Fear of love



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fear of love

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
Fear of love Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Fear of love   Fear of love Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 21:56

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf had haar amberkleurige ogen op de overkant gericht. Niet omdat ze haar territorium aan het beschermen was maar omdat ze in gedachten verzonken was. Diepe gedachten, gedachten die wellicht niet pasten bij een kattin van haar leeftijd. Ze was gedwongen snel op te groeien en aan alles was te zien dat de kattin wellicht in andere tijden nog meer tijd had kunnen gebruiken om zich daadwerkelijk te ontwikkelen tot de kat die ze wilde zijn, niet alleen de kat die nodig was. Haar staart zwiepte langzaam om haar poten terwijl ze zuchtte. Eveningstar was waarschijnlijk niet te stoppen en hoewel ze wist dat soms dingen eerst even flink uit de poot moesten lopen had ze niet het idee dat dit het juiste moment en de juiste reden was. Een diepe zucht ontglipte haar voordat ze haar ogen over een Shadowclan Warrior liet glijden en enkel een kort en respectvol knikje gaf voordat ze haar blik weer op oneindig zette. Ze was niet vijandig, zou ze ook niet zijn.

& Cobaltstorm




Fear of love Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobaltstorm
Member
Fear of love Ezgif.com-gif-maker
Bo3
78
Actief
"Young or old, a true knight is sworn to protect those who are weaker than himself, or die in the attempt."

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Cobaltstorm
BerichtOnderwerp: Re: Fear of love   Fear of love Icon_minitimema 20 jun 2022 - 23:14


Een vijand bij de grens kon niet genegeerd worden, zelfs niet als het een medicine cat was. Natuurlijk had Cobaltstorm wel geleerd respect te hebben voor Starclan's uitverkorenen, maar ze hoorden nog steeds bij hun clans. Een Thunderclankat op hun grens was geen beeld dat de grote kattin graag zag. Toch toonde ze wat respect door haar lelijke kop even te buigen. "Sorry, maar mag ik vragen wat je hier doet?" Remnantwolf heette ze, bedacht de Warrior zich. Ze was jong, maar dat was alles wat ze wist.


Fear of love Image_7
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Fear of love Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Fear of love   Fear of love Icon_minitimevr 1 jul 2022 - 16:34

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf keek vermoeid op toen ze een voor haar onbekende Shadowclanner zag naderen. Ze was niet bezig met plannen smeden, dat was niets voor de jonge kattin. Ze was enkel bezig met haar hoofd angstvallig boven water houden en hopen dat het goed zou komen. 'Sorry, maar mag ik je vragen wat je hier doet?' Remnantwolf knikte. 'Rust zoeken. De Clan zal nooit verwachten dat ik hier zal zitten slapen.' Mauwde ze, ze zag er ook uit alsof ze geslapen had, haar vacht was onverzorgd en hier en daar leken er takjes in te steken doordat ze over de grond was gerold in een wat makkelijkere positie. 'Hoop dat u dat geen probleem vindt. Ook ik heb slaap nodig.' Mauwde ze met een droge humor in haar stem. Soms leek het alsof een Medicine Cat alle dagen, elk moment van de dag en nacht aanwezig moest zijn. Soms, heel soms lag ze gewoon te genieten van de afstand tussen haar en haar Clangenoten zodat ze even bij kon komen. Dit was vast geen plek waar ze meteen gezocht zou worden.




Fear of love Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobaltstorm
Member
Fear of love Ezgif.com-gif-maker
Bo3
78
Actief
"Young or old, a true knight is sworn to protect those who are weaker than himself, or die in the attempt."

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Cobaltstorm
BerichtOnderwerp: Re: Fear of love   Fear of love Icon_minitimevr 8 jul 2022 - 20:44

De medicine cat zag er niet uit, vond Cobaltstorm. De grote kattin was opgebracht met prachtige verhalen over de legendarische priester-helers van de clans, maar naarmate ze ouder werd besefte ze steeds meer dat zij ook maar gewoon katten waren. Katten die moe konden worden, katten die konden sterven. Ze fronste wat toen Remnantwolf vertelde dat ook zíj af en toe slaap nodig had. "Dat begrijp ik, maar onze grens is een bijzondere plek om die nachtrust te zoeken," mauwde ze, met een bijna strenge ondertoon in haar stem. Dit kon van alles zijn: een complot van Thunderclan, of gewoon een overwerkte medicine cat. "Denk je niet.. dat dit niet de tijd is?" vroeg ze, ietwat onbeholpen.


Fear of love Image_7
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Fear of love Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Fear of love   Fear of love Icon_minitimeza 9 jul 2022 - 18:42

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf haalde diep adem terwijl ze de andere, oudere kattin aan keek. Ze was nog niet super oud, maar duidelijk imposanter dan de Medicine Cat, ook al gaf deze geen enkel teken dat ze dit dacht. 'Dat begrijp ik, maar onze grens is een bijzondere plek om die nachtrust te zoeken,' Remnantwolf knikte enkel toen de ander haar met een ietwat strenge toon aan sprak. 'Zie en juist daarom is het de perfecte plek. Niemand zal een excentrieke, jonge, angstige Medicine Cat op die plek verwachtten. Ik ben hier niet om ruzie te maken Warrior van Shadowclan. Ik ben hier enkel om na te denken hoe ik een ruzie kan voorkomen en mijn eigen gedachten op een rij te zetten. Ik zal geen stap over de lijn zetten; tenzij Settledstar dit van mij vraagt of tenzij jij of een ander gewond zal zijn en mijn hulp nodig heeft.' Mauwde ze kalm en respectvol. 'Denk je niet.. dat dit niet de tijd is?' Vroeg de ander ietwat onbeholpen. Remnantwolf zuchtte zachtjes voordat ze haar schouders ophaalde. 'Ik ben twaalf Moons, ik heb geen enkel benul van diplomatiek. Als je de waarheid zoals ik die begrijp wilt horen, spreek ik die en de waarheid is. Ik heb geen flauw benul wat ik aan het doen ben. Sorry?' De Medicine Cat poogde wat minder bedreigend te lijken door zich op haar flank te laten vallen en kalm met amberkleurige ogen naar de blauwe van de ander te kijken.




Fear of love Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fear of love
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: