoonlijk. Hij verveelde zich verschrikkelijk, zoals gewoonlijk. Alles was altijd zó gewoon. Hij zuchtte even. Hij liep naar zijn kattenluikje en wurmde zich erdoor heen. Hij keek even rond. Niemand in de tuin, zoals gewoonlijk. Hij keek even rond en sprong op het tuinhek. hij sprong eraf en keek nog een keer rond. Weer niemand, zoals gewoonlijk. Hij had wel gehoort dat zijn baasjes nieuwe katten zocht om hem te vergezellen maar alsnog. nu was hij eenzaam, wat hij zelf een loner noemt, Hij vond zichzelf een loner. Hij snoof diep. ''kat'' murmelde hij tegen zichzelf, dát was níét gewoonlijk!. Hij trippelde naar een bosje en zag daar een kat. Jayjay begon te blazen. ''Wat doe jij hier! Wie ben je! Waar kom je vandaan?!'' vroeg hij blazend. Hij had geen zin in indringers. Hij blaasde nog harder, zoals gewoonlijk.


--Clankatten :3--
--OMG vel, zoals gewoonlijk xD--


25-05-1995 - 03-06-2013
Ok. I listen but what are Clancats? 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 15:58

Firelion liep langzaam richting de tweebenen hij wist niet waarom maar liep er gewoon heen.Na een tijdje kwam hij bij een huis hij snoof even de lucht op en rook dat er een kittypet woonde.Hij aarzelde even, zou hij over het hek heen de tuin in gaan of niet?.Na een tijdje had de kater een besloot genomen en sprong de tuin in waar hij zich tussen een paar bosjes verschool.Hij schrok op toen er een andere kat zo te ruiken een kater naar buiten kwam.Hij zag hoe de andere kat op het hek sprong en weer in de tuin lande en naar de plek waar hij zat liep.Toen de kat vlakbij was begon hij te blazen en vroeg "Wat doe jij hier!wie ben je! en waar kom je vandaan.Firelion stapte rustig uit de bosjes en antwoorde beleefd"Ik ben firelion, ik wou hier even rondkijken en ik kom uit het bos daar woon ik ".De kat begon nog harder te blazen en firelion begon ook te blazen"wie ben jij?"vroeg hij blazend,langzaam haalde hij zijn nagels te voorschijn en ging in een goede vechthouding staan zoals hij dat geleerd had.


Ok. I listen but what are Clancats? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
Ok. I listen but what are Clancats? WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 16:25

Firelion stapte rustig uit de bosjes en antwoorde beleefd "Ik ben firelion, ik wou hier even rondkijken en ik kom uit het bos daar woon ik ".de vreemde kat begon ook te blazen "wie ben jij?" vroeg hij blazend,langzaam haalde hij zijn nagels te voorschijn en ging in een goede vechthouding staan zoals de kat het geleerd had. het liet Jayjay denken aan de tijd die hij had doorgemaakt in het bos. Niemand wist dat hij zich voor een tijdje bij een andere clan had aangesloten. Hij zat ook bij de Thunderclan maar zotezien was hijzelf ouder. Hij was immers 60 manen. Hij deed de Speciale Thunderclan techniek van de vechthouding. Zijn nagels kwamen uit zijn poten en hij keek de kater aan. ''Ik? Ik ben Jayjay.'' siste hij. De speciale vechthouding had alleen de Thunderclan. Maar hij was zelf weggegaan bij de Thunderclan toen hij 36 manen was. en hij was bij de clan gekomen toen hij 5 manen was. Aangezien ze dachten dat hij 'de verloren' kitten was maar na manen ontdekte hij dat hij een Kittypet was en keerde terug naar zijn moeder. Hij blaasde naar de kat maar rook later pas dat het er 1 was van de Thunderclan. hij zelf had 1 litteken op zijn borst. Van een gevecht met een Riverclan kater.


25-05-1995 - 03-06-2013
Ok. I listen but what are Clancats? 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 17:47

Fame liep rustig over de harde wegen van het tweebeen gebied. Dit was de eerste keer dat hij er was en hij hoopte dat er nu geen huiskatten rondliepen. Het was niet zo dat hij huiskatten niet mocht, maar hij vond het irritant dat ze hem dan over probeerde te halen. Fame keek vaak om zich heen om te kijken of er een in de buurt was. Hij snoof een keer en rook een boskat. Hij zag de kat een eind verderop zitten bij een paar struiken met een andere kat, de andere kat leek een huiskat te zijn. Fame ontblootte zijn nagels en liep geluidloos naar de katten toe. Toen hij dichtbij genoeg was sprong hij door de struiken, met volle vaart botste hij tegen de kater aan. Fame begon te blazen. Hij haalde uit naar de kater en maakte een grote wond in zijn zij. Hij sprong even naar achter en beet toen in de staart van de kater. Bloed droop van zijn tanden, maar hij bleef niet stil staan.

(Hij valt Firelion aan.)



Ok. I listen but what are Clancats? 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 17:56

Silverleaf hoorde in de verte een paar katten vechten .Ze renden snel naar de plek toe en zag twee katten die ze nog nooit had gezien.Ze wist wel dat de kat die aangevallen werd een kitty cat was. Ze riep snel stop ! waarom vechten jullie ? Haar lichtblauwe ogen fonkelde van een niets zeggende blik.Ze keek even naar de git zwarte kat en zag dat hij al zeker geen kitty cat was ze wist dat hij waarschijnlijk een bloodclankat was . Ze stapte naar de katten om te zien of de katten haar gehoord hadden en herhaalde weer , stop met vechten.


Ok. I listen but what are Clancats? RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
Ok. I listen but what are Clancats? WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 19:53

Jayjay keek naar de kat die de andere vreemde aanviel. ''Hoe durf je rotkat!'' siste hij en sprong op de bloodclan kat. Even dacht hij dat hij weer bij de Thunderclan zat. Jayjay blaasde naar de kat en gaf hem een mep met zijn nagels uit tegen de wang van de vreemde kater. Daarna beet hij in de poot van de kater. ''Hoe durf je een kater aantevallen die zelfs jonger is dan jij! Ga weg rot Bloodclanner!'' siste hij als een Warrior. Opzich was hij dat ook. Hij haalde uit naar de buik van de kater. Hij blaasde weer en nam afstand van de Bloodclanner. Hij maakte zich gereed voor de tegenaanval. Maar hij besefte iets... Hij was geen Thunderclan Warrior meer maar een Kittypet..... Die ene vreemde kater die de andere aanviel zou vast niet met een Kittypet willen vechten...... Hij zou eens moeten weten.


25-05-1995 - 03-06-2013
Ok. I listen but what are Clancats? 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 19:58

Fame werd aangevallen door de kittypet en wist gelijk dat hij niks tegenover hem was. De kater nam afstand van hem. Fame lachtte vals. "Jij bent niks." Snauwde hij. Zijn nagels waren ontbloot en hij haalde uit. Hij boorde zijn nagels in de schouder van de kittypet. Weer lachtte hij vals. Zijn nagels gingen dieper en dieper in de schouder van de kittypet. "Jij bent een kittypet." Hij glimlachtte even. "Sorry voor allebij." Fame ging zitten, wetend wat hij deed. Hij wilde het vertrouwen winnen van de katten, en hij was daar heel goed in. Hun zouden niks merken. Maar er was een poes bijgekomen. Wie was die poes? En uit welke clan kwam ze? En welke rang had ze? En hoe heette ze? Veel vragen stroomden zijn hoofd binnen. De grootste vraag was: wie was deze poes?



Ok. I listen but what are Clancats? 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 20:14

Hallo ? Zei Silverleaf weer . Horen jullie mij niet ? Stop met vechten dat is voor niets nodig ! En ze sprong voor de katten hun poten.Haar ogen flitste van de ene kat naar de andere .Ze wist dat de katten waarschijnlijk niet naar haar luisterde maar dat kon haar niets schelen . Haar oren wiebelden ongemakkelijk.En ze zei weer luister nu eens waarom vechten jullie nou ? En ten slotte is hij toch mar een kittipet . Ze voelde de ogen van de twee katten die naar haar keken .Ze zwiepte met haar staart ongemakkelijk heen en weer alsof ze het niet kon verdragen dat ze zo naar haar keken .


Ok. I listen but what are Clancats? RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 20:48

Firelion zag hoe de kat tegenover hem ook in de vechthouding ging staan en "ik ben Jayjay"siste het viel Firelion op dat Jayjay de speciale techniek van de thunderclan gebruikte.Plotseling botste een kat tegen hem aan Firelion was zo verbaasd dat hij pas na een tijdje in actie kwam ondertussen had de andere kat al een grote wond in zijn zij gemaakt.Hij negeerde de pijn en sprong op de kater maar die was hem te vlug af en beet in zijn staart.Firelion sloeg met zijn klauwen wild in het rond wat zinloos was ondertussen bleef het bloed stromen en hij voelde hoe hij kracht begon te verliezen.Plotseling kwam Jayjay in actie wat waarschijnlijk zijn leven redde hij zag plotseling uit zijn ooghoek een andere kat Firelion stond op en sprng boven op hem en klemde zijn nagels in zijn rug.Na een tijdje voelde hij hoe de kat zwaker werd en hij rende richting de bloodclan warrior en Jayjay die nog steeds aan het vechten waren hij sprong bovenop de kat die hem had aangevallen en beet in zijn schouder.Terwijl hij mauwde "rotkat,ik zal je!".Plotseling ging de kat zitten en zei "sorry voor alebei" Firelion ging ook zitten nog steeds gespannen en klaar om te vechten als dat nodig was"hoe heet je"vroeg hij met een felle stem


Ok. I listen but what are Clancats? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 20:58

De rode kater kalmeerde. "Hoe heet je?" Vroeg de kater. Fame keek even vriendelijk naar hem. "Ik... Ben Jo." Hij bedacht even een rogue naam voor het geval de rode kater zijn naam ooit had gehoord. "Hoe heet jij?" Vroeg Fame er snel achter aan. Hij wist zeker dat de katten niks merkte van zijn plan. Behalve de poes, poezen wisten meestal alle plannetjes van een kater. Fame keek weer op en voelde een rustig en kalm gevoel. Alles was onder controle. Weer kwam er een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. Bloodclanners waren meestal heel slim in dit soort plannetjes. Weer keek Fame even naar zijn poten, dan leek hij meer een rogue. "Jullie weten nu dat ik Jo heet, ik ben een rogue." Zei hij na een lange stilte. De katten waren heel stil geworden. Fame was niet gewend aan stilte, vooral niet na een gevecht.



Ok. I listen but what are Clancats? 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
Ok. I listen but what are Clancats? WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 21:14

"Jij bent niks." Snauwde hij. Zijn nagels waren ontbloot en hij haalde uit. Hij boorde zijn nagels in de schouder van Jayjay. Weer lachtte hij vals. Zijn nagels gingen dieper en dieper in de schouder van Jayjay. ''Rotkat!'' schreeuwde hij en weer sloeg hij met zijn nagels tegen de andere wang van de kater. "Jij bent een kittypet." Hij glimlachtte even. "Sorry voor allebij.". Jayjay dacht even na maar hij ging het toch zeggen. ''IK BEN NIKS ZEI JE?'' hij keek naar de plek waar hij zelf bloedde en ging weer staan. ''Ik ben tot 36 manen getraind als een Thunderclan Warrior!'' siste hij. ''Ik ben dus GEEN normale Kittypet rotkat!'' siste hij nog een keer. Nu wist iedereen het hier. ''En ik vertrouw je niet. Je bent een Bloodclan kat en zoals de naam al zegt Blood. Bloed dus. Ik zal je nooit vertrouwen.'' siste hij. Al zijn instincten stonden op scherp. Klaar voor de aanval van de bloodclanner.


25-05-1995 - 03-06-2013
Ok. I listen but what are Clancats? 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimema 26 maa 2012 - 21:44

Firelion voelde hoe de wond in zijn zij pijn begon te doen en hij keek even hij bloede nog steeds minder dan eerst maar nog steeds best veel hij keek de kat die zich had voorgestels als Jo een rogue boos aan hij vertrouwde Jo niet en Jayjay bevestigde zijn gedachten door te zegen dat het een bloodclan kat was.Snel ging hij klaar staan voor een gevecht klaar voor een aanval maar toen bedacht hij zich dat de bloodclanner dit niet had verwacht en hij sprong naar hem toe en kwam zo tegen hem aan dat hij omviel.Firelion sprong op de kat zijn buik en klemde zijn nagels in de buik van de kat.Hij bracht zijn kop vlakbij de kop van zijn tegenstander en keek hem aan met kille ogen gevuld met woede "wat is je echte naam"siste hij met een duistere klank in zijn stem.Van de kat die normaal altijd zo rustig en kalm was,was niks meer overgebleven na een tijdje vond hij het genoeg geworden en sprong van de kat af en ging voor hem staan "vecht,of je wil of niet"zei met een kille stem waarna hij op de bloodclaner afsprong en hem in zijn schouder beet.Hij zou wraak nemen heel lang geleden hadden bloodclanners zijn beste vriend vermoord en nu was de tijd gekomen om ze terug te paken.


Ok. I listen but what are Clancats? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 7:59

De rode kater sprong tegen hem op. Fame viel met een klap op de grond en werd vastgegrepen. "Wat is je echte naam!?" Siste de kater. Er kwam een valse glimlach op het gezicht van Fame en hij begon vals te lachen. Hij wurmde zich los en stond weer op. "Mijn echte naam is Fame, en jij zit in de Thunderclan vieze boskat!" Snauwde hij. Met een perfect sprongetje kwam hij op een hek terecht. Met een volle snelheid ging hij de hele tijd op en neer, op het hek, van het hek, in de boom, uit de boom, en zo steeds sneller. Toen Fame met volle snelheid de boom in raasde zag je hem bijna niet. Hij ontblootte zijn nagels en belandde op de rug van de rode kater, ze rolde gelijk om en Fame zorgde dat de kater ondop kwam te liggen. "Dat zag je niet aankomen hè?" Zijn nagels boordde zich langzaam in de buik van de rode kater. Met een slome maar pijnlijke beweging bewoog hij zijn klauw die zich nogsteeds langzaam in de buik van de rode kater boordde. Hij zal pijn voelen die een echte Bloodclanner beheerst! Toen zijn nagels diep genoeg zaten haalde hij met een draaiende beweging zijn klauw uit de buik van de rode kater. Bloed stroomde uit de enorme rondgedraaide wond. Zo deden Bloodclanners dat! Een tevreden maar valse lach stond op zijn gezicht. Met een klein sprongetje klom hij weer in de boom. Die kittypet kon er toch niet in komen, daar was hij nog te lang kittypet voor geweest. "Als je nu nog in een clan had gezeten kon je dit nog!" Snauwde Fame. Even keek hij naar de poes. Die kon nog wel in een boom. Als ze dat maar niet deed. Zijn klauwen boordde zich in de boom zodat hij er niet uitgeduwd kon worden.



Ok. I listen but what are Clancats? 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 17:24

"Mijn echte naam is Fame, en jij zit in de Thunderclan vieze boskat!" snauwde fame tegen hem als antwoord waarna hij met een mooie sprong op het hek terecht kwam.Fielion keek toe en hij moest toegeven dat hij Fame bewonderde om de snelheid waarmee hij de hele tijd heen en weer ging.Na een tijdje ging het zo snel dat Firelion het niet meer kon volgen toen Fame met volle snelheid de boom in was geraasd zag hij Fame even niet meer.Plotseling voelde hij hoe iets zwaars op zijn rug belande hij had het niet verwacht en viel om en de kat kwam boven op hem te zitten."Dat zag je niet aankomen hè?"Firelion voelde hoe nagels langzaam in zijn buik werden gedrukt met slome en pijnlijke bewegingen.Langzaam kwamen de nagels steeds dieper en dieper en hij voelde steeds meer pijn.Toen zijn nagels heel diep zaten en Firelion kermde van de pijn haalde hij ze er met een draaiende beweging uit Firelion voelde hoe het bloed uit de wond stroomde en zijn buik rood kleurde om hem heen begon zich al een rode vlek te vormen.Met een sierlijk sprongetje klom de kater weer in de boom en liet Firelion met een bloedende wond achter.En met een nog steeds bloedende wond stond Firelion met veel moeite op en hij probeerde in de boom te klimmen maar had daar de kracht niet voor en viel naar beneden waar hij op zijn rug tussen een paar takken werd vastgeklemd en hij kon zich niet meer bewegen.Terwijl het bloed nog steeds bleef stromen lag hij daar en als de bloodclan kater wou kon hij zo naar beneden springen en hem vermoorden.

(vermoordt hem alsjeblieft niet,hij is nog te jong om te sterven)


Ok. I listen but what are Clancats? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 8:23

Malona trippelde door een tweebeen straat, die wat verlaten was. de zon scheen op haar rug, wat haar verwarmde. Toen keek Malona even naar de helder blauwe lucht. "Wat zal ik nu eens doen?" Dacht ze. Toen hoorde de zwarte bloodclan poes een zachte plof, ze keek naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Er lag een jonge baby kraai op de grond. "Zo, dat was toevallig ik wou net gaan jagen en ik heb mijn prooi al!" Zei Malona tegen zichzelf. De poes pakte de kraai in haar bek, en liep naar een boom, Malona begroef de baby kraai en liep weer veder. Toen rook de zwarte bloodclan poes katten. Malona volgde hun geur en zag op de grond een rode kater, en een kittypet, een zilver poesje en een bloodclan kater, die in een boom zat. "Wat is het hier gezellig zeg." Miauwde Malona vals. Ze keek de katten 1 voor 1 aan. Toen hield de bloodclan poes haar blik op de kittypet. Toen zette ze zich af, en kwam bij de kittypet. "Hallo, zielige tweebenen kat!" Siste Malona, en zette haar nagels in de kittypet zijn rug...


Ok. I listen but what are Clancats? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 16:28

Firelion zag hoe een zwarte kat de tuin van Jayjay in liep en "Wat is het hier gezellig zeg " mauwde Firelion snoof even en hij herinderde zich dat de kat die hem zo had verwond de zelfde geur had en toen hij nog een keer snoof ruikte hij dat het poes was.Hij zag hoe de poes naar Jayjay liep en haar nagels in zijn rug ztten.Jayjay was nu een kittypet maar vroeger zat hij bij de thunderclan dacht Firelion terwijl hij probeerde los te komen om Jayjay te helpen.Na een tijdje had hij zich losgemaakt en hij sloop naar de zwarte poes toen hij vlakbij was sprong hij en lande boven op de zwarte kat waardoor hij losliet maar omdat Firelion verzwakt was door de wond in zijn buik gleed hij van de zwarte poes af. Hij viel op de grond maar stond meteen weer op hij sprong weer maar miste en viel bijna nog net kan hij zich overeind houden.Hij wou weer aanvallen maar plotseling voelde hij hoe iets op zijn rug landen net toen hij wou weer wou springen daardoor viel hij op de grond rolde een klein stukje en bleef toen plat op zijn rug liggen.


(als je wil mag je hem ernstig verwonden maar hij hoeft niet dood)


Ok. I listen but what are Clancats? 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Ok. I listen but what are Clancats? DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Ok. I listen but what are Clancats?   Ok. I listen but what are Clancats? Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 16:54

"Wat is het hier gezellig zeg." Miauwde een andere bloodclan poes vals. Ze keek de katten 1 voor 1 aan. Toen hield de bloodclan poes haar blik op de hem! Toen zette ze zich af, en kwam bij de kittypet. "Hallo, zielige tweebenen kat!" Siste Malona, en zette haar nagels in de kittypet zijn rug... ''Nou zielig ben ik niet.'' siste Jayjay en draaide zich om en waagde een sprong. Hij draaide zich om en gooide met zijn rug naar achteren, Midden op de poes die nu even geen adem kon krijgen door de rug die de lucht uit de longen persten. Hij ging er weer af en keek de poes aan. ''Had je nog iets anders bossiekattie?'' zei hij beledigend. Hij had nu geen zin in 2 of 3 of zelfs 4 gevechten.

--Sawry Wrong acc -.- --
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ok. I listen but what are Clancats?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: