Unwelcome



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Unwelcome

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sacredwish
Member
Unwelcome YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 23:13

Sacredwish liep te pezen door het territorium heen. Ze had nog niks kunnen vangen vandaag, ze had al weken geen geslaagde jacht gehad. Niemand leek het te merken, of ze hadden het respect om haar er niet over aan te spreken. Misschien begrepen ze ook aan haar dat ze ziek was. Want ja- Ja ze was ziek. Ziek en ze kon er niet mee weg, nee de medicine cats zouden haar niet helpen hiermee. Haar buik begon te zwellen, stijf te worden van de druk die erin opbouwde. Haar eetlust was weg, ze ijlde in haar slaap en kon de rust maar niet vatten. Ze was ziek. Dat was het enige antwoord. Want ze was te oud voor wat anders, ze had manen- jaren alles gedaan dat Starclan verboden had en dan zou er nu... Nee. Nee dat was onmogelijk. Ze was gewoon ziek. Alleen ziek. Er was níks anders aan de hand met haar. De kattin ademde zwaar, haar lichaam had het moeilijk met wat ze van zichzelf eiste. Iets in haar wist dat het niet lang meer zou duren, iedere dag kon het komen. Iedere dag kon de laatste zijn, dan was ze af van deze ziekte. Ze legde zichzelf neer in het hoge gras, klauwde ruw naar haar gezette maag en probeerde haar gedachtes recht te krijgen. Toch bleek dit moeilijk te zijn. Waar was hij nu? Dat vroeg ze zichzelf af. Waarom was zij de enige die deze ziekte moest doorstaan? Geen kruid had het kunnen stoppen. Geen klap was hard genoeg geweest. Haar heldere ogen stonden verward, verdwaald. Ze kon deze ziekte geen dag langer meer doorstaan, ieder minuut was teveel.

+ Stagspots


there's no justice here. Only Starclan.
Unwelcome Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagspots
Member
Unwelcome Kt8zTVj
A Fanniball
42
Actief
I felt terrified. And then I felt powerful.

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior [Moor Runner]
Stagspots
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 23:21

ALL I HEARD WAS MY HEART, DIM BUT FAST,
Hij had zijn hoofd geschud, toen hij haar had zien verdwijnen. Al een tijdje hielt hij de oudere kattin in het oog, er zat hem iets niet lekker over hoe ze zich gedroeg. Hij had zijn eigen problemen om zich zorgen om te maken. Zijn medicatie leek niet meer goed te werken en hij wist niet of de Medicine Cats hem een nog sterkere dosis durfde te geven. Wat betekende dat hij nu ene beetje hopeloos rond aan het lopen was. De hoofdpijn was verdwenen, maar had plaats gemaakt door een koorts-achtige druk achter zijn ogen. Fanatiek schudde Stagspots zijn hoofd, maar het zwarte hert wilde niet meer verdwijnen. Nu leek het permanent in zijn gezichtsveld te zitten, soms zetten het een paar stappen opzij, maar de meeste tijd liep het voor of achter hem langs. Zo nu ook, terwijl het rond de kattin aan het wandelen was. Hij wist dat zij het niet zag, niemand zag het behalve hij. En de reden was nog steeds onbekend. De zilveren kater haalde diep adem, zijn hart bonsde in zijn keel, terwijl hij stapje bij stapje dichterbij de kattin kwam. Ze zou niet blij zijn met wat hij te vertellen had, niemand was ooit echt blij met als hij sprak. Maar dit was een speciaal geval. De zwarte hert leek bijna zijn hoofd te buigen voor hem, terwijl hij op een vossenlengte afstand van de kattin bleef staan. "Sacredwish," miauwde hij schor, misschien was het niet het beste om te doen met hoe ziek hij zich momenteel voelde. "In jouw staat hoor je hier niet te zijn." Vervolgde hij daarna. Ik ook niet. Dacht hij er achteraan en eventjes trok een mondhoek omhoog. "Ik raad je aan terug naar het kamp te gaan, je kan elk moment bevallen." En daar was de klap.
LIKE FOOTSTEPS FLEEING INTO SILENCE


"I don't feel like myself. I feel like I've been gradually becoming different for a while.
Unwelcome LSpYC9J
I just feel like somebody else."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwelcome YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 23:35

Hoge grassen prikte puntjes in de hemel boven haar en wanneer ze zo laag op de grond lag kon ze nog de tijden herinneren met haar vader en moeder. Alles was zo goed geweest vroeger. Hun hadden haar kunnen helpen hiermee. Hun hadden deze ziekte weg kunnen halen. En toch, ondanks de constante druk van haar binnenste, voelde ze een zekere troost wanneer ze zo lag. Het kon haar er bijna van overtuigen dat alles nog wel goed zou komen. Alle pijn gaat weg, meende ze te herinneren van haar moeder. Vandaag of morgen gaat het weg en morgen was al gekomen, morgen stond al in haar nek te hijgen en leek klaar te zijn om toe te slaan. Het was misschien ook allemaal niet echt, allemaal een fout geweest van de hemel, van de sterren die neerdaalde en keken. Het kon ook niet anders zijn dan een fout. Niks wat goed was deed zo veel zeer, niks wat goed was kon zo ongewild zijn. Ze had pas door dat ze niet meer alleen was toen ze haar naam hoorde. De kattin schoot omhoog, vurig waar ze vroeger koud was geweest. Fel en reagerend, niet zoals zichzelf. Ze was nooit een bepaald vriendelijke of zachte kattin geweest, maar dit was anders. Alles was anders. Haar adem stokte. Meer woorden. Meer leugens. Ze haalde uit, eenmaal maar zonder terug te houden. Want hij loog. Hij had het mis- Hij wilde haar dingen wijsmaken maar ze was geen dwaas. “Houd je smoel jij vuile visvreter. Je weet niet waar je het over hebt. Ik ben niet-“ Ze kon het woord niet uitspreken, haar hoofd weigerde het. “Er is niks aan de hand, bemoei je maar met je eigen zaken” Ze zette haar vacht verder omhoog en ontblootte haar tanden, nee, Sacredwish pikte dit niet.


there's no justice here. Only Starclan.
Unwelcome Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagspots
Member
Unwelcome Kt8zTVj
A Fanniball
42
Actief
I felt terrified. And then I felt powerful.

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior [Moor Runner]
Stagspots
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 23:43

ALL I HEARD WAS MY HEART, DIM BUT FAST,
Warmte, een klap van kou, een rilling over zijn rug. Het was inderdaad beter om terug naar het kamp te gaan, de koorts uit te wachten en het nog een keer te proberen. Maar aan de andere kant kon hij deze kattin ook niet zo alleen later. Stagspots schudde nog een keer zijn kop, prikkels in zijn rug lieten hem twitchen, hij wilde omkijken om zichzelf ervan te overtuigen dat het niets was, maar het wilde niet lukken deze keer. Bijna ervan overtuigd dat het gewei uit zijn rug begon te groeien, hielt hij zijn blauwe ogen gericht op de kattin voor hem. Hij werd voor een visseneter uitgemaakt, dit was dus een van de katten die afwist van zijn bloedlijn. Natuurlijk, ze was oud genoeg om zijn oma te kunnen zijn geweest. Natuurlijk wist ze van Amberglow, die opeens aankwam zetten met een kitten uit het Windclan territorium. Hij huiverde nog een keer en bleef zitten, zijn ogen gericht naar de lucht waar hij het gewei verder zag groeien. Zijn rug deed pijn, al was de pijn niet echt. Het hert naast hem liep rondjes om de twee katten heen. Zijn vacht voelde vochtig aan en toen hij omlaag keek, zag hij dat zijn buik rood was. Daar waar het litteken van Toxicmind had gezeten. Zijn ogen focuste weer op de kattin en ook bij haar zag hij de plas bloed onder d'r uit komen. Stagspots kneep zijn ogen samen en haalde diep adem. Eenmaal met zijn ogen open, was het bloed verdwenen, van zowel haar als hemzelf. "Je bent zwanger, Sacredwish. Het is bijna tijd dat ze gaan komen." Miauwde hij op een kalme toon, al zat er een trilling in zijn stem. "This is my design," hoorde hij de stem van Toxicmind in zijn hoofd. Nog een keer schudde hij zijn hoofd, waarom moest dit nu gebeuren. "Of je komt mee, of ik blijf hier bij je zitten totdat je werpt." Alsof hij iets kon doen, hij kon niet eens fatsoenlijk nadenken. Was hij hier überhaupt?
LIKE FOOTSTEPS FLEEING INTO SILENCE


"I don't feel like myself. I feel like I've been gradually becoming different for a while.
Unwelcome LSpYC9J
I just feel like somebody else."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwelcome YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 23:54

Ze wist niet waarom ze zo boos was op deze kater. Op dit kínd dat haar zo uitmaakte. Het zou haar niks moeten doen want het was niet waar. Het was een kinderlijke sneer, een manier om haar dik of sloom te noemen. Een manier om haar te vernederen. Ze was een volwassen vrouw, al iets ouder in haar manieren en door de vele manen die ze had meegemaakt. Door alles wat ze had meegemaakt. Maar dit was niet iets wat ze meemaakte. Sacredwish was normaal kalm, gecalculeerd en intelligent. Ze was iemand die iets kon vertellen over iedereen in dit kamp. Ze wist van deze kater en de roddels die over hem gingen, ze wist van zijn moeder. Ze wist heel veel, maar evengoed wist ze ook dat er niks met haar aan de hand was. Zo negeerde ze ook de harde steek die ze door haar lichaam voelde trekken terwijl ze hier een scene schopte. Ze wilde dit niet. Ze wilde dat dit stopte. Het gebeurde niet. Dit gebeurde niet. Het was niet echt, het was enkel een slechte dag- een slechte week- een slechte maan. Het gebeurde niet. De beweging in haar lijf als parasieten, als ziektes die haar compleet consumeerde. Ze hijgde. Haar lichaam was moe. Alles zeurde en kreunde in haar terwijl ze zich meer beest dan persoon voelde. Dit was niet wie ze was. “Jij weet niet wat er gaande is. Jij weet níks over mij” Ze weigerde dit, alles in haar weigerde dit als de waarheid te zien. Want het kon niet waar zijn. Het kón niet zo zijn. Bij zijn dreigement haalde ze nogmaals uit, waarin ze naar zijn vacht probeerde te happen. Niet een beet of klap die zou verwonden, maar genoeg om afkeur over te brengen. “Je ziet waanbeelden Stagspots. Je bent gek als je denkt dat ik draag” Een vuile opmerking, bedoeld om zeer te doen. Maar ze begon zichzelf een weg naar het kamp te banen, als dit de gekken maar zou doen zwijgen.


there's no justice here. Only Starclan.
Unwelcome Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagspots
Member
Unwelcome Kt8zTVj
A Fanniball
42
Actief
I felt terrified. And then I felt powerful.

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior [Moor Runner]
Stagspots
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:02

ALL I HEARD WAS MY HEART, DIM BUT FAST,
Ze maakte het hem niet makkelijk, natuurlijk niet, waarom zou ze. Dan zou het alleen maar makkelijk moeten gaan en niets ging ooit makkelijk in zijn leven. Hij haalde scherp adem, probeerde de pijn te ondermijnen, probeerde zijn hoofd er bij te houden. Niets leek te werken. "Who is, you see in the water. Is it you, or is it me?" "Shut up," mompelde hij zachtjes, wetend dat het niet zou werken. De klauwen van zijn mentor hadden diep in hem gezeten en het was iets waar hij nooit meer vanaf zou kunnen komen. Dit was nou eenmaal hoe hij was, en wat hij was. Een mondhoek ging omhoog toen Sacredwish naar hem sneerde dat hij niets over haar wist. "Ik weet wie jij bent, ik weet wie je ouders waren, ik ken de verhalen van je vader. Ik weet wat er met je is gebeurd." Zei hij, opvallend kalm. Zijn stem was iets veranderd, strenger geworden, alsof hij nu met zekerheid sprak. Dit was wat hij deed, wat hij goed kon. Toxicmind had hem een true empath genoemd, iemand die zich absoluut kon inbeelden in de ander. Hij hoorde zijn hartslag, zachtjes, maar snel. Alsof zijn hart probeerde weg te rennen. Ze begon over waanbeelden en even hoopte hij dat ze gelijk had. "Dat klopt. Maar ik weet ook het verschil tussen wat ik voor me zie en wat ik in mijn hoofd zie. Het hert dat over je heen hangt, is niet echt. Het bloed dat onder je vandaan spoelt is niet echt. Jij, hoogzwanger hier, is wel echt. En ik kan je hier niet alleen laten." Nog een huivering over zijn rug, het liet de haartjes overeind staan. Als hij nu om zou kijken, zou ze hem of alleen achter laten, of aanvallen. Daar was hij zeker van. Dus moest hij zijn eigen hoofd de baas zijn en haar in bedwang houden.
LIKE FOOTSTEPS FLEEING INTO SILENCE


"I don't feel like myself. I feel like I've been gradually becoming different for a while.
Unwelcome LSpYC9J
I just feel like somebody else."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwelcome YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:19

Een gek probeerde dingen over háár uit te maken. Wie dacht hij wel te zijn. Wat dacht hij wel in zijn hoofd te halen om zo tegen haar te praten!? Het maakte haar heel ongemakkelijk, de manier hoe hij uiterst kalm zijn onzin aan het uitkramen was. Al wist ze ook heel goed dat alle gekken zichzelf goed bij geest vonden. Ze moest er niet teveel aandacht aan geven, maar ergens voelde het prettig om de waanzin bij een ander te kunnen afschuiven. Het gaf een zekerheid aan haar eigen gesteldheid. Ze was gewoon overwerkt, gewoon gestrest en niet lekker in haar vel. Dat was het. Dat had iedereen bij het komen en het gaan van het blad. En ze kon beter dan ieder ander zeggen wat er met haar was, en ze was niet- dát. Nee. Ze was gewoon wat hongerig en ze had last van oude wonden en beursen die opspeelde, en daarom deed alles zo zeer. Daarom voelde ze zich zo slecht. Dat konijn van gisteren had lang in de zon gelegen, daarom voelde ze haar maag zo keren. Daarom braakte ze iedere ochtend wanneer niemand keek. Maar haar ziekte was bijna over. Bijna over. “Mijn vader was al dood voor jij je eerste adem nam” Haar toon was lager, alsof ze afspiegelde op de nieuwe energie die de gek vertoonde. Ze vertrouwde hem niet, hij voelde aan als een vreemde en niet een clangenoot. Een vreemd besef, ze wist zelf ook bar weinig over hem wat een echte waarde had. “Hij was een goed man” Misschien niet voor de rest van de wereld, maar hij was voor haar een goed man geweest. Een goede partner voor haar moeder, een goede vader voor haar. Hij hielt van haar, en zij van hem, zelfs had ze zichzelf eenzaam gevoeld na al zijn streken en daden. Haar oren trokken ongemakkelijk naar achteren toen Stagspots toegaf aan haar beschuldigingen. “Dan ben je gek én blind als je dat denkt. Er is niks mis met me. Als ik erachter kom dat je dit tegen iemand anders uitkraamt dan maak ik je af. Het laatste wat ik nodig heb is dat zo’n roddel de clan rondgaat” Met sterke passen beende ze weg, al hielt ze altijd de ander in haar ooghoek in een zekere afgunst.


there's no justice here. Only Starclan.
Unwelcome Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagspots
Member
Unwelcome Kt8zTVj
A Fanniball
42
Actief
I felt terrified. And then I felt powerful.

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior [Moor Runner]
Stagspots
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:27

ALL I HEARD WAS MY HEART, DIM BUT FAST,
"Whitelion was een vloek voor Windclan," kaatste hij kalmpjes terug. Hij had de verhalen gehoord, iedere kit had de verhalen van de witte Deputy gehoord. Maar hij was dieper gegaan, had queens aan hun oren gehangen om meer informatie eruit te krijgen. Onderzoek doen was een van de dingen waar hij nou weer net wél goed in was. Een drukkende koppijn begon zich te vormen en hij wist niet hoelang hij nog bij heldere zinnen zou zijn, maar voor nu ging dit gesprek ... redelijk. Niet goed, maar dat gingen zijn gesprekken toch nooit. Hij keek langs de kattin heen, ze maakte aanstalte om weg te lopen. Zou hij haar tegen houden? Nee. Zou hij haar volgen, absoluut. "Het eten in Windclan is vers, het konijn dat je gegeten hebt had geen maden erop zitten. Elke ochtend gooi je je maaginhoud net buiten het kamp eruit. Elke dag voelt je buik iets zwaarder. Als je jezelf stil houd, voel je iets trappen tegen je buikwand aan." Even dacht hij aan het litteken dat zijn buik sierde. De glimlach waarmee Toxicmind hem had opgezadeld. Toen hij voor dood was achtergelaten, maar niet dood genoeg om dood te gaan. Het was een verschrikking geweest. Zijn oren gingen in zijn nek liggen, terwijl ze opstond. De plas bloed bleef op de grond liggen, niets ervan hing in haar vacht. Hij voelde zijn poten kleven en wist dat als hij omlaag zou kijken, er bloed aan zou kleven. Dat was een gevoel waar hij inmiddels aan gewend begon te raken. Al was het niet eens een gevoel, het was een zicht. Stagspots tolde zijn hoofd rond, om zijn nek los te krijgen, hopend dat het de druk van zijn hoofd af zou krijgen. "Je gaat eraan dood, Sacredwish. Is dat wat je wilt?" sprak hij nog achter haar aan, terwijl ze weg liep. Hij bleef zitten. Het hert zou achter haar aan lopen, hij zou weten waar ze was. Ze zou hem niet ontsnappen. Niet deze keer.
LIKE FOOTSTEPS FLEEING INTO SILENCE


"I don't feel like myself. I feel like I've been gradually becoming different for a while.
Unwelcome LSpYC9J
I just feel like somebody else."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredwish
Member
Unwelcome YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:43

“Maar niet voor ons” Ons. Nee, Whitelion was geen vloek geweest voor zijn gezin, daar was ze van overtuigt. Hij was een goed man geweest voor haar en dat was alles wat ertoe deed. Zelfs al geloofde ze er niet in dat zijn daden erg genoeg waren geweest om deze haat recht te stellen. Geschiedenis werd geschreven door hen die het overleven, en haar vader was er daar niet een van geweest. Maar ze zou dit gesprek niet met hem aangaan, niet vandaag, niet nu ze zich zo voelde. De geest van een kat bleef spreken, hij deed haar denken aan de skeletten die je in de burial grounds kon vinden. Hun lege oogkassen sympathiek en hun stilte gevuld met wijsheid, maar evengoed was het zicht maar luguber. Het maakte je oncomfortabel. Deze man maakte haar oncomfortabel op de manier zoals de dood dat deed. Hij deed niks verkeerd, niks echts verkeerd om deze emoties te verdienen, maar hij wekte ze toch op. Haar oren pinde zich meer en meer in haar nek uit een diepe afkeur voor zijn woorden. Ergens zat er waarheid in, maar het was een bepaalde waarheid die ze niet kon zien. “Je lijdt aan overactieve fantasie Stagspots. Ga je verhalen aan een ander lopen afsmeren maar niet aan mij. Het is newleaf, katten worden zwaarder. Het enige wat in mijn buik beweegt is het gal wat je bij mij opwerkt bij het idee alleen” Het was een leugen. Sacredwish had een wens om een moeder te worden, het was niet onbekend geweest bij de clan. Ze had vaak opgepast bij de kittens en ze was een van de figuren die vaak de clanregels aan hun uitlegde, samen met andere kleine lesjes wanneer ze de kans kreeg. In haar jongere jaren had ze ook actief geprobeerd een nest te krijgen, zonder succes. Deze nieuwe gevoelens, deze walging, was allemaal nieuw. En het was niet van haarzelf. Het was allemaal onecht. Daarom wist ze het ook zo zeker. Als ze echt drachtig was geweest dan was ze gelukkig geweest, blij geweest. Alle queens zijn altijd blij wanneer ze hun nestje verwachten- dit was pijn en ziek en afzien. Als dit was zou toch niemand ooit kittens nemen. Het deed zo veel zeer. Ze voelde zichzelf zo slecht. Sacredwish liep terug naar het kamp, klaar om van hem af te zijn, blij dat hij wachtte. “Het is wreed wat je doet. Als je me echt kent dan weet je waarom.”


there's no justice here. Only Starclan.
Unwelcome Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagspots
Member
Unwelcome Kt8zTVj
A Fanniball
42
Actief
I felt terrified. And then I felt powerful.

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior [Moor Runner]
Stagspots
BerichtOnderwerp: Re: Unwelcome   Unwelcome Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:55

ALL I HEARD WAS MY HEART, DIM BUT FAST,
Deze discussie was het niet waard. Hij wist dat hij gelijk had, hij wist ook dat hij dat er niet uit zou kunnen krijgen bij haar. Ze was te ver weg. Niet fysiek, maar mentaal. Al was hij niet iemand die daar over mocht spreken. Zelf begon hij immers ook minder en minder vat op realiteit te houden. Maar dat was momenteel een bijzaak. Hij moest haar tegen houden, als ze verder weg zou gaan, zou alles voor niets zijn geweest. Zijn woorden hadden impact, het was klein, maar hij zag 't. De flikkering in haar ogen, de uneasiness in haar houding elke keer dat hij sprak. Een mondhoek ging omhoog en eventjes was een hoektand te zien. Toen ze begon over zijn overactieve fantasie, waarbij hij alleen maar een kort lachje liet horen. "Fear at the cost of imagination." Sprak hij kalm, de exacte woorden van Toxicmind. Dat was iets waar zijn mentor wel gelijk in had gehad. Zijn empathy zorgde ervoor dat hij constant leefde in een wereld van angst. Een wereld zoals deze, waarin hij bloed zag lopen uit zijn klauwen en een groot zwart hert achter de kattin aan zag dwalen. Hij besloot niet meer te reageren op haar laatste woorden. Immers liep ze in de richting van het kamp, dat was goed genoeg. Zijn staart sloeg rustig tegen de grond aan, terwijl hij zijn ogen ten hemel sloeg.

"This is my design."
LIKE FOOTSTEPS FLEEING INTO SILENCE


"I don't feel like myself. I feel like I've been gradually becoming different for a while.
Unwelcome LSpYC9J
I just feel like somebody else."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unwelcome
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: