Shoot Me Twice



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Shoot Me Twice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Serpentguise
Member
Shoot Me Twice Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
201
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Shoot Me Twice   Shoot Me Twice Icon_minitimedo 2 jun 2022 - 19:57


Hij was hier nog ergens. Hoe ze dat wist, tja, ze wist het gewoon. Iemand die z´n hekel had gehad aan zijn eigen thuis en zo graag de clan van binnenuit had willen breken kon gewoonweg niet zomaar verdwijnen. Hij moest hier ergens nog zijn. Niet te ver van de clans. Ze moesten in handbereik zijn als hij ze wou dwarsbomen. Hij was opzoek naar wegen hoe hij nog altijd Riverclan tot last kon zijn. Zo waren zulke typisch nou eenmaal. Die konden zulke dingen niet laten rusten. Het was hun leven om andere mee in de diepte te trekken waar ze zelf in leefde. Z´n iemand kon ze wel gebruiken. Grimestripe was dan wel geen clangenoot meer, hij kon wellicht nog wel iets voor haar en de clan betekenen.

- Grimestripe only


Shoot Me Twice Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
Shoot Me Twice Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Grimestripe
Member
Shoot Me Twice DPKsfdL
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grimestripe
BerichtOnderwerp: Re: Shoot Me Twice   Shoot Me Twice Icon_minitimevr 3 jun 2022 - 23:11

Grimestripe dacht meer over zijn acties en beslissingen na dan hij de indruk zou geven, enkel zijn controle onschoot hem nog wel eens. Goed, zijn acties waren dan nooit bedoeld om als een goede deugd te worden opgevat. Een van zijn besloten die hij genomen had op de dag dat hij zijn kop weer vertoond had in het gebied was dat zijn oude thuis niet van hem af zou zijn en daardoor had hij een schuilplek gevonden op een redelijke afstand van de clan. Ver genoeg om niet lastig gevallen te worden en ontdekt te worden, maar het was voor hem zeker geen hele dag wandelen wanneer hij eens fun wou hebben. Dat hier nooit clankatten zouden komen, van welke clan dan ook, stond ook niet vast. Dus hij was niet echt van zijn stuk gebracht toen hij in het raampje van de molen zat en niet al te ver onder hem vandaan een duidelijke Riverclanner liep. In elk geval verraadde haar geur dat wel. Grimestripe vond dit juist wel een leuke verrassing, ze kwamen gewoon naar hem toe en hij hoefde er niet eens iets voor te doen. Kijk nou hoe ze daar liep, alsof ze nog steeds thuis was. Ze was nog jong, misschien nog Apprentice of net Warrior. Zwart, niet bepaald een opvallende kleur en Grimestripe gaf nooit veel om de andere katten. Dus wie ze precies was kon hem weinig schelen. De gestreepte kater stond op en richtte zich op een van de lang stilstaande wieken. Via een sprong tegen het stof kwam hij netjes op de grond terecht. "Jij bent ver van huis''bevestigde hij met een dreiging in zijn stem. Wat deed deze griet hier?
Got no self-control
It's the root of my evil


Shoot Me Twice Ongeti12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shoot Me Twice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: