watch me i'm angry !!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 watch me i'm angry !!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverleaf
StarClan
watch me i'm angry !! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: watch me i'm angry !!   watch me i'm angry !! Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 19:33

Op een zonnige dag wandelde Silverleaf door het bos.Ze was bewust van al het prooi dat ze rook en hoorde .¨als er nu een kat in de buurt is heb ik zin om die te verscheuren ¨ zei ze woedend. Ze stapte verder tot ze toch maar besloot een klein muisje te vangen dat het er echt om vroeg . Ze vangde het muisje snel en begroef het zodat ze het later weer kon ophalen .Ze begon een van haar voor poot te wassen en keek de hele tijd aandachting of ze iets kon zien aan komen .Ze bleef de hele tijd heel alert om te zien of ze een kat rook of hoorde want dan kon ze haar wraak gevoel lessen. Haar helder blauwe ogen spuwde vuur dat was te zien maar ze bleef naar iets kijken dat alleen zij kon zien iets dat alleen in haar wereld bestond .


watch me i'm angry !! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
watch me i'm angry !! DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: watch me i'm angry !!   watch me i'm angry !! Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 21:25

Malona trippelde door het bos, het was een mooie dag, en de zon scheen. Het was nieuwblad. Malona hoorde de vogels fluiten, toen voelde de poes dat ze honger had, dus ze besloot te jagen. Met stille pootstappen liep ze veder, toen hoorde Malona geritsel in de struiken. Ze spitste haar oren, en keek naar de struik waar het geluid vandaan kwam. Malona zag tussen de struiken een witte, mollige muis. Malona ging direct in de jachthouding en sloop naar het muisje toe. Toen ze een paar staartlengte's van de muis af was, zette de bloodclan poes zich af en kwam bij het muisje. Met een snelle beweging zette Malona haar nagels in het muisje, die nu dood was. Malona nam het muisje in haar bek, en trippelde de struiken uit. Malona legde de muis op de grond, en at hem op. Toen hoorde Malona een kat die woedend zei: "Als er nu een kat in de buurt zit, heb ik zin om hem te verscheuren." Malona grijnsde. "Of ik verscheur jou." Miauwde Malona in zichzelf. Malona rook de geur van de kat die net wat zei. Malona volgde het geurspoor, en zag een grijze poes die een muisje begroef. Toen liet Malona zich zien, en liep naar de grijze poes. "Is het grijze mormel boos?" Vroeg Malona plagerig. Malona keek vals naar de grijze poes. Toen ging Malona zitten, strekte haar scherpe nagels uit, en legde haar zwarte staart ervoor, zodat de grijze poes haar uitgestrekte nagels niet kon zien...

(Flut)


watch me i'm angry !! Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
watch me i'm angry !! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: watch me i'm angry !!   watch me i'm angry !! Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 13:26

Silverleaf siste ¨over wie heb je het ? ¨.¨blijkbaar over jezelf want jij ziet er mij een groot mormel uit¨.ze keek de rare poes en met een blik van pure haat.En vroeg¨wie ben jij trouwens ?¨en ze liet haar scherpe tanden zien .Daarna strekte ze ook haar vlijmscherpe nagels uit en begon haar voorpoot te wassen zo dat de zwarte poes haar nagels niet kon zien .Elk insticnt zei haar aan te vallen maar ze bedacht zichzelf eerst meer te weten te komen van de onbekende poes .Want wie weet zit ze ook in de thunderclan en dan zou ze een groot probleem krijgen.Ze vroeg weer ¨wie ben jij ¨ voor de zekerheid voor als de zwarte poes haar niet had gehoord .Daarna begon ze weer haar voorpoot te wassen . Met een oog naar de zwarte poes gericht . Ze spande haar spieren voor als de kat wou wegrennen of nog erger haar aanvallen !


watch me i'm angry !! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
watch me i'm angry !! DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: watch me i'm angry !!   watch me i'm angry !! Icon_minitimema 2 apr 2012 - 8:15

De grijze poes siste: "Over wie heb je het? Blijkbaar over jezelf want jij ziet mij een groot mormel uit." De zwarte poes grijnsde. "Ik denk dat die grijze poes geen verschil ziet, tussen een zuivere bloodclanner, en de clan mormels, zoals haar." Dacht Malona. "Wie ben jij trouwens?" Vroeg de grijze poes. Malona keek even naar de lucht. "Wie ben jij?" Vroeg de grijze poes weer. Malona keek kill naar de grijze poes. "Ik ben Malona." Miauwde de zwarte bloodclan poes kill. "En wie ben jij?" Vroeg Malona vriendelijk aan het grijze poesje. Toen zette de zwarte poes zich af, en sprong op het grijze poesje. Toen krabte Malona de rug open van de grijze poes. "Ik denk dat je over een paar minuten een beetje dood bent clanmormel." Miauwde Malona vals. De zwarte poes beet hard in het grijze poesje haar schouder. "Eindelijk weer de smaak van bloed in mijn mond." Dacht Malona. Toen sprong Malona van het grijze poesje af, en ging tegen over haar staan. Malona lachtte. "Wil je nog meer pijn clanbeest?" Siste de bloodclan poes.

(Flut en vaag)


watch me i'm angry !! Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
watch me i'm angry !! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: watch me i'm angry !!   watch me i'm angry !! Icon_minitimema 2 apr 2012 - 12:34

Silverleaf werd woedend .¨oh ik wil zeker meer ¨blaasde ze.En ze sprong op de zwarte bloodclan poes en boorde haar vlijmscherpe nagels in haar schouder.¨dit krijg je als je mij aanvalt ¨siste ze in de zwarte bloodclan poes haar oor.Daarna boorde ze haar nagels dieper in de zwarte poes haar schouders en draaide haar nagels .Ze zette haar tanden in haar rug en beet diep door.Daarna sprong ze weer van de zwarte poes af en siste scherp ¨dat krijg je ervan ¨.Ze keek uitdagend naar de zwarte poes en staarde haar aan met haar helder blauwe ogen die vol haat stonden.Ze liet een laag gegrom horen en schudde daarna haar grijze kop .Maar ze bleef uitdagend kijken.


watch me i'm angry !! RkohCBk


Laatst aangepast door Silverleaf op ma 2 apr 2012 - 12:35; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
watch me i'm angry !!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: