What's your problem? [Silverleaf]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What's your problem? [Silverleaf]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fame
Member
What's your problem? [Silverleaf] DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: What's your problem? [Silverleaf]   What's your problem? [Silverleaf] Icon_minitimema 26 maa 2012 - 20:23

Fame sloop beheerst op een muis af, zijn lichaam was goed in balans en zijn ogen keken gefocust. Met een perfecte sprong sprong hij op de muis. Fame doodde hem snel en begroef hem in een klein konijnenhol. Zijn oren wiebelde toen er een geluid door de struiken raasde. Het geluid stierf weg en hij werd weer rustig. Fame keek even om zich heen en ging toen zitten. Hij begon zijn prachtige grijze pels te wassen. De meeste poezen vonden hem heel aantrekkelijk, alleen sommige van de poezen werden irritant. Ze bleven hem de hele tijd versieren als hij ze afgewezen had. Fame schudde de gedachten van hem af en keek weer om zich heen. Zijn prachtige ogen glinsterden in de zon waardoor zijn ogen flitsten. Weer was er een geluid, knappende takjes. "Kom uit de struiken of ik kom je hoogst persoonlijk halen." Zei hij kil. Toch klonk zijn stem als muziek in de oren van de poezen die hem leuk vonden. Fame snoof en rook een poes. Hij bleef zitten, want hij wist dat de poes er wel uit zou komen.

[Silverleaf, wil je wel op de leestekens en spatie's letten?]



What's your problem? [Silverleaf] 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
What's your problem? [Silverleaf] DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: What's your problem? [Silverleaf]   What's your problem? [Silverleaf] Icon_minitimema 26 maa 2012 - 20:29

Silverleaf liep voorzichtig yit de struik waar ze zich had verstopt voor de donkere kat. Ze boog haar mooie lichtgrijze hoofd sierlijk om een van haar voorpoten te wassen en zei ¨ik dacht dat je me nooit ging opmerken¨ zei ze met een spottende stem .Ze hief haar hoofd weer op om de donkere kat te bestuderen . Het was een redelijke grote kat met vele spieren . Ze zei weer ¨je bent waarschijnlijk gewend van zachte woorden zo te zien ¨ en ze boog haar hoofd weer om haar andere voorpoot te wassen . Ze keek hem aan met haar prachtige lichtblauwe ogen . En ten slotte stapte ze rond de kat heen en dacht dat hij waarschijnlijk een clankat was maar niet een die ze ooit eerder had gezien .


What's your problem? [Silverleaf] RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
What's your problem? [Silverleaf] DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: What's your problem? [Silverleaf]   What's your problem? [Silverleaf] Icon_minitimema 26 maa 2012 - 20:37

Een mooie grijze poes met prachtige blauwe ogen stapte de struiken uit. "Ik dacht dat je me nooit ging opmerken." Zei de poes spottend. Ze hief haar hoofd. "Je bent waarschijnlijk gewend aan zachte woorden zo te zien." De poes boog haar hoofd om haar poten te wassen terwijl Fame zichzelf ook begon te wassen. "Poezen vinden mij leuk om naar te kijken" Verklaarde hij. De poes draaide om hem heen. Fame wist precies dat de poes het wilde proberen bij hem, al had geen enkele poes dat ooit zo gedaan. Deze poes probeerde het anders, dat wist hij wel. "Ik ben Fame." De poes moest zichzelf ook nog voorstellen, maar hij wachtte geduldig. Hij was niet zo ongeduldig dan veel andere katten. Hij wist niet precies wat de poes nou van hem wilde. Liefde of ze wilde hem een vraag stellen.



What's your problem? [Silverleaf] 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
What's your problem? [Silverleaf] DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: What's your problem? [Silverleaf]   What's your problem? [Silverleaf] Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 18:54

¨Oh hey ik ben Silverleaf¨zei de zilvere poes tegen Fame.¨Ik was hier aan het jagen tot ik jou rook¨.¨Wat doe je hier eigenlijk¨vroeg Silverleaf aan Fame .¨Ik heb jou hier nooit eerder gezien¨.Ze stapte wat verder van hem weg om te laten zien dat ze hem ruimte gaf.Daarna hoorde ze een muisje in de struiken .Ze liet haar in sluip houding zakken en sprong in eens op en vangde het muisje.¨moet jij ook wat hebben ¨.Vroeg ze en ze liet de muis voor zijn poten vallen.Daarna begon ze weer haar voorpoot te wassen met een oog op Fame gericht .Dan begon ze haar borst te likken en zei¨ben jij eigenlijk een clankat want je bent al zeker geen kittycat¨Ze begon weer rond hem te lopen en sprong dan in een boom .Ze keek of er geen andere katten dicht in de buurt waren .En vooral als er thunderclancats in de buurt waren dan zou ze gezien zijn .Ze sprong snel de boom weer uit wachtend op Fame's antwoord .


What's your problem? [Silverleaf] RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
What's your problem? [Silverleaf] DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: What's your problem? [Silverleaf]   What's your problem? [Silverleaf] Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 8:07

"Oh hey ik ben Silverleaf." Zei Silverleaf. Fame's oren schoten omhoog. Silverleaf? "Ik was hier aan het jagen tot ik jou rook. Wat doe je hier eigenlijk?" Vroeg ze. Fame kuchte even. "Luister eens, ik ben een Bloodclankater. Jij komt toch ook uit de Bloodclan?" Zei hij kil. Silverleaf was al de struiken ingesprongen en kwam terug met een muis. "Moet jij ook wat hebben?" Vroeg ze. "Ik jaag voor mezelf! Ik ben een Bloodclankater zoals ik al zei!" Spuugde Fame. "Ben jij eigenlijk wel een clankat, want je bent zeker geen kittypet." Zei Silverleaf wassend. Fame zuchtte. "Beantwoord eerst mijn vragen, totdat jij je vragen stelt." Zei hij vol verveling. Dit was de eerste poes die hij ooit was tegengekomen die zo enorm niet kon luisteren. "Kom je nou uit de Bloodclan of niet?" Vroeg hij voor de derde keer. Met een vervelende blik keek hij haar aan. "Nou?" Hij keek nog even kil als eerst. "Krijg ik nog antwoord?"

[Kort, vaag en laat]



What's your problem? [Silverleaf] 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
What's your problem? [Silverleaf] DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: What's your problem? [Silverleaf]   What's your problem? [Silverleaf] Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 16:30

¨ik ben een clankat van de thunderclan ¨.¨en zeg me niet wat ik wel of niet moet doen ¨blies ze .¨ik zie wel dat jij alleen zachte woordjes van meisjes gewoon bent maar denk niet dat ik zo ben ¨.En ze stapte adrupr weg met een blik van woede .Hoe kon deze kat denken dat zij haar liet commanderen ? Ik luister alleen naar mijn leider dacht ze en haar staart zwiepte heen en weer van woede .Ze draaide haar plots in een ruk om en zei ¨en waag het niet nog eens zo tegen mij te praten ¨blies ze .Ze stapte woedend weg maar bleef plots staan toen ze een wit gestalte zag in de verte . Wat is dat nou weer ? dacht ze . Maar plots was het verdwenen !Vast mijn verbeelding dacht ze .


What's your problem? [Silverleaf] RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's your problem? [Silverleaf]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: